Geef hem aids dan, jonge.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen kuikens gehaald daar, wel nieuwe jas/pattas/trui/jeans en het afgetopt met een sjaal, ik lijk nu net zo'n Scandinavische H&M figuur maar vind het wel tof voor de winter. Mijn broeder heeft alleen zo'n klein pauper Nike tasje gekocht. 'Voor als ik mijn portemonnee ergens in wil doen en ik geen broekzakken heb', hij loopt altijd in trainingsbroeken en petjes.![]()
flippie heeft haar eerste man al gepost en is nu tegelijkertijd simultaans haar foto aan het uppenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Flippiee
[..]
Waar zijn die pics dan.
Pics?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kanus ik ga ze al uploaden
En haai PB
Kom we doen een rollator racequote:Op zaterdag 4 september 2010 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is het dusGA WEG!!! Ik kan het zo niet meer bijhouden op mijn leeftijd
jaaaaaaaren geledenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer was vroeger? Ik post nu al 4 maanden mee in NB dus
das geen vroegerquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer was vroeger? Ik post nu al 4 maanden mee in NB dus
scherp van jequote:
Dan zal hij alleen maar vernikeren. Nike is tof, overigens.quote:
Mooi zo, mooi zo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kanus ik ga ze al uploaden
En haai PB
Scriptkloonsquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets post sneller dan de posse van Mankepoot, Simon_Sprinkhaan en Kerkratje.
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets post sneller dan de posse van Mankepoot, Simon_Sprinkhaan en Kerkratje.
Nee maar!?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zijn pas over de helft mijn vriend!
Ik heb een elektronische rolstoelquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
pff jij doet ook wheelie's in je rolstoel
JAWOLquote:
we hebben geduldquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Het is wachten tot mijn mobiel ze gemaild heeft naar mijn email
quote:
patjequote:
Stuur ze gewoon door naar mijn mobielquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Het is wachten tot mijn mobiel ze gemaild heeft naar mijn email
jaquote:
quote:
Dat moet ik zometeen ook nog makenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
even genieten van mijn avond snack
de leider zou de schuld op zich moeten nemen in landsbelangquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef SpauldingPF het volgende:
[ afbeelding ]
Joehooeee, iemand hier ?
Dus flip..quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
de leider zou de schuld op zich moeten nemen in landsbelang
ben je ziek?quote:
ik voel mij wel de leider van dit zooitje ongeregeldquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
de leider zou de schuld op zich moeten nemen in landsbelang
daar moest je lang voor zoeken, maar het is verbeteringquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef SpauldingPF het volgende:
[ afbeelding ]
Joehooeee, iemand hier ?
ik stem voorquote:
Slechte leider ben je danquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik voel mij wel de leider van dit zooitje ongeregeld
een vrouw de leiding gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |