quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Iets met trein en voor gooien ofzo..
quote:Jij ook??
quote:SorryOp zondag 24 oktober 2010 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het een belachelijke opmerking.
Dat is een utopie, het komt echt niet vanzelf ineens aanwaaien als je 6uur per dag achter de PC zitquote:Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken tig mensen (inclusief mezelf) die nog maagd zijn.![]()
Maakt je niet druk, het komt vanzelf een keer!
Je moet wel je huis uit natuurlijk en niet wanhopig zoekende zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Dat is een utopie, het komt echt niet vanzelf ineens aanwaaien als je 6uur per dag achter de PC zit
kommaar afquote:
waar denk je aan bij een 'wanhopig zoekende'. wat doet zo'n jongen dan volgens jou?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wel je huis uit natuurlijk en niet wanhopig zoekende zijn.
je kan ook iemand ontmoeten via internet he.. dan is die 6 uur per dag ook niet echt overbodig geweest als het klikt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
waar denk je aan bij een 'wanhopig zoekende'. wat doet zo'n jongen dan volgens jou?
Is elke mannelijke puber dat niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef Chulaa het volgende:
dat iemand denkt dat hij verliefd is, en daar meteen zn maagdelijkheid aan weg wilt geven..
- neuken als een konijn -
als je verliefd bent is het toch goed. je kunt het zo groot maken als je zelf wilt natuurlijk. maar ik vind dat het er om gaat dat het fijn voelt en niet of je dan nu ''te'' snel was, of ''te'' langzaam. als je het wilt moet je het doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef Chulaa het volgende:
dat iemand denkt dat hij verliefd is, en daar meteen zn maagdelijkheid aan weg wilt geven..
- neuken als een konijn -
Daarna maak je je er druk om dat je geen maagd meer bent.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:29 schreef rimidalw het volgende:
Ik was 23 of 24, weet het niet precies meer. Maar het is normaal om je als puber daar druk om te maken, terwijl je er achteraf op terugkijkt van wtf
...quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef strong het volgende:
dag hennekam
Mijn ervaring is er zijn 3 categorie manen
1 mannen met een mooi uiterlijk voor die is het een genot om te stappen
want vanwege hun uiterlijk hoeven eigenlijk niet eens te praten met de dames
want ze willen 99% toch wel met ze ook al zijn die jongens dom/verlegen/klein/groot enz.
2 mannen met een redelijk uiterlijk voor een hun is het leuk en spannend om te stappen
want omdat ze niet zo uitzien als catergorie 1 (vanwege hun uiterlijk)
moeten ze meer hun best doen om een te versieren met leuke praatjes enz.
3 mannen met lelijk uiterlijk of nog erger met een afstotelijk uiterlijk hoeven niet te gaan
stappen want het resultaat is toch 0,0 als het toch doe dan is de kans zeer groot dat
er toch geen vrouw uit haar eigen met je wil praten als je toch probeert zullen ze dan
kortaf zijn het lieft negeren als je dan toch door blijft gaan is het toch valse hoop want
de kans is zeer groot dat ze je belachelijk maken bij andere van wat moet die engerd/vieserd
van me.als je oog contact probeert te maken is de kans zeer groot dat ze je negeren of
met vies en afschuw aankijken van hoe durf je.
Behalve als ze kinderen hebben hebben van meestal categorie 1 want dat soort mensen
geven meestal toch niet om een relatie en hebben toch elke week een ander.
kan jij lekker betalen trap er niet in.
Ik hoop ECHT niet voor je dat je in categorie 3 zit (ik zit zelf in categorie 3 ben 34)want dan dan zal je je hele leven aan moeten horen fabeltjes van het gaat allen om innerlijk/elk potje past een deksel
jouw tijd komt nog wel enz.
Ik ben ze alle 3 nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef strong het volgende:
dag hennekam
Mijn ervaring is er zijn 3 categorie manen
1 mannen met een mooi uiterlijk voor die is het een genot om te stappen
want vanwege hun uiterlijk hoeven eigenlijk niet eens te praten met de dames
want ze willen 99% toch wel met ze ook al zijn die jongens dom/verlegen/klein/groot enz.
2 mannen met een redelijk uiterlijk voor een hun is het leuk en spannend om te stappen
want omdat ze niet zo uitzien als catergorie 1 (vanwege hun uiterlijk)
moeten ze meer hun best doen om een te versieren met leuke praatjes enz.
3 mannen met lelijk uiterlijk of nog erger met een afstotelijk uiterlijk hoeven niet te gaan
stappen want het resultaat is toch 0,0 als het toch doe dan is de kans zeer groot dat
er toch geen vrouw uit haar eigen met je wil praten als je toch probeert zullen ze dan
kortaf zijn het lieft negeren als je dan toch door blijft gaan is het toch valse hoop want
de kans is zeer groot dat ze je belachelijk maken bij andere van wat moet die engerd/vieserd
van me.als je oog contact probeert te maken is de kans zeer groot dat ze je negeren of
met vies en afschuw aankijken van hoe durf je.
Behalve als ze kinderen hebben hebben van meestal categorie 1 want dat soort mensen
geven meestal toch niet om een relatie en hebben toch elke week een ander.
kan jij lekker betalen trap er niet in.
Ik hoop ECHT niet voor je dat je in categorie 3 zit (ik zit zelf in categorie 3 ben 34)want dan dan zal je je hele leven aan moeten horen fabeltjes van het gaat allen om innerlijk/elk potje past een deksel
jouw tijd komt nog wel enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |