Ik moest aan Umbrella denkenquote:
Neequote:
Dat was echt zo gaaf gedaanquote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef Steve het volgende:
Bedankt Ang3l, nu zit ik voor de zoveelste keer het einde van SFU te kijken op youtube.
Six Feet Under.quote:
Ooohh ja, dat is wel een aanrader. Dankzijquote:
Linkje? ik ben het alweer vergeten. Was het niet dat ze laten zien hoe iedereen doodgaat of zo?quote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef Steve het volgende:
Bedankt Ang3l, nu zit ik voor de zoveelste keer het einde van SFU te kijken op youtube.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Linkje? ik ben het alweer vergeten. Was het niet dat ze laten zien hoe iedereen doodgaat of zo?
Ja, nou, sorryquote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Goede spoiler
.
Ik ben slapen.!
Ik had haar niet herkend hoorquote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
En niet weten wie Natalie Imbruglia is is sowieso al
Torn
Natalie
Ik heb het ook in twee keer moeten doen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben na seizoen 1 van Six Feet Under afgehaakt. De gestoorde broer van Brenda hing mij de keel uit.
Als je Billy al gestoord vond, dan verdiep je maar niet in haar moederquote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben na seizoen 1 van Six Feet Under afgehaakt. De gestoorde broer van Brenda hing mij de keel uit.
Weggehaaldquote:Op maandag 6 september 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Linkje? ik ben het alweer vergeten. Was het niet dat ze laten zien hoe iedereen doodgaat of zo?
Ja, ook erg handig dat mensen het gaan quoten zodat het geen zin heeft om het nog tussen spoilers te zetten.quote:Op maandag 6 september 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg handig voor de mensen die net hebben aangegeven dat ze het nog niet afgekeken hebben
quote:Op maandag 6 september 2010 22:14 schreef Dizer het volgende:En de winnaars zijn
Steve
Snieklaas
Remunj88
Lush-lady
GapClio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |