abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86071923
Het vorige deel: <invullen aub >

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86071944
100000000maal dank, lieve GB O+ Mijn redster in nood :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86072012
Geen dank!

En zie hier, de Goodbye smilie :D O+

It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86072058
Bedtijd voor mij!

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86072075
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:49 schreef sigme het volgende:
Bedtijd voor mij!

[ afbeelding ]
Leuk ding, hè!

Trusten :W
pi_86072118
Trusten Sigme!
pi_86072302
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86072604
Ik moet een foto van mezelf toevoegen (op blackboard, zodat mijn studenten mijn contactgegevens herkennen als ze mijn naam vergeten zijn) en nu blijkt dat ik helemaal geen foto's van mezelf heb ;(. Sowieso maar 5 ofzo van afgelopen jaar, en 0 zijn representatief (slome blik). Ik zag er op lowlands zo leuk uit (superstoere zonnebril), waarom heeft daar niemand een foto gemaakt }:|.
[/zeur]

Heb nu maar een overduidelijke spiegelfoto gedaan :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86072852
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 4 september 2010 @ 22:50:24 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86074079
teveel bier op op de meet :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86075280
Hoi, net terug uit Den Haag. Wat een toffe kamers zeg. En een prachtige omgeving. * de_nachtwacht is happy en dood van al dat gesleep met spullen en het inpakken van de afgelopen dagen.
pi_86075515
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
jullie zouden 'even gaan kijken' toch? :P

jammer dat ik niet kon, maar financieel en gezondheidstechnisch was dit even beter :') BBq was leuk, ondanks de aanwezige kinderen waarvan er een echt niet helemaal spoorde, heel luid en 'agressief' was, ondanks de schamele leeftijd van 1 jaar. Gelukkig was er ook een dame waar ik het wel mee kon vinden en waar ik :% blikken mee uit kon wisselen :')

nu vroeg slapen, morgen studeren :9
Ja doei.
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:37:18 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86075540
Ja, van 18:30 - 22:45 :P

En ik moet ook slapen, morgen 'werkdag' op Manuscripta. Moet om 8:50 weer richting A'dam.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:46:44 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86075898
ik ga hardlopen morgen. En een knopje omzetten. Ik ben vadsig, en er mogen 10 kilo's af! Sporten en gezond eten, here I come!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86076021
Swietje, wat een nare situatie. -O- .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zondag 5 september 2010 @ 00:04:41 #16
70532 loveli
N
pi_86076449
Mogge!
crap in = crap out
pi_86077421
Goedeavond!!

nynke, ik doe met je mee nu -echt- gezond doen. Vandaag officieel opgemeten bij de Levi's winkel en heb maat 31. Vroeger was dat 28 :o....

Swietje, heb niet helemaal meegekregen wat er aan de hand is, iets met hoe je ouders zich gedragen? heel veel sterkte en een :* als je het nodig hebt :)

En een knuffel voor kwak, goed dat je om hulp hebt gevraagd met het plannen!
pi_86077482
Dit weekend was m'n eten echt slecht trouwens.

Gisteren bij een vriend gegeten (pasta en vlees), vanmorgen bij een vriendin ontbeten (niet zo gezond als normaal gesproken) en vanavond weer bij een andere vriend gegeten, die had alleen ongezonde dingen dus heb veel te weinig en hel ongezond gegeten. Heb geprobeerd te compenseren door bij de lunch een groot bord groente bij LaPlace te eten en er een groot glas ananassap bij gedronken. Heb ook 1,5 fles wijn gedronken dit weekend en voor mijn doen is dat veel :@

Nu even een theetje en dan naar bed, morgen rond 11 uur komt vriendje weer thuis!! *O*
pi_86078036
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hoi, net terug uit Den Haag. Wat een toffe kamers zeg. En een prachtige omgeving. * de_nachtwacht is happy en dood van al dat gesleep met spullen en het inpakken van de afgelopen dagen.
Oh wat cool. Wat heb je hard gewerkt de afgelopen dagen. *Schouderklopje* *;

Maar die kamers zijn echt heel erg vet! En Vik zit daar nu helemaal alleen zonder inet! Ze gaat tot 26 september echt zoveel topics missen… :'( En ik ga er volgend weekend heen. w/
pi_86078221
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:55 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Oh wat cool. Wat heb je hard gewerkt de afgelopen dagen. *Schouderklopje* *;

Maar die kamers zijn echt heel erg vet! En Vik zit daar nu helemaal alleen zonder inet! Ze gaat tot 26 september echt zoveel topics missen… :'( En ik ga er volgend weekend heen. w/
:D

spannend, naar Den Haag...!!

Slapen :W doei doei
  zondag 5 september 2010 @ 06:23:45 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86081494
mogge, zo vliegen.. Kwil niet!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 5 september 2010 @ 08:09:51 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86081606
quote:
Op zondag 5 september 2010 06:23 schreef uniekhoorn het volgende:
mogge, zo vliegen.. Kwil niet!
Succes uniekje :*.

Ik ga zo enigszins brakjes richting A'dam :').
pi_86081775
Goedemorgen!
Fijne vakantie uniek!
En veel plezier vandaag XM!
pi_86081878
Jammer dat de vakantie er weer opzit uniek!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86081900
Oh ja, ga geen 1200 keer touwtjespringen als je dat niet gewend bent wanneer je ergens in de twee dagen erna normaal moet kunnen lopen. Laat staan elegant. Staan. Of voortbewegen. Voorbewegen. Hoofdbrekens.
pi_86081948
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welke meet?
  zondag 5 september 2010 @ 09:37:27 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86082064
Heb je foto"s Nachtwacht?
En Uniek, ik leeft met je mee. Sterkte.
Perruche: volgens mij valt/viel levi's wat kleiner. Van een andere jeansmerk heb je dus waarschijnlijk geen 31.

@Swientje: Ik wil jouw problemen thuis niet bagetalliseren, maar deels zijn ze natuurlijk te wijten aan je leeftijd. Je gaat/moet je losmaken van je ouders en daar horen dit soort meningsverschillen bij: die in de categorie 'wij weten wat goed voor je is' versus 'ik weet het zelf wel'. Helaas spitst het bij jullie toe op je eetgedrag en je figuur. Er is maar een oplossing en dat is dat jij je zelf anders zult moeten opstellen. Je ouders volgen jouw ontwikkelingen en veranderen dus met jou mee. Niet andersom. Dat is inherent aan het ouderschap.
Jij zal moeten leren je minder te laten raken door mensen waar je ondanks alles veel van houdt (je ouders) en op een manier zonder ruzie te maken je eigen koers te varen. Je niet teveel laten kwetsen door foute opmerkingen, niet boos worden en op een volwassen manier met je ouders om te gaan. Je ouders zullen moeten leren je los te laten en op jouw eigen beslissingen te vertrouwen. En jij bent eerst aan zet.
Die rare opmerkingen van je ouders komen denk ik echt voort uit liefde en bezorgdheid, maar het komt er net verkeerd uit wat mogelijk voorkomt uit onmacht.

Hoe oud was je ook alweer Swientje? Is het mogelijk om bijvoorbeeld doordeweeks in een begeleide woongroep te wonen, zodat je je toch wat zelfstandiger kunt ontwikkelen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86082145
Ik pas opeens weer in mn strakke maat 28 jeans :o. Daar heb ik nooit ingepast (ooit gekocht op de krimp). Pas wel in andere, wijde maat 28 (ook H&M), maar nog nooit in deze. Beetje trots wel :@. Maar de manier waarop is natuurlijk bagger, moet meer en gezonder eten.

@Swietje: rotte situatie zeg. Als je ze meeneemt naar een dietist, zouden ze het dan wel geloven? Dus dat ze niet naar jou hoeven te luisteren, maar zelf vragen kunnen stellen en degene die de eetlijst opstelt ook kennen.
  zondag 5 september 2010 @ 09:53:26 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86082178
*maat 28 boks
pi_86082197
quote:
Op zondag 5 september 2010 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
*maat 28 boks
8-)
pi_86082265
Voila eindelijk ben ik hier nu van de partij :-) Komende van een start bmi van 42.5 nu eentje van 25.9 (van december 2009 tot nu 55.8kg kwijt). Dit door middel van gezond eten en sporten, geen andere gekke dingen. Waar ik nu eigenlijk naar op zoek ben zijn eens wat heerlijk gezonde kookboeken, met niet te ingewikkelde recepten. Vooral het grote aantal ingrediënten wat je vaak nodig hebt of de grote porties die je ineens maakt schrikken me vaak bij recepten af. Ik woon samen met een kameraad dus we koken altijd maar voor 2 personen. We kunnen uiteraard wel eens voor 4 personen koken wanneer we gewoon er 2 dagen van eten. Maar het moet wel allemaal haalbaar zijn om de ingrediënten te halen, en het is niet prettig als je voor 1 recept opeens 5 exotische ingrediënten moet gaan halen die je waarschijnlijk daarna nooit meer gebruikt..

Wie heeft tips! (Ow ja, man aan het fornuis die nog geen keukenprins is, graag ook rekening mee houden)

[ Bericht 4% gewijzigd door Missaar op 05-09-2010 10:07:08 ]
pi_86082450
Welkom Missaar!!

Nog even geen tips, al heb ik gehoord dat Ainsley een "snel en slank" kookboek heeft wat erg goed te doen is. Wel een niet-doen tip: blijf bij Nigella Lawson uit de buurt :P
pi_86082521
Eh ik heb laatst het studentenkookboek gekocht van Tiffany Goodall (10 euro).
Ze heeft heel veel staan voor 1 of 2 personen, maar ook gerechten als je eens voor vrienden kookt enzo. Ze gebruikt heel veel basisingredienten zoals knoflook of ui of olijfolie om dingen op smaak te brengen. En verder dus niet veel andere ingredienten afhankelijk voor hoeveel man je kookt. Het meeste is gezond, met uitzondering van de Engelse 'uitbrak' ontbijtjes ;)

Het ziet er misschien alleen een beetje girly uit maar daar zou ik niet al teveel waarde aan hechten :P
  zondag 5 september 2010 @ 10:23:53 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86082573
:o 55 kg in 9 maanden.
Knap hoor (wel snel). Hebje je levensstijl erg moeten omgooien?

Ik heb eigenlijk geen tips voor je, kook zelf erg op gevoel en probeer dus matig te zijn met vet en heel veel groente te eten. Dat varieert van vis en gemengde groente uit de magnetron op mijn werk tot kip met nog meer groente in de romertopf thuis.

Grote porties vind ik geen probleem: die vries ik in en worden bewaard voor de dagen dat ik geen tijd heb om te koken.
pi_86082591
Welkom Missaar,wat een topprestatie ^O^ Heb je voor- en nafoto's? *)

Tink, gister nog naar dat strandfeestje geweest?
  zondag 5 september 2010 @ 10:28:15 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86082639
Daglijstje/planning
o. 2 weetabix met melk + perzik + 3 koffie met melk + probiotisch drankje
s. half uurtje hardlopen
s. wandelen naar het strand en terug
l. sushi en salade
t. patatje op het strand?
d. boterhammen in de auto
  zondag 5 september 2010 @ 10:32:04 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86082693
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:25 schreef Goodbye het volgende:
Welkom Missaar,wat een topprestatie ^O^ Heb je voor- en nafoto's? *)

Tink, gister nog naar dat strandfeestje geweest?
:Y maar niet zo lang. Was om een uur of 10 al weer thuis en heb lekker op de bank boekjes gelezen. Heb jij nog wat leuks gedaan?
pi_86082799
Oh ik wil ook graag meedoen als dat kan.

Het is klaar nu. Ik blub.
Ik ben 1.72 en weeg 72.1 kilo.
Vorig jaar woog ik 65/66 kilo en dat past net iets beter bij mij.
Dit geldt ook voor mijn kleding. Alles zit nu strak.
Ik was al met een vriendin een plan de campagne aan het maken.
Net even mijn BMI berekend: 24.34. Ai. Zie je, tegen de 25 aan.
Heb ooit 84 kilo gewogen, maar dat is al even geleden.

Tot voor kort liep ik hard, maar door een voetblessure kan dat een tijd niet.
Eigenlijk zou ik elke dag een flinke wandeling kunnen maken, dat mag wel namelijk.

Slank de winter in dat wil ik.
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
pi_86082953
welkom nieuwen!

ik begin wat beter te worden, al is 't hoesten nog niet van de baan...

Lijstje gisteren:

O: 2 afbakbroodjes met beleg
L: 1 afbakbroodje met beleg
D: BBQ met: 1 broodje hamburger, 2 stokjes kipsate, wat pasta- en couscoussalade, stukjes brood met smeersels, 3 biertjes en een klein beetje B&J ijs (iets met banaan en walnoten ofzo)

Niet goed, zit niet heel veel echt gezonds bij, dus well, great :')
Vandaag wel wat meer fruit, en een zo gezond mogelijke pizza maken!

Hopelijk is morgen het hoesten minder zodat we kunnen gaan hardlopen :)
Ja doei.
pi_86082956
Wat een prestatie Missaar! ^O^
pi_86082970
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:Y maar niet zo lang. Was om een uur of 10 al weer thuis en heb lekker op de bank boekjes gelezen. Heb jij nog wat leuks gedaan?
Ik had helemaal geen plannen voor de zaterdag, was wel lekker. Dus ik heb allemaal filmpjes zitten kijken en rond een uur of elf kwam m'n vriend thuis en hebben we tot laat wijntjes gedronken.
pi_86083062
Welkom nieuwe mensen!
Heb op het moment even weinig tips, aangezien ik het gevoel heb dat het bij mij ook niet zo fantastisch gaat de laatste 2 weken ofzo. Dan gat het 3 dagen goed, dan 2 dagen fout etc.
Moet mezelf weer even aanpakken!

O1: glas optimel limoen

zo even O2 maken. Weet nog niet wat, denk brinta ofzo, we hebben gewone melk in huis :D

Straks meneer wakker maken (ben zelf al een uur aan het werk) en dan gaat hij de heg van zn ouders snoeien en ik auto nummer 2 stofzuigen om op marktplaats te zetten :)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86083161
Welkom Nienja en Missaar! Goede prestatie alvast ^O^
Vandaag even langs de boekenbeurs in de jaarbeurs, misschien is er nog wat leuks.
pi_86083314
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom Nienja en Missaar! Goede prestatie alvast ^O^
Vandaag even langs de boekenbeurs in de jaarbeurs, misschien is er nog wat leuks.
oh leuk! veel plezier :)
pi_86083452
quote:
Op zondag 5 september 2010 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je foto"s Nachtwacht?
Nee, ik was zo onhandig om m'n foon thuis te laten en kon dus geen plaatjes schieten. :@ En Vik kan dus wel plaatjes schieten met haar foon, maar ze vervolgens niet uploaden. :N Even wachten tot er internet is dus.

@ Missaar: Wow, wat enorm veel in zo'n korte tijd! Knap hoor. ^O^
pi_86083580
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
:o 55 kg in 9 maanden.
Knap hoor (wel snel). Hebje je levensstijl erg moeten omgooien?
180° maar ik woog dan ook 142.4kg -O- Vooral het veel sporten heeft het hem gedaan denk ik, ik ga toch wel gemiddeld 4 a 5x per week sporten, en dan ook nog erg gevarieerd (fitness, inline skaten, zwemmen, squash). Momenteel zit ik geloof ik op ongeveer 21% vet, doel is 80kg, indien ik geen spiermassa verlies zit ik dan op 14% vet (mijn lean body mass is 67kg) En voor de rest is mijn voedingspatroon uiteraard volledig veranderd, ik at ook wel echt ongezond. Was dan ook nog eens een emo-eter maar dat heb ik allemaal redelijk goed aangepakt en ben dan ook erg gelukkig nu ^O^

Jullie komen er zelf wel uit wat de voor en na pic is *O*

pi_86083586
Ik doe ook weer gezond. Maar eens een lunchpakketje mee naar werk :)

O: yoghurt met muesli, appel
L: 2 dubbele volkoren boterhammen met tonijn, sla, tomaat en wat kruiden
T: banaan
D: spaghetti: restje van gister
T: festini peer, glas cranberrysap
pi_86083595
had ze in 't Dieettopic al 's voorbij zien komen, goed hoor :) :Y
Ja doei.
pi_86083617
Wauw Missaar ^O^ _O_
pi_86083685
Wooow Missaar :o Als je me zou vertellen dat het 2 verschillende mensen zijn, zou ik je zo geloven.

En nienja ook veel succes! Als je advies wil over wat gezond/niet gezond is, kan het werken om eetlijstjes te posten. Daar krijg je dan reacties op en na een tijdje weet je als vanzelf wat wel/niet gezond is :).
pi_86083741
wel weer een O+ nerd O+ erbij zo te zien *O*
Ja doei.
  zondag 5 september 2010 @ 11:31:38 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86083748
Ohai!

Missaar en Nienja, welkom! *O* En waw, wat een verschil idd, erg knap!

Ik heb gisteren die nieuwe soort Levi's geprobeerd! Die bold curve enzo. Crisis, faal ;( I'm too much womahn for teh curvy pants. Valt erg tegen dus. Met bold curve had ik nog steeds een opening bij de bips. Maat 30 zat erg strak, maat 31 geloof ik ook (heb 8 broeken gepast ofzo, weet niet meer wat welke was :+ ) en maat 32 was dan weer veel te groot en oncharmant. Overal openingen of drukpunten.

Ik heb maar weer een jurkje gekocht }:| Die nu bij nader inzien wat kort lijkt, dus twijfel over terugbrengen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86083761
Wauw Missaar! *O*
pi_86084126
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:01 schreef Missaar het volgende:
Voila eindelijk ben ik hier nu van de partij :-) Komende van een start bmi van 42.5 nu eentje van 25.9 (van december 2009 tot nu 55.8kg kwijt). Dit door middel van gezond eten en sporten, geen andere gekke dingen.
Jeetje :o :o :o ! Wat goed zeg, wauw ^O^ ! En die foto, het lijken wel twee verschillende mensen.

Ik heb 't door het nieuwe schooljaar weer ineens veel te druk om hier mee te posten, lurk vrolijk mee, maar hiervoor kom ik even uit lurkstand, wat een prestatie!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2010 11:52:03 ]
pi_86084147
Overigens zit ik nu op 73,5 kilo en ga ik vandaag Evy les 7 lopen, dus 't gaat prima hier! Ik denk dat het weer-beginnen-met-posten hier in de vakantie even een zetje was om het knopje weer om te zetten. Dus merci y'all , jullie hebben goed geholpen O+.
  zondag 5 september 2010 @ 11:50:50 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86084180
Hardlopen ging niet goed vandaag. Kwam pas na 10 minuten in het ritme en kwam toen iemand tegen waar ik even mee moest praten en kon dus helemaal opnieuw beginnen. -O- Heb er nog maar 10 minuten aan vastgeplakt en toen gestopt. L is nu kerriekool met rozijnen ipv sushi met salade. Zo maar naar het strand wandelen en een beetje relaxen.
  Vis een optie? zondag 5 september 2010 @ 11:51:56 #57
70532 loveli
N
pi_86084209
Breda, here I come!
crap in = crap out
pi_86084262
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Overigens zit ik nu op 73,5 kilo en ga ik vandaag Evy les 7 lopen, dus 't gaat prima hier! Ik denk dat het weer-beginnen-met-posten hier in de vakantie even een zetje was om het knopje weer om te zetten. Dus merci y'all , jullie hebben goed geholpen O+.
en jij hebt me weer into hardlopen gekregen ;) dank! Nu alleen nog beter worden zodat ik ook écht weer goed kan beginnen :')!
Ja doei.
pi_86084339
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:24 schreef Missaar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tjee _O_ .
Je ziet er goed uit hoor!

Dank voor het welkom.
pi_86084380
De. Glamour lezen als afleiding en vervolgens alleen maar verhalen lezen over blije mensen. Irritant!
pi_86084413
Wow, die fotos! Je ziet er veel jonger uit!
pi_86084418
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:29 schreef Chicolate het volgende:
Wooow Missaar :o Als je me zou vertellen dat het 2 verschillende mensen zijn, zou ik je zo geloven.

En nienja ook veel succes! Als je advies wil over wat gezond/niet gezond is, kan het werken om eetlijstjes te posten. Daar krijg je dan reacties op en na een tijdje weet je als vanzelf wat wel/niet gezond is :).
Dat zal ik doen.
pi_86084440
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:59 schreef P.F. het volgende:
De. Glamour lezen als afleiding en vervolgens alleen maar verhalen lezen over blije mensen. Irritant!
Voor drama moet je ook de Mijn Geheim lezen. Geheid dat je denkt "Phaha, stelletje losers, gelukkig zit ik niet zo in de problemen" >:) .
pi_86084453
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Voor drama moet je ook de Mijn Geheim lezen. Geheid dat je denkt "Phaha, stelletje losers, gelukkig zit ik niet zo in de problemen" >:) .
De Mijn Geheim :') ja, die is écht erg _O-
Ja doei.
pi_86084466
Missaar, wat een geweldige prestatie. :o. Ontzettend knap!

Ik zit inmiddels op 57,7 dus er is weer wat bij!

Baardmans heeft z'n moeder over mij verteld. Daar schrok ik wel een beetje van. :').
pi_86084537
Missaar _O_ echt goed!
pi_86084544
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

Baardmans heeft z'n moeder over mij verteld. Daar schrok ik wel een beetje van. :').
Hoe was het vrijdag eigenlijk? :+
pi_86084571
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hihi, bedankt voor de tip!
pi_86084577
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!

Missaar en Nienja, welkom! *O* En waw, wat een verschil idd, erg knap!

Ik heb gisteren die nieuwe soort Levi's geprobeerd! Die bold curve enzo. Crisis, faal ;( I'm too much womahn for teh curvy pants. Valt erg tegen dus. Met bold curve had ik nog steeds een opening bij de bips. Maat 30 zat erg strak, maat 31 geloof ik ook (heb 8 broeken gepast ofzo, weet niet meer wat welke was :+ ) en maat 32 was dan weer veel te groot en oncharmant. Overal openingen of drukpunten.

Ik heb maar weer een jurkje gekocht }:| Die nu bij nader inzien wat kort lijkt, dus twijfel over terugbrengen :+
:D ik heb gisteren ook de nieuwe Levi's geprobeerd! k had de "demi" curve maar hij zat ook niet echt optimaal. Ook een gapend gat bij de billen! Ik heb ook echt nog nooit een broek aan gehad zonder riem, dus mocht ik er eens 1 vinden is dat écht een halleluja moment...!
pi_86084591
Co! Hoe was het?
pi_86084600
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

:o dat is snel... :P
pi_86084601
Welkom aan de nieuwen trouwens!

Ik ben lichtelijk brakjes, maar was wel een leuk festival dat Valtifest! O+
  zondag 5 september 2010 @ 12:09:12 #73
236335 neen
schone schijn
pi_86084654
Wat zij zeggen missaar, knap gedaan :Y

Ook hulde voor alle hardlopers ^O^

En voor Co, ik weet niet hoe het met je navigatiegedoe af is gelopen. Maar mocht je er nog niet een hebben, in de App-store staat nu een gratis NL navigatieding voor T-mobile gebruikers. Wel bijna 2gb maar misschien is het wat. Ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik natuurlijk geen auto heb :')
het lijkt niet wat het is
pi_86084717
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:50 schreef Tinkepink het volgende: Zo maar naar het strand wandelen en een beetje relaxen.
Op het strand wandelen. Jaloers!
Dat lijkt me heerlijk.

Ik ga zo een eind fietsen en dan naar een terras.
Wat dan weer gevaarlijk is als het om de lijn gaat.
pi_86084731
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe was het vrijdag eigenlijk? :+
Toen ik gisteravond postte was ik net thuis, dus het was wel leuk. :P.
pi_86084842
Levi's zijn stom. Ik heb er vroeger een aantal gehad, moest altijd minimaal 1 maat groter dan ik echt had enzovoorts. De enige broeken die mij wel goed zitten zijn die van Esprit (tube fit) en nu eentje van H&M, een Loyal fit. Die van Esprit hebben het voordeel dat ik daar maat 28 heb 8-) wat in andere broeken 30 is.

En m'n H&M bestelling is binnen, allemaal truien en twee jurkjes, waarvan eentje een stuk kleiner dan de andere terwijl het hetzelfde model is en dezelfde maat :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86084864
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef neen het volgende:
Wat zij zeggen missaar, knap gedaan :Y

Ook hulde voor alle hardlopers ^O^

En voor Co, ik weet niet hoe het met je navigatiegedoe af is gelopen. Maar mocht je er nog niet een hebben, in de App-store staat nu een gratis NL navigatieding voor T-mobile gebruikers. Wel bijna 2gb maar misschien is het wat. Ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik natuurlijk geen auto heb :')
Oh dank voor de tip, neen, ik krijg nog wel een nieuwe tomtom, maar tot die tijd is het wel handig en 2 gb heb ik nog wel over denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 05-09-2010 12:23:12 ]
  zondag 5 september 2010 @ 12:17:29 #78
331 Merel
Be here now.
pi_86084928
Hallo nieuwe mensen! :W

Ik had dus plannen vandaag. En toen belde een vriend met "Zullen we afspreken?" en toen zei ik "Sorry, kan niet, heb al plannen" en 5 minuten later belt degene met wie ik plannen had om af te zeggen omdat hij z'n huis moet opruimen?! Dus ik bel die vriend weer terug met "Oh ik kan toch!" maar die heeft nu inmiddels ook al andere dingen afgesproken dus nu heb ik vandaag niks te doen. En daar hou ik niet van.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 5 september 2010 @ 12:23:26 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86085074
Yay ik ben dus niet de enige waarbij die Levi's broek faalt :D Ik dacht al, zo raar ben ik nou toch ook niet gebouwd :')

Esprit broeken zitten idd wel goed vaak! :Y Zat nog te denken om nog een broek te kopen (heb nog een kortingsbon die alleen nog vandaag geldig is, en vandaag is koopzondag!) maar ja, dure maand enzo oO< Misschien als er één perfect ende goddelijk zit :+
pi_86085499
Goedemorgenmiddag!

Spijkerbroeken zijn stom. Mijn lengtemaat is er bijna nooit... :'( En als ie er wel is, is 't een lelijk model }:|
pi_86085558
ik ben gestopt met spijkerbroeken tot ik ooit weer in een fatsoenlijke maat pas, lekker makkelijk :') :P
Ja doei.
pi_86085617
Ik pas alleen in Esprit broeken. De rest probeer ik al niet eens meer.
pi_86085849
Nu we het toch hebben over spijkerbroeken, gisteren echt een geweldige nieuwe broek gekocht bij de NewYorker van Smog, zat me nog perfect ook en was van de laatste stuks dus maar 20euro w/ Was wel hoognodig, ik had 2 a 3 maanden geleden ofzo wel nog 2 jeans broeken gekocht van maatje 36 maar als ik die aanhad leek het ondertussen wel of ik nog een extra pakketje in mijn broek droeg. Nu een maat 33/32 *O* Hopelijk nu ook weer niet te snel een nieuwe nodig. Wil ook niet te smal worden.
pi_86085860
Spijkerbroeken heb ik ook verbannen.
pi_86085878
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben gestopt met spijkerbroeken tot ik ooit weer in een fatsoenlijke maat pas, lekker makkelijk :') :P
Mi too! Heb 2 zwarte Esprit pantalons en de rest is leggings en jurken. Rekt mee, das wel handig, voor als het even fout gaat :s)
pi_86085879
Welkom nieuwelingen!
Die foto's :o _O_

Ik ben afgelopen week alweer een halve kilo kwijt geraakt! *O* Zit goed op schema dus. Met dit tempo ben ik over een jaar op mijn streefgewicht. :')

Lijstje:
O: Grote bak met biogarde, muesli, een eetlepel lijnzaad, een hele perzik in stukjes en een paar bramen
L: broccolisoep met een dot kruidenroomkaas en twee meergranenzuurdesembroojes met humus en tomaat
D: een of andere indiase curry met kipfilet, tomaat, ui en knof met gestoomde rijst en gestoomde groente (peultjes, sperziebonen, doperwten en edamame
T: meloensalade
T: kwark met muesli
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86085969
Missaar! :o _O_ Respect
  zondag 5 september 2010 @ 12:59:44 #88
236335 neen
schone schijn
pi_86086057
Ik heb nog geen spijkerbroeken was gedraaid, prby mag ik daarna weer nieuwe kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86086219
so far:

O1: glas optimel
O2: brinta
T: 2 forelfilets
pi_86086666
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:05 schreef j.t het volgende:
so far:

O1: glas optimel
T: 2 forelfilets
Bij mij vandaag so far:
Ontbijt @ 6u40: 2 sneden volkorenbrood + 1 gebakken ei (in olijfolie) en een klein plakje light kaas (Is trouwens mijn dagelijks standaard ontbijtje sedert een half jaar ofzo zonder de kaas dan, dat is bij uitzondering), ook een goeie scheut melk van de fles en een beetje fruitsap.
Tussendoortje: appel
Middag eten: 3 sneden volkorenbrood (light minarine op alle sneden, 1 snee met philadelphia light gegrilde paprika, 1 met kalkoensalami en 1 met kalkoenfilet)

Voor de rest Pepsi max als drinken, ik moet echt eens leren water drinken :6

Tegenwoordig eet ik soms nu ook wel als ontbijt brinta of havermout (liever havermout als brinta). Vooral met wat candarel vind ik het best heerlijk smaken.
  zondag 5 september 2010 @ 13:19:43 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86086695
welkom nieuwelingen! Knap gedaan Missaar!!

Toch leuk zo'n perspas, heb een tas met de 6 genomineerde boeken van de NS pUblieksprijs gekregen! *)
pi_86086788
Spijkerbroeken? Ik heb er 2, maar ik draag liever jurkjes. Jurkjes O+

Misaar, wat knap!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 5 september 2010 @ 13:32:45 #93
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86087101
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Perruche het volgende:
Goedeavond!!

nynke, ik doe met je mee nu -echt- gezond doen. Vandaag officieel opgemeten bij de Levi's winkel en heb maat 31. Vroeger was dat 28 :o....

Swietje, heb niet helemaal meegekregen wat er aan de hand is, iets met hoe je ouders zich gedragen? heel veel sterkte en een :* als je het nodig hebt :)

En een knuffel voor kwak, goed dat je om hulp hebt gevraagd met het plannen!
ik heb vandaag een nieuwe spijkerbroek in maat 32 gekocht. Ik ben ook wel een stuk langer, maar een beetje minder zou okay izjn...

Wel hardgelopen vanmorgen, en 10 km. gefietst. Lijstje zo ongeveer:

T: banaan
S: 40 minuten hardlopen
O: grote bak muesli met aardbeien en banaan
S: 10 km. fietsen
L: geen idee
T: geen idee
D: groene salade met geitenkaas en aardbeien en amandelen, stukje vlees
T: geen idee
  zondag 5 september 2010 @ 13:38:23 #94
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86087254
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:51 schreef loveli het volgende:
Breda, here I come!
nieuwe baan? *O* *O* *O*
pi_86087401
Ik breek even snel in. Missaar, wat een ge-wel-dig-e prestatie! Ik vind heel erg knap dat je je oude leefpatroon hebt weten te doorbreken en in zo'n korte tijd hebt weten om te buigen naar een gezondere levensstijl. En met succes! Zoals iemand voor mij al zei, het lijken wel twee verschillende personen op de foto's. ^O^

Mijn weekend was wat eten en drinken betreft niet zo best. Me te buiten gegaan aan prosecco en champagne en toastjes met franse kaas, maar het was héérlijk. Wat een fijn weekend. Wat gewicht betreft, valt het me gelukkig mee. Gisterochtend gaf de weegschaal zowaar 59 kilo aan. Eindelijk weer eens onder die verdomde 60!

Vandaag:
O/L: volkoren knäckebröd met verse kaas, volkorencracker met pindakaas
D: barbecue bij schoonouders
T: fruit
pi_86087469
Ik wil binnenkort eigenlijk ook weer beginnen met hardlopen. Weet iemand waar ik Evy nog kan vinden?
pi_86087525
is de lay-out bij jullie ook naar z'n grootje ? bij mij en Mr.Mo iig wel :')!
Ja doei.
pi_86087539
bluejean: ik heb ze nog staan op m'n webruimte, zal je als de layout weer werkt even pm-en :)
Ja doei.
pi_86087670
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
is de lay-out bij jullie ook naar z'n grootje ? bij mij en Mr.Mo iig wel :')!
Hier doet ie het prima!
  zondag 5 september 2010 @ 14:00:26 #100
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86087939
Hi!

Layout is hier ook prima..

Heb een lekker suf zondagje vandaag, vanochtend lekker uitgeslapen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu een beetje aan het rommelen thuis, afwassen, wassen, koelkast ontdooien en badkamer schoonmaken.. straks nog mijn presentatie voor morgen even voorbereiden, norwegian wood lezen en vanavond een film kijken denk ik.

lijstje:
O: volkoren kaastosti met ketchup, 3 dropjes :'), koffie met volle melk

en ehm, straks eet ik nog havermout met banaan en vanavond heb ik denk ik zin in pompoen/kikkererwtencurry met rijst. Verder weet ik het nog niet!

oh en welkom aan de nieuwen! :+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86087960
hier werkt de layout ook weer!
Ja doei.
pi_86088184
Blurred. :o.
  zondag 5 september 2010 @ 14:40:08 #103
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86089147
I know, I know..
Hij zou eigenlijk alleen komen eten, maar dat is dus uiteindelijk ook slapen geworden :@
Maar goed, ik had verwacht dat ik het er wel moeilijk mee zou hebben als hij weer weg zou zijn maar dat valt me eigenlijk heel erg mee :? nou ja, ik klaag niet hoor!
pi_86089419
Welkom aan de nieuwen, en Missaar: knap gedaan zeg!

Hier even een hetismorgenweermaandag-dipje, maar nu braaf lessen aan het voorbereiden. Helpt ook niet dat ik keelpijn enzo heb, en ook nog eens vergeet te eten. Maar een bruin bolletje met pindakaas nemen zo (per ongeluk de light versie gekocht en die is gewoon echt niet lekker, maar vind 't zonde om 't weg te gooien).
  zondag 5 september 2010 @ 14:55:19 #105
331 Merel
Be here now.
pi_86089585
Blurred :D Fijn dat je het achteraf ook nog gewoon oké vindt :) Zolang je je er niet rot door voelt is er niks aan de hand. Maar betekent dit verder ook iets voor julile toekomst samen of was het iets eenmaligs?

Ik wil een vriendje maar ben er tegelijkertijd niet aan toe heb ik geconcludeerd. Hoe handig! :')
pi_86090886
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:40 schreef Blurred86 het volgende:
I know, I know..
Hij zou eigenlijk alleen komen eten, maar dat is dus uiteindelijk ook slapen geworden :@
Maar goed, ik had verwacht dat ik het er wel moeilijk mee zou hebben als hij weer weg zou zijn maar dat valt me eigenlijk heel erg mee :? nou ja, ik klaag niet hoor!
In dat geval no harm no foul toch?
pi_86090999
Er is boekenbeurs in Utrecht!
  zondag 5 september 2010 @ 16:02:21 #108
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86091426
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef Merel het volgende:
Blurred :D Fijn dat je het achteraf ook nog gewoon oké vindt :) Zolang je je er niet rot door voelt is er niks aan de hand. Maar betekent dit verder ook iets voor julile toekomst samen of was het iets eenmaligs?

Ik wil een vriendje maar ben er tegelijkertijd niet aan toe heb ik geconcludeerd. Hoe handig! :')
Geen idee, het is allemaal een beetje ingewikkeld :') We weten allebei wel dat het niet voor altijd zo kan blijven, maar voor nú is het fijn zo en soms is het fijn om gewoon te doen wat nu goed voelt en niet te veel te na te denken over later. Al zal dat op een gegeven moment wel moeten natuurlijk, maar dat zien we dan wel weer.

Hoezo ben je niet toe aan een vriendje? Geeft het feit dat je een vriendje wilt niet automatisch aan dat je er aan toe bent? Of denk ik nu te simpel?

en MiMu: dat is inderdaad hoe ik er zelf ook tegenaan kijk nu!
pi_86091665
@ Mo: Ah fijn, dank je!
pi_86091819
no problem :)
Ja doei.
pi_86092363
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef P.F. het volgende:
Er is boekenbeurs in Utrecht!
Ja daar was ik!
33 euro na een strenge selectie voor wat romans, een studieboek, boekje over curry's en een dik kookboek.
pi_86092909
Ja ik ook! Voor 15 euro de zilveren lepel pasta gekocht!
pi_86093074
Ooooh, daar had ik ook heen gewild! :{ Vergeten...
pi_86093109
Jeej ik ben mn les aan het voorbereiden *O* :') . Iets beter dan de vorige keer, toen werd het een chaos omdat ik halverwege het ene onderdeel bedacht dat iets anders ook wel handig zou zijn. Al zei een van mn studenten "chaotisch is goed, dat geeft vaak de leukste lessen". Maarja, het is bij een praktische zaken les wel handig als ik geen praktische zaak vergeet :').

@blurred: als het fijn voelt, prima. Nadenken kan wel als het niet fijn meer is.
pi_86093220
Missaar: ziet er goed uit! ^O^

Lijstje:

O: 2 boterhammen met cacaopoeder
T: druiven
L: 2 boterhammen met cacaopoeder
T: hardgekookt ei x 2
D: ???
A: skaten

En nu mijn lessen voor morgen voorbereiden :s)
  zondag 5 september 2010 @ 17:09:52 #116
236335 neen
schone schijn
pi_86093421
Ik was even in de stad voor een dvd´tje, was die gewoon 25 euro! Donders! Dus toen besloot ik nooit meer dvd´s te kopen. Wat een dag.

Lijstje:
O: 2 geroosterde broodjes :9
T: koffie
L: 4 geroosterde broodjes, gekookt eitje, cup a soup
T: koffie, appel
D: ???? geen idee, heb wel wat in huis maar dat is dus hetzelfde als wat ik de afgelopen dagen heb gegeten :{
T: weutniet

Oh Chicolate, wel goed voor jezelf zorgen he. Nu je uit huis bent. Gezond iig, ik ken iemand die 10 kg was aangekomen in zijn eerste half jaar :') :') :') maar goed, dat gaat jou gewoon lukken.

[ Bericht 12% gewijzigd door neen op 05-09-2010 17:16:48 ]
pi_86093567
Ook maar 'n lijstje:

O: 1 boterham filet americain + halfvolle melk
T: schaaltje kersen/druiven
L: 1 boterham boerenmetworst
D: 2 gehaktballetjes met groentenprutje en tagliatelle o.i.d.
T: schaaltje yoghurt
T: verse jus d'orange
  zondag 5 september 2010 @ 17:24:30 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86093838
Ik post pas weer lijstjes als ze goed zijn :').
pi_86093850
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:09 schreef neen het volgende:
Oh Chicolate, wel goed voor jezelf zorgen he. Nu je uit huis bent. Gezond iig, ik ken iemand die 10 kg was aangekomen in zijn eerste half jaar :') :') :') maar goed, dat gaat jou gewoon lukken.
Ik ben meer dan 1,5kg kwijt sinds de verhuizing. Maaltijden overslaan wegens geen zin/ruimte om te koken enzo :'). Maar ik moet wel gezond doen ja, 1x verkouden/stem kwijt is wel genoeg O-).

En dan nu woord bij daad: ik ga koken. Verse hamburger, doperwtjes en gebakken aardappeltjes. Dat zou zelfs mij moeten lukken op een nieuw kookplaatje.
pi_86094272
Ik ga helemaal nooit meer lijstjes posten
pi_86094383
Ik ga mijn lijstje posten, ook al is het een katerig exemplaar. Over sex met ex: kan heel fijn zijn, als je het maar ziet zoals het is, namelijk: sex met ex en dus niet verwacht dat alles goedkomt. :)

En over spijkerbroeken; die kan ik eigenlijk wel gewoon hebben, sommige merken zitten wel beduidend beter dan andere. Mijn favo merk is Replay. Ik heb 1 model in 4 maten. :') van 27 t/m 30 en ik zit nu in de 28 fase. Mijn lievelingsjeans is in maat 26. Daar zit ik wel een kilo of 4 vanaf :{

O: wrap met gesmolten kaas, ketchup, ham en ui. :') (to my defense: het avondeten heb ik gisteren overgeslagen, dus had al een tijdje niks gegeten :+ )
L: pistoletje met op de ene helft boter, 30+ kaas en komkommer en op de andere helft boter en hagelslag
T: nog een pistoletje, nu met mayo, ham, ui en augurk
T: wodka, katjang
D: verse tagliatelle met saus van ui, stukjes vlees, spinazie en crème fraîche
  zondag 5 september 2010 @ 17:45:26 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86094417
Dat je het weg krijgt 's ochtends co! :o

Mijn D van gister was bittergarnituur en bier :').
pi_86094750
Ik dacht dat ik het druk zou hebben nu mijn colleges weer zijn begonnen maar de klok lijkt nog steeds erg langzaam te tikken..
  zondag 5 september 2010 @ 17:59:40 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86094860
Thuis :(

Lijst:
O: 3 pistoletjes met vette kaas, vette gebakken omelet en dikke plak achterham, stuk cake, toast met chocopasta, kom griekse yoghurt met honing en abrikoos.
T's: 5 toast, gekookt ei, sandwich met gehaktbal, halve koker pringles, mars, cornetto, boterham kipfilet.
D: rode kool, dop/wortelen, gehaktbal.

Dus........ Morgen weer normaal!

Wow Massaar, had je ook gezien in dieet maar het blijft een metamorfose zeg! respect!!

Nienja welkom, benieuwd naar je lijstjes...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 5 september 2010 @ 18:01:53 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86094922
Oja, spare rib in Griekenland is gewoon speklap..
Zat ik daar met een bord met speklapjes! Wel lekker though :9
pi_86094954
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nieuwe baan? *O* *O* *O*
Even uit de lurkstand: Het is roodharigen-dag in Breda en behoort Loveli ook niet tot dit bijzondere soort?

Ik ben dus op vakantie en in Zuid-Frankrijk is het zo ontzettend lekker weer en eet ik zo ontzettend veel wit stokbrood met lekkers dat ik een buikje heb gekregen! Overall: ^O^ :Y)
pi_86095010
Elektrisch koken als je inductie gewend bent ... faal :'). En mn plastic bakje voor in de magnetron is volgens mij niet zo magnetronbestendig ... faal :'). Heb nu al een bakje gesloopt, gaat goed zo.
  zondag 5 september 2010 @ 18:05:50 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86095043
Heb je het lekker gehad uniekje?
  zondag 5 september 2010 @ 18:06:36 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86095063
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Even uit de lurkstand: Het is roodharigen-dag in Breda en behoort Loveli ook niet tot dit bijzondere soort?

Ik ben dus op vakantie en in Zuid-Frankrijk is het zo ontzettend lekker weer en eet ik zo ontzettend veel wit stokbrood met lekkers dat ik een buikje heb gekregen! Overall: ^O^ :Y)
Wat heerlijk Anna!! Geniet er nog maar even van!
Wit brood, praat me er niet van... En al helemaal niet van die buik!

Lekker hoor!
pi_86095124
@Coco, brood met cacaopoeder ... hoezo?? :)

@Uniek: Hoe was het??????? :D

Lijstje:

O1: optimel
L: Forelfilet
T: 2 plakjes kalkoen filet, bakje chips :')
D: sla (feta, tomaat, komkommer), braadworst en beetje gebakken aardappel
T: ik denk toastjes filet americain

Ow en mn auto staat al 2,5 uur op Marktplaats en heb al 6 reacties. Alleen bieden ze nog steeds minder dan de vraagprijs. Dus laat m nog lekker staan!
  zondag 5 september 2010 @ 18:08:52 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86095129
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je het lekker gehad uniekje?
Ja!
Echt super, veel gewandeld,veel bekeken,veel gegeten, veel gedronken, veel genoten..

Hoe is het met jou?
Je hebt toch nog geen uitslagen? Wanneer wel?
  zondag 5 september 2010 @ 18:12:14 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86095211
Klinkt goed uniek! :) Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad :Y.

Nog geen uitslagen nee. A.s. woensdag is het zover.
pi_86095248
welkom terug uniek! :) :W :*

* motorbloempje is nu lekker even pizza eten :9
Ja doei.
  zondag 5 september 2010 @ 18:17:22 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86095357
Ik ga zo maar eens een eitje bakken :').
  zondag 5 september 2010 @ 18:19:21 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86095415
Weebee Uniek! O+ Heb je foto's? :9

Anna: geniet er nog even van! *O*

Ik heb een laptoptas, een nieuwe spijkerbroek (een grijze, straight, zonder inkijk-stuitjes-bips-stuk! :o :D ) en een shirtje met een soort bomenprint! Jurkje van H&M retour gedaan, die vond ik te kort.

En net even afscheid genomen van de Griek, samen met het vriendje :+ Geen voorgerecht of toetje, dus viel mee! Griekse salade en gegrild vleesch :Y)
  zondag 5 september 2010 @ 18:21:02 #136
236335 neen
schone schijn
pi_86095461
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo maar eens een eitje bakken :').
Misschien ga ik dat ook maar doen :')

Pizza is ook lekker :') wat een keuzes ook weer
pi_86095490
Evy 7 gedaan *O* rennen voelt steeds beter! Hou 't nu ook bij op RunKeeper, maar ga nog niet publiceren want 2,93 kilometer klinkt zo .. niksig :')
  zondag 5 september 2010 @ 18:23:35 #138
236335 neen
schone schijn
pi_86095521
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Evy 7 gedaan *O* rennen voelt steeds beter! Hou 't nu ook bij op RunKeeper, maar ga nog niet publiceren want 2,93 kilometer klinkt zo .. niksig :')
Nee joh, hardstikke goed! Les 7 is ook nog niet heel veel minuten dus dikke prima ^O^
  zondag 5 september 2010 @ 18:26:11 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86095595
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Je moet het omrekenen naar hoe veel km per 30 min dat is, dan valt het ineens erg mee! :P Goed bezig mademoiselle! *O*
  zondag 5 september 2010 @ 18:28:20 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86095645
welkom terug Uniek! klinkt alsof je een goeie vakantie hebt gehad ^O^

en Maria: pics or it didn't happen ;)
  zondag 5 september 2010 @ 18:30:30 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86095694
Thanks O+

Razz, het is juist ontzettend knap van jou *O*
  zondag 5 september 2010 @ 18:30:53 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86095702
oh ik ga vanavond trouwens voor de allereerste keer ooit boer zoekt vrouw kijken :D
ben benieuwd of het net zo leuk is als iedereen altijd zegt!
  zondag 5 september 2010 @ 18:32:08 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86095732
SPOILER
Hij lijkt op het plaatje straighter dan ie bij mij is, al is het wel sowieso de meest strakke broek die ik in tijden gehad heb :o En het staat eigenlijk best :o
  zondag 5 september 2010 @ 18:33:02 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86095757
Tevens: Blurred! :o Ben benieuwd waar dit heen gaat, fijn dat je geen nare gevoelens hebt achteraf :Y Houwe zeu!
  zondag 5 september 2010 @ 18:33:37 #145
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86095768
leuk!
Ik heb vanmiddag ook een enorme bestelling gedaan bij esprit :+
Hoop dat er wat leuks tussen zit!
  zondag 5 september 2010 @ 18:35:54 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86095811
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:33 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb vanmiddag ook een enorme bestelling gedaan bij esprit :+
Hoop dat er wat leuks tussen zit!
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:28 schreef Blurred86 het volgende:
pics or it didn't happen ;)
8-)
pi_86095813
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILER
Hij lijkt op het plaatje straighter dan ie bij mij is, al is het wel sowieso de meest strakke broek die ik in tijden gehad heb :o En het staat eigenlijk best :o
We willen natuurlijk een foto met jou er in!! :P

Uniek, WB! Heb je foto's?

Anna82, waar zit je in ZF? Ik ga morgen ook, fijn dat het mooi weer is! :+
  zondag 5 september 2010 @ 18:36:36 #148
236335 neen
schone schijn
pi_86095833
Ik heb vandaag ook wat besteld :P hopelijk pas ik het :')

En ik heb m'n 2 jaar oude Facebook foto geupdate naar een wat dikke exemplaar. Wat een dag.
  zondag 5 september 2010 @ 18:37:50 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86095863
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:36 schreef neen het volgende:
Ik heb vandaag ook wat besteld :P hopelijk pas ik het :')
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:28 schreef Blurred86 het volgende:
pics or it didn't happen ;)
8-) 2
pi_86096064
Ik ben over een paar uur jarig. Ik denk er al uren aan. Wat zielig.
pi_86096144
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:46 schreef P.F. het volgende:
Ik ben over een paar uur jarig. Ik denk er al uren aan. Wat zielig.
Leuk! *O* Hoe jong ben je dan over die paar uurtjes? :P
pi_86096333
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:48 schreef Swietje het volgende:

[..]

Leuk! *O* Hoe jong ben je dan over die paar uurtjes? :P
Bijna 100. Nee, 23. :'(
  zondag 5 september 2010 @ 18:57:42 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86096436
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:54 schreef P.F. het volgende:

[..]

Er is heul niks mis met 23 worden/zijn! }:|

Ik word alweer bijna 24!
  zondag 5 september 2010 @ 18:58:23 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86096461
Kleuterts :{w
pi_86096562
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:54 schreef P.F. het volgende:

[..]

Oudje! :P
  zondag 5 september 2010 @ 19:05:21 #156
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86096670
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[..]

8-)
hehe die had ik moeten verwachten natuurlijk:
SPOILER
het is wel duidelijk dat ik in de sale gewinkeld heb, alleen maar zomerdingen :')
verder nog wat basicshirtjes en een bikini

ik vind het stom dat je maar 11 artikelen mag bestellen bij esprit nu, als je een paar dingen in meerdere maten wilt zit je daar zo snel al aan! }:|
  zondag 5 september 2010 @ 19:17:17 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86097021
Maillot onder het rokje en hij kan ook in de winter! ^O^ Jurkje + vest en malliot/legging, dito! :Y) Ik ga je alleen geen sokken in sandalen adviseren natuurlijk :+

Leuk! O+ Zo'n soort rokje zag ik ook hangen vandaag en ik heb mezelf even streng gezegd dat ik al genoeg rokjes heb :') :D

Voor de literatuurnerds onder ons: ik zag in A'dam ook een shirt met de tekst: "We all live in the gutter but some of us are looking at the stars" O+
Maar ik vind 50 euro voor een tshirt wel wat ver gaan oO<
pi_86097091
de pizza's waren weer heerlijk :@ O+

en het is zúlk lekker weer buiten! :o
Ja doei.
pi_86097228
Ik heb zoveel knoflook op dat ik denk dat niemand mij aardig gaat vinden met die intro morgen. :') Mehe, wel lekker rustig :7
pi_86097463
Alvast feli PF!

Meneer wil zo graag in mn nieuwe auto rijden. Dat we nu even naar de dijk van Harlingen gaan om te lopen (eerst rijden ntuulk :P )
  zondag 5 september 2010 @ 19:30:46 #161
236335 neen
schone schijn
pi_86097486
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[..]

8-) 2
Misschien als ik het heb ontvangen :')
pi_86097510
Wat ben ik ook een ontzettende flapdrol he. Koop ik een stoommaaltijd omdat ik heerlijk lui ben vandaag, alleen heb ik natuurlijk heul geen magnetron meer. 8)7 Nu heb ik het maar in de pan gemieterd.
  zondag 5 september 2010 @ 19:31:44 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86097525
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! O+ w/ *O* :D

Ik hoef geen tweede versie te schrijven, hij vond de eerste goed en ik heb een 8,5!!!! :D :D :D
pi_86097554
Mossels :9
Dat kookvocht, zou ik ' t een dagje kunnen bewaren om morgen soep mee te brouwen?
pi_86097567
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik hoef geen tweede versie te schrijven, hij vond de eerste goed en ik heb een 8,5!!!! :D :D :D
wat goed! :*
Ja doei.
  zondag 5 september 2010 @ 19:32:49 #166
236335 neen
schone schijn
pi_86097572
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
Wat ben ik ook een ontzettende flapdrol he. Koop ik een stoommaaltijd omdat ik heerlijk lui ben vandaag, alleen heb ik natuurlijk heul geen magnetron meer. 8)7 Nu heb ik het maar in de pan gemieterd.
Als je een gewone pan hebt en nog een met gaatjes kun je het stomen. Of met een vergiet ofzo erboven.

quote:

Goed bezig.

* vergeten dat er dit weekend geen competitieronde was ;( daar zit je dan
  zondag 5 september 2010 @ 19:34:09 #167
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86097633
quote:

*O* wat fijn! Goed zeg :D
pi_86097644
quote:

Jeej *O* *O*. Wat fijn!

Ik heb ook kleren gekocht bij H&M. Nu nog wachten tot ze bezorgd worden.
  zondag 5 september 2010 @ 19:34:32 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86097646
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat goed! :*
Grazie, bella! Edit: en ook grazie aan de andere blije bella's! :D

Geeft weer meer ademruimte! :9 Nu hoef ik nog maar 3 daagjes te werken en kan ik de verdere tijd besteden aan Leeds-plannen maken en voorbereidingen en leuke dingen! :D
pi_86097672
quote:

Gefeliciteerd! *O* Lekker hoor!
pi_86097730
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Grazie, bella! Edit: en ook grazie aan de andere blije bella's! :D

Geeft weer meer ademruimte! :9 Nu hoef ik nog maar 3 daagjes te werken en kan ik de verdere tijd besteden aan Leeds-plannen maken en voorbereidingen en leuke dingen! :D
zo tof, ben zó jaloers O+ *O*

ik heb net al banen zitten zoeken voor Mr.Mo :') in de buurt van York.. :@ en er is best veel te vinden als je Software Engineer bent *)

en morgenochtend ga ik afspraak maken bij de studieadviseur om te kijken hoe ik dingen kan regelen met een bachelor + stageminor + master in het buitenland :9
Ja doei.
  zondag 5 september 2010 @ 19:39:51 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86097853
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zo tof, ben zó jaloers O+ *O*

ik heb net al banen zitten zoeken voor Mr.Mo :') in de buurt van York.. :@ en er is best veel te vinden als je Software Engineer bent *)

en morgenochtend ga ik afspraak maken bij de studieadviseur om te kijken hoe ik dingen kan regelen met een bachelor + stageminor + master in het buitenland :9
Goed bezig! :D York is in de buurt van Leeds, ik ga me denk ik ook inschrijven bij de Engelse studievereniging zodat ik voor lage prijzen tripjes kan doen in de area :9 :Y)
pi_86097900
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mossels :9
Dat kookvocht, zou ik ' t een dagje kunnen bewaren om morgen soep mee te brouwen?
Ja. Koelkast.
pi_86097919
Wat goed Maria!! *O*

Mo: heb je al een idee welke minor? En ga je het dit jaar doen?
pi_86097980
Waarom zijn de sites van duitstalige universiteiten niet gewoon in het Engels }:|. Zo kom ik er natuurlijk nooit achter of ik daar een project kan doen.
pi_86097986
quote:

... maar jij gaat natuurlijk voor perfectie en schrijft alsnog een tweede versie. (8> :P

Maar heel goed hoor, feli! w/
pi_86097987
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goed bezig! :D York is in de buurt van Leeds, ik ga me denk ik ook inschrijven bij de Engelse studievereniging zodat ik voor lage prijzen tripjes kan doen in de area :9 :Y)
enkele banen voor Mr.Mo zaten idd ook in Leeds en in Sheffield enzo :+

tof! O+ York O+
SPOILER
Ja doei.
pi_86097989
Maria& Heel goed! Gratuliere!
pi_86098007
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat goed Maria!! *O*

Mo: heb je al een idee welke minor? En ga je het dit jaar doen?
nee, pas in het derde studiejaar, hopelijk in derde semester, aansluitend op bachelorthesis en master zodat we langer in de UK kunnen blijven.

En dat zou dan óf een stageminor (in het buitenland), óf een buitenlandminor zijn :)
Ja doei.
pi_86098117
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:32 schreef neen het volgende:

[..]

Als je een gewone pan hebt en nog een met gaatjes kun je het stomen. Of met een vergiet ofzo erboven.
[..]

Goed bezig.

* vergeten dat er dit weekend geen competitieronde was ;( daar zit je dan
Ja maar ik heb hier amper nog dingen, in ieder geval geen vergiet en pannen met gaatjes. En het is nu ook al op, was nog best te eten ook. :9

Zonde van het voetbal, maar wel weer boer zoekt vrouw! *O* :@
  zondag 5 september 2010 @ 19:48:39 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86098191
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:42 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

... maar jij gaat natuurlijk voor perfectie en schrijft alsnog een tweede versie. (8> :P

Maar heel goed hoor, feli! w/
Jij bent best grappig, zo nu en dan!

Maareh, nee :+ Normaliter zou ik het misschien nog vragen, wat er beter zou kunnen enzo, maar dit paper heeft me zoveel stress gekost dat ik het nu meer dan mooi vind :D
*tevree*

Mo: :o Is dat wel hendig, met de stress die je vorig jaar al had, en nu wil je er meer bij werken enzo? Je moet ook you-time hebben he, en MrMo time! :*
pi_86098205
dit jaar alleen eens kijken wat de mogelijkheden zijn, vanuit de commissie.. en ik zie er ergens ook wel brood in :@ voor 'later' ;)
Ja doei.
pi_86098512
Wat goed maria ^O^
Echt heerlijk gegeten!
Lijstje vandaag:
O: 2 boterhammen hagelslag
L: 3 boterhammen, 1 tonijnsalade, 2 paté
T: 2 oreokoekjes, 1 appel, half stuk nougat, 1,5 chocoladekoekje
D: met twee een grote bak mosselen in witte wijn en soepgroenten met een halve zak ovenaardappeltjes
T: halve galiameloen
T: koffie met 3 bitterkoekjes
pi_86098731
Zo hee, een 8.5! *O* voor Marie ;) En volgens mij hebben we dezelfde broek. Ik heb de mijne nu aan, om de truitjes op te passen die van de H&M kwamen 8-)

En ik heb net iemand een interesseberichtje gestuurd op RP :o Hij is kaal en een dik jaar jonger, maar hij schreef zo leuk. Nu maar hopen dat hij een betaald membership heeft en me een berichtje terugstuurt :Y)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 5 september 2010 @ 20:05:51 #185
236335 neen
schone schijn
pi_86098772
Heb je niet je/een mailadres erbij gezet, dan kan hij sowieso reageren. Of kun je het anders ook niet lezen ofzo?
pi_86098857
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:08 schreef j.t het volgende:
@Coco, brood met cacaopoeder ... hoezo?? :)
Gewoon, lekker :9 Boterham, boter erop en een lepel Nesquick er overheen :s) Niet het meest ideale broodbeleg, maar ik vind het erg lekker :Y
pi_86098900
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:05 schreef neen het volgende:
Heb je niet je/een mailadres erbij gezet, dan kan hij sowieso reageren. Of kun je het anders ook niet lezen ofzo?
Ik ben graties member, dus het is Verboten om contactinfo op je profiel te zetten, en de interesseberichtjes zijn standaard ;( Op lexa (jaaaaaaaaaaaren geleden) wel eens mijn emailadres in m'n profiel proberen te moffelen, maar ik kreeg direct een boos mailtje daarover van hun.
pi_86098972
Maria, een 8.5, wat goeoeoeoed! *O* *O*
pi_86099005
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gewoon, lekker :9 Boterham, boter erop en een lepel Nesquick er overheen :s) Niet het meest ideale broodbeleg, maar ik vind het erg lekker :Y
Ja, maar dat is toch geen cacaopoeder? Dat is gemodficeerde krokant gemaakt gesuikerde cacao, zoiets als cruesli : muesli
pi_86099012
Oh en over precies een maand ben ik ook jarig :'( NOEOEOEOEOEOEOEOESSSS.
pi_86099096
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch geen cacaopoeder? Dat is gemodficeerde krokant gemaakt gesuikerde cacao, zoiets als cruesli : muesli
yup :s)
pi_86099106
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef Syrena het volgende:
Oh en over precies een maand ben ik ook jarig :'( NOEOEOEOEOEOEOEOESSSS.
Jarig zijn is leuk O+ PF, bijna :D *O*
pi_86099151
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jarig zijn is leuk O+ PF, bijna :D *O*
Niet als je boven de 30 bent ;( Ik was net gewend aan mijn huidige leeftijd ;(
pi_86099255
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

Niet als je boven de 30 bent ;( Ik was net gewend aan mijn huidige leeftijd ;(
Volgend jaar word ik 30 :Y Zal eens in de gaten houden of ik het daarna niet meer leuk vind. Kan het me niet zo goed voorstellen, want ik ben net een klein kind wat jarig zijn betreft :D

*O*
pi_86099273
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, pas in het derde studiejaar, hopelijk in derde semester, aansluitend op bachelorthesis en master zodat we langer in de UK kunnen blijven.

En dat zou dan óf een stageminor (in het buitenland), óf een buitenlandminor zijn :)
Oja slim ^O^
  zondag 5 september 2010 @ 20:20:37 #196
236335 neen
schone schijn
pi_86099341
Jarig zijn, verschrikkelijk.
  zondag 5 september 2010 @ 20:20:37 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86099342
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Syrena het volgende:
Zo hee, een 8.5! *O* voor Marie ;) En volgens mij hebben we dezelfde broek. Ik heb de mijne nu aan, om de truitjes op te passen die van de H&M kwamen 8-)

En ik heb net iemand een interesseberichtje gestuurd op RP :o Hij is kaal en een dik jaar jonger, maar hij schreef zo leuk. Nu maar hopen dat hij een betaald membership heeft en me een berichtje terugstuurt :Y)
Ik las even 'hij is kaal en dik' _O-

Maar spannend :D
pi_86099357
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef neen het volgende:
Jarig zijn, verschrikkelijk.
Ja doei.
  zondag 5 september 2010 @ 20:20:56 #199
236335 neen
schone schijn
pi_86099359
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat las ik ook :')
  zondag 5 september 2010 @ 20:25:21 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86099548
Maria *O* Wat fijn voor je!!!

Jarig zijn is kut!!

Kaal is mooi *O*
pi_86099752
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hij zag er ook niet erg mager uit op z'n foto :P maar claimt wel te sporten. Dus. (dat is meer dan ik van mezelf kan zeggen :') )
pi_86099822
23 is bijna 30 want daar zit ook een 3 in ;(
pi_86100049
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
23 is bijna 30 want daar zit ook een 3 in ;(
23 is zo ontzettend geen 30 :{w
pi_86100414
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

23 is zo ontzettend geen 30 :{w
Maar dat besef je je jammer genoeg pas als je 30 bent :{
pi_86100571
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Maar dat besef je je jammer genoeg pas als je 30 bent :{
Oma vertelt :D
pi_86100655
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben graties member, dus het is Verboten om contactinfo op je profiel te zetten, en de interesseberichtjes zijn standaard ;( Op lexa (jaaaaaaaaaaaren geleden) wel eens mijn emailadres in m'n profiel proberen te moffelen, maar ik kreeg direct een boos mailtje daarover van hun.
Zet gewoon Ned 1 aan. Niks voor jou? Boerin worden? :P
  zondag 5 september 2010 @ 20:49:46 #207
331 Merel
Be here now.
pi_86100897
In het kader van "Merel zoekt vriendje" kijk ik nu Boer zoekt Vrouw. Je weet maar nooit wat ertussen zit hè 8-)
  zondag 5 september 2010 @ 20:50:34 #208
331 Merel
Be here now.
pi_86100943
Nachtwacht :D Ik had jouw post nog niet eens gezien :D
pi_86100946
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Zet gewoon Ned 1 aan. Niks voor jou? Boerin worden? :P
Ik haat NL-tv-programma's :@ En nee, ik hou teveel van in bed liggen om boerin te worden ;( en de poepiestank vind ik ook niet zo lekker. Doe mij maar een pc oO<
  zondag 5 september 2010 @ 20:52:38 #210
236335 neen
schone schijn
pi_86101086
Als ik 30 ben begint mijn leven pas
pi_86101120
ik word altijd een beetje treurig van de eenzame mannen op boer zoekt vrouw :@

ik moet nog even hard werken vanavond. heb een heel erg fijn én moeilijk weekend gehad. vandaag belde een collega en nu ben ik een beetje minder gestresst, dat was fijn. en verder heb ik het allerliefste vriendje van de hele wereld O+ ik heb weer helemaal vlinders.

vandaag in t vondelpark gelegen voor een verjaardag.

nu nog even de lessen voor dinsdag en mn huiswerk voor morgen doen. misschien zelfs wel al iets voor woensdag, ten bate van tijd met mn lief doorbrengen op dinsdagavond.

oh en ik heb de familie gemeet en t was tof. zn zusje en haar nieuwe vriendje kwamen gisteravond met de onthulling dat ze een setje zijn (hij is een goede vriend van mijn lief en ze kennen elkaar al jaren :D )
Kwak
pi_86101135
oh en way to go mariaaaa!!!
Kwak
pi_86101172
ik hou trouwens van jarig zijn. aandacht. kadootjes. hoi!
Kwak
pi_86101205
:W Zie hier een zondags lijstje :')

O: 2 kaiserbroodjes met 2 gekookte eitjes en wat mayo
L: kom tomatensoep en twee rivella op een terrasje
T: kop thee en een stuk appeltaart met slagroom (ook op een terras)
Bij opa en oma van m'n vriend:
T: 3 toastjes tapenade en vier stukjes worst
D: rijst, runderreepjes en sperziebonen en een glas rode wijn
T: 2 koppen groene thee, stuk pruimentaart en een bonbon

Foei :') Ik was wel blij met de vele sperziebonen bij het avondeten :9
  zondag 5 september 2010 @ 20:54:48 #215
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86101211
ik wil een koe O+ moet altijd lachen als ik zo'n beest zie :D
pi_86101291
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
ik hou trouwens van jarig zijn. aandacht. kadootjes. hoi!
Hmmm.... Ja nou ja ik weet nu al bijna zeker dat iemand niets laat horen en die iemand had mij een extra (groot) cadeau beloofd als het allemaal zou lukken met mijn studie, maar dat geloofde ik al niet en nu geloof ik eigenlijk ook niet meer dat die iemand iets laat horen :')! Dus daar ben ik al even treurig om en dan zoek ik wel afleiding maar ja ik heb nu alles al gedaan wat ik kon verzinnen.
pi_86101369
Als ik ooit veel geld krijg wil ik wel een cottage met land eromheen en een flink stevig hek en een beetje bos en dan een kudde Beagles O+
pi_86101563
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb er twee en ik heb er vanavond nog genietend naar staan kijken. Ze zijn zo leuk.
De ene hoest een beetje, ik denk dat we de veearts binnenkort even laten langskomen. Hond was vandaag ziek, zo sneu. Niet heel ziek, een beetje alsof 'ie een kater heeft. Lamlendig, hoofdpijn, hangerig (wel eten & wel goed schijten). Woensdag breng ik 'm naar de veearts om z'n ballen in te leveren.
pi_86101595
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oma vertelt :D
:7

Die boer in Deutschland is wel ruig! En deze heeft een geweldige plek, wow O+
pi_86101741
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb er twee en ik heb er vanavond nog genietend naar staan kijken. Ze zijn zo leuk.
De ene hoest een beetje, ik denk dat we de veearts binnenkort even laten langskomen. Hond was vandaag ziek, zo sneu. Niet heel ziek, een beetje alsof 'ie een kater heeft. Lamlendig, hoofdpijn, hangerig (wel eten & wel goed schijten). Woensdag breng ik 'm naar de veearts om z'n ballen in te leveren.
Soms ben ik een beetje jaloers op jouw leven O+
  zondag 5 september 2010 @ 21:02:45 #221
236335 neen
schone schijn
pi_86101763
Boeeruhhh Boeruhhh
Doet er ook weer een leuke boerin mee? :9

Misschien moet ik meedoen met een kinderboerderij B-)
pi_86101905
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hmmm.... Ja nou ja ik weet nu al bijna zeker dat iemand niets laat horen en die iemand had mij een extra (groot) cadeau beloofd als het allemaal zou lukken met mijn studie, maar dat geloofde ik al niet en nu geloof ik eigenlijk ook niet meer dat die iemand iets laat horen :')! Dus daar ben ik al even treurig om en dan zoek ik wel afleiding maar ja ik heb nu alles al gedaan wat ik kon verzinnen.
Die iemand mag gewoon even in de dikke stront zakken :{w Maar ik begrijp wel dat dat voor jou niet zo voelt :*

Lul }:|
  zondag 5 september 2010 @ 21:05:49 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86101979
quote:
:D

*; Post van de dag, wat mij betreft!
  zondag 5 september 2010 @ 21:05:58 #224
331 Merel
Be here now.
pi_86101987
Deze boer is iets te jong... Maar moet kunnen toch? 8-)
  zondag 5 september 2010 @ 21:06:25 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86102014
Hooooooooooi :W Vanuit Den Haag! *O*. Ik heb even internet geregeld via de buurvrouw. Als ik niks geks doe qua downen en streamen mag ik dat van haar gebruiken tot ons internet opgeleverd wordt :).

Het huisje is écht héél erg mooi! O+. Lekker veel ruimte, prachtig uitzicht op het bos, vlakbij het centrum... wat wil een mens nog meer? O+.

Ik weet niet of het me gaat lukken om bij te lezen. Samenvatting anyone? O-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_86102031
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die iemand mag gewoon even in de dikke stront zakken :{w Maar ik begrijp wel dat dat voor jou niet zo voelt :*

Lul }:|
Ja dat zou wel beter zijn ja :+!

Oooooo wat kan ik nu nog doen! Ik heb oh oh cherso al gekeken en de krant gelezen. En facebook gelezen. En mijn email.
  zondag 5 september 2010 @ 21:07:12 #227
331 Merel
Be here now.
pi_86102069
Vik! Foto's! Nu!
  zondag 5 september 2010 @ 21:07:53 #228
331 Merel
Be here now.
pi_86102115
Oh en Pief, morgen ga ik uit eten met een vriendinnetje dat even over is uit het buitenland, maar anders was ik wel even langsgekomen! Heb je anders donderdag iets te doen? Dan krijg je dan taart van me 8-)
  zondag 5 september 2010 @ 21:08:30 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86102144
Ik ga geen avondeten meer...Ik wou wachten totdat de estse mensen die hier nog in huis zijn weg waren, omdat zij constant voor mij gekookt hebben, en ik niet genoeg voor hun had..Zij boden mij nog een keer gekookte aardappelen met yoghurt en vis aan, maar dat heb ik maar afgeslagen. Eet zo nog wel een bakje yoghurt met muesli ofzo, als ze weg zijn...
pi_86102159
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Soms ben ik een beetje jaloers op jouw leven O+
Ik ben er zelf ook erg content mee :D.

Maar voorlopig kan ik nooit meer op vakantie, niet eens een dagje weg :')

Bedtijd! 'truste slankies.
pi_86102184
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Hooooooooooi :W Vanuit Den Haag! *O*. Ik heb even internet geregeld via de buurvrouw. Als ik niks geks doe qua downen en streamen mag ik dat van haar gebruiken tot ons internet opgeleverd wordt :).

Het huisje is écht héél erg mooi! O+. Lekker veel ruimte, prachtig uitzicht op het bos, vlakbij het centrum... wat wil een mens nog meer? O+.

Wat tof, Vik! *O*
  zondag 5 september 2010 @ 21:09:22 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86102208
Foto's doe ik later deze week, want het is donker en de enige verlichting bestaat uit 2 schemerlampen :').

En ik kan ook niet koken, want er is geen gasaansluiting (gelukkig hadden we een gratis gasfornuis) en Mark heeft een keramische kookplaat besteld. Dus deze week is het nog even behelpen. Zal wel flink aangekomen zijn van twee weken afhaal- en stoommaaltijden :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_86102248
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dat zou wel beter zijn ja :+!

Oooooo wat kan ik nu nog doen! Ik heb oh oh cherso al gekeken en de krant gelezen. En facebook gelezen. En mijn email.
Heb je al alle GG van seizoen 3 gezien? En gister heb ik filmpjes gekeken, online. Ook leuk!
pi_86102286
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef Merel het volgende:
Oh en Pief, morgen ga ik uit eten met een vriendinnetje dat even over is uit het buitenland, maar anders was ik wel even langsgekomen! Heb je anders donderdag iets te doen? Dan krijg je dan taart van me 8-)
Ja dan krijg ik 6 (hopelijk) hotties onder mijn hoede! En daarvoor eten met z'n alle.

Zo stom, hele weekend leuke dingen gedaan, maar dan wel blij doen maar ondertussen voelde ik mij niet zo blij als ik zou verwachten met dit soort activiteiten. En zo taart en cadeautjes. Maar ik moet de hele tijd bijna huilen dus niet zo een zinnnn. Maar het is wel leuk hoor dus ik speel wel mee.
  zondag 5 september 2010 @ 21:10:36 #235
331 Merel
Be here now.
pi_86102290
Ik heb vandaag het hele laatste seizoen van The Hills gekeken, ook prima tijdsbesteding als je verder geen bal te doen hebt Pief.
pi_86102306
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb je al alle GG van seizoen 3 gezien? En gister heb ik filmpjes gekeken, online. Ook leuk!
O nee! Sowieso een maar weet niet meer waar ik was :@!
pi_86102334
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag het hele laatste seizoen van The Hills gekeken, ook prima tijdsbesteding als je verder geen bal te doen hebt Pief.
Ik moet morgen een paspoort laten maken, dan kan ik werken, en dan kan ik met dat geld op vakans!
  zondag 5 september 2010 @ 21:11:45 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86102353
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef neen het volgende:

[..]

Dat las ik ook :')
ik ook...
pi_86102387
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O nee! Sowieso een maar weet niet meer waar ik was :@!
Gewoon ergens beginnen, je rolt er vanzelf wel in _O-

En ik vind het zo vervelend dat je je zo rot voelt. Je mag het best wel een beetje aan je omgeving laten merken, hoor! Maar inderdaad, wel die leuke dingen blijven doen. Ze worden wel weer eens écht leuk :*
  zondag 5 september 2010 @ 21:13:25 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86102450
zal wel meevallen vik. Ik heb ook van die perioden en word er niet dikker van. Minder gezond, dat wel.
pi_86102507
oO<

[ Bericht 86% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 05-09-2010 23:07:47 ]
pi_86102542
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dan krijg ik 6 (hopelijk) hotties onder mijn hoede! En daarvoor eten met z'n alle.

Zo stom, hele weekend leuke dingen gedaan, maar dan wel blij doen maar ondertussen voelde ik mij niet zo blij als ik zou verwachten met dit soort activiteiten. En zo taart en cadeautjes. Maar ik moet de hele tijd bijna huilen dus niet zo een zinnnn. Maar het is wel leuk hoor dus ik speel wel mee.
Toch gewoon die dingen blijven doen :* het wordt wel weer leuk, echt.
En af en toe eens flink uitbrullen tussendoor bij iemand helpt ook :Y
  zondag 5 september 2010 @ 21:15:35 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86102576
en pf, ik zal een liedje voor je zingen morgen bij het opstaan. Niet dat je er iets van merkt, maar toch.
pi_86102601
Klinkt goed PF. En hij zal toch eerst dingen over jou moeten weten, voor je de diepte in kunt!
  zondag 5 september 2010 @ 21:16:03 #245
236335 neen
schone schijn
pi_86102605
Mijn huisgenoot is weer thuis met z'n vriendje :P
  zondag 5 september 2010 @ 21:16:54 #246
236335 neen
schone schijn
pi_86102670
Zal deze kaasboerin veel tosti's eten?
  zondag 5 september 2010 @ 21:17:30 #247
331 Merel
Be here now.
pi_86102722
Oe Pief, goed dat je dat doet :*
  zondag 5 september 2010 @ 21:17:54 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86102758
is het wat voor je neen?
  zondag 5 september 2010 @ 21:18:16 #249
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86102786
quote:
Speciaal voor jou wat koeienfoto's uit de Zwitserse alpen. Die koe die we hangend aan een helicopter voorbij zagen komen kon niet op de foto, waren we te laat voor....

zondag 5 september 2010 @ 21:18:43 #250
236335 neen
schone schijn
pi_86102829
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
is het wat voor je neen?
Ze zoekt iemand die gewoon is.
  zondag 5 september 2010 @ 21:19:42 #251
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86102894
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef Merel het volgende:
Ja, dat ja. Toen ik laatst met het vriendje aan het praten was zei hij dat het misschien voor mij ook nuttig zou zijn, en daar schrok ik wel wat van. 'met mij gaat toch alles goed?', terwijl ik toen tranen met tuiten huilde over niets...
pi_86102919
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
en pf, ik zal een liedje voor je zingen morgen bij het opstaan. Niet dat je er iets van merkt, maar toch.
Wat lief O+

[ Bericht 54% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 05-09-2010 23:08:13 ]
  zondag 5 september 2010 @ 21:20:06 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86102923
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Long distance duetje ervan maken? Ik heb een killer imaginaire stem! 8-)
pi_86102989
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef Merel het volgende:
:Y en niet zoals ik, wachten tot je 28 bent.

Boh, wat moet ik morgen aan naar mijn werk }:| Buiten stralend weer, binnen vrieskist }:| Ik heb het plan opgevat om er net zo lang over te zeuren dat ze OF de verwarming aanzetten OF me laten zien waar je dat kreng inregelt. Ik snap echt niet dat ze daar genoegen nemen me: Kan niet. Kom op zeg.

Zo ben ik ook al bezig om illegaal een sleuteltje te versieren voor het chipknipkastje. Steeds als er een pas blijft hangen moeten we IT bellen, of de concierges en na half vijf is er gewoon niemand te bereiken. Belachelijk.
  zondag 5 september 2010 @ 21:21:46 #255
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86103037
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Speciaal voor jou wat koeienfoto's uit de Zwitserse alpen. Die koe die we hangend aan een helicopter voorbij zagen komen kon niet op de foto, waren we te laat voor....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D O+
pi_86103210
Herkenbaar Piefie, dat ontevreden zijn. Bij mij is niet zo dramatisch veel veranderd, maar ik voel me veeeeel fijner nu.

Alhoewel, vergeleken met toen ik op 't diepst zat is er wel veel veranderd. Inclusief in staat zijn tot lummelen O+

En nu goddorie nog die vent en die kindjes }:| Ik heb niet voor niks een vijfdeurs oto gekocht }:| *stampvoet*
pi_86103279
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y en niet zoals ik, wachten tot je 28 bent.

Boh, wat moet ik morgen aan naar mijn werk }:| Buiten stralend weer, binnen vrieskist }:| Ik heb het plan opgevat om er net zo lang over te zeuren dat ze OF de verwarming aanzetten OF me laten zien waar je dat kreng inregelt. Ik snap echt niet dat ze daar genoegen nemen me: Kan niet. Kom op zeg.

Zo ben ik ook al bezig om illegaal een sleuteltje te versieren voor het chipknipkastje. Steeds als er een pas blijft hangen moeten we IT bellen, of de concierges en na half vijf is er gewoon niemand te bereiken. Belachelijk.
Het is meer dat mijn praatpaal vertrokken is en ik was er juist zo aan gewend oO<
  zondag 5 september 2010 @ 21:27:46 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86103490
syrena, goed klagen over het comfort en de TD dan naar mij sturen :p Zorg ik ervoor dat de temperatuur altijd optimaal is en het energieverbruik omlaag gaat <waar zijn de smiles op mijn mobiel>
pi_86103583
Vik: *O* wat tof van je buurvrouw O+
Ja doei.
  zondag 5 september 2010 @ 21:31:18 #260
236335 neen
schone schijn
pi_86103751
Goed bezig PF! Nu met iemand praten, maar ook met je studie enzo ja! Ook al voelt dat misschien niet zo.
Of je weet of iets het is, dat weet je natuurlijk helemaal nooit zeker. Maar goed, je moet ook tevreden zijn met wat je hebt en niet met wat je niet hebt.
pi_86103837
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
syrena, goed klagen over het comfort en de TD dan naar mij sturen :p Zorg ik ervoor dat de temperatuur altijd optimaal is en het energieverbruik omlaag gaat <waar zijn de smiles op mijn mobiel>
Kan beter de IT-er naar buiten werken. Raar maar waar, die vent is de Heerser over Alles daar. En als hij zegt Kan Niet, dan Kan Het Ook Niet.

Maar nu wil het geval dat ik echt een enorme eigenwijze stijfkop ben :') met een lange adem. Denk dat ik morgen eens het magazijn inga, om te kijken waar die airco-pijpen naartoe lopen O-)
  zondag 5 september 2010 @ 21:32:41 #262
236335 neen
schone schijn
pi_86103862
Schakelen jullie nu allemaal over naar "alleen nog een man" op net5 :P
pi_86103968
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef Viking84 het volgende:

Ja foto's natuurlijk! (dit mens wil iig foto's :+) Oh, later pas. Jammer.

Goed bezig Pief! Mijn vader komt trouwens begin van de avond al, dus tenzij ik een ongeluk krijg of de eerstejaars mn stem weer doodmaken (ha hij is weer terug!) kom ik morgenavond even bij je langs. Of ben ik niet meer welkom nu je 6 (hopelijk) hotties gevonden hebt? :P

Les is voorbereid. En nog steeds kan er zoooooveel misgaan dat het bijna eng is :'). Moet nog vanalles printen ook. En mn laptop/de pc moet werken. Noujaaaa, ik zie wel. Anders doe ik het zoals de eerste les (lees: grote chaos).
  zondag 5 september 2010 @ 21:36:24 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86104143
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
Vik: *O* wat tof van je buurvrouw O+
Haar mama werkt ook waar jouw mama werkt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86104225
Die jonge boer, die vond ik wel schattig hoor :@ . Maar ja, ik en een boer? Neh. :N En dat je op zo'n manier iemand zoekt... kweeeniee.. :N
pi_86104267
Ik ga onder mijn winterdekbed liggen O+ Kan me nu al verheugen dat ik eerdaags weer mijn flannellen overtrek kan gebruiken. Ultieme zaligheid in de winter.

Ik lees Eat, Love, Pray en ik vind het nog steeds leuk :o De humor is nog goed en compenseert het geneuzel over God en Innerlijke Conversaties Met Jezelf. Die heb ik niet, ik doe altijd of ik blogposts schrijf :') Equally sad waarschijnlijk :+
pi_86104309
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo leuk voor jullie *O* *O* *O*
pi_86104387
Zo en nu naar bed. En niet eerst nog 30 minuten aan mijn ineens verschenen puisterijen gaan zitten frutten }:|
TMI vast, sorry oO<
pi_86104437
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hihi, srsly! :D!
Ja doei.
  zondag 5 september 2010 @ 21:41:06 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86104518
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo leuk voor jullie *O* *O* *O*
Ik ben MoBlo echt voor altijd dankbaar, want het is écht een heel mooi huisje! O+.

Mijn ouders waren ook helemaal enthousiast *O*. Toen het nog leegstond, dacht ik nog: mwah, ik ga erin en als ik iets anders vind, ben ik weer weg, maar nu het ingericht is, vind ik het zó leuk! O+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 september 2010 @ 21:42:16 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86104598
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef Swietje het volgende:
Die jonge boer, die vond ik wel schattig hoor :@ . Maar ja, ik en een boer? Neh. :N En dat je op zo'n manier iemand zoekt... kweeeniee.. :N
Ik heb alleen de eerste boer gezien (en een stukje van de tweede), maar die eerste was best leuk vond ik :Y. Praatte makkelijk, zag er goed uit. Die gaat wel veel reacties krijgen.

Zit er ook een Wietse of een Jochem bij dit jaar?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 5 september 2010 @ 21:43:07 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86104658
Yay Vik en Nachtwacht-huisje! O+ Zo tof, zo snel iets hebben en dan ook nog zo'n tof huisje!
pi_86104720
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben MoBlo echt voor altijd dankbaar, want het is écht een heel mooi huisje! O+.

Mijn ouders waren ook helemaal enthousiast *O*. Toen het nog leegstond, dacht ik nog: mwah, ik ga erin en als ik iets anders vind, ben ik weer weg, maar nu het ingericht is, vind ik het zó leuk! O+.
voor altijd is lang hè?? :') O-) >:)

ik kom snel s kijken als we in de buurt zijn *) enneh, fotooooooooooos *O* 8-)

truste lieve slankies, ik gaat tukken :z zodat ik morgen gezond weer naar college kan 8-) :W
Ja doei.
pi_86104887
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja foto's natuurlijk! (dit mens wil iig foto's :+) Oh, later pas. Jammer.

Goed bezig Pief! Mijn vader komt trouwens begin van de avond al, dus tenzij ik een ongeluk krijg of de eerstejaars mn stem weer doodmaken (ha hij is weer terug!) kom ik morgenavond even bij je langs. Of ben ik niet meer welkom nu je 6 (hopelijk) hotties gevonden hebt? :P

Les is voorbereid. En nog steeds kan er zoooooveel misgaan dat het bijna eng is :'). Moet nog vanalles printen ook. En mn laptop/de pc moet werken. Noujaaaa, ik zie wel. Anders doe ik het zoals de eerste les (lees: grote chaos).
Jawel! Het adres had ik gegeven he (west). Ze komen pas donderdag dus maak je geen zorgen :+
pi_86104902
ik kijk/luister naar la boheme op brava NL O+
Kwak
pi_86104957
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Jawel! Het adres had ik gegeven he (west). Ze komen pas donderdag dus maak je geen zorgen :+
Ja adres heb ik :P. Komt er morgen verder helemaal niemand dan? :o
pi_86105013
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja adres heb ik :P. Komt er morgen verder helemaal niemand dan? :o
Jawel hoor! Wel zeker 8 :P
pi_86105015
Superleuk voor je Vik! Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!

Ben ook erg blij. Twee mensen overbieden elkaar steeds (weliswaar met 5 euro per keer :') ) op mn oude auto! Helaas zitten ze nog 35 euro onder mn vraagprijs. maar ach, hij staat er nog maar net op!
Morgen kijken ook weer andere mensen mee!

* j.t herstel 30 euro :9
pi_86105080
Ja ik wil ook foto's!!
pi_86105494
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn ouders waren ook helemaal enthousiast *O*. Toen het nog leegstond, dacht ik nog: mwah, ik ga erin en als ik iets anders vind, ben ik weer weg, maar nu het ingericht is, vind ik
het zó leuk! O+.

Leuk is dat, hè? Had ik ook met mijn nieuwe woonst. Moet nog steeds een hoop aan gebeuren (lampjes enzo), maar ben er stiekem toch wel erg blij mee! En wat lief van je buurvrouw ook!
pi_86105577
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb alleen de eerste boer gezien (en een stukje van de tweede), maar die eerste was best leuk vond ik :Y. Praatte makkelijk, zag er goed uit. Die gaat wel veel reacties krijgen.

Zit er ook een Wietse of een Jochem bij dit jaar?
Er zit wel weer 'n verlegen kerel bij, maar ik denk dat ie niet doorgaat.. Ik ben z'n naam kwijt hoor. :P Boer 1 kan ik me ook niet meer herinneren? :{
  zondag 5 september 2010 @ 21:59:04 #282
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86105743
ik kon sommige van die boeren echt bijna niet verstaan :@ had wel ondertiteling onder gekund wat mij betreft :D
  zondag 5 september 2010 @ 22:01:15 #283
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86105901
Mo: ik weet niet of je ook in een winkel zou willen werken, maar ik kom net deze website tegen: www.jobsinshops.nl
misschien interessant?
  zondag 5 september 2010 @ 22:02:15 #284
331 Merel
Be here now.
pi_86105977
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik kon sommige van die boeren echt bijna niet verstaan :@ had wel ondertiteling onder gekund wat mij betreft :D
Geen teletekst pagina 888 beschikbaar?
pi_86106046
Die syb van de kast heeft echt een botox kop
  zondag 5 september 2010 @ 22:03:39 #286
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86106078
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Merel het volgende:

[..]

Geen teletekst pagina 888 beschikbaar?
geen idee, helemaal niet aan gedacht!
  zondag 5 september 2010 @ 22:05:36 #287
236335 neen
schone schijn
pi_86106238
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die syb van de kast heeft echt een botox kop
Is Fransie Duijts al geweest? :@
  zondag 5 september 2010 @ 22:06:06 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86106275
Ben een boerendochter maar wil toch echt niet meer op de boerderij... klinkt leuker dan het is :')

Vik! Wat klinkt het leuk zeg! Ben blij voor je!

P.F. Jij mooie jonge vrouw... echt je bent prachtig! Zo heerlijk impulsief soms O+
En rondje Amsterdam in de metro... tja, dat is voor mij al spannend :P
Komt goed hoor meis :)

Trusten Sigme!

Blurred jij..... stout ben je :D

Mo, weltrusten en hopelijk knap je nog verder op vannacht.

Neen *knuf*
pi_86106339
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef neen het volgende:

[..]

Is Fransie Duijts al geweest? :@
Ik kijk pas sinds die andere Fransie is geweest!
  zondag 5 september 2010 @ 22:08:08 #290
236335 neen
schone schijn
pi_86106446
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik kijk pas sinds die andere Fransie is geweest!
O, ik keek pas sinds je Syb vd Ploeg noemde :') ze zingen dus niet allemaal op een avond :P
  zondag 5 september 2010 @ 22:09:36 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86106548
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:55 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Leuk is dat, hè? Had ik ook met mijn nieuwe woonst. Moet nog steeds een hoop aan gebeuren (lampjes enzo), maar ben er stiekem toch wel erg blij mee! En wat lief van je buurvrouw ook!
Ja lief hè?

Ze was wel een beetje van: niet downloaden, niet streamen en als mijn internet traag wordt, dan kom ik even langs en kijken we hoe het anders kan :P. En: je kunt niet bij mijn files, toch? :').

Hier heb ik ook nog geen licht. Alleen twee schemerlampen, maar dat is wel even voldoende. Als het goed is, neemt Nachtwacht volgende week bolletjes mee.
Niet meer actief op Fok!
pi_86107179
Lijstje gisteren:
O: roerei met toast
T: 2 cappuccino met frikadelbroodje
L: 2 witte wijn, hapjes
T: 2 witte wijn, brood met tapenades
D: indisch buffet (feestje), koffie

vandaag:
O: roerei met champignons, tomaat en toast
T: 2 cappuccino
L: pak Tuc paprika
T: nectarine
D: 2 rosé, 1 glas witte wijn, salade met garnalen, 2 vissticks, roerbakgroente, cappuccino
Eten met mijn meneer en de mini op ons eigen terrasje vind ik eigenlijk oneindig veel leuker dan alle openingen, barbecues, borrels en feestjes van de afgelopen tijd :@ Ik ben iemand die alleen maar lijdt onder een sociaal leven :')
  zondag 5 september 2010 @ 22:20:44 #293
236335 neen
schone schijn
pi_86107234
Is dat het Indische eten wat je eerder hebt moeten testen?
pi_86107419
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:20 schreef neen het volgende:
Is dat het Indische eten wat je eerder hebt moeten testen?
Yep! En het was heerlijk, en veel te veel, dus we hebben nog een stuk of wat bakjes in de vriezer :Y)
Eergisteren sinds eeuwen weer eens Indiaas gegeten, dat was ook ineens verrassend lekker :9
  zondag 5 september 2010 @ 22:35:18 #295
236335 neen
schone schijn
pi_86108122
Lekker :9 zo hoort het natuurlijk ook he! Als je over hebt heb je niet teveel maar als je niet genoeg hebt, heb je wel te weinig.

Nou, ik heb brood uit de vriezer/koffie klaar staan dus morgenochtend wordt het makkelijk en ik hoef ook al niet om 7 uur in de trein te zitten. Morgen naar Utrecht en Amsterdam (of iig in de buurt van ze) dat vind ik wel fijn van m'n opleiding dat ik niet altijd maar binnen of op dezelfde plek zit O+
Nu voetbal en dan slapen, welterusten allemaal :W
pi_86108296
Vik, ik ben zo benieuwd naar je huisje! *O*.
pi_86108414
Lief van je buuv, Vik! ^O^ Fijn!

Neen, welterusten! :*

Morgen heerlijk vrij O+ Al heb ik nu al een shitload aan huiswerk te doen. Gelukkig al deels gedaan, maar dan nog.. }:|
pi_86108450
Slankies, ik drink mn Beerenburg op en ga morgen in mn nieuwe auto lekker naar het werk 8-) Zin om te werken, geen zin in vergaderingen, maandag en dinsdag! }:| Maandag 1 waar ik niets mee te maken heb... mn duo wel, dus moet ik dat maar doorgeven, bah }:|
  zondag 5 september 2010 @ 22:45:15 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86108623
Slaap lekker j.t.
Succes met je autoverkoop!
Volgens mij had je vandaag een behoorlijk kutlijstje?

Weltrusten :z
pi_86108920
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Slaap lekker j.t.
Succes met je autoverkoop!
Volgens mij had je vandaag een behoorlijk kutlijstje?

Weltrusten :z
Uhm, beetje wel, het begon goed, maar ging weer de mist in:

O: optimel en brinta
L: 2 forelfilets
T: 2 plakjes kalkoen filet, bakje chips
D: veel sla, rosti en braadworst
T: toastjes met filet americain en beerenburg cola (2)

Dus jah ... weltrusten nu ga ik echt!
  Vis een optie? zondag 5 september 2010 @ 22:56:03 #301
70532 loveli
N
pi_86109214
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Syrena het volgende:

Ik las "kaal en dik en een jaar jonger". Dacht, nou, dan moet 'ie wel heel leuk schrijven.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')