Dat dusquote:
7quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Dat krijg je na pagina 13
Haha, buiten ziet het er ook wel oké uit, maar ik zit in een pand dat niet warm te krijgen is.quote:
Gek genoeg heb ik bij dat soort dingen nooit echt last gehad van mijn leeftijd. Vanaf 23 maakt het sowieso allemaal niets meer uit. Maar nee ik weet zo even niet iets bij jou in de buurt. Je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben met dat soort dingen. Of (nog) minder eisen hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
solliciteren naar een (studenten)bijbaan als je 25 bent is nooit leuk aangezien ze goedkopere krachten kunnen krijgenen voor de overige functies waar ik an sich geschikt voor ben zijn ze niet flexibel genoeg (wisselende roosters)
gelukkig heb ik ook nog een léuke baan (freelance kok, hoe tof) maargoed, dat verdient op 't moment nog niet genoeg, want nog niet genoeg klussen..
dus als iemand nog iets in de regio Nijmegen weet wat flexibel is, overdag en geen callcenter outbound, hoi!
Ik ben zelf ook een beetje allergisch voor (nederlandse) muggen, maar die Italiaanse muggen waren vreselijk, dikke, onwijs jeukende bulten, op zijn grootst zo groot als een doorgesneden sinaasappel. De eerste (dag 2 van de vakantie) heb ik tot bloedens toe opengekrabt en die is nog steeds niet dicht. Ik ga zo verder met opruimen en dan zal ik opzoeken hoe het heet. Ik heb het gewoon bij de supermarkt gekocht, voor 7 euro ofzo. Bij mij werkt het erg goed tegen de jeukquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat is lief van je dat je daar aan denkt. Moet zeggen dat 9 van de 10 bulten bij mij 'normaal' zijn en als ik een reactie krijg alleen inwendige anti-histamine lijkt te werken. Ik heb ook wel eens zalfjes uit Frankrijk en Italië gehad (op doktersvoorschrift zelfs), maar zelfs de meest enge zalfjes leken niet zo goed te helpen als pilletjes en geduld![]()
Maar.. ik ben bereid alles te proberen
Mijn PC is waarschijnlijk een beetje stuk, die stond op de grond. Een krat vol administratie van het kaas-bedrijf, stond op de grond. Een doos flyers van het kaas-bedrijf, stond ook op de grond. Ongeveer de helft van de houten vloer is krom en nog steeds vochtig, en het hele buis stinkt naar schimmel. Dat laatste vind ik het ergste, iedere keer dat ik binnen kom denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef AnneX het volgende:
En Lein/Kaas: hoe erg was de schade van de wateroverlast.
Het lijkt mij heel naar om dat bij thuiskomst te treffen.
als ik m'n enige eisen laat droppen word ik diep ongelukkigquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik bij dat soort dingen nooit echt last gehad van mijn leeftijd. Vanaf 23 maakt het sowieso allemaal niets meer uit. Maar nee ik weet zo even niet iets bij jou in de buurt. Je moet ook gewoon een beetje mazzel hebben met dat soort dingen. Of (nog) minder eisen hebben natuurlijk.
Ja, echt lekker spul is het allemaal niet.. Maar goed, ik heb gelukkig dit jaar maar 1 echte bult gehad..*klopt af*quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en ik ben van én de tabletjes, én de zalf samen.Je moet er alleen voorzichtig mee zijn in de zon
![]()
Sja, in dat geval, zijn er geen distributiecentra daar in de buurt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
als ik m'n enige eisen laat droppen word ik diep ongelukkigdan maar liever lenen bij de DUO
heb in die vier weken niet veel gezien, en waar ze wat hadden was de eis een heftruckdiplomaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Sja, in dat geval, zijn er geen distributiecentra daar in de buurt?
Bij Kruidvat in Heteren zoeken ze altijd mensen, met of (voornamelijk) zonder diploma's. Maar dan kun je nog beter ergens in een hoekje gaan liggen creperen en om geld bedelen, of met een doek om je kop en een valse accordeon voor een willekeurige supermarkt gaan zitten, dan langer dan een dag daar te moeten werken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
heb in die vier weken niet veel gezien, en waar ze wat hadden was de eis een heftruckdiploma![]()
Gewoon koekjes gaan verkopen langs de rand van de wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb in die vier weken niet veel gezien, en waar ze wat hadden was de eis een heftruckdiploma![]()
ervaring mee?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Gewoon koekjes gaan verkopen langs de rand van de weg
Ik heb er twee jaar gewerkt en opzich valt het wel mee, al is volgens mij de manier van orders verzamelen daar wel veranderd. Tegenwoordig werken ze volgens mij met zo'n headset op en moet je de hele tijd nummers herhalen. Het ziet er in elk geval al belachelijk uit als een aantal van die werknemers daar een beetje doosjes op een kar staan te mikken en in zichzelf lopen te pratenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef motorbloempje het volgende:! is die laatste ook de hel op aarde?
Nah! Zat net naar een foto van een dessert met spekkoek te kijken in het VK magazinequote:
nou, haal je diploma en ga ervoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was mijn vorige baan, tot aan de bezuinigingenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah! Zat net naar een foto van een dessert met spekkoek te kijken in het VK magazine![]()
@ Moblo: ik heb geen idee wat je studeert, maar is er niets in die richting te doen? Zodat je wat met je ervaringen kan later?
Sweatshopquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
Ik heb zomers achter elkaar op mijn buik op een karretje over geraniums heengereden om de toppen er handmatig uit te plukken. In een kas. In de zomer
Ah ok, lastige hoek lijkt me idd om aan de bak te komen..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was mijn vorige baan, tot aan de bezuinigingen![]()
Was Technisch Vertaler (studeer Engels), en ik ben ook daar druk bezig met zoeken in de vertaalindustrie en zulks. Hoop dit jaar ergens een studentassistentschap op de kop te kunnen tikken...
daar lopen idd al allemaal sollicitatiesquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
MoBlo; sigaretten/bloemenafdeling bij de supermarkt ofzo? verkoopster bij de bakker/slager?
goeiequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar lopen idd al allemaal sollicitaties
heb er vandaag alleen al 6 verstuurd, waaronder de Bakker Bart!
Verder de AH, La Place, wat inbound callcenters, restaurants en andere aanverwante artikelenslagers zal ik nog 's kijken, maar die zijn er maar heel weinig hier
samen met Hobsquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. daar zou ik maar niet van uit gaan
Dus je vind je zusje weer even heel lief?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
boodschappen gedaan! kom ik thuis, wil ik een flesje Actimel (weerstand) pakken, is het op
heb ik potverdomme ¤ 2,- voor 4 van die kleine kutflesjes betaald, heeft mn zusje ze vanochtend opgedronken terwijl ze nog een heel pak yoki in de koelkast heeft staan
![]()
oja en ik heb kooieieren gekocht![]()
Hhmmm nu bedenk ik me opeens, zou ik ook betaald worden voor die optredens?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
jij bent snel!
iedereen kan dansen toch
Moeders was gister naar China Town(op de zwarte markt) en kocht daar ook spekkoekquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah! Zat net naar een foto van een dessert met spekkoek te kijken in het VK magazine![]()
Nou een van de twee is maar op twee vlakken geweldigquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb al één geweldig bijbaantje godzijdank, nu nog een die goed verdient
wel zeer tof, ga dinsdag een kookworkshop geven!mensen leren koken!
dat had ik bij m'n vorige bijbaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou een van de twee is maar op twee vlakken geweldigde andere verdient alleen goed en is stom werk
idd, gelukkig is ze weg nu. beter voor haarquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus je vind je zusje weer even heel lief?
volgens mij is er best vraag naar buikdanseressen! je kunt je best opgeven bij een dance agency!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hhmmm nu bedenk ik me opeens, zou ik ook betaald worden voor die optredens?
Niet dat het nodig is want heb nu al twee geweldige bijbaantjes maar toch alles is welkom natuurlijk
Wist je dat die flesjes allemaal niet helpen ter bevordering van weerstandquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
idd, gelukkig is ze weg nu. beter voor haar
Nope, maar ga tijdens die baan erg veel leren als het goed isquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
MoBlo heb jij een koksopleiding gevolgd?
Mss kan je die baan dan uitbreiden?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij is er best vraag naar buikdanseressen! je kunt je best opgeven bij een dance agency!
geloof ik eerlijk gezegd ook niet, zit meer tussen de oren denkquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wist je dat die flesjes allemaal niet helpen ter bevordering van weerstand
aah ok nou ja, komt misschien wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]eerst nog even oefenen en heb er nu ook geen tijd voor
wat zijn er weer veel leuke dingen op de H&M site
Ja, voor de portemonnee van de producentquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
geloof ik eerlijk gezegd ook niet, zit meer tussen de oren denkmaar dan alsnog ¤ 2,- voor 4 x 10 ml... dat moet toch íets goeds doen?
ja, voor de zakken van de producentquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geloof ik eerlijk gezegd ook niet, zit meer tussen de oren denkmaar dan alsnog ¤ 2,- voor 4 x 10 ml... dat moet toch íets goeds doen?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor mij normaal ook niet, maar er staan nu eens wel leuke dingen bijquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok nou ja, komt misschien wel.
H&M is niet mijn favo winkel
Christine le Duc.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
Voor mij normaal ook niet, maar er staan nu eens wel leuke dingen bij
Welke winkel is wel je favo?
Wat?? Ik vind die site altijd zo lastig zoeken en de modellen te dun om te zien of het wel echt leuk isquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat?? Ik vind die site altijd zo lastig zoeken en de modellen te dun om te zien of het wel echt leuk is
CoolCatquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is flink kut Leinquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier zijn we radicaal aan het schoonmakenDe halve vloer is al gedweild, nu de andere helft nog
Ik had me het eind van de vakantie zó anders voorgesteld
gelukkig zijn jullie met zn 2-en, dan is het zo gepiept hoop ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier zijn we radicaal aan het schoonmakenDe halve vloer is al gedweild, nu de andere helft nog
Ik had me het eind van de vakantie zó anders voorgesteld
Maar dat is bij H&M ook altijd gokken.. Soms pas ik ruim in maat 40 en heeeel krap in maat 46quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
you caught me
ik zit ook vanuit een magazine van hun te winkelen, de site is inderdaad lastig en heb ook geen idee welke maat ik moet bestellen maar dat zien we dan wel weer als het niet past
Jaja beetje onschuldig lief meisje doen hè?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nooit binnen geweest eerlijk gezegd
nou ja, is echt zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Jaja beetje onschuldig lief meisje doen hè?
Geloof er niets van
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahaja daar hoef ik niet naar binnen want daar pas ik zeker niets
Kloptquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar dat is bij H&M ook altijd gokken.. Soms pas ik ruim in maat 40 en heeeel krap in maat 46Onvoorspelbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |