Dat dusquote:
7quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Dat krijg je na pagina 13
Haha, buiten ziet het er ook wel oké uit, maar ik zit in een pand dat niet warm te krijgen is.quote:
Gek genoeg heb ik bij dat soort dingen nooit echt last gehad van mijn leeftijd. Vanaf 23 maakt het sowieso allemaal niets meer uit. Maar nee ik weet zo even niet iets bij jou in de buurt. Je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben met dat soort dingen. Of (nog) minder eisen hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
solliciteren naar een (studenten)bijbaan als je 25 bent is nooit leuk aangezien ze goedkopere krachten kunnen krijgenen voor de overige functies waar ik an sich geschikt voor ben zijn ze niet flexibel genoeg (wisselende roosters)
gelukkig heb ik ook nog een léuke baan (freelance kok, hoe tof) maargoed, dat verdient op 't moment nog niet genoeg, want nog niet genoeg klussen..
dus als iemand nog iets in de regio Nijmegen weet wat flexibel is, overdag en geen callcenter outbound, hoi!
Ik ben zelf ook een beetje allergisch voor (nederlandse) muggen, maar die Italiaanse muggen waren vreselijk, dikke, onwijs jeukende bulten, op zijn grootst zo groot als een doorgesneden sinaasappel. De eerste (dag 2 van de vakantie) heb ik tot bloedens toe opengekrabt en die is nog steeds niet dicht. Ik ga zo verder met opruimen en dan zal ik opzoeken hoe het heet. Ik heb het gewoon bij de supermarkt gekocht, voor 7 euro ofzo. Bij mij werkt het erg goed tegen de jeukquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat is lief van je dat je daar aan denkt. Moet zeggen dat 9 van de 10 bulten bij mij 'normaal' zijn en als ik een reactie krijg alleen inwendige anti-histamine lijkt te werken. Ik heb ook wel eens zalfjes uit Frankrijk en Italië gehad (op doktersvoorschrift zelfs), maar zelfs de meest enge zalfjes leken niet zo goed te helpen als pilletjes en geduld![]()
Maar.. ik ben bereid alles te proberen
Mijn PC is waarschijnlijk een beetje stuk, die stond op de grond. Een krat vol administratie van het kaas-bedrijf, stond op de grond. Een doos flyers van het kaas-bedrijf, stond ook op de grond. Ongeveer de helft van de houten vloer is krom en nog steeds vochtig, en het hele buis stinkt naar schimmel. Dat laatste vind ik het ergste, iedere keer dat ik binnen kom denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef AnneX het volgende:
En Lein/Kaas: hoe erg was de schade van de wateroverlast.
Het lijkt mij heel naar om dat bij thuiskomst te treffen.
als ik m'n enige eisen laat droppen word ik diep ongelukkigquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik bij dat soort dingen nooit echt last gehad van mijn leeftijd. Vanaf 23 maakt het sowieso allemaal niets meer uit. Maar nee ik weet zo even niet iets bij jou in de buurt. Je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben met dat soort dingen. Of (nog) minder eisen hebben natuurlijk.
Ja, echt lekker spul is het allemaal niet.. Maar goed, ik heb gelukkig dit jaar maar 1 echte bult gehad..*klopt af*quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en ik ben van én de tabletjes, én de zalf samen.Je moet er alleen voorzichtig mee zijn in de zon
![]()
Sja, in dat geval, zijn er geen distributiecentra daar in de buurt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
als ik m'n enige eisen laat droppen word ik diep ongelukkigdan maar liever lenen bij de DUO
heb in die vier weken niet veel gezien, en waar ze wat hadden was de eis een heftruckdiplomaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Sja, in dat geval, zijn er geen distributiecentra daar in de buurt?
Bij Kruidvat in Heteren zoeken ze altijd mensen, met of (voornamelijk) zonder diploma's. Maar dan kun je nog beter ergens in een hoekje gaan liggen creperen en om geld bedelen, of met een doek om je kop en een valse accordeon voor een willekeurige supermarkt gaan zitten, dan langer dan een dag daar te moeten werken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
heb in die vier weken niet veel gezien, en waar ze wat hadden was de eis een heftruckdiploma![]()
Gewoon koekjes gaan verkopen langs de rand van de wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb in die vier weken niet veel gezien, en waar ze wat hadden was de eis een heftruckdiploma![]()
ervaring mee?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Gewoon koekjes gaan verkopen langs de rand van de weg
Ik heb er twee jaar gewerkt en opzich valt het wel mee, al is volgens mij de manier van orders verzamelen daar wel veranderd. Tegenwoordig werken ze volgens mij met zo'n headset op en moet je de hele tijd nummers herhalen. Het ziet er in elk geval al belachelijk uit als een aantal van die werknemers daar een beetje doosjes op een kar staan te mikken en in zichzelf lopen te pratenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef motorbloempje het volgende:! is die laatste ook de hel op aarde?
Nah! Zat net naar een foto van een dessert met spekkoek te kijken in het VK magazinequote:
nou, haal je diploma en ga ervoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was mijn vorige baan, tot aan de bezuinigingenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah! Zat net naar een foto van een dessert met spekkoek te kijken in het VK magazine![]()
@ Moblo: ik heb geen idee wat je studeert, maar is er niets in die richting te doen? Zodat je wat met je ervaringen kan later?
Sweatshopquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
Ik heb zomers achter elkaar op mijn buik op een karretje over geraniums heengereden om de toppen er handmatig uit te plukken. In een kas. In de zomer
Ah ok, lastige hoek lijkt me idd om aan de bak te komen..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was mijn vorige baan, tot aan de bezuinigingen![]()
Was Technisch Vertaler (studeer Engels), en ik ben ook daar druk bezig met zoeken in de vertaalindustrie en zulks. Hoop dit jaar ergens een studentassistentschap op de kop te kunnen tikken...
daar lopen idd al allemaal sollicitatiesquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
MoBlo; sigaretten/bloemenafdeling bij de supermarkt ofzo? verkoopster bij de bakker/slager?
goeiequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar lopen idd al allemaal sollicitaties
heb er vandaag alleen al 6 verstuurd, waaronder de Bakker Bart!
Verder de AH, La Place, wat inbound callcenters, restaurants en andere aanverwante artikelenslagers zal ik nog 's kijken, maar die zijn er maar heel weinig hier
samen met Hobsquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. daar zou ik maar niet van uit gaan
Dus je vind je zusje weer even heel lief?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
boodschappen gedaan! kom ik thuis, wil ik een flesje Actimel (weerstand) pakken, is het op
heb ik potverdomme ¤ 2,- voor 4 van die kleine kutflesjes betaald, heeft mn zusje ze vanochtend opgedronken terwijl ze nog een heel pak yoki in de koelkast heeft staan
![]()
oja en ik heb kooieieren gekocht![]()
Hhmmm nu bedenk ik me opeens, zou ik ook betaald worden voor die optredens?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
jij bent snel!
iedereen kan dansen toch
Moeders was gister naar China Town(op de zwarte markt) en kocht daar ook spekkoekquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah! Zat net naar een foto van een dessert met spekkoek te kijken in het VK magazine![]()
Nou een van de twee is maar op twee vlakken geweldigquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb al één geweldig bijbaantje godzijdank, nu nog een die goed verdient
wel zeer tof, ga dinsdag een kookworkshop geven!mensen leren koken!
dat had ik bij m'n vorige bijbaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou een van de twee is maar op twee vlakken geweldigde andere verdient alleen goed en is stom werk
idd, gelukkig is ze weg nu. beter voor haarquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus je vind je zusje weer even heel lief?
volgens mij is er best vraag naar buikdanseressen! je kunt je best opgeven bij een dance agency!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hhmmm nu bedenk ik me opeens, zou ik ook betaald worden voor die optredens?
Niet dat het nodig is want heb nu al twee geweldige bijbaantjes maar toch alles is welkom natuurlijk
Wist je dat die flesjes allemaal niet helpen ter bevordering van weerstandquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
idd, gelukkig is ze weg nu. beter voor haar
Nope, maar ga tijdens die baan erg veel leren als het goed isquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
MoBlo heb jij een koksopleiding gevolgd?
Mss kan je die baan dan uitbreiden?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij is er best vraag naar buikdanseressen! je kunt je best opgeven bij een dance agency!
geloof ik eerlijk gezegd ook niet, zit meer tussen de oren denkquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wist je dat die flesjes allemaal niet helpen ter bevordering van weerstand
aah ok nou ja, komt misschien wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]eerst nog even oefenen en heb er nu ook geen tijd voor
wat zijn er weer veel leuke dingen op de H&M site
Ja, voor de portemonnee van de producentquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
geloof ik eerlijk gezegd ook niet, zit meer tussen de oren denkmaar dan alsnog ¤ 2,- voor 4 x 10 ml... dat moet toch íets goeds doen?
ja, voor de zakken van de producentquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geloof ik eerlijk gezegd ook niet, zit meer tussen de oren denkmaar dan alsnog ¤ 2,- voor 4 x 10 ml... dat moet toch íets goeds doen?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor mij normaal ook niet, maar er staan nu eens wel leuke dingen bijquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok nou ja, komt misschien wel.
H&M is niet mijn favo winkel
Christine le Duc.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
Voor mij normaal ook niet, maar er staan nu eens wel leuke dingen bij
Welke winkel is wel je favo?
Wat?? Ik vind die site altijd zo lastig zoeken en de modellen te dun om te zien of het wel echt leuk isquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat?? Ik vind die site altijd zo lastig zoeken en de modellen te dun om te zien of het wel echt leuk is
CoolCatquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is flink kut Leinquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier zijn we radicaal aan het schoonmakenDe halve vloer is al gedweild, nu de andere helft nog
Ik had me het eind van de vakantie zó anders voorgesteld
gelukkig zijn jullie met zn 2-en, dan is het zo gepiept hoop ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier zijn we radicaal aan het schoonmakenDe halve vloer is al gedweild, nu de andere helft nog
Ik had me het eind van de vakantie zó anders voorgesteld
Maar dat is bij H&M ook altijd gokken.. Soms pas ik ruim in maat 40 en heeeel krap in maat 46quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
you caught me
ik zit ook vanuit een magazine van hun te winkelen, de site is inderdaad lastig en heb ook geen idee welke maat ik moet bestellen maar dat zien we dan wel weer als het niet past
Jaja beetje onschuldig lief meisje doen hè?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nooit binnen geweest eerlijk gezegd
nou ja, is echt zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Jaja beetje onschuldig lief meisje doen hè?
Geloof er niets van
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahaja daar hoef ik niet naar binnen want daar pas ik zeker niets
Kloptquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar dat is bij H&M ook altijd gokken.. Soms pas ik ruim in maat 40 en heeeel krap in maat 46Onvoorspelbaar..
Wat een idiootquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Bastiaan van Schaik heeft een foto van zijn verwijderde galstenen op Twitter geplaatst.
kon het niet laten om de foto te bekijken. GATVERDAAMMMEEEEEE
en waar haalt hij zijn recht van spreken vandaan in zo'n programma?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Jurylid in Hollands/Benelux top model.
Hij wil toch geen model worden en zij welquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en waar haalt hij zijn recht van spreken vandaan in zo'n programma?
'ja, nee, als je het wilt maken moet je echt 10kg kwijt...'
!
Ik zat echt te denken waarom moet je een kaartje kopen om op een verjaardag te mogen komenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ok, gauw kaartje kopen voor verjaardag vnv en ik geef gewoon een etentje denk lekker makkelijk
daarna door naar Den Haag werken van 17u tot 19.30u
hahahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zat echt te denken waarom moet je een kaartje kopen om op een verjaardag te mogen komen![]()
Maar het kwartje is gevallen
Fijne avond!
Dat kan ik goed begrijpenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahaja, ik mag nooit onaangekondigd binnenvallen
Was het maar kut. Kut is lekkerquote:
Opruimen en schoonmaken duurt toch altijd langer dan je lief is?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig zijn jullie met zn 2-en, dan is het zo gepiept hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij een vibrator? (kan me niet voorstellen dat er anno 2010 nog single vrouwen zonder vibo zijn) Waar heb je die vandaan dan? Pabo? Bij je VIVA/YES aboinnement gehad?quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Bastiaan van Schaik heeft een foto van zijn verwijderde galstenen op Twitter geplaatst.
kon het niet laten om de foto te bekijken. GATVERDAAMMMEEEEEE
eh nee heb er geen een, wel de viva/yesquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb jij een vibrator? (kan me niet voorstellen dat er anno 2010 nog single vrouwen zonder vibo zijn) Waar heb je die vandaan dan? Pabo? Bij je VIVA/YES aboinnement gehad?
Volgens mij zijn er genoeg single vrouwen zonder hoor, zou er niet aan moeten denken moest ik nu single zijn....quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb jij een vibrator? (kan me niet voorstellen dat er anno 2010 nog single vrouwen zonder vibo zijn) Waar heb je die vandaan dan? Pabo? Bij je VIVA/YES aboinnement gehad?
dan wil je de galstenenlink echt niet zien!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dude... Ik heb net gegeten![]()
Laat dat linkje maar zitten hoor
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, Sun, kampeer-goeroe, hoe maak jij je binnen- en buitentent schoon? De buitentent zit vol vogelpoepies en de binnentent hebben we na de eerste nacht nat ingepakt met wat zand erbij, dus die zit onder de moddervlekken. Het grondzeil zit eraan vast, kan ik m dan in de wasmachine gooien zonder wasmiddel?Een tent in een wasmachineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vloeken in de kerk!!
![]()
Wat voor tent is het? Welk materiaal??
Wat je iig kan doen:
Binnentent uitleggen en afborstelen en eventueel met een natte lap schoon proberen te maken. Ik zou geen schoonmaakmiddelen gebruiken..
Buitentent: opzetten en met een zachte borstel en schoon water de vieze stukjes er af borstelen en afspoelen.
Misschien ben ik wel vreemd ofzo, maar sinds ik seksueel actief ben, heb ik altijd een vibo ofzo achter de hand gehad. Sterker nog, mijn tante (jongste zus van moeder) was een keer helemaal ziek van de liefdesverdriet en toen zijn we samen naar de seksshop gegaan om een tarzan uit te zoeken voor haarquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg single vrouwen zonder hoor, zou er niet aan moeten denken moest ik nu single zijn....
Maar goed ik ben er wel ooit bij de Christine binnen geweest......lang geleden
Dat..quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg single vrouwen zonder hoor, zou er niet aan moeten denken moest ik nu single zijn....
En datquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat..
Heb er zelfs nog nooit een in handen gehad in een verpakking of zo![]()
Het is een Coleman Trailblazer 3, volledig van Polyesther of andere kuntstoffen die met Poly beginnenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Een tent in een wasmachinevloeken in de kerk!!
![]()
Wat voor tent is het? Welk materiaal??
Wat je iig kan doen:
Binnentent uitleggen en afborstelen en eventueel met een natte lap schoon proberen te maken. Ik zou geen schoonmaakmiddelen gebruiken..
Buitentent: opzetten en met een zachte borstel en schoon water de vieze stukjes er af borstelen en afspoelen.
Nou weet niet, maar ik ben niet echt geneigd een binnentent met onderzeil in de wasmachine te gooien. Geen idee of het daar tegen kan namelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is een Coleman Trailblazer 3, volledig van Polyesther of andere kuntstoffen die met Poly beginnenEn behandeld met een brandvertrager.
Waarom kan ie niet in de wasmachine? Gaat ie daar dood van? Ook zonder schoonmaakmeuk? De buitentent wilde ik met een wonderdoekje en een emmertje water te lijf gaan, want die moet watervast blijven...
... Ohw. Jammer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou weet niet, maar ik ben niet echt geneigd een binnentent met onderzeil in de wasmachine te gooien. Geen idee of het daar tegen kan namelijk.
Ja. Maar: het is de Lowlands-tent van ex, dus helemaal schoon zal ie niet geweest zijn toen we m kregen. Er zitten wat gelige moddervlekjes op het wit van de binnentent. En ik ben nogal anal als het gaat om dingen lenen, ik breng het na het lenen terug in dezelfde (of betere) staat terug als voor het lenen. Ik probeer ook altijd geleende items zo snel mogelijk terug te brengen (met uitzondering van boeken), gewoon omdat ik zélf ook mijn spullen in goede staat terug wil na het uitlenen.quote:
Wij noemen het een tentluier, kan je gewoon bij de bouwmarkt halen. Is namelijk ook te gebruiken bij schilder activiteiten. Na gebruik gingen ze bij ons weg.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Ohw. Jammer.
Domme vraag: een onderzeil en een grondzeil, is dat hetzelfde?
Ja, wat bedoel je nou? Ik snap dat je het over dat dunne doorschijnende dingetje hebt dat je eventueel onder je tent kunt leggen, maar is dat nou een grondzeil of een onderzeil?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:11 schreef flying-dutchman het volgende:
Wij noemen het een tentluier, kan je gewoon bij de bouwmarkt halen. Is namelijk ook te gebruiken bij schilder activiteiten. Na gebruik gingen ze bij ons weg.
Ga ik jou niet vertellenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, wat bedoel je nou? Ik snap dat je het over dat dunne doorschijnende dingetje hebt dat je eventueel onder je tent kunt leggen, maar is dat nou een grondzeil of een onderzeil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zie je nog net een stukje van kaas' eigen auto. Rechts boveninquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
elba pics!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157624876400706/
[ link | afbeelding ]
Elba 2010 tent pitch by bepdabiker, on Flickr
Dat is 'gevoelige informatie' en dat mag ik niet 'blootgeven op een openbaar forum'.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:22 schreef flying-dutchman het volgende:
@Lein is het be PDA biker of Bep da biker?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
elba pics!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157624876400706/
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Deze heb ik gemaakt!Goed statief ben je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet slecht uit
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is 'gevoelige informatie' en dat mag ik niet 'blootgeven op een openbaar forum'.
Zondequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben er niet geweest nee.. helaas..Gaat ook niet meer lukken.
Gemaakt vanuit het raamkozijn van het campingrastaurantquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Goed statief ben je danZiet er niet slecht uit
Heb je ook een Nespresso-apparaat dan? En zijn je cups wel compatible met je apparaat? Heb je je niet, afgeleid door de hijgerige verkoopsters, de verkeerde patronen aan laten smeren?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
En nog was Nespresso gehaaldWat een hyperig gebeuren is dat
Ik wil gewoon koffie maar nee, je krijgt echt een paar van die hijgerige verkoopstertjes achter je aan
Echt briljant
Ik heb nu 250 cupjesAlle smaken zeg maar
Dus wie een bakkie wil komen doen..... u bent welkom
Nog nooit gehoord van nespresso patronen, wel cupsquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je ook een Nespresso-apparaat dan? En zijn je cups wel compatible met je apparaat? Heb je je niet, afgeleid door de hijgerige verkoopsters, de verkeerde patronen aan laten smeren?'t Is trouwens wel een MoBlo-post, die OD't ook af en toe met de smileys
Ja, ik heb een nespresso. Gekregen van mijn ouders vrijdag. Die hadden hem weer via via of zo.....En alle patronen passen er netjes inquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je ook een Nespresso-apparaat dan? En zijn je cups wel compatible met je apparaat? Heb je je niet, afgeleid door de hijgerige verkoopsters, de verkeerde patronen aan laten smeren?
't Is trouwens wel een MoBlo-post, die OD't ook af en toe met de smileys
Ach, we hebben de foto's nogquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Petje: Ja, jammer dat het zo ver weg voor ons is..
Ah....aan jou kan ik dus mooi de smaken kwijt die ik niet lekker vindquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van nespresso patronen, wel cupsis maar 1 maat van gelukkig
Ik zou toch zweren dat ik een keer van die platte pads gezien heb ergensquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef flying-dutchman het volgende:
Nog nooit gehoord van nespresso patronen, wel cupsis maar 1 maat van gelukkig
Ik ga je NU bellenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:43 schreef Isabeau het volgende:mijn gast is net vertrokken.
Lein, welkom thuis lieverd en nog gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
God, waar is m'n foonquote:
Das voor de zakelijke wereldquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik een keer van die platte pads gezien heb ergens
quote:De Nespresso-website wekt wel wat lichte kokhals-actie op bij meWat een poenerig, elitair gezeik. Over koffie
Een goed bakkie leut is toch wel belangrijk hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
De Nespresso-website wekt wel wat lichte kokhals-actie op bij meWat een poenerig, elitair gezeik. Over koffie
Da's toch minder leuk johquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Je kunt het ook gewoon bestellen en laten bezorgen he
Je snapt er ook niets van, anno 2010 gaat het om de koffie beleving, dat is natuurlijk niet gewoon een bakkie leut drinkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De Nespresso-website wekt wel wat lichte kokhals-actie op bij meWat een poenerig, elitair gezeik. Over koffie
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je ook een Nespresso-apparaat dan? En zijn je cups wel compatible met je apparaat? Heb je je niet, afgeleid door de hijgerige verkoopsters, de verkeerde patronen aan laten smeren?
't Is trouwens wel een MoBlo-post, die OD't ook af en toe met de smileys
maar wel hele lekkere koffie!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Prima te zuipen inderdaadquote:
We willen natuurlijk wel weten welke hequote:
quote:
Logisch dat jullie er zin in hebben B. ik zou zo weer meegaan als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Wat gaan die foto's traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Er zitten prachtjes bij hoor
Verjaardagsfoto
En die geraniumbalkonnetjes
Heel veul JacKaas. P. Thijssefoto's
En die schoenen, was cyber er ook
Dit is een mooie usericon Lein :
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n zinnnnnnnn in Italy
Gisteren onze hele route nog eens bekeken, opgezocht en gekeken of we ook nog in bepaalde plaatsen wat langer kunnen rondhangen en ik denk dat het helemaal goed komt![]()
Smilie OD![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
En weer 2 broeken van de 'broeken-die-ik-niet-meer/nog-niet-aan-kan' stapel naar de 'broeken-die-ik-daadwerkelijk-pas' stapel verplaatst
![]()
![]()
Hoppa!
We hebben ons heel erg voorgenomen om ons inderdaad niet te laten opjutten. Ons reisschema biedt ook alle ruimte tot het af-en-toe rustig aan doen en dat zal (i.v.m. kwakkelende gezondheid) ook wel nodig zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:17 schreef kaasplankje het volgende:
Moet wel zeggen dat de hoge temperaturen ons culturele programma aardig heeft doen slinken. Laat je niet teveel opjutten door het reisschema en doe lekker rustig aan als ´t zo heet is. Neem lekker de tijd voor een uitgebreide warme lunch en een dutje erna tot een uur of 4 want pas avonds komen de dorpjes tot leven; hoe later hoe drukker, om 19u zie je nog amper volk en na 10 uur komt heel Italië de straten op om te flaneren en te drinken.
Oja, als je om 18u al flinke trek hebt en je besteld wat te drinken op een willekeurig terrasje, krijg je een plankje antipasti van het huis erbij
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
En weer 2 broeken van de 'broeken-die-ik-niet-meer/nog-niet-aan-kan' stapel naar de 'broeken-die-ik-daadwerkelijk-pas' stapel verplaatst
![]()
![]()
Hoppa!
Goeie deal denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Boekenfestijnnog geen 30 euro
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je straks geen size zero hebt
Klinkt als een tof dagje, DEquote:
Ganzenleverpatequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:47 schreef DarkElf het volgende:heerlijke olijfolien gekocht! Siciliaanse (grassig, erg lekker) en eentje uit palestina.(vol, romig,lekker bij couscous en tabouleh bijv.) geluncht bij een Italiaans tentje buiten op t noordplein. heerlijk in de zon. En naar kookpunt geweest. Mooie le creuset schaal gekocht. Terug naar de auto nog wat ganzenleverpate gehaald en wat rustieke camembert voor vanavond. Heerlijke dag zo.
Van die meurkaasquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Rustieke camembert
Klinkt verder zalig Elf
Hi lein! Wat is er met dweilen? En ik kijk jullie foto's straks evenquote:
Dat is een mooie maat, je bent echt goed bezigquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zo ver is het nog laaaaang niet en dat zal ook niet gebeuren. Als ik er nog 1 maat af krijg vind ik dat al wonderbaarlijk eerlijk gezegd
Mijn laatste streef-broeken die in de kast liggen zijn ongeveer maat 40..
We hebben de hele benedenverdieping (noodgedwongen) gedweild omdat er tijdens onze vakantie 6 cm water in huis stond. Daar baalde ik van omdat ik me het eind van de vakantie anders voorgesteld hadquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
Hi lein! Wat is er met dweilen? En ik kijk jullie foto's straks evenzit nu op de iphone van de mr. Dat kijkt wat onhandig
Oh hemel! Wat een domper idd. Is dat door de regen gekomen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We hebben de hele benedenverdieping (noodgedwongen) gedweild omdat er tijdens onze vakantie 6 cm water in huis stond. Daar baalde ik van omdat ik me het eind van de vakantie anders voorgesteld had
Ja, er was in 3 uur tijd 65 mm gevallen ofzo. En jammer genoeg stonden er wel een paar dingen op de vloer, mijn PC, sint-kado en surprise die ik van Kaas' zus gehad had, een kist met administratie-papieren, een doos flyers van de zaak... En het hele huis stonk ongelofelijk naar schimmel. Maar het is opgeruimd en klaar, don't cry over spilled milkquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
Oh hemel! Wat een domper idd. Is dat door de regen gekomen?
Inderdaad. En alle naaktslakken zijn (hopelijkquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)scaanse-parels.dhtmlquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:58 schreef golfer het volgende:
Leuk user-icon Lein.![]()
Zelden het Volkskrant Magazine zo snel uitgehad. Alleen even het fooddeel en de columns gezelezen en al die mode-meukheel snel doorgebladerd.
Leuk, bedankt!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef AnneX het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)scaanse-parels.dhtml
ai. Hopelijk veranderen de voorspellingen maandag weerquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Dinsdag t/m vrijdag slecht weer in Toscane
Ah joh dat zijn maar voorspellingen. Komt vast goed.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Er klopt toch nooit iets van het weerberichtquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef Bluezz het volgende:
http://www.weather.com/ou(...)36hr_topnav_businessquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef Bluezz het volgende:
valt best mee, 22-25 graden, prima temperatuur voor een testa di formaggio en 't zal vast niet de gehele dag plenzenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
http://www.weather.com/ou(...)36hr_topnav_business
22 graden is precies 'koud' genoeg voor een limoncello'tje voor de siëstaquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:27 schreef kaasplankje het volgende:
valt best mee, 22-25 graden, prima temperatuur voor een testa di formaggio en 't zal vast niet de gehele dag plenzen
Due Limoncello per favorequote:Op zaterdag 4 september 2010 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
22 graden is precies 'koud' genoeg voor een limoncello'tje voor de siësta
Feitelijk is het due Limoncelli geloof ikquote:
Dem das wel enorm klote thuis komenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, er was in 3 uur tijd 65 mm gevallen ofzo. En jammer genoeg stonden er wel een paar dingen op de vloer, mijn PC, sint-kado en surprise die ik van Kaas' zus gehad had, een kist met administratie-papieren, een doos flyers van de zaak... En het hele huis stonk ongelofelijk naar schimmel. Maar het is opgeruimd en klaar, don't cry over spilled milk
De huisbaas/buurman belde dezelfde dag nog om te vertellen dat er water was, dus het was in ieder geval niet onverwacht. Maar wel een domper. Gelukkig merken we er nu weinig meer vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:59 schreef MissHobje het volgende:
Dem das wel enorm klote thuis komen
Por favore is spaans, Pér favore is it. dacht ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef AnneX het volgende:
prego toch, dat andere herken ik als spaans.
oh dat was een grapje.
Ciao .
Por favor is spaans, per favore is Italiaans. Per favore gebruik je als je iets wilt, en prego (wat dus ook alsjeblieft betekent) zeg je dus als je iets geeft. Voorbeeldje:quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Por favore is spaans, Pér favore is it. dacht ik
Whatevers we komen er wel uit daar. Spreken ze een beetje english Kaas/Lein?
Maandag vroeg, dinsdag en woensdag laat, donderdag vrij, vrijdag vroeg, zaterdag en zondag laat.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef golfer het volgende:
Ach, mijn taal spreken ze allemaal altijd wel.
Flinke bundel euro's laten zien. Iets aanwijzen. Meestal prima service dan.
Materialisme spreken ze overal. Even met je GoldCard wapperen helpt vaak ook welquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef golfer het volgende:
Ach, mijn taal spreken ze allemaal altijd wel.
Flinke bundel euro's laten zien. Iets aanwijzen. Meestal prima service dan.
waar sta je? kom ik wel ff kijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
hiheb weer n zware pruik op mn kop, val echt op in centrum. Nu 3e keer, ik plaats wel eens n foto. Tis hier heerlijk weer, druk en gezellig
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
waar sta je? kom ik wel ff kijken
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:17 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb geen rolexEn ook geen BMW 7 maar een Alfa MiTo, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coolquote:
147quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En ook geen BMW 7 maar een Alfa MiTo, toch?
Ik gooi er hier ook een DVDtje met een film in.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:40 schreef DarkElf het volgende:
andre van duin, ik snap echt nooit dat mensen dat leuk vinden eerlijk gezegd.
zapte net langs alle nedse kanalen maar wat een pulp op tv zeg
wij gaan wel soprano's kijken.
Tsja, volksvermaak van de bovenste plank, als je het mij vraagt. De demente oudjes zijn er dol op, hoewel ze het soms wel een beetje obsceen vindenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:40 schreef DarkElf het volgende:
andre van duin, ik snap echt nooit dat mensen dat leuk vinden eerlijk gezegd.
En sinds we gestopt zijn met roken en blowen, valt er al helemaal geen ruk te beleven vandaagquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
zaterdagavond is er eigenlijk nooit wat leuks op TV
'Nou, hou eens opquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh smijt nog een kussen naar kaas
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:46 schreef golfer het volgende:
Te vroeg gegeten en dat scholfiletje was nou ook niet echt vullend. Dus maar even nu een bestelling voor shoarma en falafel bij de shoarmaboer geplaatst.
Wij hebben alleen een patatkraam in het dorp. Niets af te halen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:46 schreef golfer het volgende:
Te vroeg gegeten en dat scholfiletje was nou ook niet echt vullend. Dus maar even nu een bestelling voor shoarma en falafel bij de shoarmaboer geplaatst.
Hier hetzelfde, enorm dure shoarma-pizza tent aan einde vd dijk maar verder is alles minimaal een 15 min rijden. Had wel sushi gewild vandaag maarja geen zin om te halen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een patatkraam in het dorp. Niets af te halen.
Voor de chinees is 20 minuten heen én terug. Dus ook niet zo vaak.
Vanavond (alweer) de spinazie uit de oven à la Lielie ( zo staat-ie in mijn handgeschreven receptenboekje;
en de laatste tomaatjes opgemaakt à la DE met zelfgemaakte gefrituurde aardappelstukjes.
En gemarineerde - geroerbakte kipfilet stukjes.
En tv. kijk ik zelden.
Hooguit Comedy Channel voor het slapen gaan.
En ondertussen luisteren naar BNR, Nu over Dutch Design.
Zielig hé ? zijn wij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, enorm dure shoarma-pizza tent aan einde vd dijk maar verder is alles minimaal een 15 min rijden. Had wel sushi gewild vandaag maarja geen zin om te halen.
Neehoorquote:
Jawelquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef AnneX het volgende:
En Ml. hebben jullie geen vakantieplannen ( meer) ?
Oeh lekker, welke plaatsen doe je aan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef AnneX het volgende:
Wij vertrekken over 10 dagen naar Turkije voor een rondreis voor 15 dagen.
Ik heb al wel vrij.
haha in eerste instantie moest ik 2 x lezen ( of drie).quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....zus de deur uit. Was tevreden over haar avondmaalIk ook btw
Tonijn-pizzaatje met aardbeien als toetje
Receptje van de tonijn pizzaquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....zus de deur uit. Was tevreden over haar avondmaalIk ook btw
Tonijn-pizzaatje met aardbeien als toetje
Ben jij / zijn jullie wel eens geweest daaro? / rotjeknor modus.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh lekker, welke plaatsen doe je aan?
Bluezz heeft leuke reizen gedaan zag ik ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben jij / zijn jullie wel eens geweest daaro? / rotjeknor modus.
eerste 2 dagen:
http://www.villadaffodil.com
daarna:
vervolgens:
http://www.bakkhos.com en
http://www.doktorunevi.com
Vervolgens terug naar het eerste bescheiden verblijf en 3 dagen op een gulet en daarna weer naar huis.
Ik ben errug benieuwd !
Allemaal geregeld via Turkije-online.
Golf^& Bluezz doen daar de Italiëreis van en zo kwam ik op deze link.
Leuk hé: fok.
Nou, dat was een bodem zeg maar.....met daarop een paar eetlepels tomatenpassata van AH. En daarop wat kruiden, een half blikje tonijn (op olie, maar zonder de olie), halve bol buffelmozzarella, wat mais, paprika, rode ui en dat 10 minuten in de ovenquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dat was een bodem zeg maar.....met daarop een paar eetlepels tomatenpassata van AH. En daarop wat kruiden, een half blikje tonijn (op olie, maar zonder de olie), halve bol buffelmozzarella, wat mais, paprika, rode ui en dat 10 minuten in de oven
Bodem bestond (voor 2 pizza's) uit 180 gr. bloem, eetlepel gist, 140 ml. water, wat zout en een eetlepel olijfolie. Moest rijzen, maar er gebeurde weinig dus uiteindelijk gewoon het deeg opgedeeld in twee blokken en met veel duwwerk twee hele dunne bodems gemaakt.
wat een leuke hotels heb je uitgezocht!! Erg lief allemaal O_ ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben jij / zijn jullie wel eens geweest daaro? / rotjeknor modus.
eerste 2 dagen:
daarna:
http://www.venushotel.net
vervolgens:
http://www.bakkhos.com en
http://www.doktorunevi.com
Vervolgens terug naar het eerste bescheiden verblijf en 3 dagen op een gulet en daarna weer naar huis.
Ik ben errug benieuwd !
Allemaal geregeld via Turkije-online.
Golf^& Bluezz doen daar de Italiëreis van en zo kwam ik op deze link.
Leuk hé: fok.
Oh das handig!! Ga ik onthouden of ehh ik ga jou tzt pmenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef AnneX het volgende:
Te veel eer: dat heeft de organisatie uitgezocht http://www.riksjaonline.nl
Vant voorjaar had ik wel al het een en ander gevonden tot er een aswolk overdreef.
Daarna zag ik de link van B & G.
Wat gaan jullie doen? óf laten?
Hihi leuk daar dus?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:48 schreef AnneX het volgende:
Peniscola !!! was mijn allereerste buitenlandse reis met mijn eerste vriendje.
Met de NBBS en Ivan Wolffers en Marion Bloem waren onze reisleiders ter plekke.
Dronken van de sangria de treedjes weer af van de burcht.
brings back memories.
en bedankt zeg !quote:
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou nee, daarna was het uit.
En jaren later begreep ik de reden.
Ywquote:
Ik ben foto's aan het uitzoeken. Loop best achter en moet maandag wat foto's aanleverenquote:Iedereen kijkt blijkbaar dvd's en filmpjes.
Jij niet ? ik ook niet.
Nog niet. Ik moet de kunstwerken nog een keer bewonderenquote:Heb je gezien wat een mooie scherpe foto's Kaas ( en Lein) kunnen maken na jouw spoedcursus?
Zet dan iets anders opquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan niet slapen. Stones op de achtergrond.
Gek genoeg word ik nog meer revved up van Vivaldi..............quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zet dan iets anders op![]()
Iets klassiekerigs of zo. Vivaldi
Hier ook niets in het dorp hoor. Maar via www.thuisbezorgd.nl is altijd wel iets te vinden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een patatkraam in het dorp. Niets af te halen.
Voor de chinees is 20 minuten heen én terug. Dus ook niet zo vaak.
Jij ziet dat envelopje als nieuwe post. Niemand anders toch?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:17 schreef AnneX het volgende:
Wat irritant: opeens zie ik dat pm's ook vermeld staan bij een post !
Is dat nieuw.
Van mij hoeft dat niet --> kan ik dat uitzetten ? hé mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |