Hahaha, heerlijk nummer, maar ook heel fout inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:52 schreef Suzu het volgende:
Mahaha, Never Gonna Give You Up - Rick Astley
Dan ben jij vast een zondagskind.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:52 schreef Suzu het volgende:
Bij mij ook!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:52 schreef Suzu het volgende:
Die was bij mij net binnengekomen nummer 29quote:
December '85, ik ookquote:
Je bent al de 3e in dit topic... Heeft die plaat zo lang op 1 gestaan, of was er 9 maanden daarvoor een grote stroomstoring in het land?quote:
Ik ben van 19 oktoberquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je bent al de 3e in dit topic... Heeft die plaat zo lang op 1 gestaan, of was er 9 maanden daarvoor een grote stroomstoring in het land?
Ik geloof je wel hoor... Alleen opvallend dat je al de 3e bent, met dat nummer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:00 schreef nattezwabber het volgende:
[..]
Ik ben van 19 oktoberfor real
Die is uit 1970. In 1981 stond de live versie op één:quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef snakelady het volgende:
Ik ben op 19 januari 1981 geboren.
Bij mij stond Lola van The kinks op nummer 1
Vind het een heel leuk nummer!
Op de site van http://www.top40.nl/ kan je kijken welk nummer toen der tijd op nummer 1 stond.
Je hebt gelijk, zal het even veranderen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Die is uit 1970. In 1981 stond de live versie op één:
O/T:
ik ook alquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Bij mij ook!
Rickrolled for life
Laat oktober ook al, dus deze is ook voor mijquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:42 schreef fratsman het volgende:
november 1980.... Nou nou wat een bazennummer.![]()
quote:
Dat vind ik eigenlijk nog wel een goed nummer... wat ze voor de rest nog hebben gemaakt trok op niet veel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:46 schreef Liandri het volgende:
Zelf geboren op 05-01-87
3 januari The Bangles Walk like an Egyptian
stond toen op 1 in de nl top 40 `-.-
Je kunt ook het positieve hiervan inzien: als niet Lionel Richie, maar jouw vader die broek gedragen had, dan was jij helemaal nooit geboren.quote:
Echt idd, ik zit nu even de clip te bekijken, ongelooflijk dat hij dat ding heeft aangekregen.quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je kunt ook het positieve hiervan inzien: als niet Lionel Richie, maar jouw vader die broek gedragen had, dan was jij helemaal nooit geboren.
Of Dries Roelvink..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
We hebben bijna allemaal foute 70s en 80s platen. Maarja, over een paar jaar komen hier gasten met Jordy van Loon op 1 toen ze geboren werden.
Ter ondersteuning van mijn standpunt...quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog wel een goed nummer... wat ze voor de rest nog hebben gemaakt trok op niet veel.
Vet, ik zou er blij mee zijn ..quote:Op zondag 5 september 2010 00:26 schreef ry4life het volgende:
Kan het niet geloven maar er staat toch echt, Irene Moorse en de smurfen met no limit
Geweldig nummer inderdaad!quote:Op zondag 5 september 2010 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
was ik maar een week eerder geboren, dan was ik geboren met:
Mijn aller eerste cd-singeltje was datquote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef Bobbie_vp het volgende:
Ik heb de foutste plaat ooit....
Captain Jack...
quote:Op zondag 5 september 2010 14:49 schreef zakjapannertje het volgende:
de grootste hit van 1980, vandaar dat het liedje me bekend over komt
Dit. Irritant zeiknummer.quote:
Same!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef 8108139dpths het volgende:
Niets mis met Michael Jackson, maar dit is wel zo'n janknummer.
Ja dat viel mij ook al op, terwijl er best veel goede nummers tussen staan en anders zijn ze op zijn minst lachwekkendquote:Op zondag 5 september 2010 14:41 schreef krioro het volgende:
Wat zijn er veel mensen negatief over 'hun nummer' zeg, ik vind het overgrote deel toch best tof eigenlijk.
Hier ook, we konden het slechter treffenquote:
Ik zie niet waar je dat van je geboortedag kan vindenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef snakelady het volgende:
Ik ben op 19 januari 1981 geboren.
Bij mij stond Lola van The kinks ( live versie) op nummer 1
Vind het een heel leuk nummer!
Op de site van http://www.top40.nl/ kan je kijken welk nummer toen der tijd op nummer 1 stond.
Links bovenin onder 'zoek & vind'.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:43 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik zie niet waar je dat van je geboortedag kan vinden?
Maar een dag voor mijn geboorte was het iig 'je loog tegen mij' van Drukwerk.
Ah, dan blijft het alsnog Drukwerk met Je loog tegen mijquote:Op woensdag 8 september 2010 00:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Links bovenin onder 'zoek & vind'.
Das minstens net zo erg als de mijne !quote:
je wilt niet weten hoe belangrijk die tune voor mij was @ kinderdiscoquote:Op woensdag 8 september 2010 03:24 schreef Nober het volgende:
Eigenlijk geen slecht nummer, 6 weken op 1 destijds gevolgd door André van Duin met Als je Huilt/Bim Bam!
Je hebt geen smaakquote:Op woensdag 8 september 2010 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das minstens net zo erg als de mijne !
Ik denk zeker te weten van wel hoor !!!quote:
Show me!quote:Op woensdag 8 september 2010 03:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk zeker te weten van wel hoor !!!
Que? Ik zit hier met veul slaap in de ogen.. en kan na 3 keer lezen nog geen chocola maken van datquote:Op woensdag 8 september 2010 03:38 schreef ondeugend het volgende:
Maywood for god's sake ! das veul erger dan being garfunkeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |