abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87904858
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

:X
Iets met trein en voor gooien ofzo..
:{w
pi_87905733
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:{w
Jij ook?? :o
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_87905763
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:28 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jij ook?? :o
Nee, maar ik vond het een belachelijke opmerking.
pi_87905946
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar ik vond het een belachelijke opmerking.
Sorry ;(
Maar ik vond het zo zielig voor hem :'(
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:55:42 #180
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87906530
28 en nog maagd :'(
pi_87906610
Jij ook al? :o

Goddamn en ik dacht 2 maanden droogstaan al erg was _O-
Quote van Tjabbo:
pi_88391685
Maar ts. hoe kan je nou geen enkele vriend hebben ? Als je gewoon studeert ofzo. Ga je gewoon iemand die bij jouw in de les een beetje mee praten enz. Huppakee een nieuwe maat erbij :P
pi_88391745
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken tig mensen (inclusief mezelf) die nog maagd zijn. ^O^

Maakt je niet druk, het komt vanzelf een keer!
Dat is een utopie, het komt echt niet vanzelf ineens aanwaaien als je 6uur per dag achter de PC zit :')
Nothing to see here, carry on
pi_88398095
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:49 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Dat is een utopie, het komt echt niet vanzelf ineens aanwaaien als je 6uur per dag achter de PC zit :')
Je moet wel je huis uit natuurlijk en niet wanhopig zoekende zijn.
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:33:15 #185
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_88398956
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:55 schreef skippy22 het volgende:
28 en nog maagd :'(
kommaar af ^O^
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:35:02 #186
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88399016
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moet wel je huis uit natuurlijk en niet wanhopig zoekende zijn.
waar denk je aan bij een 'wanhopig zoekende'. wat doet zo'n jongen dan volgens jou?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:37:39 #187
168007 Chulaa
pi_88399108
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

waar denk je aan bij een 'wanhopig zoekende'. wat doet zo'n jongen dan volgens jou?
je kan ook iemand ontmoeten via internet he.. dan is die 6 uur per dag ook niet echt overbodig geweest als het klikt.
Wanhopig? das in mijn ogen bij elke aandacht van een vrouw wie dan ook '' verliefde'' konijnbewegende gedachtens creeeren :P
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:39:21 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88399162
Wat zijn "verliefde konijnbewegende gedachtes" :{
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:41:39 #189
168007 Chulaa
pi_88399234
dat iemand denkt dat hij verliefd is, en daar meteen zn maagdelijkheid aan weg wilt geven..

- neuken als een konijn -
-From Belgium
pi_88400308
Heeft TS nu eigenlijk al gebatst?
pi_88405120
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef Chulaa het volgende:
dat iemand denkt dat hij verliefd is, en daar meteen zn maagdelijkheid aan weg wilt geven..

Is elke mannelijke puber dat niet?
pi_88405741
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef Chulaa het volgende:

als je verliefd bent is het toch goed. je kunt het zo groot maken als je zelf wilt natuurlijk. maar ik vind dat het er om gaat dat het fijn voelt en niet of je dan nu ''te'' snel was, of ''te'' langzaam. als je het wilt moet je het doen.
pi_88405764
Ik was 22 toen ik voor het eerste zoende en sex had. :9
pi_88405847
Ik was 23 of 24, weet het niet precies meer. Maar het is normaal om je als puber daar druk om te maken, terwijl je er achteraf op terugkijkt van wtf :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:55:24 #195
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88406698
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:29 schreef rimidalw het volgende:
Ik was 23 of 24, weet het niet precies meer. Maar het is normaal om je als puber daar druk om te maken, terwijl je er achteraf op terugkijkt van wtf :')
Daarna maak je je er druk om dat je geen maagd meer bent.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_88407744
Maak je niet druk, op je 19e is het nog geen ramp maagd te zijn.

Als ik nu terugkijk dan kon ik eigenlijk zo wel weten wie gewoon bluftte, geloof ook niet dat iedereen daar de waarheid over spreekt.

Misschien moet je op zoek gaan naar andere dingen waar je wel zelfverzekerd over kunt praten. Een bepaalde sport of hobby of vak. Probeer dan eens eerst met andere jongens zelfverzekerder uit de hoek te komen voor je je op een meisje stort, letterlijk en figuurlijk.

Sucess en nogmaals, maak je neit druk!
womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz
xyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz woman
womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz
xyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz woman
pi_88411661
dag hennekam

Mijn ervaring is er zijn 3 categorie manen
1 mannen met een mooi uiterlijk voor die is het een genot om te stappen
want vanwege hun uiterlijk hoeven eigenlijk niet eens te praten met de dames
want ze willen 99% toch wel met ze ook al zijn die jongens dom/verlegen/klein/groot enz.

2 mannen met een redelijk uiterlijk voor een hun is het leuk en spannend om te stappen
want omdat ze niet zo uitzien als catergorie 1 (vanwege hun uiterlijk)
moeten ze meer hun best doen om een te versieren met leuke praatjes enz.

3 mannen met lelijk uiterlijk of nog erger met een afstotelijk uiterlijk hoeven niet te gaan
stappen want het resultaat is toch 0,0 als het toch doe dan is de kans zeer groot dat
er toch geen vrouw uit haar eigen met je wil praten als je toch probeert zullen ze dan
kortaf zijn het lieft negeren als je dan toch door blijft gaan is het toch valse hoop want
de kans is zeer groot dat ze je belachelijk maken bij andere van wat moet die engerd/vieserd
van me.als je oog contact probeert te maken is de kans zeer groot dat ze je negeren of
met vies en afschuw aankijken van hoe durf je.

Behalve als ze kinderen hebben hebben van meestal categorie 1 want dat soort mensen
geven meestal toch niet om een relatie en hebben toch elke week een ander.
kan jij lekker betalen trap er niet in.

Ik hoop ECHT niet voor je dat je in categorie 3 zit (ik zit zelf in categorie 3 ben 34)want dan dan zal je je hele leven aan moeten horen fabeltjes van het gaat allen om innerlijk/elk potje past een deksel
jouw tijd komt nog wel enz.
pi_88411747
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef strong het volgende:
dag hennekam

want ze willen 99% toch wel met ze ook al zijn die jongens dom/verlegen/klein/groot enz.

2 mannen met een redelijk uiterlijk voor een hun is het leuk en spannend om te stappen

3 mannen met lelijk uiterlijk of nog erger met een afstotelijk uiterlijk hoeven niet te gaan
stappen want het resultaat is toch 0,0 als het toch doe dan is de kans zeer groot dat
er toch geen vrouw uit haar eigen met je wil praten als je toch probeert zullen ze dan
kortaf zijn het lieft negeren als je dan toch door blijft gaan is het toch valse hoop want
de kans is zeer groot dat ze je belachelijk maken bij andere van wat moet die engerd/vieserd
van me.als je oog contact probeert te maken is de kans zeer groot dat ze je negeren of

Behalve als ze kinderen hebben hebben van meestal categorie 1 want dat soort mensen

Ik hoop ECHT niet voor je dat je in categorie 3 zit (ik zit zelf in categorie 3 ben 34)want dan dan zal je je hele leven aan moeten horen fabeltjes van het gaat allen om innerlijk/elk potje past een deksel
... :{
pi_88411905
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef geldwolf het volgende:
ik heb nog iemand voor je

Anita

TS als je haar gaat neuken krijg je 450 euro en dat is toch fantastisch :Y
Redacted
pi_88412791
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef strong het volgende:
dag hennekam

Ik ben ze alle 3 niet :D

@ts, gemiddelde leeftijd van ontmaagding was toch 17 half, dan valt 19 nog wel mee.
Geef het nog 2 of 3 jaar. Als je dan nog maagd bent, kick je deze omhoog ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')