quote:Op maandag 6 september 2010 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe zal ik Noord eens typeren?
[ afbeelding ]
Burgerlijk, misschien.
Gekopieerd uit het klustopic:quote:Op maandag 6 september 2010 13:19 schreef Thisbe het volgende:
Ok, nu heb ik een beeld.
Maar die tuin hè? Dat is heel wat waard! En bovendien neem je je gezin mee, dan wordt het al een stuk minder vervelend.
Dat is fonkelnieuw, klaar en gereed, Claudia, als Amsterdam Centraal (met afstand de rotste plek van Nederland, op het Damrak na) nog altijd door schuttingen is omheind.quote:Op maandag 6 september 2010 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
Laten we over R'dam Centraal maar zwijgen, Ringo.
Die foto's zijn wel op het mooiste en zonnigste moment genomen. Zou er een kijkje nemen als het weer wat minder isquote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gekopieerd uit het klustopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt wel goed!
Ik durf het bijna niet te zeggen, G., maar ik heb op Funda zelfs in Alphen a/d Rijn en dergelijke verre oorden gekeken.
Onderin zijn twee tanden door, bovenin staan er twee op doorkomen. Ik zie nu pas dat ik er helemaal geen goede foto's van heb.quote:
Foetushouding is fysiek onmogelijk met zo'n buikquote:Op maandag 6 september 2010 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb besloten dat ik jouw postings maar ga negeren, beeer, want na je vorige opmerking heb ik een halve dag wenend op bed in foetushouding doorgebracht.
Ben daar een paar jaar geleden vaak geweest, en da's inderdaad het alternatief, maar Oost heeft iets meer een 'eigen centrum' (markt etc). En omdat ik nu aan de westkant woon voelt B&L als 'verder weg' en Oost als 'iets anders', dus da's psychisch ook beter.quote:Op maandag 6 september 2010 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik merk dat bij nieuwbouwprojecten de auto's ingecalculeerd worden. In West tegen de ring zijn ze bezig met het project Wonen op de Stip en daar krijg je bij de appartementen en eengezinswoningen je eigen parkeerplek in een garage. Ook in het complex waar wij nu wonen zit een ondergrondse parkeergarage. Maar goed, ik zou niet graag centraal gelegen wonen en een auto hebben; het duurt te lang voor je de stad uit bent. Hiervandaan zitten we zo op de ring.
Als ik een appartement zou willen en veel geld zou hebben dan zou ik op de locatie van Nieuw-Argentinië willen wonen. Dat is een héél mooi deel van Amsterdam aan het worden.
Vergeet West trouwens niet. Ik weet niet hoe je over Bos & Lommer denkt, maar daar zit nog veel betaalbaars.
Het vorige college had overwogen om die tak al eerder te openen, maar omdat er geen rangeerterrein of zo was zou het te duur worden. Maar het blijft een optie.quote:Ik wist niet dat het zo voorspoedig ging met dat deel van de lijn! Mooi.
Ik begrijp dat dit een klap is, hoewel het nog wel tot 2012 zal duren voor ik definitief de oversteek maak naar de andere kant van het IJ. Het is overigens nog niets vergeleken met de klap die je zelf zult ervaren als je jezelf terugvindt op Funda, zoekend naar betaalbare gezinswoningen in Noord, Diemen of Amstelveen. Ik geef je nog een jaar.quote:Op maandag 6 september 2010 10:53 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik ween geluidloos om die goeie ouwe Batuwu, die nu een 'buitendorper' is geworden.
Het is juist weer knetter druk in de stad! De zomer is duidelijk over.quote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef Gellius het volgende:
De stad is weer wat stiller geworden..
Hoe denk je dat ik Ivan eruit geperst heb?quote:Op maandag 6 september 2010 14:34 schreef beeer het volgende:
[..]
Foetushouding is fysiek onmogelijk met zo'n buik
De kleine Balthasar kan heerlijk ravotten met de andere Oud-Zuidkindertjes in houtjetouwtjejassen en Burberry laarsjes in het minuscule perkje voor de Wildschut, waar Vader Gellius een oogje in het zeil houdt vanachter een mooi glas port.quote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef Z het volgende:
[..]
Het is juist weer knetter druk in de stad! De zomer is duidelijk over.
Je hoeft de stad niet uit hoor, zolang er maar een park in de buurt is.
Waarom kijk je dan naar een volkstuin?quote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef Z het volgende:
Je hoeft de stad niet uit hoor, zolang er maar een park in de buurt is.
Wat is je boordmaat, Batuwu? Dan geef ik je een kieltje op je verjaardag.quote:Op maandag 6 september 2010 16:26 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit een klap is, hoewel het nog wel tot 2012 zal duren voor ik definitief de oversteek maak naar de andere kant van het IJ. Het is overigens nog niets vergeleken met de klap die je zelf zult ervaren als je jezelf terugvindt op Funda, zoekend naar betaalbare gezinswoningen in Noord, Diemen of Amstelveen. Ik geef je nog een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |