quote:Hoe heb jij dat gedaan?Op woensdag 20 oktober 2010 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, dat tralies knagen vind ik zo irritant![]()
Dat heb ik ze min of meer afgeleerd.
Opvoeding en cavia's...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:10 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan?
Er naartoe gaan en zeggen; FOEI! Niet meer doen he![]()
quote:O ja, de baas bijten vind ik not done.Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:Haha, vinden ze dat niet grappig nee? als die van mij vervelend zijn zal ik dat is proberen
![]()
Voor je het weet neemt ie wraak, en bijt ie me (net als de vorige keer, maar toen heb ik em een keer een tikje gegeven)
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Me 2Dan krijgt ie een corrigerende tik van me, en mijn hand achtervolgt em dan..
Vind ie niet leuk hahaha
quote:Waarschijnlijk heeft ie zich verslikt, dat komt vaker voor bij (gulzige) cavia's.Op donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Fucking hell zeg.. Ik verschiet me echt serieus kapot net.
Een van de cavia's maakte eenmalig een kei hard klik geluid![]()
![]()
Net of ie een pijnscheut had meer.. Maar ik zie niks aan beide caafjes.
Brr, raaaar
quote:
quote:De liefde moet wel van twee kanten komen, he.Op donderdag 21 oktober 2010 22:35 schreef PerryVogelbekdier het volgende:![]()
Truusjes moeten gewoon lief doen tegen mij, want ik doe ook heel veel liefdevols voor hun
quote:Je zal maar een cavia zijn, dan bestaat je leven uit een groot all-you-can-eat festijn.Op donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier maken ze dat geluid ook! De eerste keer schrok ik ook echt! Maar t is inderdaad verslikken, de gulzigerds
quote:Ooh, was ik maar een caviaOp vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal maar een cavia zijn, dan bestaat je leven uit een groot all-you-can-eat festijn.
quote:Dat doen ze hier ook ja, dat springenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Jaa, en dan gewoon wat rond rennen als een malloot en je wordt niet te dik
Af en toe vreemde spastische vreugdes sprongetjes maken en je bent helemaal in je sas
quote:Oh, daar had dat bedrijf ook, geloof dat hij het 'kruidenhooi' noemde ofzo.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn hooi komt uit Deutschland
quote:Dat heb ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, daar had dat bedrijf ook, geloof dat hij het 'kruidenhooi' noemde ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |