Zie je een lachende smiley?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je nu iemand uitlachen omdat je geen flauw idee hebt hoe de omstandigheden waren?
Marktplaats.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fietsen zijn stervensduur. Er bestaat blijkbaar geen markt tussen een kutding van een zwerver van 2 tientjes en een nieuwe van minimaal 400 euro.
Ubuntu...heb ik een tijd terug even uitgeprobeert maar toch weer naar Windows terug gegaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan oh oh Cherso niet kijken in Ubuntu!
Verbaast me niet, Ubuntu naast Windows gebruiken gaat prima, maar ik moet er (nog) niet aan denken dat ik alleen maar Ubuntu zou gebruikenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ubuntu...heb ik een tijd terug even uitgeprobeert maar toch weer naar Windows terug gegaan
Doet het prima, alhoewel ik eerst deze melding kreeg:quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doet deze link 't bij jullie? En dan niet de advertentie, maar echt de aflevering?
Ik ga het misschien weer gebruiken omdat ik veel doe met "devkitPRO" om wii applicaties te compilerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbaast me niet, Ubuntu naast Windows gebruiken gaat prima, maar ik moet er (nog) niet aan denken dat ik alleen maar Ubuntu zou gebruiken
Geen probleem met Windows 7.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doet deze link 't bij jullie? En dan niet de advertentie, maar echt de aflevering?
Ik gebruik geen SL, maar gewoon Windows media player, en die doet het hier welquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen probleem met Windows 7.
Heb je wel silverlight geïnstalleerd?
Onder Windows primaquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met Silverlight werkt het ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen SL, maar gewoon Windows media player, en die doet het hier wel
Gewoon lekker met een dubbel besturingssyteem werken, dat gaat prima met Ubuntuquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga het misschien weer gebruiken omdat ik veel doe met "devkitPRO" om wii applicaties te compileren
Okej, dacht eerst dat het WMP only was maar blijkbaar kan je een van beide kiezenquote:
Had hem eerst ook installed naast Windows met WUBI, dan maakt ie een image bestand en daar kan je dan van booten, ipv je HDD te herpartitioneren wat ik liever doe bij een herinstall van Windowsquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon lekker met een dubbel besturingssyteem werken, dat gaat prima met Ubuntu
uizendiing gemist RTL werkt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vage shit, die korte filmpjes doen 't nu wel. Maar de aflevering niet.
En als je de URL direct opent vanuit Windows Media Player zelf? De directe link is:quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vage shit, die korte filmpjes doen 't nu wel. Maar de aflevering niet.
Jawel hoor, ik heb laatst zelf nog goede fietsen verkocht via MP voor 45 en 50 euro. Had je ff moeten zeggen, dat je op zoek was naar een degelijke fiets voor weinig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fietsen zijn stervensduur. Er bestaat blijkbaar geen markt tussen een kutding van een zwerver van 2 tientjes en een nieuwe van minimaal 400 euro.
Zal morgen eens gaan zoeken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:55 schreef Marrije het volgende:
Jawel hoor, ik heb laatst zelf nog goede fietsen verkocht via MP voor 45 en 50 euro. Had je ff moeten zeggen, dat je op zoek was naar een degelijke fiets voor weinig.
Fietsenmaker? Ik lees net dat er een grote vraag naar fietsen is tussen die van een zwerver van twee tientjes en eentje van 400 euro.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zie je een lachende smiley?
Nee, die zie je niet.
Ik ben alleen benieuwd wat hij nu gaat doen in Nederland.
Bij Waddinxveen (net erbuiten, vlakbij die nieuwe op en afrit richting 070 na knooppunt Gouwe) staat een boerderij waar ze ook fietsen verkopen, ik weet zo even niet waar ze online te vinden zijn, en N. is ff fietsen dus die kan ik het ook niet vragen, maar die zitten qua prijs net wat lager.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, of een nieuwe via inet bestellen. Maar daar twijfel ik nog over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |