Echt? Wist ik niet! Ik ga het aanzetten.quote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef intoxicated het volgende:
Kwaliteitstelevisie!
"De co-assistent", nieuw seizoen, begint zo op net5
quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef intoxicated het volgende:
Wat een stijl![]()
Die trommel toen ze door de gang liepen, daar ga ik ook iemand voor inhuren![]()
En op de oprit naast de ambu iemand onderzoeken![]()
Voorts is dat geneuk tussen artsen en verpleegkundigen en co's totaal ongeloofwaardig en vergezocht. Dat gebeurt echt nergens.
Ze ziet er mooi uit vandaagquote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef Repeat het volgende:
Ik heb liever niet dat dit programma hie becommentarieerd wordt jongens. Tenzij het over Hanna Verboom specifek gaat
Verschrikkelijkquote:Op maandag 6 september 2010 22:01 schreef intoxicated het volgende:
"Geen tumor en geen baarmoederafwijkingen" op een X-BOZ![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef iofn het volgende:
Hij heeft gewoon een seminoom.
Da's niet de eerste keer hè?quote:
Dan worden ze beiden gepenetreerdquote:Op maandag 6 september 2010 22:09 schreef iofn het volgende:
Die kruipt zo bovenop hem
Ow, vertelquote:Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Da's niet de eerste keer hè?
In een ziekenhuis waarvan de naam speciaal verzonnen is als een ode aan de gynaecologie?quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef Repeat het volgende:
Ik heb hier pas kwaliteitstv; een prachtig variabel CTG
quote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef June. het volgende:
Mensen, ik kijk pas naar kwaliteits tv op rtll5: Bridget Jones
Sinds wanneer is dat een voorwaarde?quote:Op maandag 6 september 2010 22:21 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar de co-assistent is niet romanties ja![]()
In het kort:quote:Op maandag 6 september 2010 22:37 schreef Rituals het volgende:
Zo, nu ben ik klaar voor dat rare verhaal van ralfie!
Dit zou m'n moeder zo gezegd kunnen hebbenquote:Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef ralfie het volgende:
[..]
Verhaal.
Alles bij elkaar, het heeft gewoon zo moeten zijn
Verhaal.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:04 schreef dotKoen het volgende:
Enne, genoeg foto's van Verboom. Anders ga ik foto's van Michiel Huisman posten(in het bijzonder uit Phileine zegt sorry
)
Ik zei laatst nog tegen iemand dat ik mannen vaak minder mooi vind dan vrouwen (ben wel heteroquote:
Die foto vind ik overigens leuker dan de dat oksel-lik kiekje. Dat is me wat tequote:Op maandag 6 september 2010 23:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zei laatst nog tegen iemand dat ik mannen vaak minder mooi vind dan vrouwen (ben wel hetero), maar Michiel Huisman ziet er soms toch wel goed uit wat mij betreft
.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 6 september 2010 23:22 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Die foto vind ik overigens leuker dan de dat oksel-lik kiekje. Dat is me wat te
Wat de neuk gastquote:Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef ralfie het volgende:
[..]
In het kort:
6 jaar gnk zonder problemen
laatste stage (afsluitend coschap) zaal, moest zelfstandig zaal runnen, lukte niet omdat ik er gewoon geen ervaring in had en mijns inziens ook geen goede begeleiding had gekregen.
Daarna herkansing, 3mnd senior coschap, eigenlijk alles goed verbeterd, had alleen geen overzicht (maakte fouten als ik meer als een handvol patienten onder mn hoede had, kon niet kort een patient samenvatten zonder eerst in aantekeningen danwel status te bladeren, etc.). Dit was eigenlijk toch wel een kritiek punt voor een arts, dus wederom onvoldoende.
Commissie faculteit ordeelt: two strikes -> you're out.
Hier heb je je doctoraal, kun je veel leuks mee, doei!
Ik zoeken, wat bleek: waarde doctoraal geneeskunde zonder artsexamen is niet veel meer als het papier waarop het gedrukt staat.
Overstap BMW gezien goede ervaringen wetenschappelijke stage en makkelijke overstap, maar toch zelfde richting dus niet geheel zonde van 6 jaar studie.
Iedereen die dit hoort vindt dit toch wel een vreemde manier om iemand uit zijn studie te zetten, uiteraard met uitzondering van de commissie professionele vorming (dat zijn dezelfde mensen die studenten op reflectie en empathie beoordelen). Mijn keuzes bestaan dan nog uiteindelijk uit 1) in hoger beroep gaan en nog een keer proberen, waarbij (als dit al lukt) ik wordt gedwongen alle coschappen overnieuw te doen, of 2) dezelfde periode gebruiken om een andere studie te gaan doen waarbij ik niet alleen alle problemen vermijd, maar ook nog eens mijn steeds groter wordende interesse voor wetenschappelijk onderzoek wordt verdiept, én ik, vanwege de geneeskunde achtergrond, een verrassend grote baankans heb. Daarnaast ben ik nogal een stresskip dus een baan waarbij ik niet 24/7 op mn qui-vive hoef te zijn ga ik alleen maar plezier van hebben. Alles bij elkaar, het heeft gewoon zo moeten zijn, ik laat alles achter me en ga een andere richting op. Word misschien nog wel gelukkiger dan wanneer ik arts zou zijn geworden... Nee, ik heb geen spijt van mijn beslissing. Nog niet
Je zou toch zeggen dat chirurgische patienten niet zo moeilijk zijnquote:Op maandag 6 september 2010 23:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat de neuk gast
Ik ga me zorgen maken, ik kan patienten ook niet uit elkaar houden zonder aantekeningen
Ach dat went wel.. Ik baal er alleen van dat vrouwen er tijdens de bevalling totaal anders uitzien dan vrouwen de day after, zodat ik ze nooit meer herken als ik visite loop op de kraam.quote:Op maandag 6 september 2010 23:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat de neuk gast
Ik ga me zorgen maken, ik kan patienten ook niet uit elkaar houden zonder aantekeningen
2 bami, 1 babi pangang, 2 lap chol met sambal bijquote:Op dinsdag 7 september 2010 06:21 schreef June. het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat chirurgische patienten niet zo moeilijk zijn. "Eh, die lap chol he.. "
Ik ken 2 mensen van de afdeling bij naamquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:12 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Ach dat went wel.. Ik baal er alleen van dat vrouwen er tijdens de bevalling totaal anders uitzien dan vrouwen de day after, zodat ik ze nooit meer herken als ik visite loop op de kraam.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:22 schreef EricT het volgende:
Wat een dag.. colleges van Kuks en Nieboer
Ow dat is toch best goed?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik ken 2 mensen van de afdeling bij naam
Ik hoop dat de internist mede behandelaar is!?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef gohan16 het volgende:
8 THP's. 4 langliggers ivm infectie. 4 of 6 TKP. en dan nog wat voeten.
allemaal bij naam?
De secretaresse en het koffiemeisje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat zijn meestal oude vrouwenquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Zinner het volgende:
[..]
De secretaresse en het koffiemeisje?
Kan de internist die heup 2wekelijks spoelen en een spacer plaatsen? Zou ons veel werk schelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:56 schreef DDM het volgende:
[..]
Ik hoop dat de internist mede behandelaar is!?
Medebehandelaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:53 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Kan de internist die heup 2wekelijks spoelen en een spacer plaatsen? Zou ons veel werk schelen
Grapje zeker?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
En het 20-jarige blonde meisje van de kantinequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Zinner het volgende:
[..]
De secretaresse en het koffiemeisje?
1) Mw Jansen. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef starla het volgende:
[pochmodus]
Als ik een afdeling run van 14 patienten (standaardbezetting) weet ik van iedereen de naam, van elke patient 80% van de medicatie, 80% van de voorgeschiedenis en de sociale situatie. Van iedereen weet ik het beloop, onderzoeken, labresultaten en zelf gestartte en gestopte medicijnen.
[/pochmodus]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef intoxicated het volgende:
[..]
1) Mw Jansen. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.
2) Mw Hendriks. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.
3) Mw Mohamed. Status na CVA. Hemiparese links. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis met alleen Islamitische vrouwen.
4) Dhr Peters. Status na bloedig CVA. EMV1-1-1. Med: Fentanyl iv. Abstinerend beleid. Soc: Geen obductie, geen donatie.
5) ...
Zo kan ik het ook![]()
Ok, met ascal-plavix-clexane is het ook geen kunst![]()
Volgens mij heb jij geen aparte pochmodus nodigquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef starla het volgende:
[..]
Grapje zeker?
[pochmodus]
Als ik een afdeling run van 14 patienten (standaardbezetting) weet ik van iedereen de naam, van elke patient 80% van de medicatie, 80% van de voorgeschiedenis en de sociale situatie. Van iedereen weet ik het beloop, onderzoeken, labresultaten en zelf gestartte en gestopte medicijnen.
[/pochmodus]
Ze lijkt inderdaad wel uit beter hout gesneden dan alle gevoelige paardenstaartgeneeskundemeisjes die de wereld gaan verbeterenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:03 schreef intoxicated het volgende:
Starla is tenminste een chick met ballen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef intoxicated het volgende:
[..]
1) Mw Jansen. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.
2) Mw Hendriks. Status na CVA. Hemiparese rechts. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis.
3) Mw Mohamed. Status na CVA. Hemiparese links. Med: Ascal, Persantin. Soc: Wacht op verpleeghuis met alleen Islamitische vrouwen.
4) Dhr Peters. Status na bloedig CVA. EMV1-1-1. Med: Fentanyl iv. Abstinerend beleid. Soc: Geen obductie, geen donatie.
5) ...
Zo kan ik het ook![]()
Ok, met ascal-plavix-clexane is het ook geen kunst![]()
Pff...wereldverbeteraarsquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef Kassaa het volgende:
Ze lijkt inderdaad wel uit beter hout gesneden dan alle gevoelige paardenstaartgeneeskundemeisjes die de wereld gaan verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |