ik heb een hele doos vol videobanden, de videorecorder staat er bovenop. In een hoekje op zolderquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat eerste punt is het probleem dus.En er staat nog random zooi in wat een eind heen moet. Hell, er staan momenteel zelfs videobanden in. En ik heb niet eens een spelert daarvoor.
dat is te confronterendquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook!! Gooi ook makkelijk kleren weg.
Maar ik weet nooi zo goed of iets nog past of niet, en dan moet ik de helft passen en kom ik meestal tot de conclusie dat iets te klein is![]()
Ik voel me altijd zo heerlijk slank als ik dit soort plaatjes ziequote:Op zaterdag 4 september 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
http://img.moonbuggy.org/lots-2-luv/
ja hequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo heerlijk slank als ik dit soort plaatjes zie
Ik heb een hele inloopkast én een kledingkast. En dan nogquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is te confronterenddaarom heb ik nu een kansloos grote kledingkast
Och, er staat er hier ook nog een voor het grijpen. Alleen is m'n tv sneu.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een hele doos vol videobanden, de videorecorder staat er bovenop. In een hoekje op zolder
Eigen huizings
ik heb echt tot mijn 23e gedaan met een camping tvquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, er staat er hier ook nog een voor het grijpen. Alleen is m'n tv sneu.(Maar binnenkort een neue
)
Oh oh cherso! Paar van die paupers uit Den Haag die in een vakantiehuisje gezet worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef kieskleurig het volgende:
Wie zijn eigenlijk die figuren die ik nu in heel veel UI's voorbij zie komen?
Zoals bij IJsdraakje.
Die komen uit Oh Oh Cherso geloof ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef kieskleurig het volgende:
Wie zijn eigenlijk die figuren die ik nu in heel veel UI's voorbij zie komen?
Zoals bij IJsdraakje.
Hoteltv hier.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb echt tot mijn 23e gedaan met een camping tv
Als ik mannen over de vloer had, moesten ze altijd lachen. Mijn boxen waren drie keer zo groot als mijn TV
quote:
Wat schattig met dat tv'tje zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eerste eigen appartementje ding, met de zithoek:
[ afbeelding ]
Ziet er best leuk uit!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
mijn eerste eigen appartementje ding, met de zithoek:
[ afbeelding ]
kijk je in mijn topic?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit!Klopt het trouwens dat je huidige tv meubel een aquarium is of ben ik nu zo scheel.
liev he!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat schattig met dat tv'tje zo
Ja alleen naar de foto's gekeken, de wasbak.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk je in mijn topic?
Het aquarium stond eerst wel in een nis in het TV-meubel ja
die neon action lakjes, die liggen hier al 4 maanden op de Gulbergquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die mogen opbokken
Wel een lekker brede kast! Die smalle zijn zo snel vol.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
boekenkast in eerder genoemd appartementje:
[ afbeelding ]
Valt nog mee!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die mogen opbokken
Die zijn hier altijd blijven liggenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die neon action lakjes, die liggen hier al 4 maanden op de Gulberg
Zie ik daar die gele van die essence cute as hell collectie staan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die mogen opbokken
DOCENT, wat een systeem was dat zegquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een lekker brede kast! Die smalle zijn zo snel vol.(Mijn kast bestaat uit drie smalle naast elkaar dus. En hij verlaat dit huis nooit meer, want vastgezet in de muur. Dat kleine kastje kan er ook niet onderuit, want dan stort de helft naar beneden.
![]()
)
[..]
Valt nog mee!
Ik weet wel dat ze hier nog in de winkels liggen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef Mirjam het volgende:
is er hier iemand die catrice sea of green over heeft? (die met die matte finish?)
m'n swapmaatje wil die graag, maar ik kan 'm nergens vinden
Lavalamp.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DOCENT, wat een systeem was dat zeg
Toenmalige andere kant van de woonkamert:
[ afbeelding ]
CRTquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DOCENT, wat een systeem was dat zeg
Toenmalige andere kant van de woonkamert:
[ afbeelding ]
ohja?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze hier nog in de winkels liggen.
Da's toch tofquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik heb een bertballonal 12 jaar
Ik heb ze deze week nog zien liggen in Arnhem.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja?
hier allang niet meer, niet in de winkels waar ik kom
Ja!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie ik daar die gele van die essence cute as hell collectie staan?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch tofIk heb in andere hok nog My LIttle Pony's uitgestald staan, puur uit tofheid.
Lol.quote:
Mocht niemand m hebben, dan heb ik m hier nog wel staan eventueel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef Mirjam het volgende:
is er hier iemand die catrice sea of green over heeft? (die met die matte finish?)
m'n swapmaatje wil die graag, maar ik kan 'm nergens vinden
het verbaast me vooral dat zo'n kutballon zo lang meegaatquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch tofIk heb in andere hok nog My LIttle Pony's uitgestald staan, puur uit tofheid.
Ja, maar ik wilde juist van die wanorde in de overige lades afquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol.Gelukkig heb ik maar met een paar merken dat die een eigen lade moeten, de rest staat fijn bij elkaar.
Ik bedoel, de tofheidquote:
Weet ik, ik bedoelde meer dat die wanorde me niet kon boeienquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde juist van die wanorde in de overige lades af
Zeker tofheid!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel, de tofheid
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, maar deze staat er onder andere tussen.M'n lievelingsspeeltje van vroegâh
mijnes liggen ergens in de garderobe, zodat ik ze snel kan pakken als mijn nichtje van bijna 3 op bezoek isquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel, de tofheid
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, maar deze staat er onder andere tussen.M'n lievelingsspeeltje van vroegâh
Ach johquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoelde meer dat die wanorde me niet kon boeien![]()
Duidelijk uitdrukken wordt moeilijk naarmate de tijd vordert.
Ik ben dan weer zo erg dat eventuele nichtjes er niet mee mogen spelen van me, ze zijn me te dierbaar om af te staan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijnes liggen ergens in de garderobe, zodat ik ze snel kan pakken als mijn nichtje van bijna 3 op bezoek is
MLP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |