Ongelijk krijgen is iets anders dan ongelijk hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:39 schreef Flappekz het volgende:
Had al zo'n vermoeden dat je het niet fijn zou vinden om wellicht ongelijk te krijgen
Als ik je ongelijk geef, heb je ongelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongelijk krijgen is iets anders dan ongelijk hebben.
Niet in mijn wereld!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Flappekz het volgende:
Als ik je ongelijk geef, heb je ongelijk
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:46 schreef GotC het volgende:
wat lief!
Maar Airwin, post eens nooit meer een link zonder dat erbij staat wat het is
Kan met tennisquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:22 schreef Atreidez het volgende:
En als je er 5 hebt, hoe kan je dan met 0 verliezen
Ga je mij nou de schuld geven dat jij op een link klikt die duidelijk niet voor jou was bestemd?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:46 schreef GotC het volgende:
Maar Airwin, post eens nooit meer een link zonder dat erbij staat wat het is
Het was met Fifa,.. en als de verbinding verbreekt dan denkt de server dat jij opgeeft en krijg je een reglementaire 3-0 verlies om je oren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:22 schreef Atreidez het volgende:
En als je er 5 hebt, hoe kan je dan met 0 verliezen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:05 schreef Atreidez het volgende:
Doe maar
Ik dacht trouwens dat gotc in de beveiliging zat met al dat nachtwerk
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mij nou de schuld geven dat jij op een link klikt die duidelijk niet voor jou was bestemd?
Nu klikte ik ook evenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:52 schreef AirwiN het volgende:
Ga je mij nou de schuld geven dat jij op een link klikt die duidelijk niet voor jou was bestemd?
Wat doe je je signature toch weer eer aan.quote:
Ik hoor graag je bevindingen!quote:Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo maar eens met pluis eruit. Zit nog te twijfelen....korte broek of niet....
Je hebt duidelijk mn kast nog niet gezienquote:
Foto van de kast!quote:Op zondag 5 september 2010 11:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk mn kast nog niet gezien
Als ik ga verhuizen dan ga ik dat ff goed uitpluizen, want volgens mij liggen er kleren in waarvan ik het bestaan niet eens meer afweet. Tis echt dramatisch.
mijn kast is hetzelfdequote:Op zondag 5 september 2010 11:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk mn kast nog niet gezien
Als ik ga verhuizen dan ga ik dat ff goed uitpluizen, want volgens mij liggen er kleren in waarvan ik het bestaan niet eens meer afweet. Tis echt dramatisch.
Leuke film??quote:Op zondag 5 september 2010 12:36 schreef tuintegel het volgende:
Ik zit in de bioscoop met dit mooie weer .. Dat krijg je als je kinderen iets beloofd. Ach straks maar een ijsje halen op de Boulevard
.
Geen idee hij moet nog beginnenquote:Op zondag 5 september 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Leuke film??
and now for something completely different:
!
waar?quote:Op zondag 5 september 2010 12:40 schreef Nystiq het volgende:
Wie gaat er naar de kermis en braderie vandaag?
quote:Op zondag 5 september 2010 14:04 schreef Lovechild het volgende:
Hihi:
Dat zal best, het zonnetje was vrij sterk (althans in mijn beleving)quote:Op zondag 5 september 2010 18:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo toch nog even een beetje kleur opgedaan
Heeft er iemand een zooi slangen los gelaten ofzo? Zat er vrijdag ook al 1 op de Zuidwal. Brrrr zolang ze maar ver uit de buurt van Scheveningen blijvenquote:Vd Veldestraat 16 te GV. Slang gevonden in pan in keukenkast. Dierenambulance komt ter plaatse.
Meteen het deksel er weer opquote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef nectarientje het volgende:
He gats! Je zal je keukenkastje maar opentrekken om de spaghettipan te pakken![]()
Joehooooeeep!
Ga nog lekker even naar buiten danquote:Op zondag 5 september 2010 19:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
ik verveel me... leuke tv begint nog niet
Dat gaat hem ook niet worden, het is wel nog een idee voor het maffen gaan, eerst nog even een blokkie om.quote:Op zondag 5 september 2010 19:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ga nog lekker even naar buiten danTwijfel of ik nog even een rondje door 't park zal doen..
quote:Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef Barretje80 het volgende:vanuit York!
morgen weer terug in NL!
Prettige reisquote:Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef Barretje80 het volgende:
vanuit York!
morgen weer terug in NL!
Mn opa en oma hebben vroegah een slangenshow gedaan. Stonden ze iedere avond met van die krengen om hun nek.....echt hoe ze daar ooit in zijn gerold. Maar goed die drang heeft zich nog nooit bij mij ontwikkeldquote:Op zondag 5 september 2010 19:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Meteen het deksel er weer op. Overigens heb ik eens een slang van plusminus vier meter lang om mijn schouders gehad op een slangenbeurs.. en voor een ielig spinnetje ren ik weg
Die is nog met dat linkje bezig?quote:Op zondag 5 september 2010 21:29 schreef GotC het volgende:
Bah, Flap neemt niet op, mailt niet terug..![]()
Het was ook eens maar nooit weer hoor , ik liet me gewoon opjutten van : Dat durf je niet , waarop ik riep van tuurlijk welquote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mn opa en oma hebben vroegah een slangenshow gedaan. Stonden ze iedere avond met van die krengen om hun nek.....echt hoe ze daar ooit in zijn gerold. Maar goed die drang heeft zich nog nooit bij mij ontwikkeld
Dat had ik wel willen zien, lijkt me priceless zo'n schuldbewuste hondquote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het was ook eens maar nooit weer hoor , ik liet me gewoon opjutten van : Dat durf je niet , waarop ik riep van tuurlijk wel.
I
Die heeft overigens zijn knuffel stukgebeten , ik vond de helft van tweety in de woonkamer en toen kwam hij heel schuldig met het hoofd aanlopen
Mannen..quote:Op maandag 6 september 2010 00:17 schreef GotC het volgende:
Flap is terecht, lag te slapen in de slaapkamer, mobiel in de woonkamer.
Heb me zelden zoveel zorgen gemaakt?
Hij komt altijd wel weer op zijn puntjes terechtquote:
De betere temperaturen om te fietsen!quote:Op maandag 6 september 2010 09:18 schreef Atreidez het volgende:
MoggeWeer werken.. Waren er nog fietsgangers, het was 11.4c toen ik in me auto stapte
Nee, niet gefietst....was ik nog niet toe in staatquote:Op maandag 6 september 2010 09:18 schreef Atreidez het volgende:
MoggeWeer werken.. Waren er nog fietsgangers, het was 11.4c toen ik in me auto stapte
Ja, ik zat gewoon om even over achten op de fiets. En ik heb onderweg mn jas afgestaan.quote:Op maandag 6 september 2010 09:18 schreef Atreidez het volgende:
Wie heb je nu nog?quote:Op maandag 6 september 2010 09:53 schreef Lovechild het volgende:
Jammer a_a. En ook jammer: dus weer een bbqganger minder. Blijft niet zoveel over
Toch weer twee mensen die ik nog niet heb ontmoet, Den_Haag en Atreidezquote:Op maandag 6 september 2010 11:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Miss MSX,Flapp en GotC, Den_Haag, Barretje en vriend en Atreidez
Heeft atreidez zichzelf opgegeven? Ik zat zelf toen namelijk te grappen dat ik hem zou meenemen of hij nu kon of niet . En Ronnie Bravo ging ook toch? Tenzij hij nog veel te leren had ?quote:Op maandag 6 september 2010 11:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Voor zover ik kan beoordelen heb je daar een leuke groep mensen aan. Prima voor een gezellige avond.quote:Op maandag 6 september 2010 11:08 schreef Lovechild het volgende:
Nee dat heeft hij niet. Maar hij heeft ook niet gezegd dat hij niet komtquote:Op maandag 6 september 2010 11:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heeft atreidez zichzelf opgegeven? Ik zat zelf toen namelijk te grappen dat ik hem zou meenemen of hij nu kon of niet . En Ronnie Bravo ging ook toch? Tenzij hij nog veel te leren had ?
Toch wel jammer dat je niet meekomt hoorquote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover ik kan beoordelen heb je daar een leuke groep mensen aan. Prima voor een gezellige avond.
Ff voor de goede orde, ik heb nooit een sms gehad en dat je ziek was moest ik elders lezen ipv een antwoord op mijn 2 PM's en 1 sms in 2 weken tijd wat jij opdringerig vond. Post eens mijn PM's hier, dan kunnen wij met zijn allen kijken of het opdringerig is geschrevenquote:Op maandag 6 september 2010 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn enige en laatste reactie in het Den Haag topic:
Solid ik ben jou niks verschuldigd, ik irriteer me aan de manier van opdringen en het gaat je totaal niks aan wat ik de afgelopen tijd voor shit heb meegemaakt. Ik heb je teruggesmst toendertijd en je wist dat ik ziek was en verder ga ik er niet op in.
Voor de res van de usersgoeiemorgen allemaal
Allen minus AirwiN dan, en zeer waarschijnlijk nog wel een aantal anderen ook.quote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef SolidasRock het volgende:
Post eens mijn PM's hier, dan kunnen wij met zijn allen kijken of het opdringerig is geschreven
Check, ik ga me er ook niet mee bemoeien. Praat het lekker samen uit of accepteer wat er ligtquote:Op maandag 6 september 2010 12:50 schreef AirwiN het volgende:
Allen minus AirwiN dan, en zeer waarschijnlijk nog wel een aantal anderen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |