ws als tombo gewoon biokatkorrels gebruikt....ies primaquote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, hoe gaat het met de bak?
Doet Sjef nog steeds alles op de bak gewoon?
Geen flauw benulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen flauw benulJe hebt schattige sokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gebruik je speciale kattenbakvulling dan? Hij doet toch gewoon alles braaf op de bak.
Wat een andere situatie al niet voor zo'n beest kan doen zegHij doet het écht goed
quote:
Nee, gewoon supermarktgrit etcquote:Maar gebruik je speciale kattenbakvulling dan? Hij doet toch gewoon alles braaf op de bak.
Ja, hij is echt wel (weer) thuis gewoonquote:Wat een andere situatie al niet voor zo'n beest kan doen zegHij doet het écht goed
Ja hequote:
Ik draaide hem net af en toen keek Sjefke ook heel verbaasd!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest hem 2 keer kijken. De eerste keer werd ik afgeleid door drie paar verbaasde ogen die me aanstaarden of op zoek waren waar dat geluid vandaan kwam.
Wehehehe, Sjefke!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik draaide hem net af en toen keek Sjefke ook heel verbaasd!
En echt, ik kijk er niet eens meer van op, en schrik niet meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, Sjefke!![]()
Typisch. Naartjie slaapt weer, Yoko is doorgegaan met wassen en held op sokken Satsu is vertrokken.Die vindt jouw mannen veel te eng.
En de eerste keer was je nog zo geschrokken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En echt, ik kijk er niet eens meer van op, en schrik niet meer
Ze doen erna zo normaal/lief...
Ik moet ze alleen af en toe tot orde roepen
Ja erg hequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de eerste keer was je nog zo geschrokken.Het hoort blijkbaar bij die mannen. Af en toe de spierballen laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |