quote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef Mirel het volgende:
Heb een geniale tumblr gevonden vol met pics van deze talkshow. Wat een UITSCHOT. De presentator, de gasten en het publiek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze weleens in een Belgische supermarkt zien liggen. Lijkt me echt niet handig om met je mes erin te gaan als de pot halfleeg is.quote:
Die vrouw heeft ook al aardig wat van die potten weg zitten kanen zo te zien.quote:Op maandag 27 september 2010 21:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens in een Belgische supermarkt zien liggen. Lijkt me echt niet handig om met je mes erin te gaan als de pot halfleeg is.
Ze doet ook een enorm dikke laag op zo'n boterhammetje, dat is niet meer eten maar snoepen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:19 schreef Shasty het volgende:
[..]
Die vrouw heeft ook al aardig wat van die potten weg zitten kanen zo te zien.
Ik snap nooit waarom mensen het hele broodje gaan smeren als ze hem uiteindelijk toch dubbelklappen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze doet ook een enorm dikke laag op zo'n boterhammetje, dat is niet meer eten maar snoepen.
En dat kind is gedoemd om vet te worden.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:24 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Boobs of steel
Of zoals ze in Duitsland zouden zeggen: Monster Titten. Deze vrouw heeft ze. De reacties uit het publiek zijn priceless.
[ afbeelding ]
Mad zenuwachtig gastje
Dit gastje wil EXTREEM heel erg graag alsjeblieft nu beginnen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zelf gemaakt?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |