abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86093288
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zie je? En dat bedoel ik dus met dat je niet weet waarover je praat. Waar krijg je het idee dat de Afrikaanse mensen toen "dag voor dag" levenden? Wat weet jij over Afrika?

Heb je ooit gehoord van de Nok culture? http://en.wikipedia.org/wiki/Nok

[ afbeelding ]

Wist je dat Afrikanen ijzer EERDER hadden dan de Europeanen?

http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_age#Sub-Saharan_Africa

Die Afrikanen gingen niet zomaar "hun driften botvieren". Je hebt geen flauw idee waarover je praat en je bent gewoon een racist. Je weet helemaal niks over de geschiedenis van Afrika, je weet niet hoe die mensen vroeger hebben geleefd, je verzint zomaar wat over hun.

Ook over Indonesie:

http://en.wikipedia.org/w(...)ddhist_civilizations

Lees een beetje over de geschiedenis van Indonesie voordat je gaat zulke onzin gaat uitkrammen.

En die link over de Bataven BEWIJST mijn punt dat voordat de Romeinen er kwamen, die mensen net zo "onbeschaafd" waren zoals de Afrikanen.
Wat een lelijk primitief beeldje! Dan waren de Kelten toch heel wat verder.
pi_86093441
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:58 schreef boyv het volgende:
Ik wil nu iets zien dat aantoont dat er een gen bij negers is dat zorgt voor pedofilie, anders is dit gewoon dom. Alhoewel de meneer van deze uitspraak dan toch behoorlijk geslepen is gezien zijn positie.
Het is ook mogelijk dat die Zweed aan het dementeren is:
quote:
schrijft de 76-jarige een uiterst kwetsend stuk over de zwarte bevolking van Afrika.
  zondag 5 september 2010 @ 17:13:08 #103
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86093516
ik voel WOIII aankomen als het zo doorgaat :')
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_86093825
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:05 schreef Doler12 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij bent zeker ook zo iemand die Picasso neerzet als kladderaar? :X
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 5 september 2010 @ 19:00:40 #105
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_86096526
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef DeBassist het volgende:
ik voel WOIII aankomen als het zo doorgaat :')
relluhhh *O*
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  zondag 5 september 2010 @ 19:05:15 #106
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86096664
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:05 schreef Doler12 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat hebben ze dus van de Romeinen gekregen. :')
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 5 september 2010 @ 19:11:00 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86096835
quote:
Da's alleen in Zuid-Afrika en de oorzaak van dat is het geloof dat het aids geneest. Maar het was en is nooit normaal geweest dat Afrikanen kinderen verkrachten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_86096842
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zie je? En dat bedoel ik dus met dat je niet weet waarover je praat. Waar krijg je het idee dat de Afrikaanse mensen toen "dag voor dag" levenden? Wat weet jij over Afrika?

Heb je ooit gehoord van de Nok culture? http://en.wikipedia.org/wiki/Nok

[ afbeelding ]
Ja beeldjes die ziullen er wel geweest zijn, afgoden waren er in alle landen, dat is geen bewijs van onderwijs en wetenschap

Nee, toen de Europeaan uitvoer naar alle windstreken +/- 1600 Na Chr. en de sterren kon gebruiken voor navigatie toen dansten de Afrikaan en de Indonesiër nog om het haardvuur

Die achterstand van 1000 jaar hebben ze nooit ingehaald en dat lukt gewoon niet
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  zondag 5 september 2010 @ 20:26:53 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86099625
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:11 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ja beeldjes die ziullen er wel geweest zijn, afgoden waren er in alle landen, dat is geen bewijs van onderwijs en wetenschap

Nee, toen de Europeaan uitvoer naar alle windstreken +/- 1600 Na Chr. en de sterren kon gebruiken voor navigatie toen dansten de Afrikaan en de Indonesiër nog om het haardvuur

Oh ja? Wat is dit dan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mali_Empire

Een Afrikaanse (zwarte) keizerrijk van de midden-eeuwen die meer beschaafd waren dan de Europeanen in die tijd. Ze hadden complexe gebouwen, school, wetenschap en waren bekend als 1 van de rijkste keizerrijken op aarde. Iets daarop te zeggen?

En er waren meer van die gemeenschappen. Hier, een map van de verschillende koninkrijken van West-Afrika:

Het enige reden dat Europa uiteindelijk zo machtig en beschaafd kon worden was door te stelen van andere culturen en de mensen te breken. Hetzelfde reden waarom ze nu moeilijkheden hebben het in te halen.

Maar wacht maar, het zal wel gebeuren. ;)

En lees over de geschiedenis van Indonesië hier:

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Indonesia

[ Bericht 2% gewijzigd door Keep_Walking op 05-09-2010 20:42:26 ]
pi_86100644
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat hebben ze dus van de Romeinen gekregen. :')
Nee dat hadden ze gewoon zelf gemaakt, zo als ander users al vertelde waren de Kelten geavanceerd met metaalbewerking.
pi_86100828
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oh ja? Wat is dit dan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mali_Empire

Een Afrikaanse (zwarte) keizerrijk van de midden-eeuwen die meer beschaafd waren dan de Europeanen in die tijd. Ze hadden complexe gebouwen, school, wetenschap en waren bekend als 1 van de rijkste keizerrijken op aarde. Iets daarop te zeggen?
Kennelijk kon Europa voldoende slaven vangen in Afrika en gebruiken voor de enorme katoenplantages in de USA, waarom die slimme afrikanen zich lieten vangen of geen enkele afweer zelf hadden en zich eenvoudig lieten piepelen is omdat ze de hele dag achter hun piemel aanliepen

Vrolijk volk dat wel maar als geen Europa of China zich ermee bemoeide dan zouden ze over 1000 jaar nog achter hun piemel aanlopen.
Maar ik zeg niet dat ze niet gelukkig zijn hoor, of dat een sterke economie zoveel beter is

[ Bericht 5% gewijzigd door Verburg_K op 05-09-2010 21:11:00 ]
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  zondag 5 september 2010 @ 21:07:19 #112
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86102079
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Nee dat hadden ze gewoon zelf gemaakt, zo als ander users al vertelde waren de Kelten geavanceerd met metaalbewerking.
Dat waren de Afrikanen dus ook.
  zondag 5 september 2010 @ 21:16:58 #113
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86102682
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:48 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Kennelijk kon Europa voldoende slaven vangen in Afrika en gebruiken voor de enorme katoenplantages in de USA, waarom die slimme afrikanen zich lieten vangen of geen enkele afweer zelf hadden en zich eenvoudig lieten piepelen is omdat ze de hele dag achter hun piemel aanliepen

Vrolijk volk dat wel maar als geen Europa of China zich ermee bemoeide dan zouden ze over 1000 jaar nog achter hun piemel aanlopen.
Maar ik zeg niet dat ze niet gelukkig zijn hoor, of adat een sterke economie zoveel beter is
Tuurlijk. De Europeanen konden het makkelijk doen omdat Afrikaanse mannen de hele tijd achter hun piemel liepen. :')

N'ja, langzaam maar zeker zullen die Afrikaanse mannen die zelfde piemels gebruiken om ervoor te zorgen dat de blanke ras verdwijnt door al die blanke tangas te neuken en zwanger te maken. Biological warfare. ^O^
pi_86103907
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tuurlijk. De Europeanen konden het makkelijk doen omdat Afrikaanse mannen de hele tijd achter hun piemel liepen. :')

N'ja, langzaam maar zeker zullen die Afrikaanse mannen die zelfde piemels gebruiken om ervoor te zorgen dat de blanke ras verdwijnt door al die blanke tangas te neuken en zwanger te maken. Biological warfare. ^O^
Ik geloof dat de moderne technieken zoals Auto's en Vliegtuigen die door de mensen boven de Kreeftskeerkring zijn ontwikkeld, zullen leiden tot de universele mens die allemaal Engels spreken.
En allemaal de dollar of de euro als betaalmiddel zullen gebruiken
  zondag 5 september 2010 @ 21:59:11 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86105753
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ik geloof dat de moderne technieken zoals Auto's en Vliegtuigen die door de mensen boven de Kreeftskeerkring zijn ontwikkeld, zullen leiden tot de universele mens die allemaal Engels spreken.
Eerder Chinees.
  † In Memoriam † zondag 5 september 2010 @ 22:05:36 #116
230491 Zith
pls tip
pi_86106239
quote:

[..]

En ik geloof niet dat jij je in dit onderwerp hebt verdiept :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86106986
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eerder Chinees.
Chinezen zijn volop bezig om Engels te leren.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ing_leer_engels.html
quote:
De autoriteiten hebben alle kleuterscholen in de stad opgeroepen binnen vijf jaar cursussen Engels aan te bieden.
In 2015 moet 60 procent van de winkelmedewerkers, receptionisten en kappers onder de veertig een examen Engels doen.
Verder moet 80 procent van de politiemensen zo'n test afleggen.
In Rusland is leraar Engels een van de best betaalde beroepen

[ Bericht 22% gewijzigd door Verburg_K op 05-09-2010 22:31:55 ]
pi_86107183
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Zith het volgende:

[..]

En ik geloof niet dat jij je in dit onderwerp hebt verdiept :')
Goed argument ^O^

De mens van boven de Kreeftskeerkring is al honderden jaren bezig om de evenaar-mens uit te moorden, tot slaaf te maken of hun land te bezetten

Aboriginals, Indianen en Negers

En zodra de evenaar-mens het heft in eigen land weer over neemt dan zinkt het land terug in een tomeloze manie van corruptie, verkrachtingen en genadeloze slachtingen

[ Bericht 6% gewijzigd door Verburg_K op 05-09-2010 22:35:15 ]
pi_86109368
Ja hoor, een verkrachtingsgen... :') Misschien één of andere stoornis in de hersnen die vaker ovorkomt bij afrikanen, maar een gen? :') Of mogelijk ligt het puur aan de cultuur en is het helemaal niet genetisch bepaald.
pi_86110178
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:11 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Dat is nogal een statement. Astronomie en wiskunde werd al ruime tijd voor het jaar 1600 AD beoefend in Azie.
  zondag 5 september 2010 @ 23:18:41 #121
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86110252
En de Vikingen dan die plunderden, vaarden, verkenden en verkrachten toch ook alleen maar heel hun leven lang.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_86110304
@ Verburg_K
Volgens mij was het beschavingsniveau van (West-)Europa voor het jaar 1000 BC niet veel verder dan van Afrika in die tijd. Van wetenschap hadden ze in die tijd in ieder geval nog nauwelijks van gehoord :P
pi_86110529
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat is nogal een statement. Astronomie en wiskunde werd al ruime tijd voor het jaar 1600 AD beoefend in Azie.
In China.

Klopt, boven de kreeftskeerkring

Rusland behoort overigens ook tot de noordelijke volkeren maar die hebben een forse achterstand opgelopen door het communisme en het tsarentijdperk
pi_86110711
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

In China.

Klopt boven de kreeftskeerkring
In het zuiden van India ook en dat ligt toch echt dicht bij de evenaar.
  zondag 5 september 2010 @ 23:29:44 #125
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_86110730
quote:

[..]

Dat een specifieke beschaving op een x moment domineert wil niet zeggen dat deze beschaving dit voor altijd zal blijven doen.

Wellicht zal over 500 jaar een willekeurig persoon stellen dat alle moderne technieken (van dat moment) zijn ontwikkeld door mensen van de dan dominante beschaving. Hierbij echter geen rekening houdend met het feit dat deze nieuwe dominante beschaving bij het ontstaan ook (oude) technieken en/of gebruiken heeft overgenomen van de oude gevallen westerse beschaving.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')