Jobquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar de vraag was winnaars, en naast Dana weet ik ook geen andere, dus ik hou het toch maar op Dinges Cohen (voornaam ga ik niet opkomen)
Vraag me af of Job Cohen dat ooit had verwacht, dat ie nog ooit in dezelfde opsomming zou staan als Dana International...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
owja!
en in 1 post , he.
Job Cohen
Dana International
Mocades (Eres Tu) was Spaans...quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef ranja het volgende:
Dana International
Mocades
meer niet toch?
NBDBD +1quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
owja!
en in 1 post , he.
Izar Cohen & Alpha-beta (A-Ba-Ni-Bi)
Dana International (Diva)
Volgens mij was Milk & Honey geen andere dan Milk & Honey....quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:47 schreef belsen het volgende:
Milk & Honey natuurlijk.
Hallelujah.
En Dana International - Viva la diva.
Het was voluit 'Gali Atari & Milk And Honey', maar aangezien NBDBD mij het punt gaf voor slechts 'Milk & Honey', krijgt hij van mij het punt voor slechts 'Job Cohen'...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij was Milk & Honey geen andere dan Milk & Honey....
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[inb4friekin_]Hey, een neger met een olijke snor!
Joe Smooth van Promised land.[/inb4friekin_]
Ah, je trapt er niet in.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef MadMaster het volgende:
1980? omdat Israel toen niet kon of zo?
Ik heb onlangs aan het subforum ESF meegewerkt en toen kwamen dit soort zaken weer boven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, je trapt er niet in.
MadMaster un pointe, MadMaster one point
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef methodmich het volgende:
Golden Earring
The Motions
Sandy Coast
Q65
Klein Orkest
Kane
Anouk
Di-Rect