Waar slaat deze reactie nou weer op?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:53 schreef TheFrankey het volgende:
Ach daar gaan we al met de ipad. Hebben hebben hebben en als we hem hebben.....dan is de lol er snel vanaf. Mooi verhaal over ebooks en comics die kant nog wal slaan en hup op internet.
quote:
Wat was hieraan niet duidelijk?quote:Via andere verkoopkanalen al biedingen gehad tot 440 euro, dus minder bieden heeft geen zin.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Wat was hieraan niet duidelijk?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als je geen interesse hebt, of denkt grappig te zijn, kun je ook gewoon wegblijven. Grappig bedoelde opmerkingen zijn dit zelden. Je hebt interesse en doet een bod, of je hebt het niet en reageert gewoon niet.
Het is niet moeilijk
Ben blij dát er iemand biedquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Wat was hieraan niet duidelijk?
Je bent echt fucking dom of een fucking domme troll. Beide zijn fucking triest.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:48 schreef boyv het volgende:
waarom is ie zo duur?
deze mp3player heeft 10x zoveel capaciteit en functionaliteit en is veel goedkoper?
http://mp3-players.topten(...)11-reviews-30842.htm
Waarom loop je te trollen terwijl je overduidelijk geen interesse hebt? Flikker lekker op.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:48 schreef boyv het volgende:
waarom is ie zo duur?
deze mp3player heeft 10x zoveel capaciteit en functionaliteit en is veel goedkoper?
http://mp3-players.topten(...)11-reviews-30842.htm
Wat, omdat ie er al een heel uur op stond en er nóg niemand had geboden? Ik krijg genoeg reacties via mail.quote:
Als je 'genoeg' reacties via mail krijgt, waarom post je het hier dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat, omdat ie er al een heel uur op stond en er nóg niemand had geboden? Ik krijg genoeg reacties via mail.
Waarom niet? Op hoe meer plaatsen ik hem aanbied, hoe meer reacties ik krijg.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:56 schreef Svubeqak het volgende:
Als je 'genoeg' reacties via mail krijgt, waarom post je het hier dan?
quote:
Hij is niet gekraakt, dus houd die vooroordelen lekker voor je. Bovendien staat het hoogste bod op 440 euro, wat 60 euro minder is dan de laagste nieuwprijs. En een toestel in de winkel is écht niet beter dan mijn toestel.quote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef Muck het volgende:
voor 2 tientjes meer heb je hem gloednieuw...
en daarbij mag je geen gekraakte apparatuur aanbieden op FOK!
Hmm?quote:Op zondag 5 september 2010 13:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij is niet gekraakt, dus houd die vooroordelen lekker voor je. Bovendien staat het hoogste bod op 440 euro, wat 60 euro minder is dan de laagste nieuwprijs. En een toestel in de winkel is écht niet beter dan mijn toestel.
En een nieuw apparaat waar nog nog niet mee gerommeld is.quote:Wat krijg je voor die 60 euro extra? Een hele maand extra garantie.
En dat dus. Vliegen, stroop, azijn...quote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef kingofinsania het volgende:
Wat ben jij een zuurpruim, man! Je zal sneller verkopen als je het een beetje beleefder en vriendelijk aanbiedt...
Ik ben geen zuurpruim hoorquote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef kingofinsania het volgende:
Wat ben jij een zuurpruim, man! Je zal sneller verkopen als je het een beetje beleefder en vriendelijk aanbiedt...
You'd catch even more with manure, what's your point.quote:
Dus je geeft toe dat je ermee hebt gerommeld?quote:Op zondag 5 september 2010 13:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
You'd catch even more with manure, what's your point.
Overigens wordt de iPad met originele firmware geleverd.
Lees het bericht boven het bericht dat je geciteerd hebt even, aub.Bedanktquote:Op zondag 5 september 2010 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Dus je geeft toe dat je ermee hebt gerommeld?
Ik heb niksquote:Op zondag 5 september 2010 14:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jongenalsof jij je iPhone niet hebt gejailbreakt. Een jailbreak kan geen kwaad en je verkoopt je iPad dan gewoon zonder jailbreak. Lekker boeiend laat hem zijn iPad verkopen en loop niet zo te zeuren.
Als jij een Macbook pro koopt voor 2000 euro, en hij een maand later nog steeds 2000 kost in de winkel, krijg je er echt nog wel 1800 euro voor. Zelfde geldt voor een iPhone (die je in Nederland zelfs voor meer 200+ euro meer dan de nieuwprijs nog zonder problemen verkocht krijgt). Apple producten zijn meer waardevast dan andere producten.quote:Op zondag 5 september 2010 14:03 schreef Svubeqak het volgende:
Als ik in de winkel een TV koop voor 1000 euro, ik wil de TV precies 1 maand later verkopen voor 950, dan gaan de mensen mij echt voor gek verklaren. Dat krijg ik er echt niet meer voor.
quote:
350 is max voor mij.quote:Op zondag 5 september 2010 14:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er niet duidelijk? Of loop je echt gewoon te trollen?
hahahhahaquote:Op zondag 5 september 2010 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm?
[ afbeelding ]
[..]
En een nieuw apparaat waar nog nog niet mee gerommeld is.
[..]
En dat dus. Vliegen, stroop, azijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |