Leuk ding, hè!quote:
jullie zouden 'even gaan kijken' toch?quote:
Oh wat cool. Wat heb je hard gewerkt de afgelopen dagen. *Schouderklopje*quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hoi, net terug uit Den Haag. Wat een toffe kamers zeg. En een prachtige omgeving. * de_nachtwacht is happy en dood van al dat gesleep met spullen en het inpakken van de afgelopen dagen.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:55 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh wat cool. Wat heb je hard gewerkt de afgelopen dagen. *Schouderklopje*![]()
Maar die kamers zijn echt heel erg vet! En Vik zit daar nu helemaal alleen zonder inet! Ze gaat tot 26 september echt zoveel topics missen…En ik ga er volgend weekend heen.
Succes uniekjequote:
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 10:25 schreef Goodbye het volgende:
Welkom Missaar,wat een topprestatieHeb je voor- en nafoto's?
![]()
Tink, gister nog naar dat strandfeestje geweest?
Ik had helemaal geen plannen voor de zaterdag, was wel lekker. Dus ik heb allemaal filmpjes zitten kijken en rond een uur of elf kwam m'n vriend thuis en hebben we tot laat wijntjes gedronken.quote:Op zondag 5 september 2010 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
maar niet zo lang. Was om een uur of 10 al weer thuis en heb lekker op de bank boekjes gelezen. Heb jij nog wat leuks gedaan?
oh leuk! veel plezierquote:Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom Nienja en Missaar! Goede prestatie alvast![]()
Vandaag even langs de boekenbeurs in de jaarbeurs, misschien is er nog wat leuks.
Nee, ik was zo onhandig om m'n foon thuis te laten en kon dus geen plaatjes schieten.quote:
180° maar ik woog dan ook 142.4kgquote:Op zondag 5 september 2010 10:23 schreef Tinkepink het volgende:55 kg in 9 maanden.
Knap hoor (wel snel). Hebje je levensstijl erg moeten omgooien?
Jeetjequote:Op zondag 5 september 2010 10:01 schreef Missaar het volgende:
Voila eindelijk ben ik hier nu van de partij :-) Komende van een start bmi van 42.5 nu eentje van 25.9 (van december 2009 tot nu 55.8kg kwijt). Dit door middel van gezond eten en sporten, geen andere gekke dingen.
en jij hebt me weer into hardlopen gekregenquote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Overigens zit ik nu op 73,5 kilo en ga ik vandaag Evy les 7 lopen, dus 't gaat prima hier! Ik denk dat het weer-beginnen-met-posten hier in de vakantie even een zetje was om het knopje weer om te zetten. Dus merci y'all , jullie hebben goed geholpen.
Tjeequote:
Dat zal ik doen.quote:Op zondag 5 september 2010 11:29 schreef Chicolate het volgende:
Wooow MissaarAls je me zou vertellen dat het 2 verschillende mensen zijn, zou ik je zo geloven.
En nienja ook veel succes! Als je advies wil over wat gezond/niet gezond is, kan het werken om eetlijstjes te posten. Daar krijg je dan reacties op en na een tijdje weet je als vanzelf wat wel/niet gezond is.
Voor drama moet je ook de Mijn Geheim lezen. Geheid dat je denkt "Phaha, stelletje losers, gelukkig zit ik niet zo in de problemen"quote:Op zondag 5 september 2010 11:59 schreef P.F. het volgende:
De. Glamour lezen als afleiding en vervolgens alleen maar verhalen lezen over blije mensen. Irritant!
De Mijn Geheimquote:Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Voor drama moet je ook de Mijn Geheim lezen. Geheid dat je denkt "Phaha, stelletje losers, gelukkig zit ik niet zo in de problemen".
Hoe was het vrijdag eigenlijk?quote:Op zondag 5 september 2010 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Missaar, wat een geweldige prestatie.. Ontzettend knap!
Ik zit inmiddels op 57,7 dus er is weer wat bij!
Baardmans heeft z'n moeder over mij verteld. Daar schrok ik wel een beetje van..
Hihi, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Voor drama moet je ook de Mijn Geheim lezen. Geheid dat je denkt "Phaha, stelletje losers, gelukkig zit ik niet zo in de problemen".
quote:Op zondag 5 september 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!
Missaar en Nienja, welkom!En waw, wat een verschil idd, erg knap!
Ik heb gisteren die nieuwe soort Levi's geprobeerd! Die bold curve enzo. Crisis, faalI'm too much womahn for teh curvy pants. Valt erg tegen dus. Met bold curve had ik nog steeds een opening bij de bips. Maat 30 zat erg strak, maat 31 geloof ik ook (heb 8 broeken gepast ofzo, weet niet meer wat welke was
) en maat 32 was dan weer veel te groot en oncharmant. Overal openingen of drukpunten.
Ik heb maar weer een jurkje gekochtDie nu bij nader inzien wat kort lijkt, dus twijfel over terugbrengen
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Missaar, wat een geweldige prestatie.. Ontzettend knap!
Ik zit inmiddels op 57,7 dus er is weer wat bij!
Baardmans heeft z'n moeder over mij verteld. Daar schrok ik wel een beetje van..
Op het strand wandelen. Jaloers!quote:Op zondag 5 september 2010 11:50 schreef Tinkepink het volgende: Zo maar naar het strand wandelen en een beetje relaxen.
Toen ik gisteravond postte was ik net thuis, dus het was wel leuk.quote:
Oh dank voor de tip, neen, ik krijg nog wel een nieuwe tomtom, maar tot die tijd is het wel handig en 2 gb heb ik nog wel over denk ik.quote:Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef neen het volgende:
Wat zij zeggen missaar, knap gedaan
Ook hulde voor alle hardlopers
En voor Co, ik weet niet hoe het met je navigatiegedoe af is gelopen. Maar mocht je er nog niet een hebben, in de App-store staat nu een gratis NL navigatieding voor T-mobile gebruikers. Wel bijna 2gb maar misschien is het wat. Ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik natuurlijk geen auto heb
Mi too! Heb 2 zwarte Esprit pantalons en de rest is leggings en jurken. Rekt mee, das wel handig, voor als het even fout gaatquote:Op zondag 5 september 2010 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben gestopt met spijkerbroeken tot ik ooit weer in een fatsoenlijke maat pas, lekker makkelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Bij mij vandaag so far:quote:Op zondag 5 september 2010 13:05 schreef j.t het volgende:
so far:
O1: glas optimel
O2: brinta
T: 2 forelfilets
ik heb vandaag een nieuwe spijkerbroek in maat 32 gekocht. Ik ben ook wel een stuk langer, maar een beetje minder zou okay izjn...quote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Perruche het volgende:
Goedeavond!!
nynke, ik doe met je mee nu -echt- gezond doen. Vandaag officieel opgemeten bij de Levi's winkel en heb maat 31. Vroeger was dat 28....
Swietje, heb niet helemaal meegekregen wat er aan de hand is, iets met hoe je ouders zich gedragen? heel veel sterkte en eenals je het nodig hebt
En een knuffel voor kwak, goed dat je om hulp hebt gevraagd met het plannen!
Hier doet ie het prima!quote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
is de lay-out bij jullie ook naar z'n grootje ? bij mij en Mr.Mo iig wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu een beetje aan het rommelen thuis, afwassen, wassen, koelkast ontdooien en badkamer schoonmaken.. straks nog mijn presentatie voor morgen even voorbereiden, norwegian wood lezen en vanavond een film kijken denk ik.
lijstje:
O: volkoren kaastosti met ketchup, 3 dropjes, koffie met volle melk
en ehm, straks eet ik nog havermout met banaan en vanavond heb ik denk ik zin in pompoen/kikkererwtencurry met rijst. Verder weet ik het nog niet!
oh en welkom aan de nieuwen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
In dat geval no harm no foul toch?quote:Op zondag 5 september 2010 14:40 schreef Blurred86 het volgende:
I know, I know..
Hij zou eigenlijk alleen komen eten, maar dat is dus uiteindelijk ook slapen geworden
Maar goed, ik had verwacht dat ik het er wel moeilijk mee zou hebben als hij weer weg zou zijn maar dat valt me eigenlijk heel erg meenou ja, ik klaag niet hoor!
Geen idee, het is allemaal een beetje ingewikkeldquote:Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef Merel het volgende:
BlurredFijn dat je het achteraf ook nog gewoon oké vindt
Zolang je je er niet rot door voelt is er niks aan de hand. Maar betekent dit verder ook iets voor julile toekomst samen of was het iets eenmaligs?
Ik wil een vriendje maar ben er tegelijkertijd niet aan toe heb ik geconcludeerd. Hoe handig!
Ja daar was ik!quote:
Ik ben meer dan 1,5kg kwijt sinds de verhuizing. Maaltijden overslaan wegens geen zin/ruimte om te koken enzoquote:Op zondag 5 september 2010 17:09 schreef neen het volgende:
Oh Chicolate, wel goed voor jezelf zorgen he. Nu je uit huis bent. Gezond iig, ik ken iemand die 10 kg was aangekomen in zijn eerste half jaar![]()
![]()
maar goed, dat gaat jou gewoon lukken.
Even uit de lurkstand: Het is roodharigen-dag in Breda en behoort Loveli ook niet tot dit bijzondere soort?quote:
Wat heerlijk Anna!! Geniet er nog maar even van!quote:Op zondag 5 september 2010 18:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Even uit de lurkstand: Het is roodharigen-dag in Breda en behoort Loveli ook niet tot dit bijzondere soort?
Ik ben dus op vakantie en in Zuid-Frankrijk is het zo ontzettend lekker weer en eet ik zo ontzettend veel wit stokbrood met lekkers dat ik een buikje heb gekregen! Overall:![]()
Ja!quote:
Misschien ga ik dat ook maar doenquote:
Nee joh, hardstikke goed! Les 7 is ook nog niet heel veel minuten dus dikke primaquote:Op zondag 5 september 2010 18:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Evy 7 gedaanrennen voelt steeds beter! Hou 't nu ook bij op RunKeeper, maar ga nog niet publiceren want 2,93 kilometer klinkt zo .. niksig
Je moet het omrekenen naar hoe veel km per 30 min dat is, dan valt het ineens erg mee!quote:Op zondag 5 september 2010 18:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Evy 7 gedaanrennen voelt steeds beter! Hou 't nu ook bij op RunKeeper, maar ga nog niet publiceren want 2,93 kilometer klinkt zo .. niksig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt op het plaatje straighter dan ie bij mij is, al is het wel sowieso de meest strakke broek die ik in tijden gehad hebEn het staat eigenlijk best
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zondag 5 september 2010 18:33 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb vanmiddag ook een enorme bestelling gedaan bij esprit![]()
Hoop dat er wat leuks tussen zit!
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
We willen natuurlijk een foto met jou er in!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt op het plaatje straighter dan ie bij mij is, al is het wel sowieso de meest strakke broek die ik in tijden gehad hebEn het staat eigenlijk best
Uniek, WB! Heb je foto's?
Anna82, waar zit je in ZF? Ik ga morgen ook, fijn dat het mooi weer is!![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 18:36 schreef neen het volgende:
Ik heb vandaag ook wat besteldhopelijk pas ik het
quote:
Leuk!quote:Op zondag 5 september 2010 18:46 schreef P.F. het volgende:
Ik ben over een paar uur jarig. Ik denk er al uren aan. Wat zielig.
Bijna 100. Nee, 23.quote:Op zondag 5 september 2010 18:48 schreef Swietje het volgende:
[..]
Leuk!Hoe jong ben je dan over die paar uurtjes?
Er is heul niks mis met 23 worden/zijn!quote:
hehe die had ik moeten verwachten natuurlijk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is wel duidelijk dat ik in de sale gewinkeld heb, alleen maar zomerdingen![]()
verder nog wat basicshirtjes en een bikini
ik vind het stom dat je maar 11 artikelen mag bestellen bij esprit nu, als je een paar dingen in meerdere maten wilt zit je daar zo snel al aan!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
wat goed!quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoef geen tweede versie te schrijven, hij vond de eerste goed en ik heb een 8,5!!!!![]()
![]()
Als je een gewone pan hebt en nog een met gaatjes kun je het stomen. Of met een vergiet ofzo erboven.quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
Wat ben ik ook een ontzettende flapdrol he. Koop ik een stoommaaltijd omdat ik heerlijk lui ben vandaag, alleen heb ik natuurlijk heul geen magnetron meer.Nu heb ik het maar in de pan gemieterd.
Goed bezig.quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoef geen tweede versie te schrijven, hij vond de eerste goed en ik heb een 8,5!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeejquote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Grazie, bella! Edit: en ook grazie aan de andere blije bella's!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
zo tof, ben zó jaloersquote:Op zondag 5 september 2010 19:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grazie, bella! Edit: en ook grazie aan de andere blije bella's!![]()
Geeft weer meer ademruimte!Nu hoef ik nog maar 3 daagjes te werken en kan ik de verdere tijd besteden aan Leeds-plannen maken en voorbereidingen en leuke dingen!
Goed bezig!quote:Op zondag 5 september 2010 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo tof, ben zó jaloers![]()
![]()
ik heb net al banen zitten zoeken voor Mr.Moin de buurt van York..
en er is best veel te vinden als je Software Engineer bent
en morgenochtend ga ik afspraak maken bij de studieadviseur om te kijken hoe ik dingen kan regelen met een bachelor + stageminor + master in het buitenland
Ja. Koelkast.quote:Op zondag 5 september 2010 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mossels![]()
Dat kookvocht, zou ik ' t een dagje kunnen bewaren om morgen soep mee te brouwen?
... maar jij gaat natuurlijk voor perfectie en schrijft alsnog een tweede versie.quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
enkele banen voor Mr.Mo zaten idd ook in Leeds en in Sheffield enzoquote:Op zondag 5 september 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed bezig!York is in de buurt van Leeds, ik ga me denk ik ook inschrijven bij de Engelse studievereniging zodat ik voor lage prijzen tripjes kan doen in de area
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
nee, pas in het derde studiejaar, hopelijk in derde semester, aansluitend op bachelorthesis en master zodat we langer in de UK kunnen blijven.quote:Op zondag 5 september 2010 19:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat goed Maria!!![]()
Mo: heb je al een idee welke minor? En ga je het dit jaar doen?
Ja maar ik heb hier amper nog dingen, in ieder geval geen vergiet en pannen met gaatjes. En het is nu ook al op, was nog best te eten ook.quote:Op zondag 5 september 2010 19:32 schreef neen het volgende:
[..]
Als je een gewone pan hebt en nog een met gaatjes kun je het stomen. Of met een vergiet ofzo erboven.
[..]
Goed bezig.
* vergeten dat er dit weekend geen competitieronde wasdaar zit je dan
Jij bent best grappig, zo nu en dan!quote:Op zondag 5 september 2010 19:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
... maar jij gaat natuurlijk voor perfectie en schrijft alsnog een tweede versie.![]()
![]()
Maar heel goed hoor, feli!
Gewoon, lekkerquote:
Ik ben graties member, dus het is Verboten om contactinfo op je profiel te zetten, en de interesseberichtjes zijn standaardquote:Op zondag 5 september 2010 20:05 schreef neen het volgende:
Heb je niet je/een mailadres erbij gezet, dan kan hij sowieso reageren. Of kun je het anders ook niet lezen ofzo?
Ja, maar dat is toch geen cacaopoeder? Dat is gemodficeerde krokant gemaakt gesuikerde cacao, zoiets als cruesli : muesliquote:Op zondag 5 september 2010 20:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gewoon, lekkerBoterham, boter erop en een lepel Nesquick er overheen
Niet het meest ideale broodbeleg, maar ik vind het erg lekker
yupquote:Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen cacaopoeder? Dat is gemodficeerde krokant gemaakt gesuikerde cacao, zoiets als cruesli : muesli
Jarig zijn is leukquote:Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef Syrena het volgende:
Oh en over precies een maand ben ik ook jarigNOEOEOEOEOEOEOEOESSSS.
Niet als je boven de 30 bentquote:Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jarig zijn is leukPF, bijna
![]()
Volgend jaar word ik 30quote:Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet als je boven de 30 bentIk was net gewend aan mijn huidige leeftijd
Oja slimquote:Op zondag 5 september 2010 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, pas in het derde studiejaar, hopelijk in derde semester, aansluitend op bachelorthesis en master zodat we langer in de UK kunnen blijven.
En dat zou dan óf een stageminor (in het buitenland), óf een buitenlandminor zijn
Ik las even 'hij is kaal en dik'quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Syrena het volgende:
Zo hee, een 8.5!voor Marie
En volgens mij hebben we dezelfde broek. Ik heb de mijne nu aan, om de truitjes op te passen die van de H&M kwamen
![]()
En ik heb net iemand een interesseberichtje gestuurd op RPHij is kaal en een dik jaar jonger, maar hij schreef zo leuk. Nu maar hopen dat hij een betaald membership heeft en me een berichtje terugstuurt
Dat las ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik las even 'hij is kaal en dik'![]()
Maar spannend
Hij zag er ook niet erg mager uit op z'n fotoquote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik las even 'hij is kaal en dik'![]()
Maar spannend
23 is zo ontzettend geen 30quote:Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
23 is bijna 30 want daar zit ook een 3 in
Oma verteltquote:Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar dat besef je je jammer genoeg pas als je 30 bent
Zet gewoon Ned 1 aan. Niks voor jou? Boerin worden?quote:Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben graties member, dus het is Verboten om contactinfo op je profiel te zetten, en de interesseberichtjes zijn standaardOp lexa (jaaaaaaaaaaaren geleden) wel eens mijn emailadres in m'n profiel proberen te moffelen, maar ik kreeg direct een boos mailtje daarover van hun.
Ik haat NL-tv-programma'squote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Zet gewoon Ned 1 aan. Niks voor jou? Boerin worden?
Hmmm.... Ja nou ja ik weet nu al bijna zeker dat iemand niets laat horen en die iemand had mij een extra (groot) cadeau beloofd als het allemaal zou lukken met mijn studie, maar dat geloofde ik al niet en nu geloof ik eigenlijk ook niet meer dat die iemand iets laat horenquote:Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
ik hou trouwens van jarig zijn. aandacht. kadootjes. hoi!
Ik heb er twee en ik heb er vanavond nog genietend naar staan kijken. Ze zijn zo leuk.quote:Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil een koemoet altijd lachen als ik zo'n beest zie
Soms ben ik een beetje jaloers op jouw levenquote:Op zondag 5 september 2010 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er twee en ik heb er vanavond nog genietend naar staan kijken. Ze zijn zo leuk.
De ene hoest een beetje, ik denk dat we de veearts binnenkort even laten langskomen. Hond was vandaag ziek, zo sneu. Niet heel ziek, een beetje alsof 'ie een kater heeft. Lamlendig, hoofdpijn, hangerig (wel eten & wel goed schijten). Woensdag breng ik 'm naar de veearts om z'n ballen in te leveren.
Die iemand mag gewoon even in de dikke stront zakkenquote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmmm.... Ja nou ja ik weet nu al bijna zeker dat iemand niets laat horen en die iemand had mij een extra (groot) cadeau beloofd als het allemaal zou lukken met mijn studie, maar dat geloofde ik al niet en nu geloof ik eigenlijk ook niet meer dat die iemand iets laat horen! Dus daar ben ik al even treurig om en dan zoek ik wel afleiding maar ja ik heb nu alles al gedaan wat ik kon verzinnen.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
Ja dat zou wel beter zijn jaquote:Op zondag 5 september 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die iemand mag gewoon even in de dikke stront zakkenMaar ik begrijp wel dat dat voor jou niet zo voelt
![]()
Lul
Ik ben er zelf ook erg content meequote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Soms ben ik een beetje jaloers op jouw leven
Wat tof, Vik!quote:Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef Viking84 het volgende:
HooooooooooiVanuit Den Haag!
. Ik heb even internet geregeld via de buurvrouw. Als ik niks geks doe qua downen en streamen mag ik dat van haar gebruiken tot ons internet opgeleverd wordt
.
Het huisje is écht héél erg mooi!. Lekker veel ruimte, prachtig uitzicht op het bos, vlakbij het centrum... wat wil een mens nog meer?
.
Ik weet niet of het me gaat lukken om bij te lezen. Samenvatting anyone?.
Heb je al alle GG van seizoen 3 gezien? En gister heb ik filmpjes gekeken, online. Ook leuk!quote:Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat zou wel beter zijn ja!
Oooooo wat kan ik nu nog doen! Ik heb oh oh cherso al gekeken en de krant gelezen. En facebook gelezen. En mijn email.
Ja dan krijg ik 6 (hopelijk) hotties onder mijn hoede! En daarvoor eten met z'n alle.quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Merel het volgende:
Oh en Pief, morgen ga ik uit eten met een vriendinnetje dat even over is uit het buitenland, maar anders was ik wel even langsgekomen! Heb je anders donderdag iets te doen? Dan krijg je dan taart van me
O nee! Sowieso een maar weet niet meer waar ik wasquote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je al alle GG van seizoen 3 gezien? En gister heb ik filmpjes gekeken, online. Ook leuk!
Ik moet morgen een paspoort laten maken, dan kan ik werken, en dan kan ik met dat geld op vakans!quote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag het hele laatste seizoen van The Hills gekeken, ook prima tijdsbesteding als je verder geen bal te doen hebt Pief.
Gewoon ergens beginnen, je rolt er vanzelf wel inquote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O nee! Sowieso een maar weet niet meer waar ik was!
Toch gewoon die dingen blijven doenquote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik 6 (hopelijk) hotties onder mijn hoede! En daarvoor eten met z'n alle.
Zo stom, hele weekend leuke dingen gedaan, maar dan wel blij doen maar ondertussen voelde ik mij niet zo blij als ik zou verwachten met dit soort activiteiten. En zo taart en cadeautjes. Maar ik moet de hele tijd bijna huilen dus niet zo een zinnnn. Maar het is wel leuk hoor dus ik speel wel mee.
Speciaal voor jou wat koeienfoto's uit de Zwitserse alpen. Die koe die we hangend aan een helicopter voorbij zagen komen kon niet op de foto, waren we te laat voor....quote:Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
Ja, dat ja. Toen ik laatst met het vriendje aan het praten was zei hij dat het misschien voor mij ook nuttig zou zijn, en daar schrok ik wel wat van. 'met mij gaat toch alles goed?', terwijl ik toen tranen met tuiten huilde over niets...quote:
Wat liefquote:Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
en pf, ik zal een liedje voor je zingen morgen bij het opstaan. Niet dat je er iets van merkt, maar toch.
Long distance duetje ervan maken? Ik heb een killer imaginaire stem!quote:Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
en pf, ik zal een liedje voor je zingen morgen bij het opstaan. Niet dat je er iets van merkt, maar toch.
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat koeienfoto's uit de Zwitserse alpen. Die koe die we hangend aan een helicopter voorbij zagen komen kon niet op de foto, waren we te laat voor....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is meer dat mijn praatpaal vertrokken is en ik was er juist zo aan gewendquote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef Syrena het volgende:
[..]en niet zoals ik, wachten tot je 28 bent.
Boh, wat moet ik morgen aan naar mijn werkBuiten stralend weer, binnen vrieskist
Ik heb het plan opgevat om er net zo lang over te zeuren dat ze OF de verwarming aanzetten OF me laten zien waar je dat kreng inregelt. Ik snap echt niet dat ze daar genoegen nemen me: Kan niet. Kom op zeg.
Zo ben ik ook al bezig om illegaal een sleuteltje te versieren voor het chipknipkastje. Steeds als er een pas blijft hangen moeten we IT bellen, of de concierges en na half vijf is er gewoon niemand te bereiken. Belachelijk.
Kan beter de IT-er naar buiten werken. Raar maar waar, die vent is de Heerser over Alles daar. En als hij zegt Kan Niet, dan Kan Het Ook Niet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
syrena, goed klagen over het comfort en de TD dan naar mij sturen :p Zorg ik ervoor dat de temperatuur altijd optimaal is en het energieverbruik omlaag gaat <waar zijn de smiles op mijn mobiel>
Ja foto's natuurlijk! (dit mens wil iig foto'squote:Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef Viking84 het volgende:
HooooooooooiVanuit Den Haag!
. Ik heb even internet geregeld via de buurvrouw. Als ik niks geks doe qua downen en streamen mag ik dat van haar gebruiken tot ons internet opgeleverd wordt
.
Het huisje is écht héél erg mooi!. Lekker veel ruimte, prachtig uitzicht op het bos, vlakbij het centrum... wat wil een mens nog meer?
.
Ik weet niet of het me gaat lukken om bij te lezen. Samenvatting anyone?.
Ik vind het echt zo leuk voor julliequote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haar mama werkt ook waar jouw mama werkt.
hihi, srsly!quote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haar mama werkt ook waar jouw mama werkt.
Ik ben MoBlo echt voor altijd dankbaar, want het is écht een heel mooi huisje!quote:Op zondag 5 september 2010 21:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo leuk voor jullie![]()
![]()
Ik heb alleen de eerste boer gezien (en een stukje van de tweede), maar die eerste was best leuk vond ikquote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef Swietje het volgende:
Die jonge boer, die vond ik wel schattig hoor. Maar ja, ik en een boer? Neh.
En dat je op zo'n manier iemand zoekt... kweeeniee..
voor altijd is lang hè??quote:Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben MoBlo echt voor altijd dankbaar, want het is écht een heel mooi huisje!.
Mijn ouders waren ook helemaal enthousiast. Toen het nog leegstond, dacht ik nog: mwah, ik ga erin en als ik iets anders vind, ben ik weer weg, maar nu het ingericht is, vind ik het zó leuk!
.
Jawel! Het adres had ik gegeven he (west). Ze komen pas donderdag dus maak je geen zorgenquote:Op zondag 5 september 2010 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja foto's natuurlijk! (dit mens wil iig foto's) Oh, later pas. Jammer.
Goed bezig Pief! Mijn vader komt trouwens begin van de avond al, dus tenzij ik een ongeluk krijg of de eerstejaars mn stem weer doodmaken (ha hij is weer terug!) kom ik morgenavond even bij je langs. Of ben ik niet meer welkom nu je 6 (hopelijk) hotties gevonden hebt?
Les is voorbereid. En nog steeds kan er zoooooveel misgaan dat het bijna eng is. Moet nog vanalles printen ook. En mn laptop/de pc moet werken. Noujaaaa, ik zie wel. Anders doe ik het zoals de eerste les (lees: grote chaos).
Ja adres heb ikquote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel! Het adres had ik gegeven he (west). Ze komen pas donderdag dus maak je geen zorgen
Jawel hoor! Wel zeker 8quote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja adres heb ik. Komt er morgen verder helemaal niemand dan?
Leuk is dat, hè? Had ik ook met mijn nieuwe woonst. Moet nog steeds een hoop aan gebeuren (lampjes enzo), maar ben er stiekem toch wel erg blij mee! En wat lief van je buurvrouw ook!quote:Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben MoBlo echt voor altijd dankbaar, want het is écht een heel mooi huisje!.
Mijn ouders waren ook helemaal enthousiast. Toen het nog leegstond, dacht ik nog: mwah, ik ga erin en als ik iets anders vind, ben ik weer weg, maar nu het ingericht is, vind ik
het zó leuk!.
Er zit wel weer 'n verlegen kerel bij, maar ik denk dat ie niet doorgaat.. Ik ben z'n naam kwijt hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste boer gezien (en een stukje van de tweede), maar die eerste was best leuk vond ik. Praatte makkelijk, zag er goed uit. Die gaat wel veel reacties krijgen.
Zit er ook een Wietse of een Jochem bij dit jaar?
Geen teletekst pagina 888 beschikbaar?quote:Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik kon sommige van die boeren echt bijna niet verstaanhad wel ondertiteling onder gekund wat mij betreft
geen idee, helemaal niet aan gedacht!quote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen teletekst pagina 888 beschikbaar?
Is Fransie Duijts al geweest?quote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die syb van de kast heeft echt een botox kop
O, ik keek pas sinds je Syb vd Ploeg noemdequote:Op zondag 5 september 2010 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds die andere Fransie is geweest!
Ja lief hè?quote:Op zondag 5 september 2010 21:55 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Leuk is dat, hè? Had ik ook met mijn nieuwe woonst. Moet nog steeds een hoop aan gebeuren (lampjes enzo), maar ben er stiekem toch wel erg blij mee! En wat lief van je buurvrouw ook!
Yep! En het was heerlijk, en veel te veel, dus we hebben nog een stuk of wat bakjes in de vriezerquote:Op zondag 5 september 2010 22:20 schreef neen het volgende:
Is dat het Indische eten wat je eerder hebt moeten testen?
Uhm, beetje wel, het begon goed, maar ging weer de mist in:quote:Op zondag 5 september 2010 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Slaap lekker j.t.
Succes met je autoverkoop!
Volgens mij had je vandaag een behoorlijk kutlijstje?
Weltrusten
Ik las "kaal en dik en een jaar jonger". Dacht, nou, dan moet 'ie wel heel leuk schrijven.quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Syrena het volgende:
Zo hee, een 8.5!voor Marie
En volgens mij hebben we dezelfde broek. Ik heb de mijne nu aan, om de truitjes op te passen die van de H&M kwamen
![]()
En ik heb net iemand een interesseberichtje gestuurd op RPHij is kaal en een dik jaar jonger, maar hij schreef zo leuk. Nu maar hopen dat hij een betaald membership heeft en me een berichtje terugstuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |