abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89399984
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies zo denk ik er ook over.
Sla de bijbel er eens op na, allerlei rampen,grote droogtes, aardverschuivingen en noem maar op. Het is dus van alle tijden. Bepaalde cycli idd.
Kunnen wij met onze spaarlampjes en (zogenaamde) groene stroom echt niks aan veranderen, al doen we nog zo braaf wat er van ons verlangd wordt op het gebied van milieu.
Spaarlampjes zijn een hoax. Spaarlampjes zijn voor mind-control ontworpen.

De productie en verwijdering van een spaarlampje kosten giga veel Kwh en n.b. zeer milieu onvriendelijk en slecht voor de gezondheid.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:00:32 #52
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89400079
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De productie en verwijdering van een spaarlampje kosten giga veel Kwh en n.b. zeer milieu onvriendelijk en slecht voor de gezondheid.
Dit laatste ben ik nu eens helemaal met je eens B.
Over mind-control zal ik het maar niet hebben hoewel het dooie licht dat van de meeste spaarlampen komt echt wel zuigt.
pi_89400243
Volgens mij gaat het wel een beetje offtopic. Topics over klimaatverandering zijn er al genoeg, deze gaat over de invloed van de olieramp op de golfstroom.
pi_89401881
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij gaat het wel een beetje offtopic. Topics over klimaatverandering zijn er al genoeg, deze gaat over de invloed van de olieramp op de golfstroom.
Maar daar hebben we het toch over?
En dan is het niet zo vreemd dat er een paar zijweggetjes worden ingeslagen aangezien alles samenhangt.
pi_89402422
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar daar hebben we het toch over?
En dan is het niet zo vreemd dat er een paar zijweggetjes worden ingeslagen aangezien alles samenhangt.
Volgens mij dwaalt het een beetje af. Spaarlampen hebben nog weinig relatie met de olieramp en verandering van de Golfstroom.

Maar anyway. Als de Golfstroom verandert/stopgezet wordt als gevolg van de olieramp bewijst dat natuurlijk wel dat de mens invloed kan uitoefenen (al dan niet ongewild) op het klimaat, wat meestal door klimaatsceptici wordt ontkent.

Als de Golfstroom nu daardoor verandert, bewijst dat overigens weer niet dat de klimaatverandering niet door de CO2-uitstoot van de mens komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2010 20:42:06 ]
  woensdag 1 december 2010 @ 20:46:12 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89402706
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waarom brengen ze nu dan steeds meer LED lampen uit?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_89402730
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij dwaalt het een beetje af. Spaarlampen hebben nog weinig relatie met de olieramp en verandering van de Golfstroom.

Maar anyway. Als de Golfstroom verandert/stopgezet wordt als gevolg van de olieramp bewijst dat natuurlijk wel dat de mens invloed kan uitoefenen (al dan niet ongewild) op het klimaat, wat meestal door klimaatsceptici wordt ontkent.

Als de Golfstroom nu daardoor verandert, bewijst dat overigens weer niet dat de klimaatverandering niet door de CO2-uitstoot van de mens komt.
Oh, ik geloof zonder meer dat 'de mens' invloed uitoefent op het milieu, en prima dat we zelf zoveel mogelijk bewust omgaan met alles wat met milieu te maken heeft.

De Golfstroom zal waarschijnlijk wel veranderen, dat kan haast niet anders na zo'n grote ramp toch?
pi_89402904
Hoe gaat het vandaag de dag met dat stroompje daar?
  woensdag 1 december 2010 @ 21:53:05 #59
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89406752
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom brengen ze nu dan steeds meer LED lampen uit?
LED heeft overigens ook dode kwaliteiten. Licht en regelgeving zijn best interessant.
Dat is misschien een mooie discussie voor hier:
Kwik zorgt voor meer homosexuele ibissen

Verder, ja moet blijken hoe de zee zich hersteld. Grootschalige landbouw heeft trouwns ook effect op zeeen, het zijn niet slechts deze rampen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Odysseuzzz op 01-12-2010 21:59:23 ]
  donderdag 2 december 2010 @ 17:48:02 #60
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_89438692
"In searching for a new enemy to unite us(read NWO),
we came up with the idea that pollution,
the threat of global warming, water shortages,
famine and the like would fit the bill ...

All these dangers are caused by human intervention
and it is only through changed attitudes and behaviour
that they can be overcome.

The real enemy, then, is humanity itself."

pp.104-105 by Alexander King, founder of the Club of Rome and Bertrand Schneider, secretary of the Club of Rome

logo
pi_89440972
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:00 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Dit laatste ben ik nu eens helemaal met je eens B.
Over mind-control zal ik het maar niet hebben hoewel het dooie licht dat van de meeste spaarlampen komt echt wel zuigt.
het is idd onnatuurlijk licht; dit verzwakt de ogen en het zenuwstelsel, dat leidt toch makkelijker mind-control.

En daarnaast niet te vergeten de ELF-golven (en eventueel infra-sound) die die spaarlampen en LED-lampen uitzenden; maar die LED zijn misschien nog gevaarlijker w.b.t. die mogelijke ingebakken lichtfrequentie manipulaties, m.n. infrarood.

ON-topic: het weer wordt zwaar beinvloed door ELF-golven; dus ook door miljarden spaarlampen.
pi_89441606
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

het is idd onnatuurlijk licht; dit verzwakt de ogen en het zenuwstelsel (...)
Klopt opnieuw, het zenuwstelsel wordt beinvloed. Mensen die daar gevoelig voor zijn (bepaalde spastische mensen) tonen dat heel duidelijk aan.
quote:
En daarnaast niet te vergeten de ELF-golven (en eventueel infra-sound) die die spaarlampen en LED-lampen uitzenden; maar die LED zijn misschien nog gevaarlijker w.b.t. die mogelijke ingebakken lichtfrequentie manipulaties, m.n. infrarood.
ELF en licht kan ik niet rijmen: die zitten aan het andere eind van het spectrum. Hoe het ook zit blijft interessant.

En terug naar die glofstroom...is die nu al hersteld, iemand?
pi_89441790
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Klopt opnieuw, het zenuwstelsel wordt beinvloed. Mensen die daar gevoelig voor zijn (bepaalde spastische mensen) tonen dat heel duidelijk aan.

[..]

ELF en licht kan ik niet rijmen: die zitten aan het andere eind van het spectrum. Hoe het ook zit blijft interessant.
ELF is de trilling en de resonanties ermee met andere apparaten aangesloten op en aan het elektriciteitsnet. Ik heb het niet over de kleuren.

Die spaar of LED lampen resoneren mee met de uitgezonden golven van de HAARP installaties en de satelieten.

Dus .... weersbeinvloeding.
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:11:38 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89458414
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

het is idd onnatuurlijk licht; dit verzwakt de ogen en het zenuwstelsel, dat leidt toch makkelijker mind-control.

ON-topic: het weer wordt zwaar beinvloed door ELF-golven; dus ook door miljarden spaarlampen.
Hoe en waardoor zenden die lampen dan zoveel ELF signalen uit? Lijkt me gezien hun vorm en dimenties erg lastig om daar een efficiente antenne van te maken voor die RF signalen. Wat weet jij dat ik niet weet?
Onikaan ni ov dovah
pi_89488141
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe en waardoor zenden die lampen dan zoveel ELF signalen uit? Lijkt me gezien hun vorm en dimenties erg lastig om daar een efficiente antenne van te maken voor die RF signalen. Wat weet jij dat ik niet weet?
Het gaat niet om antennes, het gaat om resonantie en versterking; en de interdimensionale elektrosmog die eruit komt.
  zaterdag 4 december 2010 @ 13:47:29 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89515230
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:22 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het gaat niet om antennes, het gaat om resonantie en versterking; en de interdimensionale elektrosmog die eruit komt.
Ga je nou serieus beweren dat de antenne niet uitmaakt bij het verzenden van RF EM golven? :D
Onikaan ni ov dovah
pi_89518530
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ga je nou serieus beweren dat de antenne niet uitmaakt bij het verzenden van RF EM golven? :D
Juist wel; maar alles is een antenne; Iedere locatie, ook de mens en zijn geest.
  zaterdag 4 december 2010 @ 15:35:56 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89518838
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Juist wel; maar alles is een antenne; Iedere locatie, ook de mens en zijn geest.
Ik heb het over de fysieke RF EM golven waar jij het over had. Antenne's voor die dingen moeten aan een aantal voorwaarden voldoen om enigszinds efficient te zijn.
Onikaan ni ov dovah
pi_89518992
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb het over de fysieke RF EM golven waar jij het over had. Antenne's voor die dingen moeten aan een aantal voorwaarden voldoen om enigszinds efficient te zijn.
Ik heb het o.m. over ELF; en het gaat niet om effcientie; het gaat gewoon om de trillingen van die lampjes die resoneren met de golven uit de atmosfeer.
  zaterdag 4 december 2010 @ 15:55:20 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89519535
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb het o.m. over ELF; en het gaat niet om effcientie; het gaat gewoon om de trillingen van die lampjes die resoneren met de golven uit de atmosfeer.
Zucht... waarom ga je dingen beweren over technische zaken waar je zelfs de basis niet van snapt?
Onikaan ni ov dovah
pi_89519626
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zucht... waarom ga je dingen beweren over technische zaken waar je zelfs de basis niet van snapt?
Take it easy tuinhekkie; :(

jij begrijpt je eigen MRI scanner nog steeds niet. })
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:03:19 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89519857
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Take it easy tuinhekkie; :(

jij begrijpt je eigen MRI scanner nog steeds niet. })
Riiight :') Beter dan dat jij em snapt, thats for sure. En ja, qua radio antennes heb ik ook ervaring. Ooit nog een tijd met zenders en ontvangers zitten knutselen.
Onikaan ni ov dovah
pi_89519878
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Wombcat het volgende:
Wat denk wat er gebeurt met die golfstroom, als die boel daar explodeert ?
  maandag 6 december 2010 @ 19:23:50 #74
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_89598478
Ontopic: Iemand een idee hoe die golfstroom het nu doet?

Dat de gigantische BP olieramp invloed uitoefent op de golfstroom klinkt voor mij als plausibel, de invloed van spaarlampen, MRI scanners, schotelantennes en weet ik wat nog meer totaal niet.

Ik ben wel benieuwd of er nog iets te melden is over een hele boel olie en het functioneren van de golfstroom. Ook vanwege het feit dat de winter erg vroeg is ingevallen dit jaar en er bovendien vrij extreme voorspellingen in de weer topics in De Elementen voorbij komen. Een indicator dat er iets mis is, of wordt dit 'gewoon' een heftige winter?
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 december 2010 @ 19:29:30 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89598787
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2010 22:19 schreef Revolution-NL het volgende:
Eindelijk een BNW topic met een degelijke OP en geen directe link dumps vanaf youtube.
Ik ben erg benieuwt in hoeverre deze berichtgeving klopt. De komende winter zal het uitwijzen.
... Want? Als we een koude winter hebben is dat 'bewijs'? Ik weet niet of je je de vorige winter nog een beetje herinnert... je weet wel.... vóór die olieramp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')