abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86821863
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat ik al zei: hopelijk doet de nieuwe regering-wie het ook wordt-zijn best om de achterstandswijken leefbaarder te maken.
Tja als het dit experiment met extreem-rechts wordt zal het allemaal wel weer wegbezuinigd worden. De opkomende verpaupering is dan namelijk weer een mooie stok om de Marokkanen mee te slaan :s)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_86821903
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

In 2006 waren er veel stemmen uitgebracht op de SP. En om nou te zeggen dat dat voor veel van de kiezers een doordachte intelligente keuze is geweest waag ik te betwijfelen. Maar om ze voor "dom" te verslijten gaat mij een brug of wat te ver. Maar met PVV-stemmers (overigens bestaat een significant deel der PVV-stemmers uit kiezers die in 2006 één van de vakjes onder de SP-kolom rood kleurden) is dat natuurlijk héél anders.
Je begint nu over de SP, leuk maar daarmee ontwijk je wel de vraag van Mutant...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_86827743
kan me nauwelijks voorstellen dat dezelfde mensen die eerst de SP groot maakten, nu met zn allen lope te roepen dat de linkse kerk de oorzaak van alle ellende is, en de linkse hobbies allemaal weg moeten.

nou ja, als ze dom zijn, dan kan ik het me weer wel voorstellen.
pi_86901539
quote:
Links helpt Wilders door PVV-kiezers te kleineren
http://extra.volkskrant.n(...)kiezers_te_kleineren

^O^
pi_86901917
quote:
quote uit artikel:
'In zijn beleving is die tweedeling er al lang: ‘wij’, dat zijn de autochtone burgers die sociaal-economisch onderaan de ladder staan. En ‘zij’, dat zijn de Boven Ons Gestelden, in het bijzonder juist die leden uit de bovenklasse die hun vermeende morele superioriteit niet kunnen onderdrukken en zich wentelen in het onbezorgde kosmopolitisme dat zij zich, anders dan de autochtone kleinburger in de gemiddelde Vogelaarwijk, kunnen permitteren. Die zaligmakende levens- en denkwijze vaardigen zij dan ook nog eens uit aan de ‘kleine luyden’ op wie die geprivilegieerde en veelal linkse bovenlaag in het geniep – maar soms ook helemaal niet in het geniep – neerkijkt.'
pi_86902605
jaja, dus als wilders linksstemmers kleinneert dan leid dat ook tot meer stemmen voor links? beetje onzin, dit.
pi_86902845
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef okiokinl het volgende:
jaja, dus als wilders linksstemmers kleinneert dan leid dat ook tot meer stemmen voor links? beetje onzin, dit.
Lees het hele artikel nu eens :)
pi_86902857
Zwagerman heeft weliswaar een punt, maar het is maar een kleintje. Bovendien wordt de PVV-stemmer niet gekleineerd (althans, niet door de linkse partijen), maar de PVV zelf. En waarom mag het beestje niet bij de naam worden genoemd? Omdat je dan een grote groep stemmers tegen het hoofd stoot? Kom op zeg, het zijn volwassen mensen. Zij hebben het volste recht om op de PVV te stemmen, maar tegenstanders hebben ook het volste recht om hen op die keuze af te rekenen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86903054
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lees het hele artikel nu eens :)
heb ik gedaan. dit is de conclusie van het artikel:
Identiteitscrisis
De scheldpartij van Ramdas illustreert onbedoeld de identiteitscrisis op links. Het – onjuiste en achterhaalde – zelfbeeld is: vooruitstrevend en emanciperend. Maar de luidkeels beleden weerzin ten aanzien van ‘white trash’ toont dat die emancipatie zich dan kennelijk moet voltrekken door middel van gescheld op de te verheffen bevolkingsgroep.

Emanciperen door te incrimineren: dát kan de bedoeling niet zijn. Mede door dat kleineren en incrimineren van de grote noden onder kleine luyden ontstond het nieuwe land binnen een land: Wildersland.

ben het er niet mee eens.
pi_86903073
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
Zwagerman heeft weliswaar een punt, maar het is maar een kleintje. Bovendien wordt de PVV-stemmer niet gekleineerd (althans, niet door de linkse partijen), maar de PVV zelf. En waarom mag het beestje niet bij de naam worden genoemd? Omdat je dan een grote groep stemmers tegen het hoofd stoot? Kom op zeg, het zijn volwassen mensen. Zij hebben het volste recht om op de PVV te stemmen, maar tegenstanders hebben ook het volste recht om hen op die keuze af te rekenen.
Oh, nu zijn het volwassen mensen ? Heb anders vele malen andere benamingen gelezen ;)
pi_86903185
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, nu zijn het volwassen mensen ? Heb anders vele malen andere benamingen gelezen ;)
Objectief gezien zijn het natuurlijk volwassenen. Al is dat in het geval van sommige PVV-stemmers moeilijk te geloven. Mijn oom komt bijvoorbeeld over als een gefrusteerde puber met ongeveer evenveel verstand als Patty Brard.
pi_86903297
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Objectief gezien zijn het natuurlijk volwassenen. Al is dat in het geval van sommige PVV-stemmers moeilijk te geloven. Mijn oom komt bijvoorbeeld over als een gefrusteerde puber met ongeveer evenveel verstand als Patty Brard.
Is dat enkel voorbehouden aan PVV-stemmers? Dan vraag ik me af op welke partijen die mensen in het verleden gestemd hebben.
pi_86903452
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Is dat enkel voorbehouden aan PVV-stemmers? Dan vraag ik me af op welke partijen die mensen in het verleden gestemd hebben.
Toen waren dat soort mensen uiteraard ook stupide. Alleen nu wordt hun domheid gemengd met een extreme afkeer voor alles dat islamitisch of links is. Domme mensen zijn ook eenvoudig op te hitsen. Dat maakt hen gevaarlijk.
pi_86903621
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toen waren dat soort mensen uiteraard ook stupide. Alleen nu wordt hun domheid gemengd met een extreme afkeer voor alles dat islamitisch of links is. Domme mensen zijn ook eenvoudig op te hitsen. Dat maakt hen gevaarlijk.
Zit daarin ook niet de zwakte van andere partijen? Voor veel mensen in Nederland is de boodschap wellicht te moeilijk te begrijpen en daardoor vallen ze voor een partij die het (te) simpel brengt. In mijn ogen hebben veel partijen de strijd met de PVV gewoon verkeerd aangepakt en kregen daarvoor tijdens de verkiezingen de deksel op de neus.
pi_86903835
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Zit daarin ook niet de zwakte van andere partijen? Voor veel mensen in Nederland is de boodschap wellicht te moeilijk te begrijpen en daardoor vallen ze voor een partij die het (te) simpel brengt. In mijn ogen hebben veel partijen de strijd met de PVV gewoon verkeerd aangepakt en kregen daarvoor tijdens de verkiezingen de deksel op de neus.
Hoe moeten de andere partijen het dan brengen? De oppervlakkige retoriek van Wilders overnemen? Want dat is de enige taal waar dergelijke figuren gevoelig voor zijn. Wilders slaat harde taal uit, en dat spreekt hen wel aan. Het immigratievraagstuk is inderdaad beroerd aangepakt door de gevestigde orde, maar om vervolgens aan te komen schijten met eigen volk eerst-retoriek, zet mijns inziens ook geen zoden aan de dijk.
pi_86904430
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar stemden die in jouw ogen stupide mensen op toen de PVV er nog niet was?
pi_86904458
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

LPF?
pi_86904699
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

LPF, CDA, SP of CD.
pi_86905072
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

LPF, CDA, SP of CD.
Allemaal domme mensen?

Het zijn toch de mensen van de extreme partijen (Groen Links en de PVV) die schelden?

Dit is trouwens ook wel weer een mooi stukje, maar mensen van Groen Links die aan een hartkwaal lijden kunnen het misschien beter niet lezen. ;)

http://www.bbrussen.nl/20(...)rgeroorlog/#comments
pi_86905164
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

LPF, CDA, SP of CD.
Vond jij mensen die op de SP stemmen dan ook dom en achterlijk?
Van de LPF of de CD hoef ik dat niet te vragen, daarvan denk ik wel te weten hoe je daar over denkt.
Het CDA ook wel, daar heb je een hekel aan vanwege de C in de naam.

Maar de SP ?
pi_86905208
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef dylany het volgende:

[..]

Allemaal domme mensen?

Het zijn toch de mensen van de extreme partijen (Groen Links en de PVV) die schelden?

Dit is trouwens ook wel weer een mooi stukje, maar mensen van Groen Links die aan een hartkwaal lijden kunnen het misschien beter niet lezen. ;)

http://www.bbrussen.nl/20(...)rgeroorlog/#comments
Niet allemaal, maar een deel van dat electoraat is naar de PVV gevlucht. Het domme deel dus.
pi_86905249
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vond jij mensen die op de SP stemmen dan ook dom en achterlijk?
Van de LPF of de CD hoef ik dat niet te vragen, daarvan denk ik wel te weten hoe je daar over denkt.
Het CDA ook wel, daar heb je een hekel aan vanwege de C in de naam.

Maar de SP ?
SP kreeg in 2006 veel proteststemmen. Dat zijn vaak niet de meest intelligente kiezers.
  maandag 27 september 2010 @ 16:37:43 #248
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86905430
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

SP kreeg in 2006 veel proteststemmen. Dat zijn vaak niet de meest intelligente kiezers.
Ze wilden dat er iets zou gaan veranderen, en de proteststemmen op de PVV lijken iets op te gaan leveren.
pi_86905536
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ze wilden dat er iets zou gaan veranderen, en de proteststemmen op de PVV lijken iets op te gaan leveren.
Ik denk dat er helemaal niets gaat veranderen. Het enige wat verandert is dat de crisis nu voor de volle honderd procent bij de normale man wordt neergelegd, met dank aan de VVD.
  maandag 27 september 2010 @ 16:49:12 #250
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86905964
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat er helemaal niets gaat veranderen. Het enige wat verandert is dat de crisis nu voor de volle honderd procent bij de normale man wordt neergelegd, met dank aan de VVD.
Volgens mij heeft de PVV het al voorelkaar dat het fenomeen 'Moord, Doodslag; Taakstraf' niet meer voor zal komen. Lijkt me toch een hele vooruitgang. Ook zie ik dat op lange termijn de immigratieregels zullen worden aangescherpt.

Het ziet er naar uit dat mijn stem op de PVV al meer heeft waargemaakt dan dat ik zelf ooit had kunnen dromen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')