abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89604361
Is er buiten die Gianluigi Zangari nog een bron?

Overigens had TS wel in de OP mogen aangeven waar 'ie de tekst vandaan had. Exact dezelfde tekst is namelijk op nogal wat blogs en forums te vinden.
Of is TS de oorspronkelijke bron? Waarom schrijft die dan dat 'we op 2 augustus berichtten'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2010 21:00:27 ]
pi_89722670
-flame-

[ Bericht 98% gewijzigd door Bastard op 09-12-2010 15:48:36 ]
pi_89722745
-flame-

[ Bericht 98% gewijzigd door Bastard op 09-12-2010 15:48:49 ]
pi_89722885
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:46 schreef heegenees het volgende:
-flame-
Nee dit is geen flame, ik irriteer me gigantisch aan Bankfurt omdat hij steeds offtopic gaat. Dat mag ik toch zeker melden?

Ik vind het heel jammer dat het niveau van BNW door hem op deze manier onderuit word gehaald. Een beetje de Djeez van de BNW....
  donderdag 9 december 2010 @ 15:52:30 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89722969
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef heegenees het volgende:

[..]

Nee dit is geen flame, ik irriteer me gigantisch aan Bankfurt omdat hij steeds offtopic gaat. Dat mag ik toch zeker melden?
Je irriteert je niet aan iemand, je ergert je aan iemand. Maar goed, het is leuker voor ons allemaal als je dan netjes kan blijven ipv scheldwoorden moet gaan gebruiken denk ik.
Probeer hem anders eens te vermijden als je de opmerking niet aanstaat, of probeer het te weerleggen wat hij zegt.
Verder hebben we een pracht van een FB topic hiervoor.
The truth was in here.
pi_89723262
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je irriteert je niet aan iemand, je ergert je aan iemand. Maar goed, het is leuker voor ons allemaal als je dan netjes kan blijven ipv scheldwoorden moet gaan gebruiken denk ik.
Probeer hem anders eens te vermijden als je de opmerking niet aanstaat, of probeer het te weerleggen wat hij zegt.
Verder hebben we een pracht van een FB topic hiervoor.
Ik heb niet gescholden. Naja tenzij je retard schelden noemt... maar goed ik zal niet meer reageren. Fok moderators schieten imho wel een beetje hun doel voorbij.
Ik bedoel het goed en wederom als in de Djeez posts moet dat meteen worden gecensureerd.
Laatste wat ik erover heb gezegd, doe er mee wat je wil.
  donderdag 9 december 2010 @ 16:08:32 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89723666
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef heegenees het volgende:

[..]

Ik heb niet gescholden. Naja tenzij je retard schelden noemt... maar goed ik zal niet meer reageren. Fok moderators schieten imho wel een beetje hun doel voorbij.
Ik bedoel het goed en wederom als in de Djeez posts moet dat meteen worden gecensureerd.
Laatste wat ik erover heb gezegd, doe er mee wat je wil.
Jij ook
Back ontopic.
The truth was in here.
pi_89725005
-ja dat helpt dus niet-

[ Bericht 98% gewijzigd door Bastard op 09-12-2010 17:46:38 ]
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
  donderdag 9 december 2010 @ 16:42:35 #84
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_89725123
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef Yildiz het volgende:
Ik weet niet of dit NRC RSS artikel er al stond.
Bij deze:

[quote]

Warme Golfstroom zwakt gevaarlijk af

Door onze redactie wetenschap

ROTTERDAM, 1 DEC. De warme Golfstroom, waaraan West-Europa haar milde klimaat dankt, zwakt af. Dat berichten Britse onderzoekers vandaag in het tijdschrift Nature.

Zij vergelijken resultaten van eigen onderzoek met oudere waarnemingen en noemen hun conclusie ,,robuust''. Ook een begeleidend commentaar noemt de gevonden trend ,,statistisch overtuigend'' en beschrijft die als ,,alarmerend''.

Door het wegvallen van de Golfstroom zou de gemiddelde temperatuur van Noordwest-Europa met vele graden kunnen dalen. Dit lot treft vooral Engeland en Scandinavië maar ook Nederland. De ongunstige verandering in de Atlantische zeewatercirculatie zou zich binnen een of twee decennia kunnen voltrekken.

De warme Golfstroom voert warm water uit de Golf van Mexico via de straat van Florida naar het noordwesten van Europa en geeft dat gebied een milder klimaat dan overeenkomt met de geografische breedte. Het noorden van de Atlantische Oceaan is een afgesloten bekken en het van Florida aangevoerde zeewater moet daarom over de bodem van de oceaan terug naar het zuiden.

In drie gebieden bij IJsland en Groenland zakt het warme water naar de diepte. Uit metingen en berekeningen blijkt dat deze diepe onderstroom de laatste vijftig jaar aanzienlijk is afgezwakt. Tegelijk is gebleken dat het water uit de straat van Florida steeds meer via een korte cyclus langs de oppervlakte terugstroomt naar het Caraïbisch gebied.

Het wegvallen van de Golfstroom is al in 1961 als theoretische mogelijkheid geopperd. Het zinken van het warme water bij IJsland en Groenland zou zeer gevoelig zijn voor extra aanvoer van zoet water, zoals regenwater en smeltwater. Klimaatmodellen bevestigden deze indruk.

Onderzoek aan bodemslib uit de diepzee wees uit dat de Golfstroom in het geologische verleden ook regelmatig wegviel. Sinds een jaar of tien komen uit de afzinkgebieden bij IJsland en Groenland voortdurend aanwijzingen dat een opmerkelijke verzoeting optreedt en dat het zinken van zeewater begint te stagneren.

Door het wegvallen van warm water uit het zuiden zou vooral het water rond IJsland en Spitsbergen zeer sterk kunnen afkoelen. Ook voor de kust van Ierland, Engeland en Noorwegen kan de watertemperatuur flink dalen. Dat zal zijn weerslag hebben op het klimaat van West-Europa. Diverse klimaatmodellen voorspellen een daling van de gemiddelde jaartemperatuur van een graad of vier. In het geologisch verleden veroorzaakte het wegvallen van de Golfstroom nog sterkere afkoeling.
[..]

bron: http://www.nrc.nl/wetenschap/artikel/1133416889477.html

Goede krant, NRC
[/quote]

Was dit dus niet al in 2005 aangekondigd en overigens beter een onderwerp voord DE?
Ik ben een eckte rapnegert
pi_89733090
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:42 schreef Gummibeer79 het volgende:

Was dit dus niet al in 2005 aangekondigd en overigens beter een onderwerp voord DE?
De eerder door mij gequote info van het Pentagon stamt uit 2003:

quote:
The Period from 2010 to 2020

Thermohaline Circulation Collapse

After roughly 60 years of slow freshening, the thermohaline collapse begins in 2010, disrupting the temperate climate of Europe, which is made possible by the warm flows of the Gulf Stream (the North Atlantic arm of the global thermohaline conveyor). Ocean circulation patterns change, bringing less warm water north and causing an immediate shift in the weather in Northern Europe and eastern North America. The North Atlantic Ocean continues to be affected by fresh water coming from melting glaciers, Greenlands ice sheet, and perhaps most importantly increased rainfall and runoff.

Decades of high-latitude warming cause increased precipitation and bring additional fresh water to the salty, dense water in the North, which is normally affected mainly by warmer and saltier water from the Gulf Stream. That massive current of warm water no longer reaches far into the North Atlantic. The immediate climatic effect is cooler temperatures in Europe and throughout much of the Northern Hemisphere and a dramatic drop in rainfall in many key agricultural and populated areas. However, the effects of the collapse will be felt in fits and starts, as the traditional weather patterns re-emerge only to be disrupted againfor a full decade.

The dramatic slowing of the thermohaline circulation is anticipated by some ocean researchers, but the United States is not sufficiently prepared for its effects, timing, or intensity. Computer models of the climate and ocean systems, though improved, were unable to produce sufficiently consistent and accurate information for policymakers. As weather patterns shift in the years following the collapse, it is not clear what type of weather future years will bring. While some forecasters believe the cooling and dryness is about to end, others predict a new ice age or a global drought, leaving policy makers and the public highly uncertain about the future climate and what to do, if anything. Is this merely a "blip" of little importance or a fundamental change in the Earths climate, requiring an urgent massive human response?

http://www.shuartfarm.fsnet.co.uk/nature/pentagon_report.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_89844905
Ik heb vanmiddag wat filmpjes zitten kijken hierover:

(tot en met deel 4)

Gaat er vooral over dat het een opgezet plan was, en dat er giftige teringzooi gebruikt wordt om de olie te bestrijden.

en

En dit gaat over die golfstroom..

Enge verhalen allemaal.. Ik vind dat die lui, die dick cheney en die corrupte kut overheid van de VS standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden }:|
pi_89860114
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef Green1 het volgende:
Gaat er vooral over dat het een opgezet plan was, en dat er giftige teringzooi gebruikt wordt om de olie te bestrijden.

Interviews met mensen die met die gifitge teringzooi in aanraking kwamen:
http://newyorkskywatch.co(...)tch-december-6-2010/

quote:
Enge verhalen allemaal.. Ik vind dat die lui, die dick cheney en die corrupte kut overheid van de VS standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden }:|
Voordat je dat doet kun je hier n petitie tekenen:

http://www.rikiott.com/

Van de FP.
Regen en wind teisteren Midden-Oosten
Athene plotseling in de kou

[ Bericht 11% gewijzigd door Resonancer op 13-12-2010 01:18:41 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_89967041
tvp
pi_89967233
@Green1: Bij de laatste video is twee uur geleden nog de volgende comment geplaatst

quote:
I need to get in touch with you and/or the people who made this video. You have forgotten something very important. That current is the major CO2 trap, it takes out CO2 from the atmosphere. Our O2 levels will go down.
pi_89981315
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@Green1: Bij de laatste video is twee uur geleden nog de volgende comment geplaatst

[..]

Hmmm klinkt als Openbaringen 9 waarin de olieramp wordt beschreven gevolgd door een zuurstoftekort (de bomen en planten blijven alleen leven):

1 Toen blies de vijfde engel op zijn bazuin. Ik zag een ster die uit de hemel op de aarde was gevallen. Hij kreeg de sleutel van de put naar de onderaardse diepte. 2 Hij opende die put, waaruit rook opsteeg als uit een grote oven. De zon en de hemel werden verduisterd door de rook uit de put. 3 Uit de rook kwamen sprinkhanen neer op de aarde. Ze kregen de beschikking over dezelfde vermogens als schorpioenen op aarde. 4 Maar, werd erbij gezegd, ze moesten de planten, struiken en bomen ongemoeid laten. Alleen de mensen die niet het zegel van God op hun voorhoofd hadden, mochten ze kwaad doen. 5 Doden mochten ze hen niet, alleen pijnigen, vijf maanden lang; die mensen zouden pijn moeten lijden alsof ze door een schorpioen gestoken waren. 6 Dan zullen de mensen de dood zoeken, maar hem niet vinden. Ze zullen naar de dood verlangen, maar de dood vlucht van hen weg.
Veni vidi foetsie
pi_89991053
m.i. zitten we reeds lang in het tijdperk van openbaringen.

Ik zag nog een ander topic in BNW met de vraag "waar blijft de nwo nou?" , Man die is er allang en wordt steeds meer ingevoerd.

De mens zal dit echter pas beseffen als alle profetieen zijn voltrokken.
pi_89993183
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Spaarlampjes zijn een hoax. Spaarlampjes zijn voor mind-control ontworpen.

De productie en verwijdering van een spaarlampje kosten giga veel Kwh en n.b. zeer milieu onvriendelijk en slecht voor de gezondheid.
Maar ze gaan wel veel langer mee. Dus netto is het toch beter dan de oude gloeilamp.

Probeer nooit een simpele kijk op de zaak te weerlegen met een even simpele kijk op de zaak. Het enige dat je daarmee krijgt is ja/nee discussie. Opinions are like assholes: everyone has one. Gebruik je mening om de ander te overtuigen dat jij gelijk hebt, niet om de ander te laten weten dat jij ook een asshole hebt. :)
pi_89993792
En weer een potentieel interesant topic vakkundig om zeep geholpen. Het. Alt me op dat bankfurt altijd de aanstichter is van het offtpic gaan bij belangrijke/interesante onderwerpen. Lange tijd gedacht dat hij gewoon een troll was maar volgens mij is hij gezonden door de nwo of wie dan ook om BNW te verstoren en mensen hier tegen elkaar op te zetten.
  donderdag 16 december 2010 @ 20:46:19 #94
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_90016041
Hoe vaak is die golfstroom inmiddels wel niet stilgevallen? :')
  donderdag 16 december 2010 @ 20:52:04 #95
256363 ZoKanIkHetOok
pi_90016416
quote:
11s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
Schiet mij maar lek.
Opwarming, afkoeling, wat is het nu?
Het is zeer rustig uit de hoek van de notoire 'opwarmings-experts', deze kou hadden ze niet verwacht :o
Hoe moeten ze dat nu weer uitleggen O+
Nee hoor, mensen als jij roepen altijd dat de 'opwarmings-experts' stil zijn als het winterweer wordt, maar niets is minder waar.

Op Fok alleen al zijn er nog genoeg te vinden, die net zo luid en duidelijk hun standpunten verkondigen als voorheen. Ze zijn misschien alleen minder verstaanbaar omdat er nu ook mensen zoals jij zijn, die er doorheenroepen: 'Ha! Zie je wel! Het sneeuwt! GLOBAL WARMING IS EEN HOAX'.

Maar ze zijn er nog wel en ze hebben het nog steeds over de opwarming. En terecht.

____

En seriously? :')

Deze kou hadden ze niet verwacht? :')

Nou, volgens mij verwacht iedereen juist kou in december hoor, maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
  donderdag 16 december 2010 @ 20:54:01 #96
256363 ZoKanIkHetOok
pi_90016557
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat snap ik niet?
Ik merk dat het koud is, dat het vriest en sneeuwt.
Dat we een echte winter voor de boeg hebben.
Dan is het toch logisch dat ik niet meteen denk: oeh wat warmt die aarde op?
En dat is dan een moderator. :')

Goh, in Nederland is het koud, dan zal die wereldwijde opwarming wel niet doorgaan.

Ga eens kijken in Groenland, meid. :)

Of in Spitsbergen.

Of op de Noordpool.

Of afgelopen zomer in Rusland.

Wereldwijd is 2010 nog gewoon hard op weg om het warmste jaar in de metingen te worden. :)
pi_90028534
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hoe vaak is die golfstroom inmiddels wel niet stilgevallen? :')
Volgens eerder gequote bron:

8200jr geleden.

12.700jr geleden.

etc.
quote:
Longer ice core and oceanic records suggest that there may have been as many as eight rapid cooling episodes in the past 730,000 years, and sharp reductions in the ocean conveyer--a phenomenon that may well be on the horizon are a likely suspect in causing such shifts in climate.
http://www.shuartfarm.fsnet.co.uk/nature/pentagon_report.htm
Eisenhower1961.
pi_90031391
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Spaarlampjes zijn een hoax. Spaarlampjes zijn voor mind-control ontworpen.

De productie en verwijdering van een spaarlampje kosten giga veel Kwh en n.b. zeer milieu onvriendelijk en slecht voor de gezondheid.
Heb je ook nog argumenten of blijf je dit soort achterlijke statements spuien?
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:58:34 #99
256363 ZoKanIkHetOok
pi_90034661
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Volgens eerder gequote bron:

8200jr geleden.

12.700jr geleden.

etc.

[..]

Ik doelde meer op de laatste paar jaar.

Keer op keer zie ik op Fok dit soort berichten 'de golfstroom valt stil' met dan een dubieus plaatje als bewijs.

Ik zie niets meer en niets minder dan natuurlijke fluctuaties in de intensiteit van de golfstroom. Als je dan van éen bepaalde maand een plaatje pakt en hem tegenover een plaatje van een half jaar daarvoor zet, kun je natuurlijk vanalles claimen.

Als de golfstroom over een paar weken weer een mooi sterk patroon laat zien zoals we dat collectief allemaal kennen van de golfstroom, dan zijn de waarschuwings-experts weer stil.
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:13:00 #100
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90095559
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef semexo het volgende:

[..]

Hmmm klinkt als Openbaringen 9 waarin de olieramp wordt beschreven gevolgd door een zuurstoftekort (de bomen en planten blijven alleen leven):

1 Toen blies de vijfde engel op zijn bazuin. Ik zag een ster die uit de hemel op de aarde was gevallen. Hij kreeg de sleutel van de put naar de onderaardse diepte. 2 Hij opende die put, waaruit rook opsteeg als uit een grote oven. De zon en de hemel werden verduisterd door de rook uit de put. 3 Uit de rook kwamen sprinkhanen neer op de aarde. Ze kregen de beschikking over dezelfde vermogens als schorpioenen op aarde. 4 Maar, werd erbij gezegd, ze moesten de planten, struiken en bomen ongemoeid laten. Alleen de mensen die niet het zegel van God op hun voorhoofd hadden, mochten ze kwaad doen. 5 Doden mochten ze hen niet, alleen pijnigen, vijf maanden lang; die mensen zouden pijn moeten lijden alsof ze door een schorpioen gestoken waren. 6 Dan zullen de mensen de dood zoeken, maar hem niet vinden. Ze zullen naar de dood verlangen, maar de dood vlucht van hen weg.
Sprinkhanen die in schorpioenen muteren en mensen die god niet leuk vind vermoorden.
Openbaringen had nooit in de bijbel mogen komen dit hoort in een slechte anime serie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')