Willemstad?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef tha_rizzo het volgende:
In West-Brabant heb je ook goede plekken, of dorpen/steden met goede plekken.
Dankzij de vergrijzing is dit nog maar het begin.quote:
Oud nieuws.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:46 schreef Chinless het volgende:
Grootste fontein van NL.
Je zal er blij mee zijn.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
* Loedertje is m.b.t. spuitende objecten nogal visueel ingesteld.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef teknomist het volgende:
Iedereen wordt toch wel een beetje blij van objecten die een vloeibare substantie omhoog spuiten?
Wij allemaalquote:Op donderdag 23 september 2010 12:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje is m.b.t. spuitende objecten nogal visueel ingesteld.
Waarom zit ik nu met een mental image in m'n kop van Scary Movie?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef teknomist het volgende:
Iedereen wordt toch wel een beetje blij van objecten die een vloeibare substantie omhoog spuiten?
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom zit ik nu met een mental image in m'n kop van Scary Movie?
Grootste reden dat ik ook niet iedere dag hier post, maar..... nog 3 weekjes werken (met deze erbij dan) en dan..... VAKANTIE!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:57 schreef EDMAN- het volgende:
(heb het ook wel stervensdruk opt werk)
Whoeiiiquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Grootste reden dat ik ook niet iedere dag hier post, maar..... nog 3 weekjes werken (met deze erbij dan) en dan..... VAKANTIE!
Same here. Maar daarvoor heb ik deze zomer wel vakantie gehad. Degenen die nu of binnenkort hebben waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:29 schreef Fredo55 het volgende:
Waar halen jullie al die vakanties vandaan?![]()
Mijn volgende vakantie is met de kerst.
Ja, deze keer wordt er niks uitgesteld, in december kan sowieso niet want dat is de drukste maand, dus moet het wel oktober/november worden, andere collega moet ook nog met vakantie namelijk.quote:
Ik heb de mijne ook recent gehad. En de volgende is met Kerst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:29 schreef Fredo55 het volgende:
Mijne zou eigenlijk in augustus zijn, maar moest ik uitstellen omdat een collega het ziekenhuis in moest. En die moet ik nu nog gauw ff inhalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:29 schreef Fredo55 het volgende:
Zoiets speelde bij mij ook vandaar dat vandaag (quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijne zou eigenlijk in augustus zijn, maar moest ik uitstellen omdat een collega het ziekenhuis in moest. En die moet ik nu nog gauw ff inhalen.
Sterkte Loeders,quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zoiets speelde bij mij ook vandaar dat vandaag () mijn laatste vakantiedag was.
Morgen weer heerlijk uitgerust en enthousiast werken
Da's altijd minder, hopelijk wordt het wel gewaardeerd. Hier in ieder geval complimenten van de directie gehad over mijn betrokkenheid bij het bedrijfquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zoiets speelde bij mij ook vandaar dat vandaag () mijn laatste vakantiedag was.
Morgen weer heerlijk uitgerust en enthousiast werken
Ik kreeg 2 weken geleden plotseling vanuit het niets een *we kunnen je niet missen en je bent overal inzetbaar en pikt zaken altijd supersnel op* gesprek . Tijdens dat gesprek met mijn baas voelde ik mij nogal ongemakkelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 09:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's altijd minder, hopelijk wordt het wel gewaardeerd. Hier in ieder geval complimenten van de directie gehad over mijn betrokkenheid bij het bedrijf![]()
quote:Moet het binnenkort in het kader van die betrokkenheid ook maar eens even over mijn salaris hebben dan![]()
Ik vind die veren in mijn reet ook altijd vervelend kriebelen, bij zulke opmerkingen krijg ik altijd het idee van ok, wat moet je van me. Collega hier ook, normaal gesproken vraagt ie nergens naar, maar als ie je een keer nodig hebt dan krijg je eerst van dat hey hoe is het geblaat en dan, hey, zou je wat voor me kunnen doenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken geleden plotseling vanuit het niets een *we kunnen je niet missen en je bent overal inzetbaar en pikt zaken altijd supersnel op* gesprek . Tijdens dat gesprek met mijn baas voelde ik mij nogal ongemakkelijkHad een *jaja wat mot je verder nog van mij* gevoel
[..]
Zulke taferelen helaas niet alleen op werkvloer...quote:Op donderdag 30 september 2010 09:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind die veren in mijn reet ook altijd vervelend kriebelen, bij zulke opmerkingen krijg ik altijd het idee van ok, wat moet je van me. Collega hier ook, normaal gesproken vraagt ie nergens naar, maar als ie je een keer nodig hebt dan krijg je eerst van dat hey hoe is het geblaat en dan, hey, zou je wat voor me kunnen doen
Daar lijkt het wel op ja. Iedereen heeft ineens een sociaal leven gekregen ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zulke taferelen helaas niet alleen op werkvloer...
Topique een beetje deaud?
Fok!-afkick dinges... Nou bij mij in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Iedereen heeft ineens een sociaal leven gekregen ofzo
Ben echt blij dat ik nooit in de file sta, heb daar echt een bloedhekel aan, vind het al irritant als ik achter een bejaarde rij, wil gewoon lekker door kunnen rijden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef teknomist het volgende:
Hallo.Sinds maandag begonnen bij een nieuwe klant, ditmaal in Heinenoord aan de A29.
Heerlijk rustig rijden zo zonder files elke ochtend.
Dan zit je in Nederland goed.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ben echt blij dat ik nooit in de file sta, heb daar echt een bloedhekel aan, vind het al irritant als ik achter een bejaarde rij, wil gewoon lekker door kunnen rijden.
Klinkt wel vet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Fredo55 het volgende:
Vliegtuig vloog vrij laag, opeens kwamen er van links 4 F16's aan.
Het gebeurde zowat boven mijn hoofd, was best spectaculair ja.
* Kper_Norci meldt zichquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:13 schreef Fredo55 het volgende:
Iemand vandaag wat meegekregen van die 4 F16's die een vliegtuig onderschepten?
Was rond het middaguur.
Eh nee, ik zou wel bij vrienden gaan chillen in Amsterdam maar dat gaat niet door denk ik...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:50 schreef EDMAN- het volgende:
Hoooooooooooiiiii, bijna weekend! Iemand die toevallig vanavond naar Amsterdam gaat awaken?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:50 schreef EDMAN- het volgende:
Hoooooooooooiiiii, bijna weekend! Iemand die toevallig vanavond naar Amsterdam gaat awaken?
Nut, niet deze keer iig. In februari misschien (dan is er ook een Awakenings toch?) Over een maandje wel ILT!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:50 schreef EDMAN- het volgende:
Ik stond op een industrieterrein in Tholen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:00 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Klinkt wel vet!Waar was dat dan?
Oké chill, had ik wel willen zien maarrrrr ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik stond op een industrieterrein in Tholen.
WAT DEED JIJ DAAR DAN?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik stond op een industrieterrein in Tholen.
Moet je een keer naar de open dagen van de Luchtmacht gaan. Heb ik ook een paar keer gedaan, best rlxd. Heb daar zelfs nog een keer van die Stealth vliegtuigen zien staan, echt vet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké chill, had ik wel willen zien maarrrrr ja.
Ik ga zowat elk jaar naar de open dagen van de luchtmacht, best relaxd inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moet je een keer naar de open dagen van de Luchtmacht gaan. Heb ik ook een paar keer gedaan, best rlxd. Heb daar zelfs nog een keer van die Stealth vliegtuigen zien staan, echt vet.
Inderdaad ja. Het was trouwens in die bocht voor(bij) Numansdorp met die hoge bomen. Die stiekem best wel pittige bocht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef EDMAN- het volgende:
Goeiemorgen
Sensatie he, wees blij dat je er zelf niet bij betrokken raakte
Op een gegeven moment splitst de snelweg, in het midden heb je bos, aan de rechterkant een verzorgingsplaats.quote:
Wel een gehucht zeker?quote:
Hier, inderdaad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment splitst de snelweg, in het midden heb je bos, aan de rechterkant een verzorgingsplaats.
Pittig bochtje inderdaad.
Anyway, welkom laptoptas.quote:
En ik wist weer niet dat Standaarbuiten een zelfstandige gemeente was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik dacht dat Noordhoek altijd gemeente Standaarbuiten was, nu zie ik dat het Moerdijk is.
Ik vermoed dat Standaarbuiten nu ook bij Moerdijk hoort. Zo groot is het echt niet. Wonen net 3 mensen ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En ik wist weer niet dat Standaarbuiten een zelfstandige gemeente was.
Dat klinkt wel vet!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wel altijd een verlichte optocht!
behalve als je hem zelf meerijd, dan blijft hij leuk ^^quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vroeger een aantal keer naar toe geweest, maar na een paar keer heb je het wel gezien hoor.
Wel een mooie zwaan!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:47 schreef Fredo55 het volgende:
Ik wilde een foto maken van de fontein maar de lucht was zodanig grijs dat het niet goed op beeld kwam.
Uiteraard nog foto's wezen schieten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig, de mijne ook!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Mag ik hier even komen melden dat mijn vakantie begonnen is?
Heeft de UvT dan herfstvakantie??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |