Mee eens! Als ik hier niet mijn vragen had kunnen stellen was ik waarschijnlijk al lang afgehaakt.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:02 schreef EsseEi het volgende:
(knip) -inleiding-
Dus kortom: jullie zijn geweldig!(goede speech om de dag mee te beginnen?;))
quote:Op woensdag 8 september 2010 07:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mee eens! Als ik hier niet mijn vragen had kunnen stellen was ik waarschijnlijk al lang afgehaakt.
Dat is een grapje zeker???quote:Op woensdag 8 september 2010 09:48 schreef trui het volgende:
ik haak nog geen jaar (nou ja, heb op de basisschool wel eens wat dingen gehaakt, maar dat stelde niet zoveel voor en ben eind vorig jaar pas echt begonnen)
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:49 schreef trui het volgende:
voering met lijm??? ik ben heel benieuwd inu!en naar de tas zelf natuurlijk. lekker snel!
quote:If you don't sew, don't worry! You, too, can line your bag for almost no money and without using a needle. Cut a few pieces of craft store felt (or make your own from that bottomless pit of scrap yarn you know you've been dying to use!) to the dimensions of your bag, plus about .25" for seam allowance along the sides and bottom. Glue them together with a strong epoxy along the .25" seam allowance (sides and bottom only). Once dry, turn inside out and then glue them to the inside of your bag. Yes, I said glue them. A strong enough epoxy that is approved for fabric will hold. Don't be ashamed. Glue can be your best friend!
nee echt, ik ben vorig jaar november begonnen hiermee. in 't kader van 'secret santa' (een wat uit de hand gelopen lootjes-trekking in OUD). degene die ik had getrokken hoopte dat ik spuuglokje of kleurdoos was omdat ze graag een gehaakt mutsje voor haar baby wilde. dus ik dacht 'hmm, dat kan ik natuurlijk ook zelf proberen!' en zo is 't gekomen.quote:
Oh wat leuk om met collega's te doen!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:44 schreef Inu het volgende:
Het dekentje voor de collega is klaar
[ afbeelding ]
Met zn 4en granny's gehaakt en uiteindelijk 1 collega een rand eromheen gemaakt en de laatste stukjes aan elkaar gezet. Hij is echt
Nee, meer andersomquote:Op woensdag 8 september 2010 10:49 schreef trui het volgende:
heel leuk, inu!en wat leuk zoveel hakende collega's!
(heb jij ze aangestoken?) waar werk je, hebben jullie niet nog een nieuwe hakende collega nodig? *noteert netwerk-activiteit voor UWV*
![]()
Ik had begrepen dat de datum nu op 9 oktober was gezet en bij Trui thuis... dan kan ik gewoon... in dat geval kom ik dus ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 01:33 schreef Spiegelei het volgende:
@Lyssa, Mijsje & trui: Deal, ik neem alles wel mee naar de meet. Mijsje kwam jij nu ook? Zo niet dan stuur ik de bolletjes (behalve die overloop voor Lyssa) wel naar je, komt goed. Dan mogen trui en Lyssa het Fimo verdelen.
gecheckt en beantwoordquote:Op woensdag 8 september 2010 10:32 schreef Vicky het volgende:
Ik haak ook nog geen jaar.. Ben er in januari mee begonnen. Ik ben echter lang niet zo actief als jullie
MIJSJEEEEE, check je mail eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |