quote:
wilde avond gehad?quote:
Ik was om half 3 thuis.quote:
kei middagquote:
wat braafquote:Op zondag 5 september 2010 14:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik was om half 3 thuis.
Maar niet ernstig wild, gewoon lol gehad met een vriendengroep en nog lang blijven napraten bij de kruising bij het Catharinaziekenhuis.
Edit: ik heb trouwens geen Febster gedaan, ben gewoon blijven staan.
we zullen het anders nooit vergetenquote:Op zondag 5 september 2010 14:24 schreef febster het volgende:
Pfff, het is heel lang geleden dat ik een febster gedaan heb hoor.
Dat is toch niet zo gek duur!?quote:Op zondag 5 september 2010 13:54 schreef ArTiC het volgende:
2 spijkerbroeken, 2 overhemden en een vest/sweater.
Dik 300 euro...wtf?
ik heb toch het idee dat het meer is dan normaal.quote:
60 euro per ding. mwa, normaal in 2010 volgens mij.quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb toch het idee dat het meer is dan normaal.
Ik vind t wel veel geld eigenlijk. 60 euro voor een broek of een goed vest vind ik redelijk maar voor overhemden vind ik t wel veel eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
60 euro per ding. mwa, normaal in 2010 volgens mij.
Ik kan nooit een broek kopen voor 60 euro.quote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind t wel veel geld eigenlijk. 60 euro voor een broek of een goed vest vind ik redelijk maar voor overhemden vind ik t wel veel eigenlijk.
Okay. Mijn laatste broek kostte 60 euro, was een spijkerbroek. En pantalons koop ik meestal bij H&M en kosten dan 40 euro. Bovenkleding wisselt, shirtjes enzo zijn meestal tot 20 euro als het onder een colbertje gaat, en als bovenkleding meestal tot 40 euro.quote:Op zondag 5 september 2010 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik kan nooit een broek kopen voor 60 euro.![]()
Broek 80 a 90 euro en een overhemd tussen de 40 en 50 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |