Niet met een willekeurige FOK!ker!quote:
Oh shut it.quote:Op zondag 5 september 2010 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
Zegguh APK, ken jij Air Crash Investigation?
Maar mij heb je er in gedachten al geparkeerd?quote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet met een willekeurige FOK!ker!
Jij draait dat elke keer om namelijkquote:
Ja, met jou zou ik het wel willen proberenquote:Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mij heb je er in gedachten al geparkeerd?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij draait dat elke keer om namelijk
Dat ik... jeweetwel. In plaats van... jeweetwel
Door Air Crash Investigation. Maar het is niet dóór Air Crash Investigation.
Duidelijk?
Ja, duidelijkquote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij draait dat elke keer om namelijk
Dat ik... jeweetwel. In plaats van... jeweetwel
Door Air Crash Investigation. Maar het is niet dóór Air Crash Investigation.
Duidelijk?
It's all about volgorde.quote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, duidelijk
Niet erdoor, maar ervoor
Erna tochquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, duidelijk
Niet erdoor, maar ervoor
Niet DOOR AI,quote:
Ja weet ik veel.quote:Op zondag 5 september 2010 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er verdomme geen ene flikker meer van. Maar word er nou wel of niet geneukt in die hangmat?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er verdomme geen ene flikker meer van. Maar word er nou wel of niet geneukt in die hangmat?
Hi.quote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HA! jij weet er meer van. En ondertussen mooi alles op Greys proberen af te schuiven he
What happened to 'Miranda' ?quote:Op zondag 5 september 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hi.
My name is Ideale Afleidingsmanoeure
Ja, alles op Greysquote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HA! jij weet er meer van. En ondertussen mooi alles op Greys proberen af te schuiven he
Die waar Zwabber is blijven slapen, of weer een andere?quote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, Lennert, dat zal ik je vertellen...
Da's mijn Alter Ego.
Ohjaquote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die waar Zwabber is blijven slapen, of weer een andere?
En jij bent niet van een streepje?quote:Op zondag 5 september 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja
Nee, die had een streepje er tussen.
Dat zijn toch die tenenkrommende reconstructies op Discovery?quote:Op zondag 5 september 2010 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
Zegguh APK, ken jij Air Crash Investigation?
Nou ja dat dus. Voor de rest moet je bij Greys wezenquote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn toch die tenenkrommende reconstructies op Discovery?
Vertel eens.
En energy drink.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:39 schreef Greys het volgende:
Het niveau keldert altijd wel meteen zodra die Ll binnen komt fappen he?
Nah, ik moet altijd hard om je lachenquote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie kunnen het ook gewoon zeggen als ik weg moet hoor
Nou, het is dus meer voor ernaquote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn toch die tenenkrommende reconstructies op Discovery?
Vertel eens.
Hehe hij kwam vandaag nog voorbij op de radioquote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En energy drink.
Ik denk dat ik ff Rah rah ahahahahahhhhhhh op moet zetten.
Om het plaatje compleet te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |