Niet naar buiten gaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:08 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jaa opzich welMaar het is nog vroeg, misschien dat ik zo nog even ga
Oke alvast byequote:Op zaterdag 4 september 2010 00:08 schreef honkeytonk het volgende:
Over 1.349348 minuten ga ik slapen.
hell noquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Als we deze NB binnen een kwartier vol krijgen zetten we dan een record?Volgens mij wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
Doe normaal man.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:08 schreef honkeytonk het volgende:
Over 1.349348 minuten ga ik slapen.
Dat wordt heel lastigquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Als we deze NB binnen een kwartier vol krijgen zetten we dan een record?Volgens mij wel
bel guinness book of recordsquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
uhu, maar dan moeten we snel postenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
Waar zijn die pics dan.quote:Op 03-09-2010 13:55 schreef Flippiee
Ze komen er als naatje1 en ik tegelijk in NB zitten.
Geen kuikens gehaald daar, wel nieuwe jas/pattas/trui/jeans en het afgetopt met een sjaal, ik lijk nu net zo'n Scandinavische H&M figuur maar vind het wel tof voor de winter. Mijn broeder heeft alleen zo'n klein pauper Nike tasje gekocht. 'Voor als ik mijn portemonnee ergens in wil doen en ik geen broekzakken heb', hij loopt altijd in trainingsbroeken en petjes.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
dus panzer, nog chcickies gehosseld in onze hoofdstad?
Vroeger was NB pas vetquote:
regelsquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef HeaN82 het volgende:
http://skoften.net/index/video/sex_voor_de_buch
![]()
![]()
Kanus ik ga ze al uploadenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Flippiee
[..]
Waar zijn die pics dan.
Dat is het dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef SpauldingPF het volgende:
Al die kinders die normaal allang op bed liggen tijdens NB zijn er nu natuurlijk.
Penisquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Flippiee
[..]
Waar zijn die pics dan.
Geef hem aids dan, jonge.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen kuikens gehaald daar, wel nieuwe jas/pattas/trui/jeans en het afgetopt met een sjaal, ik lijk nu net zo'n Scandinavische H&M figuur maar vind het wel tof voor de winter. Mijn broeder heeft alleen zo'n klein pauper Nike tasje gekocht. 'Voor als ik mijn portemonnee ergens in wil doen en ik geen broekzakken heb', hij loopt altijd in trainingsbroeken en petjes.![]()
flippie heeft haar eerste man al gepost en is nu tegelijkertijd simultaans haar foto aan het uppenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Flippiee
[..]
Waar zijn die pics dan.
Pics?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kanus ik ga ze al uploaden
En haai PB
Kom we doen een rollator racequote:Op zaterdag 4 september 2010 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is het dusGA WEG!!! Ik kan het zo niet meer bijhouden op mijn leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |