Wat een lelijk primitief beeldje! Dan waren de Kelten toch heel wat verder.quote:Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zie je? En dat bedoel ik dus met dat je niet weet waarover je praat. Waar krijg je het idee dat de Afrikaanse mensen toen "dag voor dag" levenden? Wat weet jij over Afrika?
Heb je ooit gehoord van de Nok culture? http://en.wikipedia.org/wiki/Nok
[ afbeelding ]
Wist je dat Afrikanen ijzer EERDER hadden dan de Europeanen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_age#Sub-Saharan_Africa
Die Afrikanen gingen niet zomaar "hun driften botvieren". Je hebt geen flauw idee waarover je praat en je bent gewoon een racist. Je weet helemaal niks over de geschiedenis van Afrika, je weet niet hoe die mensen vroeger hebben geleefd, je verzint zomaar wat over hun.
Ook over Indonesie:
http://en.wikipedia.org/w(...)ddhist_civilizations
Lees een beetje over de geschiedenis van Indonesie voordat je gaat zulke onzin gaat uitkrammen.
En die link over de Bataven BEWIJST mijn punt dat voordat de Romeinen er kwamen, die mensen net zo "onbeschaafd" waren zoals de Afrikanen.
Het is ook mogelijk dat die Zweed aan het dementeren is:quote:Op zondag 5 september 2010 16:58 schreef boyv het volgende:
Ik wil nu iets zien dat aantoont dat er een gen bij negers is dat zorgt voor pedofilie, anders is dit gewoon dom. Alhoewel de meneer van deze uitspraak dan toch behoorlijk geslepen is gezien zijn positie.
quote:schrijft de 76-jarige een uiterst kwetsend stuk over de zwarte bevolking van Afrika.
Jij bent zeker ook zo iemand die Picasso neerzet als kladderaar?quote:Op zondag 5 september 2010 17:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat een lelijk primitief beeldje! Dan waren de Kelten toch heel wat verder.
[ afbeelding ]
relluhhhquote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef DeBassist het volgende:
ik voel WOIII aankomen als het zo doorgaat
Dat hebben ze dus van de Romeinen gekregen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat een lelijk primitief beeldje! Dan waren de Kelten toch heel wat verder.
[ afbeelding ]
Da's alleen in Zuid-Afrika en de oorzaak van dat is het geloof dat het aids geneest. Maar het was en is nooit normaal geweest dat Afrikanen kinderen verkrachten.quote:Op zondag 5 september 2010 16:56 schreef boyv het volgende:
[..]
[..]
Hele artikel:
http://www.volkskrant.nl/(...)_in_nationale_crisis
Ja beeldjes die ziullen er wel geweest zijn, afgoden waren er in alle landen, dat is geen bewijs van onderwijs en wetenschapquote:Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zie je? En dat bedoel ik dus met dat je niet weet waarover je praat. Waar krijg je het idee dat de Afrikaanse mensen toen "dag voor dag" levenden? Wat weet jij over Afrika?
Heb je ooit gehoord van de Nok culture? http://en.wikipedia.org/wiki/Nok
[ afbeelding ]
Oh ja? Wat is dit dan:quote:Op zondag 5 september 2010 19:11 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Ja beeldjes die ziullen er wel geweest zijn, afgoden waren er in alle landen, dat is geen bewijs van onderwijs en wetenschap
Nee, toen de Europeaan uitvoer naar alle windstreken +/- 1600 Na Chr. en de sterren kon gebruiken voor navigatie toen dansten de Afrikaan en de Indonesiër nog om het haardvuur
Die achterstand van 1000 jaar hebben ze nooit ingehaald en dat lukt gewoon niet
Nee dat hadden ze gewoon zelf gemaakt, zo als ander users al vertelde waren de Kelten geavanceerd met metaalbewerking.quote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus van de Romeinen gekregen.
Kennelijk kon Europa voldoende slaven vangen in Afrika en gebruiken voor de enorme katoenplantages in de USA, waarom die slimme afrikanen zich lieten vangen of geen enkele afweer zelf hadden en zich eenvoudig lieten piepelen is omdat ze de hele dag achter hun piemel aanliepenquote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oh ja? Wat is dit dan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mali_Empire
Een Afrikaanse (zwarte) keizerrijk van de midden-eeuwen die meer beschaafd waren dan de Europeanen in die tijd. Ze hadden complexe gebouwen, school, wetenschap en waren bekend als 1 van de rijkste keizerrijken op aarde. Iets daarop te zeggen?
Dat waren de Afrikanen dus ook.quote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze gewoon zelf gemaakt, zo als ander users al vertelde waren de Kelten geavanceerd met metaalbewerking.
Tuurlijk. De Europeanen konden het makkelijk doen omdat Afrikaanse mannen de hele tijd achter hun piemel liepen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:48 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Kennelijk kon Europa voldoende slaven vangen in Afrika en gebruiken voor de enorme katoenplantages in de USA, waarom die slimme afrikanen zich lieten vangen of geen enkele afweer zelf hadden en zich eenvoudig lieten piepelen is omdat ze de hele dag achter hun piemel aanliepen
Vrolijk volk dat wel maar als geen Europa of China zich ermee bemoeide dan zouden ze over 1000 jaar nog achter hun piemel aanlopen.
Maar ik zeg niet dat ze niet gelukkig zijn hoor, of adat een sterke economie zoveel beter is
Ik geloof dat de moderne technieken zoals Auto's en Vliegtuigen die door de mensen boven de Kreeftskeerkring zijn ontwikkeld, zullen leiden tot de universele mens die allemaal Engels spreken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tuurlijk. De Europeanen konden het makkelijk doen omdat Afrikaanse mannen de hele tijd achter hun piemel liepen.![]()
N'ja, langzaam maar zeker zullen die Afrikaanse mannen die zelfde piemels gebruiken om ervoor te zorgen dat de blanke ras verdwijnt door al die blanke tangas te neuken en zwanger te maken. Biological warfare.
Eerder Chinees.quote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Ik geloof dat de moderne technieken zoals Auto's en Vliegtuigen die door de mensen boven de Kreeftskeerkring zijn ontwikkeld, zullen leiden tot de universele mens die allemaal Engels spreken.
En allemaal de dollar of de euro als betaalmiddel zullen gebruiken
En ik geloof niet dat jij je in dit onderwerp hebt verdieptquote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Ik geloof dat de moderne technieken zoals Auto's en Vliegtuigen die door de mensen boven de Kreeftskeerkring zijn ontwikkeld, zullen leiden tot de universele mens die allemaal Engels spreken.
Chinezen zijn volop bezig om Engels te leren.quote:
In Rusland is leraar Engels een van de best betaalde beroepenquote:De autoriteiten hebben alle kleuterscholen in de stad opgeroepen binnen vijf jaar cursussen Engels aan te bieden.
In 2015 moet 60 procent van de winkelmedewerkers, receptionisten en kappers onder de veertig een examen Engels doen.
Verder moet 80 procent van de politiemensen zo'n test afleggen.
Goed argumentquote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Zith het volgende:
[..]
En ik geloof niet dat jij je in dit onderwerp hebt verdiept
Dat is nogal een statement. Astronomie en wiskunde werd al ruime tijd voor het jaar 1600 AD beoefend in Azie.quote:Op zondag 5 september 2010 19:11 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Ja beeldjes die ziullen er wel geweest zijn, afgoden waren er in alle landen, dat is geen bewijs van onderwijs en wetenschap
Nee, toen de Europeaan uitvoer naar alle windstreken +/- 1600 Na Chr. en de sterren kon gebruiken voor navigatie toen dansten de Afrikaan en de Indonesiër nog om het haardvuur
Die achterstand van 1000 jaar hebben ze nooit ingehaald en dat lukt gewoon niet
In China.quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is nogal een statement. Astronomie en wiskunde werd al ruime tijd voor het jaar 1600 AD beoefend in Azie.
In het zuiden van India ook en dat ligt toch echt dicht bij de evenaar.quote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
In China.
Klopt boven de kreeftskeerkring
Dat een specifieke beschaving op een x moment domineert wil niet zeggen dat deze beschaving dit voor altijd zal blijven doen.quote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |