Ach dat went wel.. Ik baal er alleen van dat vrouwen er tijdens de bevalling totaal anders uitzien dan vrouwen de day after, zodat ik ze nooit meer herken als ik visite loop op de kraam.quote:Op maandag 6 september 2010 23:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat de neuk gast
Ik ga me zorgen maken, ik kan patienten ook niet uit elkaar houden zonder aantekeningen
2 bami, 1 babi pangang, 2 lap chol met sambal bijquote:Op dinsdag 7 september 2010 06:21 schreef June. het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat chirurgische patienten niet zo moeilijk zijn. "Eh, die lap chol he.. "
Ik ken 2 mensen van de afdeling bij naamquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:12 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Ach dat went wel.. Ik baal er alleen van dat vrouwen er tijdens de bevalling totaal anders uitzien dan vrouwen de day after, zodat ik ze nooit meer herken als ik visite loop op de kraam.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:22 schreef EricT het volgende:
Wat een dag.. colleges van Kuks en Nieboer
Ow dat is toch best goed?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik ken 2 mensen van de afdeling bij naam
Ik hoop dat de internist mede behandelaar is!?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef gohan16 het volgende:
8 THP's. 4 langliggers ivm infectie. 4 of 6 TKP. en dan nog wat voeten.
allemaal bij naam?
De secretaresse en het koffiemeisje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat zijn meestal oude vrouwenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Zinner het volgende:
[..]
De secretaresse en het koffiemeisje?
Kan de internist die heup 2wekelijks spoelen en een spacer plaatsen? Zou ons veel werk schelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef DDM het volgende:
[..]
Ik hoop dat de internist mede behandelaar is!?
Medebehandelaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:53 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Kan de internist die heup 2wekelijks spoelen en een spacer plaatsen? Zou ons veel werk schelen
Grapje zeker?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
En het 20-jarige blonde meisje van de kantinequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Zinner het volgende:
[..]
De secretaresse en het koffiemeisje?
1) Mw Jansen. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef starla het volgende:
[pochmodus]
Als ik een afdeling run van 14 patienten (standaardbezetting) weet ik van iedereen de naam, van elke patient 80% van de medicatie, 80% van de voorgeschiedenis en de sociale situatie. Van iedereen weet ik het beloop, onderzoeken, labresultaten en zelf gestartte en gestopte medicijnen.
[/pochmodus]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef intoxicated het volgende:
[..]
1) Mw Jansen. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.
2) Mw Hendriks. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.
3) Mw Mohamed. Status na CVA. Hemiparese links. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis met alleen Islamitische vrouwen.
4) Dhr Peters. Status na bloedig CVA. EMV1-1-1. Med: Fentanyl iv. Abstinerend beleid. Soc: Geen obductie, geen donatie.
5) ...
Zo kan ik het ook![]()
Ok, met ascal-plavix-clexane is het ook geen kunst![]()
Volgens mij heb jij geen aparte pochmodus nodigquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef starla het volgende:
[..]
Grapje zeker?
[pochmodus]
Als ik een afdeling run van 14 patienten (standaardbezetting) weet ik van iedereen de naam, van elke patient 80% van de medicatie, 80% van de voorgeschiedenis en de sociale situatie. Van iedereen weet ik het beloop, onderzoeken, labresultaten en zelf gestartte en gestopte medicijnen.
[/pochmodus]
Ze lijkt inderdaad wel uit beter hout gesneden dan alle gevoelige paardenstaartgeneeskundemeisjes die de wereld gaan verbeterenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:03 schreef intoxicated het volgende:
Starla is tenminste een chick met ballen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef intoxicated het volgende:
[..]
1) Mw Jansen. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.
2) Mw Hendriks. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.
3) Mw Mohamed. Status na CVA. Hemiparese links. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis met alleen Islamitische vrouwen.
4) Dhr Peters. Status na bloedig CVA. EMV1-1-1. Med: Fentanyl iv. Abstinerend beleid. Soc: Geen obductie, geen donatie.
5) ...
Zo kan ik het ook![]()
Ok, met ascal-plavix-clexane is het ook geen kunst![]()
Pff...wereldverbeteraarsquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef Kassaa het volgende:
Ze lijkt inderdaad wel uit beter hout gesneden dan alle gevoelige paardenstaartgeneeskundemeisjes die de wereld gaan verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |