quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
http://img.moonbuggy.org/i-fucked-your-boyfriend/
Bwhehehehehquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://img.moonbuggy.org/frying-a-hamster/
ja ik ken die ook in een andere variant.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
HUMPTY DUMPTY LIIIIIIIIIVES
http://img.moonbuggy.org/myspace-angles/
Het kan. Als je kooi stevig genoeg is.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
helaas heb ik ook 3 katten. versus hamster = 3-0
ik heb al 28 guppen, voor mij even dieren genoegquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kan. Als je kooi stevig genoeg is.De katten van m'n zus vonden de hamster briljant. Nu heeft de hamster een andere staanplaats. Waar de katten niet bijmogen.
Mijn katten vonden die hamster zo boeiend, ze werden er gewoon onderdanig van. Ze gingen op hun rug liggen rollenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
helaas heb ik ook 3 katten. versus hamster = 3-0
Ik heb alleen m'n spin momenteel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al 28 guppen, voor mij even dieren genoeg
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n spin momenteel.Alleen is 'ie kwijt nu.
Volgens mij heeft de stofzuiger 'm opgevroten.quote:
Hotdogquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:46 schreef Lindytje het volgende:
En als ik ooit nog een teckelpup krijg, maak ik een foto met een hotdogbroodje met de teckelpup er tussen
(kan die foto even zo snel niet online vinden)
die is hamsteren natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga me toch afvragen waar dat beestje nu uithangt
Als ie niet al dood is....
quote:
Appie checken dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
http://img.moonbuggy.org/ceiling-exercise-bar/
Gniffel.
Kom dat bij mij ook eens doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vruitfliegjes zijn allemaal dood inmiddels
Kut. Nu zit 'ie in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
queeeee seraaaa
miiii viiiiiiiiida!
werkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Ga ik mijn lakjes uitzoeken? Dat is de vraag die me de afgelopen 10 minuten bezighoudt.. En ondertussen doe ik niks.
Kan ik beter wel nu doen, anders zie ik morgen meteen al een reden om mijn schoolopdrachten niet te maken denk ik
Lakjes uitzoeken is niet heel vervelend om te doen toch?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Ga ik mijn lakjes uitzoeken? Dat is de vraag die me de afgelopen 10 minuten bezighoudt.. En ondertussen doe ik niks.
Kan ik beter wel nu doen, anders zie ik morgen meteen al een reden om mijn schoolopdrachten niet te maken denk ik
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
http://img.moonbuggy.org/lots-2-luv/
What has been seen, cannot be unseen...quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Is ook niet vervelend hoor!! Maar ik twijfel nogal wat ik moet houden en wat niet..quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lakjes uitzoeken is niet heel vervelend om te doen toch?
Ik doe dat in ieder geval veel liever dan de berg papier die ik nog door moet.En m'n boekenkast moet ook gereorganiseerd.
Klerenkast is wel klaar ondertussen. Meteen geen schuldgevoel meer als ik iets nieuws koop, want nu past het tenminste normaal in m'n kast.
Ah ja, da's voor mij makkelijker, want ik kan toch niets wegdoen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is ook niet vervelend hoor!! Maar ik twijfel nogal wat ik moet houden en wat niet..
Boeken vind ik wel leuk om te doen! Klerenkast niet echt..
Ja, dat eerste punt is het probleem dus.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
boeken gaan niet weg punt slotje
Kleren: geen moeite mee, zwaai!
Ik ook!! Gooi ook makkelijk kleren weg.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik koop ook alleen cheap ass kleren
ik heb een hele doos vol videobanden, de videorecorder staat er bovenop. In een hoekje op zolderquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat eerste punt is het probleem dus.En er staat nog random zooi in wat een eind heen moet. Hell, er staan momenteel zelfs videobanden in. En ik heb niet eens een spelert daarvoor.
dat is te confronterendquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook!! Gooi ook makkelijk kleren weg.
Maar ik weet nooi zo goed of iets nog past of niet, en dan moet ik de helft passen en kom ik meestal tot de conclusie dat iets te klein is![]()
Ik voel me altijd zo heerlijk slank als ik dit soort plaatjes ziequote:Op zaterdag 4 september 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
ja hequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo heerlijk slank als ik dit soort plaatjes zie
Ik heb een hele inloopkast én een kledingkast. En dan nogquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is te confronterenddaarom heb ik nu een kansloos grote kledingkast
Och, er staat er hier ook nog een voor het grijpen. Alleen is m'n tv sneu.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een hele doos vol videobanden, de videorecorder staat er bovenop. In een hoekje op zolder
Eigen huizings
ik heb echt tot mijn 23e gedaan met een camping tvquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, er staat er hier ook nog een voor het grijpen. Alleen is m'n tv sneu.(Maar binnenkort een neue
)
Oh oh cherso! Paar van die paupers uit Den Haag die in een vakantiehuisje gezet worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef kieskleurig het volgende:
Wie zijn eigenlijk die figuren die ik nu in heel veel UI's voorbij zie komen?
Zoals bij IJsdraakje.
Die komen uit Oh Oh Cherso geloof ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef kieskleurig het volgende:
Wie zijn eigenlijk die figuren die ik nu in heel veel UI's voorbij zie komen?
Zoals bij IJsdraakje.
Hoteltv hier.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb echt tot mijn 23e gedaan met een camping tv
Als ik mannen over de vloer had, moesten ze altijd lachen. Mijn boxen waren drie keer zo groot als mijn TV
quote:
Wat schattig met dat tv'tje zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eerste eigen appartementje ding, met de zithoek:
[ afbeelding ]
Ziet er best leuk uit!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eerste eigen appartementje ding, met de zithoek:
[ afbeelding ]
kijk je in mijn topic?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit!Klopt het trouwens dat je huidige tv meubel een aquarium is of ben ik nu zo scheel.
liev he!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat schattig met dat tv'tje zo
Ja alleen naar de foto's gekeken, de wasbak.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk je in mijn topic?
Het aquarium stond eerst wel in een nis in het TV-meubel ja
die neon action lakjes, die liggen hier al 4 maanden op de Gulbergquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die mogen opbokken
Wel een lekker brede kast! Die smalle zijn zo snel vol.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
boekenkast in eerder genoemd appartementje:
[ afbeelding ]
Valt nog mee!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die mogen opbokken
Die zijn hier altijd blijven liggenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die neon action lakjes, die liggen hier al 4 maanden op de Gulberg
Zie ik daar die gele van die essence cute as hell collectie staan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die mogen opbokken
DOCENT, wat een systeem was dat zegquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een lekker brede kast! Die smalle zijn zo snel vol.(Mijn kast bestaat uit drie smalle naast elkaar dus. En hij verlaat dit huis nooit meer, want vastgezet in de muur. Dat kleine kastje kan er ook niet onderuit, want dan stort de helft naar beneden.
![]()
)
[..]
Valt nog mee!
Ik weet wel dat ze hier nog in de winkels liggen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef Mirjam het volgende:
is er hier iemand die catrice sea of green over heeft? (die met die matte finish?)
m'n swapmaatje wil die graag, maar ik kan 'm nergens vinden
Lavalamp.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DOCENT, wat een systeem was dat zeg
Toenmalige andere kant van de woonkamert:
[ afbeelding ]
CRTquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DOCENT, wat een systeem was dat zeg
Toenmalige andere kant van de woonkamert:
[ afbeelding ]
ohja?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze hier nog in de winkels liggen.
Da's toch tofquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik heb een bertballonal 12 jaar
Ik heb ze deze week nog zien liggen in Arnhem.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja?
hier allang niet meer, niet in de winkels waar ik kom
Ja!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie ik daar die gele van die essence cute as hell collectie staan?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch tofIk heb in andere hok nog My LIttle Pony's uitgestald staan, puur uit tofheid.
Lol.quote:
Mocht niemand m hebben, dan heb ik m hier nog wel staan eventueel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef Mirjam het volgende:
is er hier iemand die catrice sea of green over heeft? (die met die matte finish?)
het verbaast me vooral dat zo'n kutballon zo lang meegaatquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch tofIk heb in andere hok nog My LIttle Pony's uitgestald staan, puur uit tofheid.
Ja, maar ik wilde juist van die wanorde in de overige lades afquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol.Gelukkig heb ik maar met een paar merken dat die een eigen lade moeten, de rest staat fijn bij elkaar.
Ik bedoel, de tofheidquote:
Weet ik, ik bedoelde meer dat die wanorde me niet kon boeienquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde juist van die wanorde in de overige lades af
Zeker tofheid!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel, de tofheid
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, maar deze staat er onder andere tussen.M'n lievelingsspeeltje van vroegâh
mijnes liggen ergens in de garderobe, zodat ik ze snel kan pakken als mijn nichtje van bijna 3 op bezoek isquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel, de tofheid
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, maar deze staat er onder andere tussen.M'n lievelingsspeeltje van vroegâh
Ach johquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoelde meer dat die wanorde me niet kon boeien![]()
Duidelijk uitdrukken wordt moeilijk naarmate de tijd vordert.
Ik ben dan weer zo erg dat eventuele nichtjes er niet mee mogen spelen van me, ze zijn me te dierbaar om af te staan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijnes liggen ergens in de garderobe, zodat ik ze snel kan pakken als mijn nichtje van bijna 3 op bezoek is
MLP
Oh noes!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
ZEG NAGELSJES WE GAAN MORGEN EEN CITYTRIP DOEN! DUS NIET GAAN ETTERBAKKEN JA!
ik heb de barbies aan mijn moeder moeten gevenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo erg dat eventuele nichtjes er niet mee mogen spelen van me, ze zijn me te dierbaar om af te staan.
Ok, misschien een paar die me niet aanstonden, maar het merendeel durf ik niet af te geven.
De meeste heb ik verkocht aan een kinderdagverblijfachtigietsgeval. M'n zus heeft ze nog wel allemaal, maar die vond ze sowieso veel toffer dan ik ze vond.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb de barbies aan mijn moeder moeten geven!!!
Mijn kruidvat heeft veul catrice. Ik wil van de week wel even voor je kijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef Mirjam het volgende:
Die stoel ziet er zo heel eng uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh, daarna heb ik nog een keer veranderd zie ik
[ afbeelding ]
dat was wel de tofste versie trouwens!
zo danquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die stoel ziet er zo heel eng uit.![]()
Zwevende stoel.
quote:
Nog steeds niet stuk? Gaaf!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
guppies last a long, long time
naja, het is wel de zoveelste generatie hoor! Ze worden ook steeds toffer qua print. Ze hebben nu een soort neon panterprintquote:
ziet er knus uit mss!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef Mss het volgende:
Ik heb tot mijn 20e deze tv gehad. Als ik ver weg zat kon ik geen ondertitels lezen
[ afbeelding ]
Nu doe ik het al een tijdje met deze. Lompzwaar maar wel chill. En die hebben we dus 4 hoog gesjouwd.
[ afbeelding ]
En in mijn boekenkast staan meer dvd's dan boeken. Maarja, eerstejaars he. En de boeken van mijn vorige studie liggen bij mijn ouders.
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, het is wel de zoveelste generatie hoor! Ze worden ook steeds toffer qua print. Ze hebben nu een soort neon panterprint![]()
Guppies zijn levensbarend en na 23 dagen geslachtsrijp, het hadden er veel meer kunnen zijnIk begon ooit met 2
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef Mss het volgende:
En ik heb geen barbies meer, die hebben mijn broertjes allemaal kapot gemaakt
Lolz!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef Mss het volgende:
Is het ook. Alles bij elkaar 18m2, met eigen badkamer erin!
Wel leuk om te zien dat mijn nagellakstash toen nog in die twee kleine mandjes paste
dat ga je nog vaak zeggen...quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef Mss het volgende:
Is het ook. Alles bij elkaar 18m2, met eigen badkamer erin!
Wel leuk om te zien dat mijn nagellakstash toen nog in die twee kleine mandjes paste
gelukkig!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
Oh, ik had gisteren toch boze mail gestuurd naar TNT over wéér een verdwenen lakje, is het lakje vandaag alsnog bezorgd
Taalwetenschap/Nederlands Taalkunde combimajor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef Mss het volgende:
Ijsdraakje, wat doe jij eigenlijk voor studie? Wilde ik je al vragen na je filosofietentamen!
Da's zwaar ergerlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef Daph_ het volgende:
HmEr zijn weer buren met een feestje (lees: beukende pokkemuziek en gillende wijven op straat) maar ik heb geen idee waar precies
Waar komt die stoel vandaan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh, daarna heb ik nog een keer veranderd zie ik
[ afbeelding ]
dat was wel de tofste versie trouwens!
Ja ik ben echt blij dat het lakje in ieder geval aangekomen isquote:
Vorige week of de week daarvoor waren het de achterburen, maar die zijn het nu niet en ik heb geen idee waar het nu is, anders had ik de politie wel gebeldquote:
Irritantquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef Daph_ het volgende:
HmEr zijn weer buren met een feestje (lees: beukende pokkemuziek en gillende wijven op straat) maar ik heb geen idee waar precies
Da's nog vervelender.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige week of de week daarvoor waren het de achterburen, maar die zijn het nu niet en ik heb geen idee waar het nu is, anders had ik de politie wel gebeldmuziek staat achterlijk hard namelijk
Klinkt wel leuk! In Alkmaar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Taalwetenschap/Nederlands Taalkunde combimajor.
Zou je daar echt de politie voor bellen? Ik vind het eigenlijk vrij normaal dat mensen een feestje hebben in het weekend. Irritant, ja absoluut.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige week of de week daarvoor waren het de achterburen, maar die zijn het nu niet en ik heb geen idee waar het nu is, anders had ik de politie wel gebeldmuziek staat achterlijk hard namelijk
Als ik die bij de ikea had zien staan had ik hem achter mekaar gehaald.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oude IKEA.
Hij staat hier maar op zolder nu, als je interesse hebt?
wtfquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Kaduuk
[ afbeelding ]
(Ja, allemaal verschillende peertjes. Was gratiesj.Propellorlamp ook trouwens.
Failliete meubelzaken
)
Ja wij hadden een buurvrouw die gewoon bij ons naar binnen liep via de poort in haar ochtendjasquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik had altijd van die takke irritante buren die om 11 uur gingen aanbellen als ik een feestje had![]()
Nope, VU. Alkmaar heeft geen universiteiten.quote:
Zelfs met een lampje dat van kleur verandertquote:
whehehehe!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:07 schreef tliciouz het volgende:
Me vriend meteen, dat lijkt me best een fijne stoel voor het gamen. Mannen.
Ja, daar zou ik echt de politie voor bellen. Als het maar een paar keer per jaar gebeurt is het jammer, dan erger ik me wel gewoon en val ik uiteindelijk in slaap. Nu is het zo dat onze achterburen sowieso iedere twee weken een feest hebben, of iig dan komen er een zooitje mannen langs daar (het huis staat te koop) en beginnen ze om 1300 en gaan ze door tot 0300 met beukende herrie. Ik vind het normaal allemaal niet zo erg om een feestje te horen, maar het gaat nu wel erg ver. Het is zo'n beetje ieder weekend raak.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zou je daar echt de politie voor bellen? Ik vind het eigenlijk vrij normaal dat mensen een feestje hebben in het weekend. Irritant, ja absoluut.
Maar toch ook vrij normaal? Mits het niet iedere week gebeurt zou ik me waarschijnlijk wel een paar uurtjes ergeren, maar ik zou nooit de politie bellen
Ik woon vlakbij de VU, kom maar een keer op de theequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, VU. Alkmaar heeft geen universiteiten.
't is maar goed dat je niet in mijn wijk woont danquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik echt de politie voor bellen. Als het maar een paar keer per jaar gebeurt is het jammer, dan erger ik me wel gewoon en val ik uiteindelijk in slaap. Nu is het zo dat onze achterburen sowieso iedere twee weken een feest hebben, of iig dan komen er een zooitje mannen langs daar (het huis staat te koop) en beginnen ze om 1300 en gaan ze door tot 0300 met beukende herrie. Ik vind het normaal allemaal niet zo erg om een feestje te horen, maar het gaat nu wel erg ver. Het is zo'n beetje ieder weekend raak.
Ik weet dat dit niet dezelfde buren zijn als de vorige keren, maar ik vind dit persoonlijk niet normaalOp zich kan je wennen aan de muziek als je in bed ligt, maar die gillende wijven krijsen zo hard dat je je iedere keer weer wezenloos schrikt
Dan kan ik me inderdaad heel goed voorstellen dat je het zwaar zat bent.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik echt de politie voor bellen. Als het maar een paar keer per jaar gebeurt is het jammer, dan erger ik me wel gewoon en val ik uiteindelijk in slaap. Nu is het zo dat onze achterburen sowieso iedere twee weken een feest hebben, of iig dan komen er een zooitje mannen langs daar (het huis staat te koop) en beginnen ze om 1300 en gaan ze door tot 0300 met beukende herrie. Ik vind het normaal allemaal niet zo erg om een feestje te horen, maar het gaat nu wel erg ver. Het is zo'n beetje ieder weekend raak.
Ik weet dat dit niet dezelfde buren zijn als de vorige keren, maar ik vind dit persoonlijk niet normaalOp zich kan je wennen aan de muziek als je in bed ligt, maar die gillende wijven krijsen zo hard dat je je iedere keer weer wezenloos schrikt
Edit: even voor de duidelijkheid; de muziek staat zo hard dat het net is alsof de radio hier op redelijk hard volume aan staat
Ik heb tijd zat de komende twee maanden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de VU, kom maar een keer op de thee
Kun je niet alsnog bellen? Komen ze wel luisteren in de buurt waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jullie wonen in eindhoven toch? Hoeveel wil je er voor? Misschien dat ik iemand kan ronselen.quote:
pfff!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie wonen in eindhoven toch? Hoeveel wil je er voor? Misschien dat ik iemand kan ronselen.
Politie komt alleen als je weet waar het isquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je niet alsnog bellen? Komen ze wel luisteren in de buurt waarschijnlijk.
ja okee, dan is het anders. Ik woon al bijna 8 jaar in het centrum van Eindhoven, ben niks anders gewend. Als Guus een concert geeft in het PSV stadion kan ik ook meefeesten in de achtertuin als de wind goed staatquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:11 schreef Daph_ het volgende:
Ja maargoed blijkbaar ben je eraan gewend (denk ik dan? door hoe je het zegt?) maar hier wonen vooral jonge gezinnen met kinderen en oude mensjesdus het is niet echt feestvolk hier in de buurt
Guusquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja okee, dan is het anders. Ik woon al bijna 8 jaar in het centrum van Eindhoven, ben niks anders gewend. Als Guus een concert geeft in het PSV stadion kan ik ook meefeesten in de achtertuin als de wind goed staat
mwaa. alleen als mensen zo'n tikkende kutklok hebben...quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Guushehe wat zul jij moeten wennen dan als je ergens anders slaapt?
Hier is het ook elk weekend feest.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja okee, dan is het anders. Ik woon al bijna 8 jaar in het centrum van Eindhoven, ben niks anders gewend. Als Guus een concert geeft in het PSV stadion kan ik ook meefeesten in de achtertuin als de wind goed staat
Oh die prijs maakt het alleen maar aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pfff!
ding is zo goed als nieuw, moet het wel ff ontharen!
40 euro?
Oh, da's kak.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Politie komt alleen als je weet waar het isIk heb geen flauw idee waar het is. Het zouden de overburen van de achterburen kunnen zijn, maar het kan ook een straat verderop zijn aangezien ik het echt niet weet. Politie in Amsterdam
afrokappers.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier is het ook elk weekend feest.
Zatte mensen die uit de stad komen schreeuwen![]()
En in de zomer de negers van de afrokapper hier tegenover: negermuziek om 8u 's ochtends, hard.
you haz a bandhero?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, redelijk ruime pic van m'n teevee
[ afbeelding ]
Prehelmertijdperk. De stapel papier is helaas nog steeds aanwezig. En gegroeid.
Plus m'n ultieme stoel, waar ik in wil gaan zitten wanneer ik ga gamen.![]()
[ afbeelding ]
(Die beer gaat de hele kamer rond zo te zien.)
2 huizen verder hebben wij een studentenhuis. En er woont ook een student in de houten schuur. (ja,quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
afrokappers.
Wij wonen in een tokkie buurt. Heel de dag fransje duits.
dat zijn wel te gekke gesprekkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:18 schreef Mss het volgende:
Ik woon onder de aanvliegroute naar een van de landingsbanen van Schiphol. Gelukkig is alles goed geīsoleerd, maar als ik dan in Limburg ben dan mis ik de vliegtuig. In Limburg heb ik dan weer jaren naast de kerk gewoond. In Maastricht zelfs 3 deuren verder, dus dat hoorde je ook wel goed. En toen had je op zondagmorgen allemaal die bejaarden die onder je raam bijkletsen.
I luvz ze band heroquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
you haz a bandhero?
wel te gek, je stelt me niet teleur, het is een metalhol
Ouwe meukquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:19 schreef Mss het volgende:
Band hero. Hoewel mijn SNES ook gaaf is
Ook fijn!! Die hoor ik alleen bij feestjes van de overburen en de mensen die daarnaast en daarnaast wonenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
afrokappers.
Wij wonen in een tokkie buurt. Heel de dag fransje duits.
In een schuur?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 huizen verder hebben wij een studentenhuis. En er woont ook een student in de houten schuur. (ja,)
Maar die draait altijd keihard michael jackson, de ganse dag door
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga nu ff op het dakterras roken en meebrullen met Marillion, speciaal voor Daph
Roken??????????quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga nu ff op het dakterras roken en meebrullen met Marillion, speciaal voor Daph
Ohhh geweldig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn wel te gekke gesprekken
er loopt hier elke dag een bejaarde vrouw langs met een vriendin. En die bejaarde vrouw heeft in de zestiger jaren in ons huis gewoond. En elke keer als die langs loopt zegt ze: Kijk Marie, da's men huis!!!
Lig je in bed, en herken je het nummer omdat je ma het thuis ook allemaal draait en lig je de hele avond wakker en mee te zingen in jezelf.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook fijn!! Die hoor ik alleen bij feestjes van de overburen en de mensen die daarnaast en daarnaast wonen
*Kantelt beeldscherm*quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In een schuur?
Pics van mijn tv kijk hol.
[ afbeelding ]
is dat artsyfarty?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In een schuur?
Pics van mijn tv kijk hol.
[ afbeelding ]
Oeh bah.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lig je in bed, en herken je het nummer omdat je ma het thuis ook allemaal draait en lig je de hele avond wakker en mee te zingen in jezelf.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lig je in bed, en herken je het nummer omdat je ma het thuis ook allemaal draait en lig je de hele avond wakker en mee te zingen in jezelf.
Vooral de ''je denkt maar dat je alles mag van mij'' deuntje is erg aanstekelijk.quote:
Gummbah's!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:30 schreef tliciouz het volgende:
Leuk Mss! Wat hangt er in die schilderijtjes?
En bedanktquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral de ''je denkt maar dat je alles mag van mij'' deuntje is erg aanstekelijk.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier de Dream Theater versie van Love Lies Bleeding. OMG LUV
een wijf naar menne hart!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:39 schreef Mss het volgende:
Gummbah is echt briljant! En nu heb ik de Pulp Fiction soundtrack opstaan. Ook heerlijk!
+1quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heb je ook best verdiend!
wil je d'r een keer een lenen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Waar komen die dingen vandaan?? Bril-jant!!
muppets zijn tof!!!quote:
JAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je d'r een keer een lenen?
we hebben toch 30 van die boekies.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik kom wel een middag in je tuin zitten. Ik zweer het je: geef de boekjes en je hebt geen kind aan mequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hebben toch 30 van die boekies.
Waarschuwing: het is verslavend
ja, zo zie ik je ook echt!!!!111quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:48 schreef Lindytje het volgende:
Oh shit, ik had natuurlijk heel onverschillig, 'mkay best' moeten zeggen, nu lijk ik een beetje een blij huppelkutje
lekker makkelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kom wel een middag in je tuin zitten. Ik zweer het je: geef de boekjes en je hebt geen kind aan me
Ja, want daar lijk ik heel erg op.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zo zie ik je ook echt!!!!111
vooral als je aan de baco bent met zoeen peuk in je bakkes.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, want daar lijk ik heel erg op.
Nah, ligt er aan met wie. Ze kan het best kletsen, maar dan moet ze je mogenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker makkelijk
hoe is je vriendin? Beetje een prater?
hm. Ik ben niet zo aimabelquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, ligt er aan met wie. Ze kan het best kletsen, maar dan moet ze je mogen
Heerlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral als je aan de baco bent met zoeen peuk in je bakkes.
Ik like je ook, dus dat zou goed moeten komen. We share our likes and dislikesquote:
bierquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Al doe ik het nu ook goed met bier!
ik las: ik lik je ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik like je ook, dus dat zou goed moeten komen. We share our likes and dislikes
Nouja, meestal. Niet altijd, ik mag minder mensen dan zij. Ik ben nogal kritischquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik like je ook, dus dat zou goed moeten komen. We share our likes and dislikes
Ja, maak me maar jaloersquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier
morgen zit ik aan de Praagse toog met Pivo, in bierland numero uno!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bier
morgen zit ik aan de Praagse toog met Pivo, in bierland numero uno!
Nah, die ene keer dat ik m zag, leek ie me best lief hoor! (of waren het 2 keer? Ik weettut niet meer)quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb m'n zeurvriendje bij me
ik zeik ook maarquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, die ene keer dat ik m zag, leek ie me best lief hoor! (of waren het 2 keer? Ik weettut niet meer)
Ja, dat kan idd kut zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
maar hij is zo verstandig!
en ik ben zo impulsief!
en soms is dat goed en soms is dat kut
Die tweede is echt geweldigquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef Mss het volgende:
En Gummbah. Gortdroge absurde humor. Me luvz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste hangt aan de muur. Die onderste wil ik er nog wel eens bijhangen!
Ook redelijk briljant!quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef Mss het volgende:
En Gummbah. Gortdroge absurde humor. Me luvz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste hangt aan de muur. Die onderste wil ik er nog wel eens bijhangen!
Ge zijt te dom om voor den duivel te dansen!quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze site is ook leuk trouwens: http://uitgefoeterd.in1woord.nl/?
Helaas wel klein.
[..]![]()
Het is echt gaafquote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje!
OMG! Ik moet echt mijn eigen Guitar Hero hebben
herkenbaarquote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef Mss het volgende:
En ik heb zin in bier. Ik ben heel verstandig niet mee geweest stappen omdat ik morgen moet werken en ik weet dat als ik vanavond de kroeg ik ga dat ik dan om 6 uur nog op de bar sta te dansen/ er onder lig
Stelletje feestbeesten zijn jullie ook.quote:
Daar heb ik geen plek voor. Maar ik zou best een Wii willen. Jammer dat die krengen zo duur zijnquote:Op zondag 5 september 2010 00:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is echt gaafHet drumstel is ook tof, trouwens.
*Is nog steeds v'liefd op aankoop van laatst*
ik ben echt dol op scheldwoorden als schobbejak en schavuit!quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze site is ook leuk trouwens: http://uitgefoeterd.in1woord.nl/?
Helaas wel klein.
[..]![]()
Ah, da's jammer. Je mag hier wel een keer komen spelen, kan je ook zingen of drummen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar heb ik geen plek voor. Maar ik zou best een Wii willen. Jammer dat die krengen zo duur zijn
quote:Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben echt dol op scheldwoorden als schobbejak en schavuit!
M'n favoquote:„Imbeciel! Runderachtig sujet! Vleesgeworden dekzwabber!”
ja dat kanquote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef RenRen- het volgende:
Er zit een serienummer in de dop van mijn OPI, kan dat kloppen? Gargantuan green grape.
?Heb ik nou nog nooit gezien!quote:
quote:„Ge zijt te vadsig om een woord te zeggen!”
quote:Op zondag 5 september 2010 00:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
„Ge zyt een verken van een wyf!”
Bij een SC hoeft dat ook niet! dan kun je gewoon instappen en hoi zeggen en je invoegen in het gesprek. Als in de kroeg. Of zo. Ik ga nooit at random naar de kroeg, dus ik roep maar watquote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie gaan echt te snelik probeer bij te lezen maar het lukt niet erg...
Fijne vakantie Sq!
Juistquote:Op zondag 5 september 2010 00:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij een SC hoeft dat ook niet! dan kun je gewoon instappen en hoi zeggen en je invoegen in het gesprek. Als in de kroeg. Of zo. Ik ga nooit at random naar de kroeg, dus ik roep maar watMaar zo zie ik het altijd. Pagina'tje teruglezen zodat ik het onderwerp weet en dan gewoon meedoen
Zo is die van mij ook. En de dag moet vooral productief zijn anders is de dag naar de klotequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
maar hij is zo verstandig!
en ik ben zo impulsief!
en soms is dat goed en soms is dat kut
Jaquote:Op zondag 5 september 2010 10:26 schreef vamperotica het volgende:
Ah..Jullie zitten hier!
Bubs...Was je al begomnnen met je nagelthingie? Hoe was het?
Lekker duidelijk dan! Maar t begin is er!quote:Op zondag 5 september 2010 10:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jawas erg leuk we zijn begonnen met normale manicure en omdat we neit wisten dat we modellen moesten hebben, moesten we op elkaar oefenen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |