Dat vond ik dus ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Vind je Nikes er beter onder staan.
Tof jasje, zoiets moet ik ook hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:38 schreef don-diablo het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment even andere schoenen aangedaan.
[ afbeelding ]
zon, en anders coolnessquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof jasje, zoiets moet ik ook hebben, waarom die zonnebril?
Omdat het de hele middag zonnig was in Zwolle misschien?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof jasje, zoiets moet ik ook hebben, waarom die zonnebril?
Ligt dat buiten Europa?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Omdat het de hele middag zonnig was in Zwolle misschien?
Zoiets.. Maar het was vandaag de hele middag lekker weer in Zwolle dus die zonnebril was niet alleen om de coolness.quote:
Mooi haar, staat goed!quote:
Ah dat vest! Zoiets zocht ik nog, die kleur vooralquote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef gifkwal het volgende:
Ik kijk best vaak in dit topic, leuk om inspiratie op te doen en om te zien hoe iedereen er zijn eigen leuke stijl op nahoudt. Laat ik na lang gluren dan ook maar eens een foto posten. Dit was vandaag (ik hou het meestal simpel):
[ afbeelding ]
Laat die foto maar zitten. Jij durft! Of is dit de account van je vader?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Op marktplaats vind je vaak de leukste kleding, zo heb ik afgelopen dagen dit groene tuniekjurkje voor 5 euro gekocht.
Heerlijk om als huiskleding (maar ook buiten hoor) te dragen
Heb nu aan...
Zwarte wijde tricotbroek
Geel singlet
Over dat gele singlet dit groene tuniekjurkje met 3/4 mouwen.
Zachte gele gewatteerde huisslippers van het merk Crocs
Wil op verzxoek wel een foto plaatsen waar ik dit nu aanheb.![]()
Jep.quote:
Twijfelen? wat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jep.Gewoon de normale zwarte. Die kun je het makkelijkst aan bij veel outfits. Zat vandaag wel ff te twijfelen over de Tiffany's haha.
Komt me financieel gezien nu even niet goed uit. You know how it goes.quote:
op die fietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Komt me financieel gezien nu even niet goed uit. You know how it goes.
Whut.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
cute pose faalt
Die broek groen? Hmmz, zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij is groen![]()
Ik vind de all stars zo zo, waren mijn gymschoenen op de middelbare schoolzwarte lage vind ik wel leuk... of lichtgrijze hoge..
hoe heb je je schoenen geveterdquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
cute pose faalt
Ja 5 jaar geledenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
hoe heb je je schoenen geveterd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |