Niet met een willekeurige FOK!ker!quote:
Oh shut it.quote:Op zondag 5 september 2010 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
Zegguh APK, ken jij Air Crash Investigation?
Maar mij heb je er in gedachten al geparkeerd?quote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet met een willekeurige FOK!ker!
Jij draait dat elke keer om namelijkquote:
Ja, met jou zou ik het wel willen proberenquote:Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mij heb je er in gedachten al geparkeerd?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij draait dat elke keer om namelijk
Dat ik... jeweetwel. In plaats van... jeweetwel
Door Air Crash Investigation. Maar het is niet dóór Air Crash Investigation.
Duidelijk?
Ja, duidelijkquote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij draait dat elke keer om namelijk
Dat ik... jeweetwel. In plaats van... jeweetwel
Door Air Crash Investigation. Maar het is niet dóór Air Crash Investigation.
Duidelijk?
It's all about volgorde.quote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, duidelijk
Niet erdoor, maar ervoor
Erna tochquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, duidelijk
Niet erdoor, maar ervoor
Niet DOOR AI,quote:
Ja weet ik veel.quote:Op zondag 5 september 2010 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er verdomme geen ene flikker meer van. Maar word er nou wel of niet geneukt in die hangmat?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er verdomme geen ene flikker meer van. Maar word er nou wel of niet geneukt in die hangmat?
Hi.quote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HA! jij weet er meer van. En ondertussen mooi alles op Greys proberen af te schuiven he
What happened to 'Miranda' ?quote:Op zondag 5 september 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hi.
My name is Ideale Afleidingsmanoeure
Ja, alles op Greysquote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HA! jij weet er meer van. En ondertussen mooi alles op Greys proberen af te schuiven he
Die waar Zwabber is blijven slapen, of weer een andere?quote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, Lennert, dat zal ik je vertellen...
Da's mijn Alter Ego.
Ohjaquote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die waar Zwabber is blijven slapen, of weer een andere?
En jij bent niet van een streepje?quote:Op zondag 5 september 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja
Nee, die had een streepje er tussen.
Dat zijn toch die tenenkrommende reconstructies op Discovery?quote:Op zondag 5 september 2010 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
Zegguh APK, ken jij Air Crash Investigation?
Nou ja dat dus. Voor de rest moet je bij Greys wezenquote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn toch die tenenkrommende reconstructies op Discovery?
Vertel eens.
En energy drink.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:39 schreef Greys het volgende:
Het niveau keldert altijd wel meteen zodra die Ll binnen komt fappen he?
Nah, ik moet altijd hard om je lachenquote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie kunnen het ook gewoon zeggen als ik weg moet hoor
Nou, het is dus meer voor ernaquote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn toch die tenenkrommende reconstructies op Discovery?
Vertel eens.
Hehe hij kwam vandaag nog voorbij op de radioquote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En energy drink.
Ik denk dat ik ff Rah rah ahahahahahhhhhhh op moet zetten.
Om het plaatje compleet te maken.
Mwah, is buiten fappen kinky?quote:Op zondag 5 september 2010 00:44 schreef Loveless85 het volgende:
En buiten fappen is wel lekker kinky, maar daar is het net wat te fris voor nu
You just hád to bring it up, 'uh?quote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Voor de rest moet je bij Greys wezen
Greys?quote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Voor de rest moet je bij Greys wezen
Mwah ligt er aan. In de buurt van basisscholen enzo word het meestal niet op prijs gesteld. Maar als je in Kralingse Bos gaat staan denk ik dat je snel zelf je handjes vrij hebtquote:Op zondag 5 september 2010 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, is buiten fappen kinky?
Potloodventerig eerder
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
Sex.
Sigaret.
Aircrash Investigation.
Zó moeilijk is dat toch niet om te onthouden?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ligt er aan. In de buurt van basisscholen enzo word het meestal niet op prijs gesteld. Maar als je in Kralingse Bos gaat staan denk ik dat je snel zelf je handjes vrij hebt![]()
Ja. Nou. He he...quote:
Die voorkeuren heb je nu eenmaalquote:Op zondag 5 september 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
Door jullie lijkt het net of ik rare voorkeuren heb.
Ik vatte dat vraagteken eigenlijk meer op als 'wat is daar gek aan dan'.quote:Op zondag 5 september 2010 00:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent meer van het knuffelen en diepzinnige gesprekken?
Greys is gewoon een hele speciale bijzondere vrouwquote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die voorkeuren heb je nu eenmaal
Mwah, gaat meer om de keuze van het tv-programma nadat de hangmat uitgewoond is.quote:Op zondag 5 september 2010 00:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent meer van het knuffelen en diepzinnige gesprekken?
Mjah, misschien zie je gewoon graag dingen doodgaan als je net miljoenen zaadcellen hebt vermoord? Ik weet het nietquote:Op zondag 5 september 2010 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, gaat meer om de keuze van het tv-programma nadat de hangmat uitgewoond is.
Vanwaar die falende vliegtuigen / piloten?
Maar...quote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die voorkeuren heb je nu eenmaal
En hoe valt dat bij Die Van Jou?quote:Op zondag 5 september 2010 00:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik leg altijd een tientje op het nachtkastje en pak een biertje
Moet je dat nog zelf pakken ook!quote:Op zondag 5 september 2010 00:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik leg altijd een tientje op het nachtkastje en pak een biertje
Ik denk dat ie geen leksporen richting koelkast wil.quote:Op zondag 5 september 2010 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet je dat nog zelf pakken ook!
<insert verhaal over laminaat>quote:Op zondag 5 september 2010 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ie geen leksporen richting koelkast wil.
oh ja gadver, daar had ie het toen ooit eens over met Dirk ofzoquote:Op zondag 5 september 2010 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ie geen leksporen richting koelkast wil.
Ik mag thuis niet eens in de slaapkamer roken.quote:Op zondag 5 september 2010 00:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh eh Greys...?
Heb je dat eigenlijk altijd al gehad? Of is dat van de laatste jaren?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
<insert verhaal over laminaat>
quote:Op zondag 5 september 2010 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja gadver, daar had ie het toen ooit eens over met Dirk ofzo
Lukt niet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
*Zie mij ff subtiel het onderwerp op iets anders brengen*
whut?quote:Op zondag 5 september 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag thuis niet eens in de slaapkamer roken.
Ik was 15 t/m 17 tijdens middelbare school.quote:Op zondag 5 september 2010 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whut?![]()
Ik bedoel of je tijdens je middelbare schooltijd ook al naar neerstortende vliegtuigen keek na de seks
Okee okee, na school danquote:Op zondag 5 september 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was 15 t/m 17 tijdens middelbare school.
Toen deed ik nog niet zo heel veel aan sex.
Ik weet niet meer zo goed wanneer de neerstortende vliegtuigen in beeld kwamen.quote:
Ik ben al bezigquote:Op zondag 5 september 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zo goed wanneer de neerstortende vliegtuigen in beeld kwamen.
Zeg, wordt er zo een sofa binnengereden en gaan jullie notities maken of...?
quote:
Neuh, doe maar niet.quote:Ik heb voor jou eventueel 2 regressies op mp3
als je er belangstelling voor hebt kan ik ze wel online zetten.
Een is in het nl niet echt geweldig
en een in het engels die zeer goed begeleidt
grtz
Ja ik ook nog allerlei troep. Maar bier was al op en er was nog een fles wijn met anderhalf glaasjequote:
Op de een of andere manier vind ik dat wel relaxed om te kijken.quote:
PM jij met Braddie?quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef APK het volgende:
Zo, mijn computer doet het nog na het lezen van de gevaarlijke PM's.![]()
[..]
Neuh, doe maar niet.
Oh, en ik snap nog waar dat over gaat ookquote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef APK het volgende:
Zo, mijn computer doet het nog na het lezen van de gevaarlijke PM's.![]()
[..]
Neuh, doe maar niet.
Ja duh, je hebt 'em zelf gestuurd.quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef Greys het volgende:
Oh, en ik snap nog waar dat over gaat ook
quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook nog allerlei troep. Maar bier was al op en er was nog een fles wijn met anderhalf glaasjeHeb wel nog Strawberry likeur. Eens kijken hoe dat smaakt gemixed met wat andere zooi
En ze herhalen natuurlijk alles een keer of 5quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat wel relaxed om te kijken.
Niet omdat er mensen dood gaan, maar door de trage manier van vertellen denk ik
Is dat een soort etiquette hiero, om geen antwoord op vragen te geven?quote:Op zondag 5 september 2010 01:08 schreef Loveless85 het volgende:
Laat ik daar eens gewoon geen antwoord op geven
Ik heb al *lang* antwoord gegeven.quote:Op zondag 5 september 2010 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat een soort etiquette hiero, om geen antwoord op vragen te geven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |