Ook in een relatie moet je leren om elkaar los te laten . . .quote:en elkaar stevig vasthouden?
Hehe. Is heel normaal hoor! Had ik met mijn ex exact 't zelfdequote:Op zondag 5 september 2010 14:16 schreef sepkees het volgende:
Als mijn vriendin en ik bij elkaar slapen. (ik ben zelf 17 en zij is 16) dan maakt het niet uit hoe moe we zijn of wat we gedaan hebben. In bed gaan liggen. geen sex maar gewoon strak tegen elkaar aan. als we tegen elkaar aan liggen kunnen we gewoon allebij niet slapen. slapen we niet bij elkaar thuis. dan slapen we juist binnen 5 minuten en zolangs als we zelf willen. Hoe kan het dat we allebij zolang wakker liggen en zo kort slapen. als we bij elkaar thuis in 1 bed slapen. ikzelf ben bijvoorbeeld constant in mijn gedachtes bezig met haar. en daardoor ben ik te druk in mn hoofd en kan ik niet in slaap komen. als we dan slapen na ongeveer 2.5 uur. dan slapen we een uur of 4-5 en worden we weer wakker. Tussen in worden we allebij ook nog een paar keer wakker. maar als we dan na die 4-5 uur weer wakker worden. dan kunnen we wel nog 6 uur ofzo tegen elkaar aan liggen. en elkaar stevig vasthouden? weet iemand hier de rede van want daar ben ik zelf heel benieuwd naar. zou dit komen omdat we zo ontzettend verliefd op elkaar zijn. we hebben nu 3.5 maand een relatie. graag hierop een reactie. ik ben heeel erg benieuwd
Hij bedoelt dat slapen geen bijvoeglijk naamwoord is.quote:Op zondag 5 september 2010 14:20 schreef sepkees het volgende:
Goed lezen rekkie! het staat er vrij duidelijk volgens mij. zeg het me trouwens als het er niet duidelijk staat
maar het probleem is dat we juist allebij willen dat we elkaar vasthouden omdat we nou niet echt elke dag met elkaar slapen. 1x in de 2 weken ofzo? het niet kunnen slapen maakt me ook niet zoveel uit. maar het slaap tekort de volgende dag is wel vervelend. maar ik wilde eigenlijk de rede weten waarom we dan niet kunnen slapen. heeft dat iets met de verliefdheid te maken of hoe moet ik dat zien? moet ik me er druk om maken of is het juist een goed teken?quote:Op zondag 5 september 2010 15:19 schreef melanie_x het volgende:
Ja ik slaap ook nooit goed met iemand anders in m'n bed.
Ik kan ook echt niet in slaap vallen als iemand me aanraakt/vasthoudt o.i.d.
Inderdaad op een gegeven moment lekker omdraaien, weltrusten zeggen, en slapen!
Euh, duh? Je kunt niet slapen omdat je tegen elkaar aanligt, maar je hebt wel een 2 persoons bed. Hebben je ouders je laten vallen vlak na de geboorte?quote:Op zondag 5 september 2010 14:21 schreef sepkees het volgende:
haha. het is 2.5 persoonsbed dus meer als groot genoeg denk je niet? maar we gebruiken maar 1 helft
Het staat er vrij fout geschreven..quote:Op zondag 5 september 2010 14:20 schreef sepkees het volgende:
Goed lezen rekkie! het staat er vrij duidelijk volgens mij. zeg het me trouwens als het er niet duidelijk staat
ja dat snap en ik snap jullie allemaal ook wel. maar we zijn zo verliefd dat het gewoon niet mogelijk is om elkaar los te laten als we met zn tweeen zijn. hoe raar het ook klinkt. ik kan het niet. heb het geprobeerd maar ik voel me daar niet fijn bij. omdraaien en uit elkaar gaan liggen:$:$quote:Op zondag 5 september 2010 15:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Slapen doe je alleen, hou elkaar maar weer vast als je wakker bent.
Mag ik een teiltjequote:Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef sepkees het volgende:
ja dat snap en ik snap jullie allemaal ook wel. maar we zijn zo verliefd dat het gewoon niet mogelijk is om elkaar los te laten als we met zn tweeen zijn.
QFT..quote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mag ik een teiltje![]()
Ook als ik verliefd ben wil ik graag nog even een tijdje knuffelen (wel na de seks), maar daarna is het gewoon optokken naar je eigen kant. Gelukkig denkt m'n vriendin er net zo over.
Weinig meisjes die dat pikken hoor. Dat loopt gelukkig na een paar uurtjes wel los, na een paar keer draaien en rollen; kan je jezelf eindelijk losmaken van haar en zo ver mogelijk van haar af liggen.quote:Op zondag 5 september 2010 15:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Slapen doe je alleen, hou elkaar maar weer vast als je wakker bent.
Cute. Slapeloosheid door vastklampen, want de nacht is zo voorbij.quote:Op zondag 5 september 2010 15:29 schreef sepkees het volgende:
maar het probleem is dat we juist allebij willen dat we elkaar vasthouden omdat we nou niet echt elke dag met elkaar slapen. 1
Of je gaat lepeltje lepeltje liggen en je slaapt slecht, of je gaat allebei op je eigen helft liggen en je slaapt goed. I kan ook niet slapen als ik lepeltje lepeltje ga liggen met m'n vriendin. Dat doen we de eerste 10 min, daarna draai ik me om, et voila!quote:Op zondag 5 september 2010 15:29 schreef sepkees het volgende:
[..]
maar het probleem is dat we juist allebij willen dat we elkaar vasthouden omdat we nou niet echt elke dag met elkaar slapen. 1x in de 2 weken ofzo? het niet kunnen slapen maakt me ook niet zoveel uit. maar het slaap tekort de volgende dag is wel vervelend. maar ik wilde eigenlijk de rede weten waarom we dan niet kunnen slapen. heeft dat iets met de verliefdheid te maken of hoe moet ik dat zien? moet ik me er druk om maken of is het juist een goed teken?
Ik heb zomaar het gevoel dat je het antwoord gewoon niet wilt horen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:53 schreef sepkees het volgende:
Ik heb zelf ook het idee dat het niet van het contact komt maar van de drukte in mn hoofd. ik kan alleen maar met haar bezig zijn in mij gedachtes. omdat het zo ONTZETTEND fijn is!
Dit dus, ik kan ook nooit zo slapen, ik ga meestal met de rug naar mijn 'partner' toe liggen omdat ik het anders simpelweg te benauwd vind.quote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Laydina het volgende:
Leuk dat knuffelen en aanraken.. maar zo kan ik echt niet in slaap vallen. Een vingeraanraking is dan soms al te veel
Probeer eens gewoon je eigen ruimte te pakken en zij ook. En kijken of dat beter werkt.
en nee, dat zegt niets over jullie relatie/liefde/gevoelens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |