quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind alles wel leuk. Alleen hardstyle en hardcore niet.
Werkzequote:
Have fun enquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
ik ben ff crea bea aan t doen, tot later
Goed plan!quote:
Is de effenaar verhuisd?quote:
wut?quote:
En ik had nog wel speciaal mijn avond voor je vrijgemaaktquote:
pics van bb's bikiniquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef amaranta het volgende:
SQ gaat op vakantie en gaat haar koffer zoeken zodat ze haar bikini in kan stoppen. En een trui en een broek. En ook voor BB>
hoi, daten?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef febster het volgende:
[..]
En ik had nog wel speciaal mijn avond voor je vrijgemaakt
Is dit het kamplied van de NSB jeugdopleiding?quote:
ik zal mijn bikini niet nodig hebben in Praagquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef amaranta het volgende:
SQ gaat op vakantie en gaat haar koffer zoeken zodat ze haar bikini in kan stoppen. En een trui en een broek. En ook voor BB>
Wanneer vertrekken jullie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal mijn bikini niet nodig hebben in Praag
Maar onderbroeken, condooms, sokken, t-shirts en de Nintendo DS zitten er wel in!
Nee, dan zou Moriaantje geen parasol krijgen maar zou hij levend moeten verbranden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dit het kamplied van de NSB jeugdopleiding?
Dat noemen ze gewoon bakkebaarden hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef ReWout het volgende:
Die twee gasten die aan de buitenkant staan lijken op wolverine
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dit het kamplied van de NSB jeugdopleiding?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon bakkebaarden hoor
Sherlockquote:
oehquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen
[..]
okee, de Ds kan ik nog begrijpen, maar die andere twee?
Oh zo'n doos vol sentiment, heerlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:46 schreef ArTiC het volgende:
hehehe, mijn ouders brachten vanmiddag een doos met oud spul van mij...foto's, krantenknipsels, rapporten
Ja het is daar net zo'n weer als hier he. We doen een stedentrip, geen strandvakantie, dus ik trek gewoon m'n laarzen aanquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef amaranta het volgende:
ik huil omdat vorig jaar op vakantie mijn DS is gestolen
en sokken op vakantie vind ik niet fijn
en condoom
dan leer je BB zich op tijd terug te trekken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het is daar net zo'n weer als hier he. We doen een stedentrip, geen strandvakantie, dus ik trek gewoon m'n laarzen aan
En condoomsZonder condooms loop je nog een paar uur na te lekken
nee, da's leuk wou je zeggenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dan leer je BB zich op tijd terug te trekken.
zo nu en dan ja. Nee dat moet ik niet. Zie vorige post *smilie met kerstmutsquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's leuk wou je zeggenOf moet jij dat ook altijd?
nee, ik vind bukake niet zo geil.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zo nu en dan ja. Nee dat moet ik niet. Zie vorige post *smilie met kerstmuts
BB vast welquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vind bukake niet zo geil.
wil het allemaal niet weten denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Die heeft andere fetishes
Gelukkig maar, ik was ook niet van plan het te vertellenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
wil het allemaal niet weten denk ik
BEGIN ER DAN NIET OVERquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
wil het allemaal niet weten denk ik
van Colt die bukake doet over moppie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
BEGIN ER DAN NIET OVER
godverdomme hoe kom ik van die MI af
Ik hoop dat Duch elke keer na het seksen bij jou een flinke pipet vol drek in je anus spuitquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet maar wat voor dat goddelijke zaad overhebben hoor
wat is bukake?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vind bukake niet zo geil.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Duch elke keer na het seksen bij jou een flinke pipet vol drek in je anus spuit
quote:Bukake of Bukkake kort vertaalt sperma douche.
Deze straf/vernedering werd vroeger in Japan uitgevoerd bij overspelige vrouwen.
Binnen de BDSM laat men de slaaf of slavin knielen waarna meerdere mannen deze onder spuiten en dan vooral over het gezicht. Voor veel mensen zal dit als zeer vernederend worden ervaren maar er zullen zeker ook mensen bij zijn die dit alleen maar geil vinden.
Wat mij betreft een redelijk gevaarlijk spel want doordat je meerdere mannen nodig hebt om deze straf/vernedering uit te voeren speel je met de gezondheid van de onderdanige.
.
die gast heeft veel eieren gegetenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoiets
[ http://img252.imageshack.us/img252/7463/bukake0jd.jpg&t=1]afbeelding ]
Moet er ook niets van hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben inderdaad niet zo pro facial.
Vind dat ook zo zinloos.
Kon geen foto van Spanjolen vindenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:24 schreef amaranta het volgende:
En al helemaal chinezen die aan bukake doen, dat ziet er pas vies uit.
Die zijn inderdaad ook maar 1 meter 50quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kon geen foto van Spanjolen vinden
Idd, daar is dit topic nog netjes bij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef ArTiC het volgende:
fuck...zat ik ineens in een nagellaktopic omdat ik niet op zat te letten en SQ als laatste poster zag staan...best een overgang van deie ranzigheid hier
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef ArTiC het volgende:
fuck...zat ik ineens in een nagellaktopic omdat ik niet op zat te letten en SQ als laatste poster zag staan...best een overgang van deie ranzigheid hier
je vergeet de i tussen a en lquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef amaranta het volgende:
jep, dat is een man, hij heet falete
Mag je daar wel je handtas meenemen naast je handbagage?quote:
Ik ook, aldus die mevrouw die dacht dat ik eerst olifantesk wasquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook. Ook als niet-kind trouwens.
11!quote:
is dat een 2010 regel? Niet ik een handtas heb.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mag je daar wel je handtas meenemen naast je handbagage?
Bij Ryanair mag dat dus niet. 1 stuk is 1 stuk.
nope, dus als ik door het poortje ga prop ik alles ff in 1 grote boodschappentasquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mag je daar wel je handtas meenemen naast je handbagage?
Bij Ryanair mag dat dus niet. 1 stuk is 1 stuk.
nee, da's een lowbudget airliner regelquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
is dat een 2010 regel? Niet ik een handtas heb.
sjongejonge!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:01 schreef amaranta het volgende:
Dr was een vrouw, en die had 1 koffer en 1 handtas. En ze was met haar dochter. En volgens de stuwart moest de tas un de koffer. En zij zei; nee ik heb betAld voor 2 pers en mag dus deze twee tassen meenemen, steward boos. En zij; in ur face eppo!!!
En ik had een luiertas en dat mocht eigenlijk ook niet, maar ik deed alsof mijn naam haas was
http://img.moonbuggy.org/a-cutaneous-horn/quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
OMG ik moet zo lolleren om deze website
http://img.moonbuggy.org/mini-bulldozer-vs-ramp/
Het is een invasie!!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:04 schreef ArTiC het volgende:
http://www.vaneijk.nu/zooi/picstmp/DSC_0064.jpg
http://www.vaneijk.nu/zooi/picstmp/DSC_0061.jpg
heule grote crappy phone pics
idd...van koopa troopa!quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:08 schreef Juup© het volgende:
http://img.moonbuggy.org/childish-squabble/![]()
![]()
cool!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:04 schreef ArTiC het volgende:
http://www.vaneijk.nu/zooi/picstmp/DSC_0064.jpg
http://www.vaneijk.nu/zooi/picstmp/DSC_0061.jpg
heule grote crappy phone pics
30 euro voor heen en terug, boeiend.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:04 schreef amaranta het volgende:
Ja maar handbagage is gratis en incheck koffer kost meer dan ticket zelf/ (bij ryainair)
ja ik ben een azijnpisser, dus mij boeit dat welquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
30 euro voor heen en terug, boeiend.
Is het nog steeds veel goedkoper dan KLM
je bent wel goed ingeburgerdquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja ik ben een azijnpisser, dus mij boeit dat wel
klopt, ze zijn niet voor niets zo goedkoop. Meer bagage = meer brandstofverbruik, dus dokken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:22 schreef -moppie- het volgende:
Overigens heeft dat niks met inburgeren te maken, je weet zelluf waarom die low budet vliegmaatschappijen uit bestaan.......
en ze is wel ingeburgerd omdat ze schraaptquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:22 schreef -moppie- het volgende:
Overigens heeft dat niks met inburgeren te maken, je weet zelluf waarom die low budet vliegmaatschappijen uit bestaan.......
en daarom heb ik dus geen zin om zoveel voor een koffer te betalen,quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:22 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben overigens echt geen schraper hoor. Anders, als ik uit eten ging, dan zou ik de rekening niet splitten en zou ik PRECIES TOT OP DE CENT mijn gedeelte betalen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ze is wel ingeburgerd omdat ze schraapt
dat is waarquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ze is wel ingeburgerd omdat ze schraapt
daarover gesproken...ik heb vrijdag een bruiloftquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
En ik ben geen schraper omdat ik op een bruiloft (zelfs als avondgast) niet met 10 euro aan kom zetten, maar een fatsoenlijk bedrag geef.
En ja, ik kan niet in ieders portemonne kijken.
ze zouden er nog geeneens raar van opkijken..........quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef ArTiC het volgende:
en wat heb jij zaterdagavond gedaan?
- Aan de anus van een gigantische schildpad gehangen
ik zat niet in dat mandje...die ballon kwam hier net voorbijquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze zouden er nog geeneens raar van opkijken..........
waar is ergensquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
Wij gaan zo wat drinken ergens, wie komt er ook???
Helmondquote:
Nee, in de stad...Jazzfestivalquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
bij jou thuis, dan komen we zeker!
weet niet of colt zin heeft, is nu chinees voor hem zelf aan het halenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:38 schreef amaranta het volgende:
dat kan de gouden bal (hoogstraat) zijn, dat kan de kleine berg worden, dat kan dde markt worden.
We gaan over 3 kwartier ongeveer.
We nemen Fabi mee (Eva is logeren).
kijk ook een schraperquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
weet niet of colt zin heeft, is nu chinees voor hem zelf aan het halen
mini menuutje a 4 euri bezorgen ze niet!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
kijk ook een schraper
een onschraper laat bezorgen
ik ken maar verrekte weinige chinezen die bezorgen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
kijk ook een schraper
een onschraper laat bezorgen
ik ken maar verrekte weinig chinezen die niet bezorgenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken maar verrekte weinige chinezen die bezorgen.
ik genoeg behalve deze!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken maar verrekte weinige chinezen die bezorgen.
ik voel dat de stap naar bukake weer gezet gaat wordenquote:
nee joh, ik hou niet van meuk in mn gezicht, wel in mn mond wbt spleetogen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik voel dat de stap naar bukake weer gezet gaat worden
hij heeft rode saus bij zijn babi pangangquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:53 schreef amaranta het volgende:
misschiein hebben ze wel bukake op je foeyonghai gedaan
gatverdamme, bukake to-the-bone dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij heeft rode saus bij zijn babi pangang
wij hebben gelukkig genoeg gegevenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
En ik ben geen schraper omdat ik op een bruiloft (zelfs als avondgast) niet met 10 euro aan kom zetten, maar een fatsoenlijk bedrag geef.
En ja, ik kan niet in ieders portemonne kijken.
af en toe is friet okee!quote:
heb je mijn laatste plaatje gezien?quote:
Ja gelukkig wel. Ik heb het allemaal opgeschreven. Moet ik het even opzoekenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben gelukkig genoeg gegeven
Dat is waar, ik heb afgelopen woensdag na een maand of 4 het niet gegeten te hebben echt geschranst!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
af en toe is friet okee!
Zeker als je de volgende ochtend op vakantie gaat en de keuken al hebt schoongemaakt
Dan is het extra lekker!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is waar, ik heb afgelopen woensdag na een maand of 4 het niet gegeten te hebben echt geschranst!
wij hebben bb's chauffeurssalaris gewoon weer terug in de enveloppenpot gedouwdquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Ik heb het allemaal opgeschreven. Moet ik het even opzoeken![]()
Op mijn werk zijn er na mijn bruiloft minirellen geweest, omdat sommigen het not done vonden om 'maar' 50 euro uit de pot te geven en met zn 30 langs te komen en hele de avond op kosten van het paar te zuipen.
En sommige van mijn collega's waren écht stomdronken.
En sindsdien wordt er dus voor een bruiloft oid ene 'collecte' gedaan om niet zo schraal over te komen.
Ik heb daar nooit iets van gezegd overigens. Die discussie is buiten mij om gehouden.
zoiets ja, of misschien zelfs minder dan 50. in ieder geval, bij de 1stvolgende bruiloft na de mijne werd om donatie gevraagd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
maar idd, met 30 man vijtig euro geven en dan heel de avond als een malloot zuipen is wel heel schraal
nee, omdat ik sowieso graag een persoonlijk tintje aan dingen geefquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef -moppie- het volgende:
om te laten zien hoe vrijgevig je bent?
Arme katquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
http://img.moonbuggy.org/automatic-cat-bath/![]()
![]()
![]()
Jammer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan niet hotlinken, ff linkje uit menubalk plakken
rijp voor een Darwin awardquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:30 schreef Juup© het volgende:
Wat een gek.
http://img.moonbuggy.org/explosive-hammering/
good old eighties!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:58 schreef bleiblei het volgende:
Grappig.
In de James Bond film van vanavond zijn de Taliban de good guys.
Met Amerikaanse wapensquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:58 schreef bleiblei het volgende:
Grappig.
In de James Bond film van vanavond zijn de Taliban de good guys.
dat mongolenprogramma van de eo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:29 schreef febster het volgende:
Zijn we hier al helemaal op de hoogte van Oh Oh Cherso?
is Duch van huis?quote:
Nee en dat hoeft ook niet, doe dat maar ergens anders aub.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:29 schreef febster het volgende:
Zijn we hier al helemaal op de hoogte van Oh Oh Cherso?
Nee das weer iets anders. De NL versie van Jersey Shore.quote:
Dat bedoel ik, dat mongolenprogrammaquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:36 schreef febster het volgende:
[..]
Nee das weer iets anders. De NL versie van Jersey Shore.
En vooral onderstaande kerel is geweldig.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat mongolenprogramma
Kan ook niet anders met zo'n stel kneuzen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:40 schreef ArTiC het volgende:
Op NED3 was van de week in het kader van TV lab: Dorpse Meiden
Over wat meiden uit Deurne...tuurlijk een ripp-off van Gooische Meiden of hoe dat ook heette maar dat stak een stuk beter in elkaar dan een stel mongolen op vakantie volgen.
Dat was mijn bedoeling ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:42 schreef febster het volgende:
En ArTiC: De EO heeft sindskort echt een mongolenprogramma (zie ook GS) daarom haalde ik het even door de war.
Verschil van humor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef febster het volgende:
C'mon: ja het zijn een stel mongolen, maar dan kun je nog wel om ze lachen. Ik vind het iig hilarisch
.
Why sssssoooo sssserrrioussssquote:
Vind het wel grappig maar dat zal wel komen, omdat ik er ook woon..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:40 schreef ArTiC het volgende:
Op NED3 was van de week in het kader van TV lab: Dorpse Meiden
Over wat meiden uit Deurne...tuurlijk een ripp-off van Gooische Meiden of hoe dat ook heette maar dat stak een stuk beter in elkaar dan een stel mongolen op vakantie volgen.
Ik heb deze nog liggen om te kijken...morgen eens doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:47 schreef febster het volgende:
Ik zit nu Shine a light van de Stones te kijken en het is wel aardig, maar ja... Toch ook weer niet.
10 minuten...maximaal en dan ga je je alleen maar ergeren aan volk wat te dom is om te poepen...alsof je big brother meets het is hier fantastisch kijkt.quote:
lekker toch, ff je hersens uitschakelenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
10 minuten...maximaal en dan ga je je alleen maar ergeren aan volk wat te dom is om te poepen...alsof je big brother meets het is hier fantastisch kijkt.
daar heb ik een baan voor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker toch, ff je hersens uitschakelen
je moet het niet sereneus nemenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:57 schreef ArTiC het volgende:
vind er gewoon geen reet aan, kutvolk, kuthumor...sbs programma.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef bleiblei het volgende:
Dat so so cherso is echt te dom voor woorden.
Dat zijn gewoon programma's die je hersencellen vernietigen. Ik snap ook gewoon niet dat iemand zoiets kan kijken.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het niet sereneus nemen
Romanties samen computerenquote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef bleiblei het volgende:
Dat so so cherso is echt te dom voor woorden.
Dat zijn gewoon programma's die je hersencellen vernietigen. Ik snap ook gewoon niet dat iemand zoiets kan kijken.
Whehequote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef Juup© het volgende:
http://img.moonbuggy.org/watermelon-baby/
1 beneden op de bank en de ander bovenquote:
Romantisch is hetquote:
Zo gaat het hier ook vaakquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Romantisch is het![]()
.
En ik zit al de hele avond beneden en SQ zit al de hele avond boven.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Romantisch is het![]()
.
En ze is nu boos, want ik heb het laatste biertje geplopt![]()
Het begin van het miljoen is er.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef febster het volgende:
Ik heb WK poule gewonnen van mijn studievereniging. As in, ik ga nu 30 euro (inleg 2 euro) van de ene rekening naar de andere overmaken
.
van batsen komt het toch niet, de bridgestones zijn al ingepakt.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Romantisch is het![]()
.
En ze is nu boos, want ik heb het laatste biertje geplopt![]()
ik zit in mijn eentjequote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij liggen naast elkaar op de bank ieder met eigen laptop een beetje te internetten e.d.
Nou, ik sta mijn laptop niet graag af, al heb ik zelf ook nog een netbook, enquote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij liggen naast elkaar op de bank ieder met eigen laptop een beetje te internetten e.d.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:07 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Net op tijd om je hier uit te nodigen. Mag je tussen ons in zitten liggen
quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Trek zequote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Lindytje het volgende:
Maarre, ik trek me weer terug uit jullie Eindhoven topic.
Doe de deur dicht achter jequote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Lindytje het volgende:
achquote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef Lindytje het volgende:
Die moest doe zijn...quote:
Wat, jonge!!quote:
Om te reinigen? Doe ik ook met die van het koffiesetapparaat (dat wij eens per jaar gebruiken als er eens een feestje isquote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
waarom zet je het waterreservoir in de vaatwasser?
jullie zijn zeker ook van die thee huilliesquote:Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Om te reinigen? Doe ik ook met die van het koffiesetapparaat (dat wij eens per jaar gebruiken als er eens een feestje is)
Ik drink geen thee of koffiequote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie zijn zeker ook van die thee huillies
Reinigen is redelijk zinloos met een reservoir voor water. Dat dagelijks wordt verschoond.
Sorryquote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
waarom zet je het waterreservoir in de vaatwasser?
Foutje, ik reinig niet het waterreservoir maar dat ding waar het koffiezakjedinggeval in hangtquote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie zijn zeker ook van die thee huillies
Reinigen is redelijk zinloos met een reservoir voor water. Dat dagelijks wordt verschoond.
sinds wanneer drink jij bier?quote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef febster het volgende:
Ik ga voor het eerst ploppen sinds 10 dagen.
de vaatwasser staat nog aanquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef Juup© het volgende:
Maar haal dat ding gewoon uit de vaatwasser spoel het even af en gebruik het?
Ja dus? Het gebeurd hier wel vaker dat een van ons even iets uit de vaatwasser moet hebben terwijl dat ding in werking is.quote:
We hebben een nespressoquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Foutje, ik reinig niet het waterreservoir maar dat ding waar het koffiezakjedinggeval in hangt
Dat is mooi.quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We hebben een nespresso.
Die doen niet aan koffiezakjedinggevalletjes.
Denk ik ook niet, blijf jij maar bij de rose en breezer... eh... herstel, smirnoff icequote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef febster het volgende:
Niet. Nog steeds niet. Ik denk ook niet dat het nog ooit gaat gebeuren. Wat ik 10 jaar geleden niet lustte, eet/drink ik nu wel allemaal, behalve bier.
wat plop je dan?quote:Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef febster het volgende:
Niet. Nog steeds niet. Ik denk ook niet dat het nog ooit gaat gebeuren. Wat ik 10 jaar geleden niet lustte, eet/drink ik nu wel allemaal, behalve bier.
feeksquote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Stormqueen het volgende:
„Gij zijt een fielt, en een lafaard bovendien!”
„Gij haveloos geboefte!”
„Truwant! Schurk! Snoodaard!”
„O smeerge keerl, o vuil sujet, o lafling!”quote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Stormqueen het volgende:
„Gij zijt een fielt, en een lafaard bovendien!”
„Gij haveloos geboefte!”
„Truwant! Schurk! Snoodaard!”
quote:Op zondag 5 september 2010 00:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://img.moonbuggy.org/kermit-goatse/
quote:Op zondag 5 september 2010 00:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
http://img.moonbuggy.org/dog-found/
Moet wat doen, voel mezelf al dagen kut. Ben al vanaf dat SQ de link poste op die site aan het neuzelen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:46 schreef ArTiC het volgende:
Juup kan zich weer een week vermaken zie ik
Fles rosequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |