Zegt echt helemaal niks. Ik kan ook wel zakken geld aan mensen uitdelen om te roepen dat Wessiej het beste redactielid is dat FOK! Games OOIT heeft gehad.quote:Op zondag 12 september 2010 12:13 schreef Wessiej het volgende:
1UP A+
UGO A+
GamePro 5 out 5 Stars
Joystiq 5 out 5 Stars
G4 5 out 5 Stars
Gaurdian UK 5 out 5 Stars
IGN UK 10
Telegraph 10
Planet Xbox 10
Destructoid 10
IGN 9.5
GameInformer 9.5
Machinima 9.5
360 Achievements 9.4
Gametrailers 9.3
CVG 9.2
Eurogamer 9
Video Gamer 9
Gamezone 8.5
GamesRadar 8
GiantBomb 4 out 5 Stars
Kotaku Thumbs Up
Shack News Very Positive
Dan is het uiteindelijk nog steeds aan de speler ZELF of een game ook écht goed is. Vaak genoeg een spel gekocht waar iedereen HALELUJAH bij zong, en die ik na een tweede keer spelen ergens ver weg in de kast mieterde.quote:Op zondag 12 september 2010 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
Zakken met geld uitdelen, tuurlijk jongen. Het is geen Activision hoor.
En er zijn genoeg reviewers die echt wel te vertrouwen zijn, zoals bv Shacknews, Giantbomb etc..
Als deze game slecht zou zijn had het slechte reviews gekregen.
Nee, het is alleen maar MS hun oogappeltje...quote:Op zondag 12 september 2010 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
Zakken met geld uitdelen, tuurlijk jongen. Het is geen Activision hoor.
Maar das een feit, hoef je die zakken met geld niet echt voor uit te delen.quote:Op zondag 12 september 2010 12:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zegt echt helemaal niks. Ik kan ook wel zakken geld aan mensen uitdelen om te roepen dat Wessiej het beste redactielid is dat FOK! Games OOIT heeft gehad.
Het geeft aan dat het spel zelf gewoon hartstikke goed is.quote:Op zondag 12 september 2010 12:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zegt echt helemaal niks. Ik kan ook wel zakken geld aan mensen uitdelen om te roepen dat Wessiej het beste redactielid is dat FOK! Games OOIT heeft gehad.
Agreed.quote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar das een feit, hoef je die zakken met geld niet echt voor uit te delen.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar das een feit, hoef je die zakken met geld niet echt voor uit te delen.
quote:
Gamecardwinkel.nl / gamecard.nuquote:Op maandag 13 september 2010 02:37 schreef MMaRsu het volgende:
Argh ze zijn daar uitverkocht. Nog meer goede websites waar je binnen een dag een code hebt als je met CC of Ideal betaald? En een beetje goedkoop graag.
Hypecijfersquote:Op zondag 12 september 2010 12:13 schreef Wessiej het volgende:
1UP A+
UGO A+
GamePro 5 out 5 Stars
Joystiq 5 out 5 Stars
G4 5 out 5 Stars
Gaurdian UK 5 out 5 Stars
IGN UK 10
Telegraph 10
Planet Xbox 10
Destructoid 10
IGN 9.5
GameInformer 9.5
Machinima 9.5
360 Achievements 9.4
Gametrailers 9.3
CVG 9.2
Eurogamer 9
Video Gamer 9
Gamezone 8.5
GamesRadar 8
GiantBomb 4 out 5 Stars
Kotaku Thumbs Up
Shack News Very Positive
Meestal? Reach komt pas morgenquote:Op maandag 13 september 2010 09:27 schreef Uciha_Zangetsu het volgende:
Iemand die Reach wilt spelen, voeg me toe op XBL.
Speel meestal Team Slayer/Invasion, Campaign op Heroic/Legendary.![]()
GT = Uciha Zangetsu
Soberzo 10/10 reviews.. Waarom schrijf je dan nog een review als je niet kritisch gaat zijn. Ik kan de marketing tekst op de achterkant van het doosje ook prima lezen.quote:
Precies! Ik snap ook echt niet hoe sommige reviewers zichzelf nog serieus kunnen nemen als ze zulk soort cijfers uitdelen... Dankzij dit soort knuppels is een 7,5 geven voor een game gelijk aan "Het is dus een crapgame"quote:Op maandag 13 september 2010 10:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Soberzo 10/10 reviews.. Waarom schrijf je dan nog een review als je niet kritisch gaat zijn. Ik kan de marketing tekst op de achterkant van het doosje ook prima lezen.
óf een 8 aan MW2, crap.quote:Op maandag 13 september 2010 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies! Ik snap ook echt niet hoe sommige reviewers zichzelf nog serieus kunnen nemen als ze zulk soort cijfers uitdelen... Dankzij dit soort knuppels is een 7,5 geven voor een game gelijk aan "Het is dus een crapgame"
Die krijgen voortaan geen review copies meer?quote:
Ik vind het cijfer wat Morthill en ik aan MW 2 gaven nog steeds volledig terechtquote:
Sterkte broederquote:Op maandag 13 september 2010 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga, mede dankzij de tomeloze inzet van Wesbaas, mijn vooroordelen jegens HALO aan de kant zetten en Reach een waardige kans geven.
Ik verwacht op zijn minst een staande ovatie voor deze zelfverminking
Was geinig iddquote:Op maandag 13 september 2010 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het cijfer wat Morthill en ik aan MW 2 gaven nog steeds volledig terechtOok al werden toen afgezeken omdat we de game geen 10 gaven
Ik wil je in mn friendslist!!!11quote:Op maandag 13 september 2010 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga, mede dankzij de tomeloze inzet van Wesbaas, mijn vooroordelen jegens HALO aan de kant zetten en Reach een waardige kans geven.
XBL: SuperFruitigquote:Op maandag 13 september 2010 12:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wil je in mn friendslist!!!11
quote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Stuur de reviewcopy maar door naar Morthill & Ross.
Versturen die het dezelfde dag nog als je met CC betaald?quote:Op maandag 13 september 2010 07:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gamecardwinkel.nl / gamecard.nu
Wat een originaliteit weer!quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
XBL: SuperFruitig
PSN: SuperFruitig
Dit is dan wel weer een compliment waard!quote:Op maandag 13 september 2010 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een originaliteit weer!
[..]
Dit is dan wel weer een compliment waard!
Die is idd tofquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 19:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die is idd tof! Stuurtje staat al klaar!
Dat én het feit dat mensen rete-enthousiast worden bij het horen van de naam Halo.quote:
Dan kunnen al die suffe, levenloze autisten vanaf morgen hun leven weer vergooien!quote:
Ik begin er vrijdag aanquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan kunnen al die suffe, levenloze autisten vanaf morgen hun leven weer vergooien!
[/Ritmo]
quote:Op maandag 13 september 2010 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
ff crosspostenTopgames te koop
Mafia 2 ( minimaal bod 30 euro, DLC niet gebruikt )
Crackdown 2 ( minimaal bod 25 euro )
Skate 3 ( minimaal bod 30 euro )
50 Cent Blood on The Sand ( 12,50 minimaal )
Midnight Club LA Complete edition ( 12,50 minimaal )
Wat wil je? De PS2 game was ook om te jankenquote:Op maandag 13 september 2010 23:00 schreef Schpast het volgende:
[..]
Wat een baggergame is dat toch. 't Is dat fans het kopen voor die extra tracks...
Precies. Ik heb hem ook ergens liggen, na een paar keer spelen is 'ie mijn kast in gedonderd. Mijn broertje van 12 heeft er nu plezier aan.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat wil je? De PS2 game was ook om te janken
(Ik heb hem wel liggen,maar dat was uit absoute verveling. Louter leuk als het een dag KEIHARD giet en je met een cheeseburger, friet en een fles cola op de bank zit)
Als in beste game ooit.quote:Op maandag 13 september 2010 23:00 schreef Schpast het volgende:
[..]
Wat een baggergame is dat toch. 't Is dat fans het kopen voor die extra tracks...
En stuur hem dan ook maar naar Boxtelquote:Op maandag 13 september 2010 12:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow als iemand die game op de kop kan tikken bij een Saturn voor (29? 39?) dan stuur maar naar Ehv!
Mwah vond het wel een vermakelijke Gears kloon. Ik haat 50, maar heb wel kunnen gniffelen om deze gamequote:Op maandag 13 september 2010 23:00 schreef Schpast het volgende:
[..]
YO FITTY, JUMP OVER THAT BIG ASS RAMPquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah vond het wel een vermakelijke Gears kloon. Ik haat 50, maar heb wel kunnen gniffelen om deze game. Moet je bv eens de Giantbomb video review ervan kijken, dat is echt hilarisch
THEM BITCHES GONNA PAY FO STEALING MAH SKULL!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
YO FITTY, JUMP OVER THAT BIG ASS RAMP
Precies, geweldigquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
YO FITTY, JUMP OVER THAT BIG ASS RAMP
WHERES MAH SKULL?!?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
THEM BITCHES GONNA PAY FO STEALING MAH SKULL!!!
quote:
quote:De 24ste pas kunnen kopen
Geen reach vandaag dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:04 schreef NietTeVolgen het volgende:
Vandaag Reach!![]()
De 24ste pas kunnen kopen
Daarom heb ik hem ook aangeschaftquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
DIe 50 cent game is briljant slechtEn speelt op zich nog best lekker
Wa dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:04 schreef NietTeVolgen het volgende:
Vandaag Reach!![]()
De 24ste pas kunnen kopen
dat spel is geniaal manquote:Op maandag 13 september 2010 23:00 schreef Schpast het volgende:
[..]
F1 2010quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Fifa 11 of Halo: Reach? Hmmmmm
Ik kan die shit echt nietquote:
Mijn god die witte flitsen de hele tijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik voel m niet, deze gaat floppen... Voor 20 pieken zou ik m nog overwegen, maar meer ook echt niet....!quote:
Ik wil 'm toch wel weer spelen, maar zoals zoveel games niet voor meer dan 20 inderdaad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik voel m niet, deze gaat floppen... Voor 20 pieken zou ik m nog overwegen, maar meer ook echt niet....!
Ik hoop echt dat dit goed gaat worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou mooi zijn als in de toekomst vaker het systeem van DR2 gevolgd ging worden. Een volledige game voor 60 euro en een kleine versie ervan voor 15 euro. Er zijn zoveel games die ik best eens uit wil proberen maar niet 40 uur aan kwijt wil raken..quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil 'm toch wel weer spelen, maar zoals zoveel games niet voor meer dan 20 inderdaad.
Ik vind dat ook zeker een goede ontwikkeling. Een hoop mensen zien het als 'betaalde demo', maar het is meer dan dat. Bij Heavy Rain had het ook makkelijk gekund als ze de Chronicles los hadden uitgegeven bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als in de toekomst vaker het systeem van DR2 gevolgd ging worden. Een volledige game voor 60 euro en een kleine versie ervan voor 15 euro. Er zijn zoveel games die ik best eens uit wil proberen maar niet 40 uur aan kwijt wil raken..
De prijsverschillen komen nu door de winkels die met elkaar concurreren inderdaad. Dat ligt niet aan de developer/publisher. Een hoop games krijgen zoals je zegt (onnodige) features om maar de prijs te rechtvaardigen, dat hoeft niet. Als je weet dat je minder content biedt, dan pas je de prijs aan. Bij XBLA (en andere downloadservices) zie je een veel groter prijsverschil tussen de aangeboden games.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:15 schreef speknek het volgende:
Op zich vind ik dat er aardig wat prijsdifferentiatie inzit (alhoewel waarschijnlijk vooral de winkels dat doen, en ligt dat niet aan de RRP); ik koop games al vrijwel nooit meer boven de 45 euro. Maar eigenlijk moeten de devs daar gewoon van tevoren van uit gaan, tegenwoordig worden veel games zo vol content gepropt om de 60 euro te rechtvaardigen, terwijl dat de game niet bepaald ten goede komt. Dan hadden ze beter gelijk voor een 30 euro prijspunt kunnen gaan.
Aan de andere kant, misschien werkt dat wel niet. Films zijn ook nog altijd tussen de 1.5 en 2 uur en kaartjes in de bioscoop even duur.
Voor mij Reach ergens vandaag, en dan Fable en Fallout in oktober en NFS in november. De overige potentiëlen komen later.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:16 schreef speknek het volgende:
In ieder geval, 8/10 Enslaved, 22/10 Fallout, 31/10 Castlevania.
Good times.
Games vol content?! Volgens mij zit er steeds minder in , en daarna krijg je de DLC praktijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:15 schreef speknek het volgende:
Op zich vind ik dat er aardig wat prijsdifferentiatie inzit (alhoewel waarschijnlijk vooral de winkels dat doen, en ligt dat niet aan de RRP); ik koop games al vrijwel nooit meer boven de 45 euro. Maar eigenlijk moeten de devs daar gewoon van tevoren van uit gaan, tegenwoordig worden veel games zo vol content gepropt om de 60 euro te rechtvaardigen, terwijl dat de game niet bepaald ten goede komt. Dan hadden ze beter gelijk voor een 30 euro prijspunt kunnen gaan.
Aan de andere kant, misschien werkt dat wel niet. Films zijn ook nog altijd tussen de 1.5 en 2 uur en kaartjes in de bioscoop even duur.
Gast je hebt die game toch niet gekochtquote:
kopen 5 euroquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast je hebt die game toch niet gekocht![]()
Die game laat zelfs ik liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |