abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 23:47:59 #126
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86965277
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Mijne zou eigenlijk in augustus zijn, maar moest ik uitstellen omdat een collega het ziekenhuis in moest. En die moet ik nu nog gauw ff inhalen.
Zoiets speelde bij mij ook vandaar dat vandaag ( :( ) mijn laatste vakantiedag was.
Morgen weer heerlijk uitgerust en enthousiast werken
}:|
pi_86965707
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zoiets speelde bij mij ook vandaar dat vandaag ( :( ) mijn laatste vakantiedag was.
Sterkte Loeders,

Probeer anders wat te plannen om naar toe te leven. Weekendje weg.
pi_86969768
Niet echt vakantie, maar deze week is mijn laatste week bij mijn huidige opdrachtgever, daarna ben ik weer beschikbaar en mag ik fijn thuis interne opdrachten uitvoeren. Wel relaxt voor een tijdje. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_86970168
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Da's altijd minder, hopelijk wordt het wel gewaardeerd. Hier in ieder geval complimenten van de directie gehad over mijn betrokkenheid bij het bedrijf *O*

Moet het binnenkort in het kader van die betrokkenheid ook maar eens even over mijn salaris hebben dan O-)
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 23:22:00 #130
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_87004724
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Da's altijd minder, hopelijk wordt het wel gewaardeerd. Hier in ieder geval complimenten van de directie gehad over mijn betrokkenheid bij het bedrijf *O*
Ik kreeg 2 weken geleden plotseling vanuit het niets een *we kunnen je niet missen en je bent overal inzetbaar en pikt zaken altijd supersnel op* gesprek . Tijdens dat gesprek met mijn baas voelde ik mij nogal ongemakkelijk :D Had een *jaja wat mot je verder nog van mij* gevoel ;)

quote:
Moet het binnenkort in het kader van die betrokkenheid ook maar eens even over mijn salaris hebben dan O-)

:D Strak plan.

@Stali, ben geen vakantiemens , meer een verhuistype ;)
pi_87010449
Vanochtend groot ongeluk gebeurd bij de Wouwse Tol, bij knooppunt stond het helemaal vast. Omdat ik moest pinnen bij het Zonneplein ben ik voor de verandering bij Bergen op Zoom-Zuid de snelweg opgegaan, daardoor kon ik weer terug van de snelweg af ben ik via de parallelbaan naar Heerle gereden. Dat scheelde weer een file! :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_87010971
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik kreeg 2 weken geleden plotseling vanuit het niets een *we kunnen je niet missen en je bent overal inzetbaar en pikt zaken altijd supersnel op* gesprek . Tijdens dat gesprek met mijn baas voelde ik mij nogal ongemakkelijk :D Had een *jaja wat mot je verder nog van mij* gevoel ;)
[..]
Ik vind die veren in mijn reet ook altijd vervelend kriebelen, bij zulke opmerkingen krijg ik altijd het idee van ok, wat moet je van me. Collega hier ook, normaal gesproken vraagt ie nergens naar, maar als ie je een keer nodig hebt dan krijg je eerst van dat hey hoe is het geblaat en dan, hey, zou je wat voor me kunnen doen :r
pi_87205009
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:24 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik vind die veren in mijn reet ook altijd vervelend kriebelen, bij zulke opmerkingen krijg ik altijd het idee van ok, wat moet je van me. Collega hier ook, normaal gesproken vraagt ie nergens naar, maar als ie je een keer nodig hebt dan krijg je eerst van dat hey hoe is het geblaat en dan, hey, zou je wat voor me kunnen doen :r
Zulke taferelen helaas niet alleen op werkvloer...

Topique een beetje deaud?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_87211892
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Zulke taferelen helaas niet alleen op werkvloer...

Topique een beetje deaud?
Daar lijkt het wel op ja. Iedereen heeft ineens een sociaal leven gekregen ofzo :D
pi_87221973
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Iedereen heeft ineens een sociaal leven gekregen ofzo :D
Fok!-afkick dinges... Nou bij mij in ieder geval niet.
pi_87222798
Hallo. :W Sinds maandag begonnen bij een nieuwe klant, ditmaal in Heinenoord aan de A29.
Heerlijk rustig rijden zo zonder files elke ochtend. _O_
pi_87223637
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef teknomist het volgende:
Hallo. :W Sinds maandag begonnen bij een nieuwe klant, ditmaal in Heinenoord aan de A29.
Heerlijk rustig rijden zo zonder files elke ochtend. _O_
Ben echt blij dat ik nooit in de file sta, heb daar echt een bloedhekel aan, vind het al irritant als ik achter een bejaarde rij, wil gewoon lekker door kunnen rijden.
pi_87225524
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:50 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ben echt blij dat ik nooit in de file sta, heb daar echt een bloedhekel aan, vind het al irritant als ik achter een bejaarde rij, wil gewoon lekker door kunnen rijden.
Dan zit je in Nederland goed. ;)
pi_87293335
Iemand vandaag wat meegekregen van die 4 F16's die een vliegtuig onderschepten?
Was rond het middaguur. :P
Life is Music
pi_87296180
Eh nee, ik was niet thuis. :P
pi_87303593
Ik ook niet, zat op school.

Was het spectaculair dan?
pi_87304443
Vliegtuig vloog vrij laag, opeens kwamen er van links 4 F16's aan.
Het gebeurde zowat boven mijn hoofd, was best spectaculair ja. :P
Life is Music
pi_87305014
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_87309265
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Fredo55 het volgende:
Vliegtuig vloog vrij laag, opeens kwamen er van links 4 F16's aan.
Het gebeurde zowat boven mijn hoofd, was best spectaculair ja. :P
Klinkt wel vet! :D Waar was dat dan?

@ inbraakfilmpjes

Nup, niemand die ik herken. Hopende dat ze gepakt worden.
pi_87313411
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:13 schreef Fredo55 het volgende:
Iemand vandaag wat meegekregen van die 4 F16's die een vliegtuig onderschepten?
Was rond het middaguur. :P
* Kper_Norci meldt zich

Heb het ook gezien, niet veel verstand van, maar volgens mij had 1 of meerdere de naverbrander aan, en ze vlogen vrij laag. Zag er wel spectaculair uit in ieder geval.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:50:58 #146
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_87317543
Hoooooooooooiiiii, bijna weekend! Iemand die toevallig vanavond naar Amsterdam gaat awaken?
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_87317737
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:50 schreef EDMAN- het volgende:
Hoooooooooooiiiii, bijna weekend! Iemand die toevallig vanavond naar Amsterdam gaat awaken?
Eh nee, ik zou wel bij vrienden gaan chillen in Amsterdam maar dat gaat niet door denk ik...
pi_87318014
quote:
:W

Nee helaas, moet weer eens werken van het weekend. Maar veel plezier! Trek je een Feyenoord shirtje aan? ~O>
pi_87319129
quote:
Nut, niet deze keer iig. In februari misschien (dan is er ook een Awakenings toch?) Over een maandje wel ILT! :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:40:38 #150
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_87321018
Helaas pindakaas.

nou als ik jou was zou ik 27 November gaan ;)
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')