Wel aardbeien smaak hoop ik he?quote:Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga slapen, mijn gedrocht moet morgen weer naar school, ik zal haar liefdevol uitzwaaien als ze kwijlend met haar tong de ruiten van het busje aan het aflebberen is
Met alles valt te leven uiteraard.quote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
Overigens vind ik het wel een beetje ordinair trappen hier. Lekker makkelijk ook.
Voor wat het waard is, ik was aanvankelijk vrij hard door kenbaar te maken onmiddellijk voor abortus te kiezen. Alleen vond ik reacties en de ervaring van o.a. SeaOfLove wel de moeite waard om over na te denken.
Met het hebben van de keuze verander ik niet van standpunt maar die posts van bepaalde users hier met ervaring hebben mij wel doen laten inzien dat het niet het einde van de wereld is om een baby met down syndroom te krijgen en dat dacht ik voor deze reeks wel.
De tweede pagina, zat al op de derde inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Lees de topics eens door... Je hebt blijkbaar een hoop gemist
TS, ik hoop dat er nog iets constructiefs uit komt.
Je predikt tegen de bekeerde. Alleen hoeft die grofheid van mij niet zo. Zeker niet omdat hier users posten met tegenovergestelde standpunten en met ervaring als ouder zijnde van "normale" kinderen en van downies. Beetje jammer als het verzand in wie hier het hardst zijn mening kan schreeuwen.quote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef elisaan1 het volgende:
[..]
Met alles valt te leven uiteraard.
Als jij morgen gehandicapt word zul je er ook mee leren leven maar ik neem aan dat je niet opzettelijk gehandicapt wil worden.
De meerwaarde van een mongool die ik niet als je voortijdig de zwangerschap kunt afbreken en daarna wel een gezond kind op de wereld kan zetten.
Je kunt alles wel in leven houden en nemen maar of dat goed is...
Tegenwoordig laten ze zwakbegaafden/mongolen al kinderen krijgen en dan raar vinden als er weer eens een kind dood gaat
quote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef Stali het volgende:
[..]
De tweede pagina, zat al op de derde inderdaad..
[knip]
Vervolg zou ik daarom heel graag lezen, dus slacht TS niet helemaal af.
Hij gaat voor de Falcon Punch.quote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent de oorspronkelijke TS, of niet?
Je bent een beetje op de achtergrond geraakt. Ik zou het wel tof van je vinden als je het verloop ook post.
Voor mijzelf sprekend: dat hoef je toch ook niet te vinden als je het min of meer eens bent met TS? ik vind in dít geval, met overleg en de reden van testen dat hij iets verwachtte en dat het anders liep.quote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
Overigens vind ik het wel een beetje ordinair trappen hier. Lekker makkelijk ook.
Voor wat het waard is, ik was aanvankelijk vrij hard door kenbaar te maken onmiddellijk voor abortus te kiezen. Alleen vond ik reacties en de ervaring van o.a. SeaOfLove wel de moeite waard om over na te denken.
Met het hebben van de keuze verander ik niet van standpunt maar die posts van bepaalde users hier met ervaring hebben mij wel doen laten inzien dat het niet het einde van de wereld is om een baby met down syndroom te krijgen en dat dacht ik voor deze reeks wel.
Welkom in OUDquote:Op maandag 6 september 2010 07:50 schreef dalaiblama het volgende:
Wat een hysterische discussie is dit geworden.
Welkom in OUDquote:Jullie weten dat Hans, het lijdend voorwerp, nog heeft gereageerd een paar replies terug? Jullie kakelen er gewoon overheen. Omdat iedereen zonodig zijn punt moet maken.
Wat een treurnis.
En jij zegt het in iets andere bewoording.quote:Dus,..Hans, hoe is het gegaan?
weet je al of je een kloon bent Hans ?quote:Op maandag 6 september 2010 08:38 schreef miss_sly het volgende:
In de ene post heeft Hans het over dochter, de andere zoon; weet je al wat het is, Hans?
tja mijn kind zal me de eerste paar jaar zeker niet veel zien of althans, ik ben in het weekend gewoon thuis en in de avonden.quote:Op maandag 6 september 2010 07:29 schreef Rewimo het volgende:
Scherp, GrijsNet als dat ie denkt dat een kind met Down meer aandacht vergt dan een "gewoon" kind. Want daarmee kan ie rustig 50 uur werken en wekenlang van huis zijn. Heeft dat kind geen last van, toch?
Ik hoop het voor jequote:
Hét forum voor hysterische hormonenbalen? TS was misschien beter af geweest in R&P.quote:Op maandag 6 september 2010 08:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Welkom in OUD
[..]
Welkom in OUD
om welke reden?quote:Op maandag 6 september 2010 10:47 schreef snakelady het volgende:
Ik had als ik jouw vrouw was ook abortus gedaan, maar jou alsnog gedumpt.
Hoe romantisch... ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op maandag 6 september 2010 10:38 schreef mijnnaamishans het volgende:
Eind goed al goed, vanavond ga ik weer terug naar huis en heb als verassing voor haar maar een vakantie geboekt met de kerst om alle ellende te vergeten.
quote:Op maandag 6 september 2010 10:38 schreef mijnnaamishans het volgende:
Eind goed al goed, vanavond ga ik weer terug naar huis en heb als verassing voor haar maar een vakantie geboekt met de kerst om alle ellende te vergeten.
zij wwas fout maar haar gedrag en schending van afspraken...quote:Op maandag 6 september 2010 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt je bepaald niet sympathiek over je vrouw uitgelaten. Afgezien van je onvrede over de afspraak die ze niet wilde nakomen, mankeerde er ineens van alles aan 'madam'.
Dat je totaal geen inlevingsvermogen heb getoont naar de situatie van je vrouw.quote:
Dan nog zou ik het ook heel goed begrijpen dat je vrouw niet met jou door wil, als zij eenmaal een beetje bij haar positieven begint te komen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:58 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
zij wwas fout maar haar gedrag en schending van afspraken...
waarom denk je dat we in eerste instantie een vlokkentest hebben gedaan, omdat als het dan nog een mongooltje was het toch te nemen?
maar goed, de rol van haar tante was ook smerig.
een van de afspraken is dat het contact verbroken is en nooit meer word hersteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |