Graag een plaatje voor de visualisatiequote:
Tjah, tilburg schipholquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het erg lang rijden voor je van je vrienden naar Schiphol?
Je hebt een zus?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn zus is echt een domme kut hoer
Gezelliequote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag een plaatje voor de visualisatie
Ach jah, voor mn werk zit ik om 5:30 in de auto en om 4:45 naast mn bedquote:
Oh, deze overtreft wel alle slurven die ik tot nu toe ingepakt heb gezienquote:
Oh dan is het te doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, voor mn werk zit ik om 5:30 in de auto en om 4:45 naast mn bed
Dat wil ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, deze overtreft wel alle slurven die ik tot nu toe ingepakt heb gezien
Dit is random.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
De aderen van die persoon zijn ook fascinerend.
Welke keuzes heb je . degene die je nu hebt is wel gaafquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma. Welke avatar zal ik gebruiken?
lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga eten clitorisjes.Chili con carne
je kan der ook in tilburg op de trein zettenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, tilburg schiphol
bijna 2 uur
dus jah blijf er dinsdag tot woensdag slapen, krijg sleutel mee van de flat voor geval dat.
maar ze kijken even hoe laat ze er moeten zijn als ze zich online in checken. Anders moeten ze er al om 5:00 zijn. dus hier dan om 4:00 wegrijden
quote:
nee, echt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
je kan der ook in tilburg op de trein zetten
is dat zo ? vertelquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent aardig op dreef met je uitspraken, crv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |