quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind alles wel leuk. Alleen hardstyle en hardcore niet.
Werkzequote:
Have fun enquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
ik ben ff crea bea aan t doen, tot later
Goed plan!quote:
Is de effenaar verhuisd?quote:
wut?quote:
En ik had nog wel speciaal mijn avond voor je vrijgemaaktquote:
pics van bb's bikiniquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef amaranta het volgende:
SQ gaat op vakantie en gaat haar koffer zoeken zodat ze haar bikini in kan stoppen. En een trui en een broek. En ook voor BB>
hoi, daten?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef febster het volgende:
[..]
En ik had nog wel speciaal mijn avond voor je vrijgemaakt
Is dit het kamplied van de NSB jeugdopleiding?quote:
ik zal mijn bikini niet nodig hebben in Praagquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef amaranta het volgende:
SQ gaat op vakantie en gaat haar koffer zoeken zodat ze haar bikini in kan stoppen. En een trui en een broek. En ook voor BB>
Wanneer vertrekken jullie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal mijn bikini niet nodig hebben in Praag
Maar onderbroeken, condooms, sokken, t-shirts en de Nintendo DS zitten er wel in!
Nee, dan zou Moriaantje geen parasol krijgen maar zou hij levend moeten verbranden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dit het kamplied van de NSB jeugdopleiding?
Dat noemen ze gewoon bakkebaarden hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef ReWout het volgende:
Die twee gasten die aan de buitenkant staan lijken op wolverine
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dit het kamplied van de NSB jeugdopleiding?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon bakkebaarden hoor
Sherlockquote:
oehquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen
[..]
okee, de Ds kan ik nog begrijpen, maar die andere twee?
Oh zo'n doos vol sentiment, heerlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:46 schreef ArTiC het volgende:
hehehe, mijn ouders brachten vanmiddag een doos met oud spul van mij...foto's, krantenknipsels, rapporten
Ja het is daar net zo'n weer als hier he. We doen een stedentrip, geen strandvakantie, dus ik trek gewoon m'n laarzen aanquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef amaranta het volgende:
ik huil omdat vorig jaar op vakantie mijn DS is gestolen
en sokken op vakantie vind ik niet fijn
en condoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |