Goed dat ik (nog) geen presbyoop ben. Beetje respect naar jongeren en hen in hun waarde laten siert ouderen ook.quote:Op maandag 6 september 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
offtopic
Zie jij nu maar eerst een TTje te scoren, vlegel! En dan daarbij een beetje meer respect naar ouderen toe zou geen kwaad kunnen! Beter opletten bij geriatrie trouwens, dat laatste is een gevolg van het oud en wijs zijn!
En zit eens niet zo te trollen kom maar terug wanneer jouw powerlevel meer dan 9000 is!![]()
/offtopic
Vanaf nu gaan Gohan en ik weer netjes onze kleurplaten in kleuren en zijn we weer braaf!
Ah, ik vroeg me al af hoe het met je was afgelopen. Moedige beslissing, veel succes!quote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef ralfie het volgende:
Om het geheel even op een ander onderwerp te brengen: Op 1 november loop ik over en ga ik een ECHTE studie doen: BMW.4 maanden college en dan heb ik een bachelor BMW, dan nog twee jaar voor mn master, precies te doen in de voor de stufi o-zo-belangrijke 10 jaar. Hoewel ik patientencontact zal missen, blijkt mijn hart toch meer te liggen in de research, en daarvoor is een mastertje BMW toch net iets meer van waarde als drs geneeskunde.
quote:Op maandag 6 september 2010 19:50 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Starla ontkent onze speciale band![]()
Ik heb twee keer mijn artsexamen (seniorcoschap) niet gehaald. Ik zou dus eigenlijk iets van -3mnd nog moetenquote:Op maandag 6 september 2010 19:49 schreef intoxicated het volgende:
Je bent toch van 2003? Hoe lang moest je nog voordat je met Gnk zou afstuderen?
Echt? Wist ik niet! Ik ga het aanzetten.quote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef intoxicated het volgende:
Kwaliteitstelevisie!
"De co-assistent", nieuw seizoen, begint zo op net5
quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef intoxicated het volgende:
Wat een stijl![]()
Die trommel toen ze door de gang liepen, daar ga ik ook iemand voor inhuren![]()
En op de oprit naast de ambu iemand onderzoeken![]()
Voorts is dat geneuk tussen artsen en verpleegkundigen en co's totaal ongeloofwaardig en vergezocht. Dat gebeurt echt nergens.
Ze ziet er mooi uit vandaagquote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef Repeat het volgende:
Ik heb liever niet dat dit programma hie becommentarieerd wordt jongens. Tenzij het over Hanna Verboom specifek gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |