Alles goed?quote:
Uiteraard. Het is een meisje. Van 12 jaar.quote:
Hebben ze daar geen dierenarts of zo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef joyvke het volgende:
Schijnbaar heeft ze een publiekelijk excuus gemaakt inclusief verklaring waarom ze dit heeft gedaan.
De hondjes waren ziek en haar oma vroeg of zij er vanaf kon komen. Als ze inderdaad die parasiet hadden (ik neem aan dat het Parvo is), dan zouden ze een lijdensweg tegemoet zien komen. Ik snap alleen niet waarom het niet op een meer diervriendelijke manier kon gebeuren. Dit is echt gruwelijk.
Vast wel, maar spuitjes geven kost geld. Dat zullen ze misschien niet gehad hebben of niet willen betalen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen dierenarts of zo?
Had ze maar wat beters moeten verzinnen, ze zo verdrinken is één, het filmen is twee en het online zetten is drie. Die 'reden' van haar is dus ook onzin.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:02 schreef joyvke het volgende:
[..]
Vast wel, maar spuitjes geven kost geld. Dat zullen ze misschien niet gehad hebben.
Hey dat weet ik zelf ook wel. Ik snap ook niet dat, als die reden echt is, dat ze het perse wilde filmen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Had ze maar wat beters moeten verzinnen, ze zo verdrinken is één, het filmen is twee en het online zetten is drie. Die 'reden' van haar is dus ook onzin.
Daarom ga je ze natuurlijk lachend in een rivier gooienquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef joyvke het volgende:
Schijnbaar heeft ze een publiekelijk excuus gemaakt inclusief verklaring waarom ze dit heeft gedaan.
De hondjes waren ziek en haar oma vroeg of zij er vanaf kon komen. Als ze inderdaad die parasiet hadden (ik neem aan dat het Parvo is), dan zouden ze een lijdensweg tegemoet zien komen. Ik snap alleen niet waarom het niet op een meer diervriendelijke manier kon gebeuren. Dit is echt gruwelijk.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom ga je ze natuurlijk lachend in een rivier gooien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steniging (voor haar)
Nou op zn MINST idd!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan niemand haar hoofd even op die vrouw fotosoepen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Het gaat om dierenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef Omniej het volgende:
Tja, een erg subtiele actie is het niet, maar er gebeuren overal wel ergere dingen. Waarom hier dan ineens zo'n heisa om moet ontstaan...
Verdrinken schijnt wel bijzonder pijnloos te zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Had ze maar wat beters moeten verzinnen, ze zo verdrinken is één, het filmen is twee en het online zetten is drie. Die 'reden' van haar is dus ook onzin.
Geen verstand van, misschien was het wel de 'zachtste' manier, maar het ziet er alsnog bruut uit en de reden die ze opgeeft klinkt ook als klinkklare onzin, dus dat maakt het verhaal niet veel beter.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Verdrinken schijnt wel bijzonder pijnloos te zijn
Wat ben jij een verschrikkelijke sukkel!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:06 schreef apij4125 het volgende:
Ze zegt ook een keer Weeeee als ze een hond weggooit
Ik ken die eerste foto. Het berustte op een misverstand. Die mannen dachten dat ze een witte kerstboom was.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, stenigen die vrouwen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Geen verstand van, misschien was het wel de 'zachtste' manier, maar het ziet er alsnog bruut uit en de reden die ze opgeeft klinkt ook als klinkklare onzin, dus dat maakt het verhaal niet veel beter.
Ja, groot gelijk heb je. Oh trouwens .... moet je een stukje van mijn knakworst? Heer-lijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:04 schreef ManInBurka het volgende:
Hier word ik stil van.![]()
kk weif ZE MOETEN HAAR EENS VERDRINKEN DE BICH.![]()
WAAR GAAT DIT HEEN IN DE WERELD![]()
nu realiseer ik me weer dat we in een zieke wereld leven
nou als jij het goel van geen adem meer krijgen pijnloos vind dan weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Verdrinken schijnt wel bijzonder pijnloos te zijn
Dat is toch ook pijnloos?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:11 schreef ManInBurka het volgende:
[..]
nou als jij het goel van geen adem meer krijgen pijnloos vind dan weet ik het ook niet meer
Zo schokkend vind ik het niet hoor, heb wel eens ergere filmpjes aan dierenleed gezien.quote:
Ik spreek ook uit eigen ervaringquote:
Ik heb ook wel aardig wat erge dingen gezien. Gooit ze puppies in een rivier en dat is het? Niet dat dat niet erg is, maar verder gebeurt er niks?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zo schokkend vind ik het niet hoor, heb wel eens ergere filmpjes aan dierenleed gezien.
Dat is het ja, puppies in een emmer en ze gooit ze 1 voor 1 in het water. 1 puppy gaf de video wat flair door zielig te piepen voordat hij het water in ging. Maar verder nietsquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:24 schreef Alouette het volgende:
[..]
Ik heb ook wel aardig wat erge dingen gezien. Gooit ze puppies in een rivier en dat is het? Niet dat dat niet erg is, maar verder gebeurt er niks?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zo schokkend vind ik het niet hoor, heb wel eens ergere filmpjes aan dierenleed gezien.
je bent om te kotsenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik dit niet erg vind, maar het is niet dat ik het echt schokkend vind. Ik heb wel eens erger gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:53 schreef ManInBurka het volgende:
[..]
je bent om te kotsen![]()
![]()
![]()
dierenleed is ook leed en die beestjes verdienen het niet om zo te sterven ja
dat is nou gerechtigheidquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:01 schreef kalejapie het volgende:
Dat meisje eigenhandig aan Kankerkachel geven
En het moet dan eigenlijk ook nog op ww.com komen te staan zodat we er allemaal nog van mee kunnen genietenquote:
Dat meisje is autistisch dus die kunnen we missen als kiespijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:09 schreef Omniej het volgende:
Wat gooit ze nou als eerste weg eigenlijk?Komt net niet goed genoeg in beeld... Als dat ook al een hondje is, tel ik er 6 namelijk.
Verder wel typische reacties altijd in topics als dit... Eerst het dierenleed oh zo erg vinden, maar vervolgens wel voorstellen om hetzelfde of nog iets veel gruwelijkers bij een mens te doen.
Het enige verschil is dat een pup er niks aan kan doen maar een "mens"welquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:09 schreef Omniej het volgende:
Wat gooit ze nou als eerste weg eigenlijk?Komt net niet goed genoeg in beeld... Als dat ook al een hondje is, tel ik er 6 namelijk.
Verder wel typische reacties altijd in topics als dit... Eerst het dierenleed oh zo erg vinden, maar vervolgens wel voorstellen om hetzelfde of nog iets veel gruwelijkers bij een mens te doen.
Exactement.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:02 schreef kalejapie het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat een pup er niks aan kan doen maar een "mens"wel
Ik heb het erover dat de helft van de mensen in dit topic dat meisje het liefst in beton zou willen gieten en diezelfde rivier in wil dumpen. Alsof dat in tegenstelling tot de actie van het meisje wel weer normaal en gerechtvaardigd zou zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:02 schreef kalejapie het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat een pup er niks aan kan doen maar een "mens"wel
Maar zij begon.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat de helft van de mensen in dit topic dat meisje het liefst in beton zou willen gieten en diezelfde rivier in wil dumpen. Alsof dat in tegenstelling tot de actie van het meisje wel weer normaal en gerechtvaardigd zou zijn.
Het is een kut kind!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat de helft van de mensen in dit topic dat meisje het liefst in beton zou willen gieten en diezelfde rivier in wil dumpen. Alsof dat in tegenstelling tot de actie van het meisje wel weer normaal en gerechtvaardigd zou zijn.
Dat kind is toch verstandelijk gehandicapt dus kost de maatschappij alleen maar geld. Dat volk ben je liever kwijt dan rijk. Als die per emmers gingen....quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |