Pfff, een klein hitje uit 1989 dus...quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
de heren vh plaatje hadden een jaar later een klein hitje (ivm de grootste hit van BVSMP dan)
Ik heb alleen de TUTB Megamixen, niet al die albums met losse tracks...quote:Op maandag 6 september 2010 22:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
1989 idd, de link met de vorige vraag is Bass, deze groep verzorgt het 1e nummer op Turn Up The Bass Vol.1, ze maakten rnb/vroege house
Vandaar ook dat vragen met door trivia-spelers zelf gemaakte foto's altijd het langste open staan. Die zijn namelijk niet op te zoeken...quote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef Mithras82 het volgende:
www.tineye.com (reverse image search)
Ja, je begint op mij te lijken.quote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vandaar ook dat vragen met door trivia-spelers zelf gemaakte foto's altijd het langste open staan. Die zijn namelijk niet op te zoeken...
...te cynisch?
Ik check tegenwoordig soms eerst of een foto in Tinyeye bekend is. Zo ja, dan wordt dat hem niet..quote:
quote:"That's the Way Love Is," which hit No. 1 on the US Dance Chart in 1989 as well as reaching No. 8 on the UK Top 40.
Byron Stingily, who left the group and became a successful solo artist, re-recorded the song and brought it back to No. 1 on the US dance chart in 1999.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:46 schreef Mithras82 het volgende:
www.tineye.com (reverse image search)
vond het al best triest dat iedereen hier met tinypic moet werken om een vraag veilig te houden, ik bedoel er valt niks te winnen dus speel eerlijk mee of speel niet meequote:Op dinsdag 7 september 2010 00:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
wist niet dat dit kon
Misschien moet ik mijn plaatjes ook maar even checken voordat ik ze in een vraag gebruik.
Nou ja, het gebruik van tinypic heeft een andere reden. Soms stond het antwoord namelijk gewoon in de bestandsnaam van een foto, dus als je een vraagsteller quotte om een gokje te wagen kreeg je het antwoord soms gewoon direct in beeld. Dan kom je dus letterlijk per ongeluk achter het antwoord.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vond het al best triest dat iedereen hier met tinypic moet werken om een vraag veilig te houden, ik bedoel er valt niks te winnen dus speel eerlijk mee of speel niet mee
Daarom gebruik ik meestal allmusic pictures maar die schijn je ook weer op te kunnen zoeken. En ze zijn vaak kleinquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vond het al best triest dat iedereen hier met tinypic moet werken om een vraag veilig te houden, ik bedoel er valt niks te winnen dus speel eerlijk mee of speel niet mee
Jobquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar de vraag was winnaars, en naast Dana weet ik ook geen andere, dus ik hou het toch maar op Dinges Cohen (voornaam ga ik niet opkomen)
Vraag me af of Job Cohen dat ooit had verwacht, dat ie nog ooit in dezelfde opsomming zou staan als Dana International...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
owja!
en in 1 post , he.
Job Cohen
Dana International
Mocades (Eres Tu) was Spaans...quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef ranja het volgende:
Dana International
Mocades
meer niet toch?
NBDBD +1quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
owja!
en in 1 post , he.
Izar Cohen & Alpha-beta (A-Ba-Ni-Bi)
Dana International (Diva)
Volgens mij was Milk & Honey geen andere dan Milk & Honey....quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:47 schreef belsen het volgende:
Milk & Honey natuurlijk.
Hallelujah.
En Dana International - Viva la diva.
Het was voluit 'Gali Atari & Milk And Honey', maar aangezien NBDBD mij het punt gaf voor slechts 'Milk & Honey', krijgt hij van mij het punt voor slechts 'Job Cohen'...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij was Milk & Honey geen andere dan Milk & Honey....
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[inb4friekin_]Hey, een neger met een olijke snor!
Joe Smooth van Promised land.[/inb4friekin_]
Ah, je trapt er niet in.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef MadMaster het volgende:
1980? omdat Israel toen niet kon of zo?
Ik heb onlangs aan het subforum ESF meegewerkt en toen kwamen dit soort zaken weer boven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, je trapt er niet in.
MadMaster un pointe, MadMaster one point
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef methodmich het volgende:
Golden Earring
The Motions
Sandy Coast
Q65
Klein Orkest
Kane
Anouk
Di-Rect
Earth & Fire
Shocking Blue
Supersister
Hallo Venray
Grof Geschut
Dyzack
Billy the Kid
Correct! Dromen Van Johanna.quote:
Sure, wie anders.quote:
Wat leuk dat je aan me denktquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[inb4friekin_]Hey, een neger met een olijke snor!
Joe Smooth van Promised land.[/inb4friekin_]
Dat inderdaad, ik denk dan is het nog wat moeilijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:51 schreef cafca het volgende:
Als het Hendrix is, is die foto wel in spiegelbeeld.
Dan ben je inderdaad wel een heel extreme Jimi Hendrix adept.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:40 schreef cafca het volgende:
Tja, ik dacht: wie speelt er nou in godsnaam als rechtshandige op een linkshandige strat?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |