Nee. Ik ga misschien straks naar Valtifest, incl. luxe hotelovernachting. Maar ook dat weet ik nog niet zeker. Druk, druk, druk.quote:
Lekker gek.quote:
Nou niet dom om het feit heen lullen dat je net een gigantisch stomme vraag stelt hè!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, alsof ik zoveel van kleur wissel
Ohja, dat dacht je he?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou niet dom om het feit heen lullen dat je net een gigantisch stomme vraag stelt hè!![]()
En je was eerst blond, en toen ging ik je meeten en toen had je ineens zwart haar, Liesl
Donkerblond dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht je he?
Ik gedraag me misschien vaak zo, maar ik heb echt nog nooit blond haar gehad.
Het is echt dat ik morgen een nieuwe les moet gaan geven en ik die ook nog moet leren vandaag, anders was ik echt gekomen want ik had graag een goed gesprek met Skippy willen hebben voordat die huilend incontinent de tent verlaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker gek.
bijna zo gek dat je in een spontane gekke bui toch op de trein stapt om ons te zien
Eh neuh.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Donkerblond dan?
Lichtbruin?
Moet ik er foto's bij halen?
quote:
Met wie moet ik nou verliefd over Gert praten? Hè? Heb je dáár wel 's aan gedacht!?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is echt dat ik morgen een nieuwe les moet gaan geven en ik die ook nog moet leren vandaag, anders was ik echt gekomen want ik had graag een goed gesprek met Skippy willen hebben voordat die huilend incontinent de tent verlaat.
Je hoeft niet te drinken......quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
Het is echt dat ik morgen een nieuwe les moet gaan geven en ik die ook nog moet leren vandaag, anders was ik echt gekomen want ik had graag een goed gesprek met Skippy willen hebben voordat die huilend incontinent de tent verlaat.
Jammer maar ik snap het wel. Ook jammer dat Cc niet komt. Misschien moeten we als Gert terug is maar weer eens een meet regelen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Denk dat het meer ging om de tijd die ze kwijt is aan het meeten zelfquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te drinken......
Ze heeft die les toch morregen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk dat het meer ging om de tijd die ze kwijt is aan het meeten zelf
Ik ook, zoals jullie wetenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger fan vanIn de korte periode dat voetbal me wist te boeien
Ze moet er vandaag voor leren, uilenkut!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze heeft die les toch morregen.
leren is voor leernichtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze moet er vandaag voor leren, uilenkut!
Geef dat kusje aan die zwervert! Dan krijg je misschien korting op de 10 euroquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ff een poging doen tot een fiets kopen.
kusje
Dan mag je wel opschieten Pietje, het is een eind fietsen hoor naar Utrechtquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ff een poging doen tot een fiets kopen.
kusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |