Sorry, heb je toch niet weggejaagd hè?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Is dit de SC die over auto's en motoren gaat?
Nee joh, ik ben net thuis.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, heb je toch niet weggejaagd hè?
Kijk, dan weet je waar je voor betaalt.quote:Ik heb trouwens voor het eerst de 'open nieuw deel' knop gebruikt. Geniaal.
Als dat alles is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben net thuis.![]()
[..]
Kijk, dan weet je waar je voor betaalt.
Volgens mij zijn dat nog gemeen snelle motorfietsen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
een daihatsu driecylinder (niet uit een charade voor de afwisseling), koppeling van de bmw transmissie in het vliegwiel gefrunnikt
[ afbeelding ]
Let me rephrase that.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nog gemeen snelle motorfietsen!
Nog zuiniger wel denk ik. Bijna geen luchtweerstand meer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
valt vies tegen, dit blok is een industrieel blok voor kleine graafmachientjes en zitmaaiers enzo
maar met de tdi van de charade kan je volgens mij wel flink harden lekker 1:35 rijden
Dat wel, maar dan nog is 50pk niet heel veel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar met 50 pk op een motor heb je een stuk meer lol dan in een auto
nee, maar de 170 haal je er wel meequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog zuiniger wel denk ik. Bijna geen luchtweerstand meer.
[..]
Dat wel, maar dan nog is 50pk niet heel veel.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik duik mijn bed in.![]()
Mijn vakantiedagen waren al aardig volgeboekt, vandaag is daar de zaterdagochtend nog bijgekomen.![]()
uhuhquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef JJH het volgende:
Een 1.4 TDI heeft 75 pk en 195nm aan koppel.![]()
Dat is leuk.
Op de trailer mee naar Engeland en daar laten keuren. Daarna als Engels voertuig invoeren naar NL.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh![]()
maar eerst maar eens een oud bmwtje opknappen en gewoon op benzine rijden, ik zie erg op tegen de administratieve rompslomp om een eigen motor te bouwen (tekening laten keuren, frame laten keuren, bonnetjes laten zien, volledige motor laten keuren, belasting betalen, en ook nog een godsvermogen betalen voor al die keuringen) in engeland zijn ze daar dan toch beter in, kan je gewoon bij een keurstation je ding laten keuren en dezelfde dag nog wegrijden met een gekeurd voertuig, voor een fractie van de prijs
Lekker avondje gehad?quote:
Ja heel gaaf, was voor m'n verjaardag dus ik wist van niks, moest om 17:15 op Den Haag HS staat en thats it. Dus we gingen naar Amsterdam, wist nog niks, nog een stukkie met metro.quote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel gaaf, was voor m'n verjaardag dus ik wist van niks, moest om 17:15 op Den Haag HS staat en thats it. Dus we gingen naar Amsterdam, wist nog niks, nog een stukkie met metro.
En toen zijn we wezen (d)aten in the darkIn dat restaurant
![]()
Echt heeeeeeeeeeeeeel gaaf om te doen. Ik zal niet teveel verraden, maar 1 ding; het is ECHT gewoon helemaal donker. Als je je handen 1cm voor je gezicht houdt zie je ze niet
Ik dacht vooraf (je krijgt eerst even een drankje en wat uitleg 'in het licht') dat er wel een beetje schemer zou zijn, maar echt totaal niet.
Je word dan ook bediend door (bijna) blinden, dus die zijn het gewend en kennen de ruimte.
Heel gaaf, we hadden het uitgebreide menu met amuse, voorgerecht, spoom, hoofdgerecht, kaasplankje, nagerecht, en bijpassend wijnarrangement.
Erg lekker ook
Oh gaaaaaf! Heb ik ook gedaan begin dit jaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel gaaf, was voor m'n verjaardag dus ik wist van niks, moest om 17:15 op Den Haag HS staat en thats it. Dus we gingen naar Amsterdam, wist nog niks, nog een stukkie met metro.
En toen zijn we wezen (d)aten in the darkIn dat restaurant
![]()
Echt heeeeeeeeeeeeeel gaaf om te doen. Ik zal niet teveel verraden, maar 1 ding; het is ECHT gewoon helemaal donker. Als je je handen 1cm voor je gezicht houdt zie je ze niet
Ik dacht vooraf (je krijgt eerst even een drankje en wat uitleg 'in het licht') dat er wel een beetje schemer zou zijn, maar echt totaal niet.
Je word dan ook bediend door (bijna) blinden, dus die zijn het gewend en kennen de ruimte.
Heel gaaf, we hadden het uitgebreide menu met amuse, voorgerecht, spoom, hoofdgerecht, kaasplankje, nagerecht, en bijpassend wijnarrangement.
Erg lekker ook
Ja, en ook echt van die praktische dingen zat ik me druk over te makenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gaaaaaf! Heb ik ook gedaan begin dit jaarWat een ervaring hè!
Ik werd in het begin even niet goed, je ziet écht niets en ik raakte lichtelijk in paniek van wat er op mijn bord lag. Ik had het verrassingsmenu en mijn fantasie ging een eigen leven leiden
Haha ja dat herken ik wel, ik at met vinger en vork. Niet te geloven hoe afhankelijk je bent van je zicht en ook héél gaaf om te merken dat je andere zintuigen het zó over nemen zodra dat zicht er niet meer is. Ik vond het trouwens best moeilijk om te raden wat ik nou precies atquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en ook echt van die praktische dingen zat ik me druk over te makenhoe weet je dat je bord leeg is? Of dat je iets hebt wat je in een keer op kan prikken/lepelen. Dus ja, dan maar voorzichtig met de handjes beetje vanaf de rand van het bord aftasten hoe groot het is en wat voor substantie enzo
Nee dat was beetje het nadeel bij ons, het was echt erg druk en rumoerig. Daardoor liep het hele idee van je ober roepen en ze herkennen aan die belletjes beetje in het honderd. Waren later ook nog 2x een groep die wegging zonder nagerecht omdat het gewoon te lang duurde. Wij hebben uiteindelijk ook een wijn te weinig gehad van het arrangement omdat ze er gewoon niet aan toekwamen. Dus dat was een beetje het (enige) nadeel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja dat herken ik wel, ik at met vinger en vork. Niet te geloven hoe afhankelijk je bent van je zicht en ook héél gaaf om te merken dat je andere zintuigen het zó over nemen zodra dat zicht er niet meer is. Ik vond het trouwens best moeilijk om te raden wat ik nou precies atHadden jullie op een gegeven moment ook contact met andere gasten? Wij waren best laat op de avond en wij liepen allemaal dingen naar elkaar te roepen
Ja, het duurde bij ons ook vrij lang. Tussen het voor- en hoofdgerecht zaten wel 30 minuten. We waren even bang dat ze ons niet zagen zittenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat was beetje het nadeel bij ons, het was echt erg druk en rumoerig. Daardoor liep het hele idee van je ober roepen en ze herkennen aan die belletjes beetje in het honderd. Waren later ook nog 2x een groep die wegging zonder nagerecht omdat het gewoon te lang duurde. Wij hebben uiteindelijk ook een wijn te weinig gehad van het arrangement omdat ze er gewoon niet aan toekwamen. Dus dat was een beetje het (enige) nadeel.
En het is natuurlijk gewoon stukje prijziger dan een 'normaal' etentje. Dus ik had de mazzel dat ik het als cadeautje kreegMaar geloof dat het totaal (incl dus de wijn en die 2 extra gangen) rond de 130 euro lag.
Nou vertel, met plaatjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
laat is dan maar puur uit verveling vertellen over de laptop die ik net besteld heb![]()
want ik moet nog een paar dagen wachten voor hij er is en tot die tijd zit ik te stuiteren
Ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
het is een workstation laptop van lenovo, met een grafische kaart die speciaal gemaakt is voor CAD tekenen
[ afbeelding ]
-geheimtaal-
het heeft een lalalala, een dumdumdum, en een AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
LALALALALA LALALALALA LALALALALALALALADUMDUMDUMDUM DUDUDUDUDUUUUUUU *AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH*
Rara welk nummer?
Klinkt als een leuk gebakje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
het is een workstation laptop van lenovo, met een grafische kaart die speciaal gemaakt is voor CAD tekenen
[ afbeelding ]
met een corei7 mobile quad processor, lekker snel dus, en 4 gig DDR3 geheugen uitbreidbaar tot max 16 gig (want 4 slots in plaats van 2 zoals in de meeste laptops)
met een full HD scherm, met 95% gamut (nauwkeurige kleurweergave, handig bij designen )
en als het goed is ook een ingebouwde calibratiesensor, zodat de kleuren altijd goed zijn![]()
en zoals bij alle goeie lenovo's, een magnesium rolkooi aan de binnenkant, zodat hij bijna niet kapot te krijgen is
Loving you van Minnie Ripertonquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
LALALALALA LALALALALA LALALALALALALALADUMDUMDUMDUM DUDUDUDUDUUUUUUU *AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH*
Rara welk nummer?
Helaas hier geen prijsquote:
Bad Romance?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Rara welk nummer?
DA DA OEH LA LAquote:
quote:
Hallo.quote:
En dan naar Japan toch?quote:Op zondag 5 september 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
Nog twee dagen werken, als het lukt. Mijn nek ligt nu zo goed als beton vastgestort
Wie?quote:Op zondag 5 september 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hij doet je standaard PI dus niet als je vanaf mobiel post
ahquote:
Ja, eens kijken of ze het daar los krijgen, als dat maandag niet lukt.quote:
Wel rot in het vliegtuig lijkt mequote:Op zondag 5 september 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, eens kijken of ze het daar los krijgen, als dat maandag niet lukt.
Wel als je de nieuwe lay-out gebruikt.quote:Op zondag 5 september 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hij doet je standaard PI dus niet als je vanaf mobiel post
Ja, daar kijk ik ook echt al naar uit...quote:Op zondag 5 september 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel rot in het vliegtuig lijkt me
Die gebruik ikquote:Op zondag 5 september 2010 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je de nieuwe lay-out gebruikt.
Raar dan. Ik gebruik die op mijn mobiel ook en dan heb ik gewoon alle settings zoals op mijn laptop?quote:
Ik gebruik op m'n mobiel nog wel die mobiele layout. Op de PC gewoon de nieuwe. Maar ik dacht dat die standaard PI gewoon altijd mee zou komen, niet dusquote:Op zondag 5 september 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar dan. Ik gebruik die op mijn mobiel ook en dan heb ik gewoon alle settings zoals op mijn laptop?
Ah, zo. Nee, dat gaat niet, die oude mobiele lay-out is op geen enkele wijze gekoppeld met de nieuwe lay-out volgens mij.quote:Op zondag 5 september 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gebruik op m'n mobiel nog wel die mobiele layout. Op de PC gewoon de nieuwe. Maar ik dacht dat die standaard PI gewoon altijd mee zou komen, niet dus
Toch weer wel op de een of andere manier, veranderde gister op mobiel m'n aantal posts per pagina en al m'n settings waren in de nieuwe meteen over de zeikquote:Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zo. Nee, dat gaat niet, die oude mobiele lay-out is op geen enkele wijze gekoppeld met de nieuwe lay-out volgens mij.
Ja dat had ik ook.quote:Op zondag 5 september 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch weer wel op de een of andere manier, veranderde gister op mobiel m'n aantal posts per pagina en al m'n settings waren in de nieuwe meteen over de zeik
Ja was echt best wel storend. Want de meeste van die settings kan je (nog?) niet in nieuw veranderen. Dus ik moest alles resetten, en dan had ik standaard weer ad's, en geen kleurtjes voor TS en eigen posts, en quickquote was gaar. Maarja die ad's en quickquote en topicgallery uitzetten kan niet in nieuw, dus kon ik weer naar bagger om dat in te stellen, en dan weer naar nieuw.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik word ben een geek, ik heb gister weer 2 foute shirts besteld. Deze keer geen band-shirts, maar wel nerdy shirts
We houden evengoed van je hoorquote:
voor-voor-voorvaderland hequote:Op zondag 5 september 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, je vaderland
Einde van België is in zicht
What's for dinnerquote:Op zondag 5 september 2010 18:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben 2 dagen weg geweest en jullie zijn 2 pagina's verder.
Ik ben trouwens weer aan het koken.
Ll, we hebben dezelfde onderzetters!quote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IKEAquote:Op zondag 5 september 2010 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ll, we hebben dezelfde onderzetters!
Goed, as you can see abovequote:Op zondag 5 september 2010 20:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed! Nog een beetje duf maar verder niets te klagen.
En bij jou?
Voedselspammert.quote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De noribladen van te voren door de helft snijden, dan heb je een perfect wit rolletjequote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een gehaktrol?quote:Op zondag 5 september 2010 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tis alweer op![]()
Tuinbonen met aardappelen en een gehaktrol.
Nerdquote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik word een geek, ik heb gister weer 2 foute shirts besteld. Deze keer geen band-shirts, maar wel nerdy shirts
*jaloers*quote:Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
De noribladen van te voren door de helft snijden, dan heb je een perfect wit rolletje
Ik heb het een tijd niet gemaakt, maar over drie dagen ga ik weer helemaal los. Fatty tuna als ontbijt
Yumzquote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem een flinke tas mee, het is wel koud daarboven, maar je kunt meequote:
Hoe laat moet ik waar zijn?quote:Op zondag 5 september 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem een flinke tas mee, het is wel koud daarboven, maar je kunt mee
Woensdagmiddag zal ik wel inchecken denk ik. Moet ik broodjes in die tas doen?quote:
Haha gaaf!quote:Op zondag 5 september 2010 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Alle beleg is goed, behalve kaas.quote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Woensdagmiddag zal ik wel inchecken denk ik. Moet ik broodjes in die tas doen?
Ik ben al aan het nadenken over koppels!quote:Op zondag 5 september 2010 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik mag ook op mezelf stemmen toch?quote:Op zondag 5 september 2010 21:40 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha ik ben al lijstjes aan het maken
Ah, anoniem 5.quote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag ook op mezelf stemmen toch?
Jou heb ik aan iemand gekoppelt.quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alle beleg is goed, behalve kaas.![]()
[..]
Ik ben al aan het nadenken over koppels!Eén naam weet ik al.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jou heb ik aan iemand gekoppelt.
quote:En ik denk dat ik JJH en Tombo bij elkaar zet
Neequote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
(je weet dat elkaar irl al gezien hebben?
)
Ja!quote:
Zolang ik anoniem ben, no worries.quote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, anoniem 5.Heb je de vrouw de deur uitgedaan?
Wie?quote:
Het is immers toch donker, slim!quote:
Precies, ik houd mijn handen boven tafel.quote:
Ik vind het ook spannend en ik doe niet eens meequote:Op zondag 5 september 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie?![]()
Ik vind het stiekem best spannend.![]()
whehe die had ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het ook spannend en ik doe niet eens mee![]()
Ik wil het niet verklappen maar vooruit, ik post het straks toch: UIO_AMS
quote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het ook spannend en ik doe niet eens mee![]()
Ik wil het niet verklappen maar vooruit, ik post het straks toch: UIO_AMS
quote:Op zondag 5 september 2010 21:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
whehe die had ik ook![]()
Kijk maar in het stemtopic.
Wat zijn dobbelsteenavonturen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Als ik het rijtje zo bekijk vind ik dat een hele leuke keuze.Ik ben in ieder geval al fan van zijn dobbelsteenavonturen.
Ik ben nog aan het puzzelenquote:Op zondag 5 september 2010 21:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
whehe die had ik ook![]()
Kijk maar in het stemtopic.
Aan elk cijfer van de dobbelsteen een actie binden en daar aan vast houden. Dus je bent in een stad, en je zet zes keuzes op he dobbelsteen, wat ga je doen:quote:
Hehe, geinigquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan elk cijfer van de dobbelsteen een actie binden en daar aan vast houden. Dus je bent in een stad, en je zet zes keuzes op he dobbelsteen, wat ga je doen:
1: verder naar stad 2
2: museum X
3: pretpark Y
etc
Gooien en dat ook gaan doen.
Overigens begint dat al met het bepalen van je vakantie.
Het Grote Dobbelsteenavontuur 2010 # 3: Het complete verslag! (het is een hele reeks, de eerder delen kun je zo opzoeken)quote:
Je had de vrouw toch de deur uit gedaan? Dan heb je nu weer genoeg te vertellen.quote:Op zondag 5 september 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
Ik wil wel zo'n boekje, ik heb toch nooit wat te vertellen
Dat kan ik toch niet vertellen.quote:Op zondag 5 september 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had de vrouw toch de deur uit gedaan? Dan heb je nu weer genoeg te vertellen.
Wat leukquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan elk cijfer van de dobbelsteen een actie binden en daar aan vast houden. Dus je bent in een stad, en je zet zes keuzes op he dobbelsteen, wat ga je doen:
1: verder naar stad 2
2: museum X
3: pretpark Y
etc
Gooien en dat ook gaan doen.
Overigens begint dat al met het bepalen van je vakantie.
Ik denk dat je dat het best even de woonkamer in kunt tetteren. Al zou het wel leuk zijn als ze hier zou reagerenquote:
Ja, ieder een spamt dat al, nou weet ik het helemaal niet meer. Zelfs de anoniempjes ken ik al.quote:Op zondag 5 september 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[spam] Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark [/spam]
Hebben we net gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[spam] Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark [/spam]
VERTEL!quote:Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ieder een spamt dat al, nou weet ik het helemaal niet meer. Zelfs de anoniempjes ken ik al.
Dan is ie niet meer anoniemquote:
Heb je al gestemd Erik?quote:
Hehequote:Op zondag 5 september 2010 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeee niet zeggen Phenoanders is de spanning eraf
Ik doe niet aan blind daten en al helemaal niet in het donkerquote:Op zondag 5 september 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je al gestemd Erik?
Was trouwens echt iets voor jou geweest om aan mee te doen.
Maar nu is patrique de enige man die op mannen valtquote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe niet aan blind daten en al helemaal niet in het donker.
Tombo trekt dit heel slecht.quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij glijd echt bijna van de bank af, of niet?
quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo trekt dit heel slecht.![]()
Hihihi, ik zei slecht.
Ik merk het.quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo trekt dit heel slecht.![]()
Hihihi, ik zei slecht.
Doe ik ook niet. Ze willen niet voor niets anoniem blijvenquote:Op zondag 5 september 2010 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeee niet zeggen Phenoanders is de spanning eraf
Nouquote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij glijd echt bijna van de bank af, of niet?
Maar jij bent ook zo'n blauwe. Dat telt niet.quote:Op zondag 5 september 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ze willen niet voor niets anoniem blijven
Ik zie alleen maar overal roepen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou![]()
Ik ben nieuwsgierig, das heul iets anders
quote:Op zondag 5 september 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Een dezer dagen komt JJH nog écht uit de kast volgens mij.
Das nieuwsgierigheidquote:Op zondag 5 september 2010 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar overal roepen.
"WIE IS ANONIEM 5??? WIE IS HET!!!!!!!"
Er staat achter de schermen ook niets hoor, of in ieder geval niet gelezenquote:Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zo'n blauwe. Dat telt niet.
Ik zou het wel leuk vinden als ze na afloop uit de kast zouden komen.
quote:
Leugenaar!quote:Anoniem 5
....Wil graag op date met een vrouw die het niet erg vind dat dit mannelijk exemplaar enige vorm van knuffelbaarheidsgehalte vertoont........
Ik dacht dat je daar had gelezen wie het was. Niet dus....quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat achter de schermen ook niets hoor, of in ieder geval niet gelezen
Slaat jouw gaydar uit?quote:Op zondag 5 september 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Een dezer dagen komt JJH nog écht uit de kast volgens mij.
Hij doet het zelf. Zegt in het singledatetopic dat ie bijna homo wordt, en dat alleen nog maar door een stel woorden.quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slaat jouw gaydar aan?![]()
Moet ik nog beter mijn best doen hem ontgayed te houden dus.
Is geen pesten. Het is hopen, want hoe meer zieltjes aan mijn kant hoe beterquote:
Anoniem5 klinkt idd leuk, en verder UIO_AMS ook wel, en Bioloogje en Venum ook welquote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
Tombo, wie spreekt jou het meeste aan van de mannen?
Ik zou niet eens wteen of het daar staat eigenlijk. Ik krijg alleen in de topics waar ik kom of lurk te zien dat men de prijsvraag spamtquote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar had gelezen wie het was. Niet dus....
Ik heb het ook niet gezien achter de schermen. Kan er overheen gelezen hebben, maar ik heb FC R&P in mijn myat staan en het niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet eens wteen of het daar staat eigenlijk. Ik krijg alleen in de topics waar ik kom of lurk te zien dat men de prijsvraag spamt
Ja, en dan zijn we straks allemaal homo en dan sterven we met z'n allen uit.quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij doet het zelf. Zegt in het singledatetopic dat ie bijna homo wordt, en dat alleen nog maar door een stel woorden..
[..]
Is geen pesten. Het is hopen, want hoe meer zieltjes aan mijn kant hoe beter.
Ik twijfelde tussen anoniem5 en Venumquote:Op zondag 5 september 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anoniem5 klinkt idd leuk, en verder UIO_AMS ook wel, en Bioloogje en Venum ook wel
Nee, Greys zei al dat alleen Re het weet, anders kon de crew ook niet stemmenquote:Op zondag 5 september 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet eens wteen of het daar staat eigenlijk. Ik krijg alleen in de topics waar ik kom of lurk te zien dat men de prijsvraag spamt
Ja, anoniem5 is qua leeftijd ook wel in mijn straatjequote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen anoniem5 en Venum
Maar hoe weet hij het dan.quote:Op zondag 5 september 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, Greys zei al dat alleen Re het weet, anders kon de crew ook niet stemmen
Heul niet. Kunstmatige inseminatie, draagmoeders, enzovoorts.quote:Op zondag 5 september 2010 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn we straks allemaal homo en dan sterven we met z'n allen uit.
Crap. Ik ben te jongquote:Op zondag 5 september 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, anoniem5 is qua leeftijd ook wel in mijn straatje
Hoewel ik lekkere mannen van 24/25 ook niet afsla natuurlijk
Als je pmt naar Re dat je mee wilt doen als anoniem, dan is je pm-adres je username he schatquote:
Uitzonderingen bevestigen de regel hequote:
Thnx Tomboquote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel he
Dat snap ik, hoe weet Pheno het dan bedoel ik. Schat.quote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je pmt naar Re dat je mee wilt doen als anoniem, dan is je pm-adres je username he schat
Ik ben een pinguïn en alleswetend.quote:Op zondag 5 september 2010 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat snap ik, hoe weet Pheno het dan bedoel ik. Schat.
Niet tochquote:
Oh, ik ben ook blank, als ik toch aan het liegen ben.quote:
Echt hoor, je komt steeds verder uit de kastquote:Op zondag 5 september 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
O.
Dan wil ik als ik later groot ben pinguin worden.
Nee hoor, Pheno is geen pinguin.quote:
Ik snap er niks van. Voor dit stemtopic deed hij het zo goed.quote:Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt hoor, je komt steeds verder uit de kast. Cat doet niet erg haar best volgens mij.
Homo-pinguins adopteren kuiken.
(Oud nieuws maar goed)
Stille wateren hebben homoseksuele gronden.quote:Op zondag 5 september 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Voor dit stemtopic deed hij het zo goed.
Die loogquote:Op zondag 5 september 2010 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat snap ik, hoe weet Pheno het dan bedoel ik. Schat.
Eng volkje zijn jullie.quote:Op zondag 5 september 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stille wateren hebben homoseksuele gronden.
quote:
Slaap lekkerquote:
Daar niet over.quote:
Gut.quote:Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt hoor, je komt steeds verder uit de kast. Cat doet niet erg haar best volgens mij.
Homo-pinguins adopteren kuiken.
(Oud nieuws maar goed)
Iemand van ons tweetjes moest toch kalm en relaxed lijken.quote:Op zondag 5 september 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Al leek je niet echt bang of angstig toen je mij in je auto had
.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand van ons tweetjes moest toch kalm en relaxed lijken.
Oh jaquote:Op zondag 5 september 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand van ons tweetjes moest toch kalm en relaxed lijken.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Truste slaperts!![]()
Ik duik er dadelijk ook in.
Het is dat ik weet dat jij niet uit 1980 bent, anders had ik gegokt dat jij anoniem5 bentquote:Op maandag 6 september 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist? Wie is Anoniem 5? Is JJH uit de kast? Wie duikt er met wie in bed?
En je kunt ook lang wachten voordat ik de kast uitkom, tenzij het een inloopkast is.quote:Op maandag 6 september 2010 08:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat jij niet uit 1980 bent, anders had ik gegokt dat jij anoniem5 bent
En JJH zit er nog in volgens mij
En als Cat gaat daten in het donker duikt ze het bed in met 2 belgen
Dus dus dus...quote:Op maandag 6 september 2010 08:57 schreef JJH het volgende:
[..]
En je kunt ook lang wachten voordat ik de kast uitkom, tenzij het een inloopkast is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 6 september 2010 08:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus dus dus...
Als het een inloopkast is dan kom je er binnenkort uit???![]()
ERIK!!!!!!? WAT VOOR KASTEN ZIJN DAT DOORGAANS?
Ja, want ik ga niet in een inloopkast wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar met zulke kreten in dat topic voer je troll wel natuurlijk. En sowieso. Pet Shop Boysquote:Op maandag 6 september 2010 08:57 schreef JJH het volgende:
[..]
En je kunt ook lang wachten voordat ik de kast uitkom, tenzij het een inloopkast is.
Echt, een inloopkast is de ruimste kast die bestaat...quote:Op maandag 6 september 2010 08:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want ik ga niet in een inloopkast wonen.
Ondanks dat het een van de ruimste kasten is wil ik er nog steeds niet wonen.quote:Op maandag 6 september 2010 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt, een inloopkast is de ruimste kast die bestaat...![]()
En DAAR kom je dan weer wel uit?
Dus je komt uit elke kast?quote:Op maandag 6 september 2010 09:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ondanks dat het een van de ruimste kasten is wil ik er nog steeds niet wonen.
Net zo min als alle andere kasten.
quote:
Okeequote:
Nou, het straalt er vanaf inderdaadquote:Op maandag 6 september 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook. Van allemaaaaaaaal. Of je nu dik of dun bent, wit of zwart, groen of geel. Hetero, homo of bi. Man of vrouw. Zwanger of niet. Oud of jong.
quote:Op maandag 6 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Stombo, met je iedere stem los in een post
Ik mag toch wel kritisch zijnquote:Op maandag 6 september 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, het straalt er vanaf inderdaad
[..]
Doe dan opbouwende kritiekquote:Op maandag 6 september 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel kritisch zijn
quote:Op maandag 6 september 2010 09:40 schreef JJH het volgende:
Ik ga eerst even een rondje stad doen en wat boodskapjes roggelen.![]()
ik wil ook zo'n oomquote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens uit en ontbijten.
Mijn oom belde net dat ik zijn Apple G4 mag hebben!
Zo een?quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens uit en ontbijten.
Mijn oom belde net dat ik zijn Apple G4 mag hebben!
ik ben op dieetquote:Op maandag 6 september 2010 11:18 schreef JJH het volgende:
Ik moet geen boodschappen doen als ik honger heb.
Aan de andere kant, ik heb wel genoeg chips, nootjes, sjokolaaa, koek en snoep voor de komende twee weken.
En twee pistoletjes met onmeunig veel filet american.
Dat eet ik dan altijd binnen 2 dagen opquote:Op maandag 6 september 2010 11:18 schreef JJH het volgende:
Ik moet geen boodschappen doen als ik honger heb.
Aan de andere kant, ik heb wel genoeg chips, nootjes, sjokolaaa, koek en snoep voor de komende twee weken.
En twee pistoletjes met onmeunig veel filet american.
Neuh, ik moet ook nog werken vanaf woensdag. Dus ik denk niet dat dat er in zitten.quote:Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat eet ik dan altijd binnen 2 dagen op
Ja, twee cries for help. Mijn motivaties zijn wel weer goed natuurlijk, dat turnt die KLB'ers wel om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 11:51:16 ]
quote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo en Schenkie sitting in a tree.
Hoe heten de kindjes van Tombola en SchenkstroopAuw! Hete koffie door m'n neus is niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo en Schenkie sitting in a tree.
Hoe heten de kindjes van Tombola en SchenkstroopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond je net zo lief in FF
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Kom op! Dat is toch grappig!quote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond je net zo lief in FF
Heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 6 september 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet
Nou dan moet je het zelf maar weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 september 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet
Welk imago?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Acerquote:Op maandag 6 september 2010 12:54 schreef JJH het volgende:
Trouwens Ll. M'n zusje is op zoek naar een laptopje om wat schoolwerk mee te doen en een beetje in de rondte te surfen enzo.
Deze bij de MM is toch prima te doen?
http://www.mediamarkt.nl/(...)diaflyer&entryId=859
Ben geen Ll, maar... nee. Omdat acer.quote:Op maandag 6 september 2010 12:54 schreef JJH het volgende:
Trouwens Ll. M'n zusje is op zoek naar een laptopje om wat schoolwerk mee te doen en een beetje in de rondte te surfen enzo.
Deze bij de MM is toch prima te doen?
http://www.mediamarkt.nl/(...)diaflyer&entryId=859
Ik heb ze zaterdagavond besteld. Check de logsquote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
nee, ik heb vandaag je internet nog niet afgetapt
quote:
Ik woensdagquote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ha!
Ik mag vanavond weer.
Zwabber, weet je wat voor shirts ik heb besteld?
Lekker fap-shirtjesquote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
wat moet jij met roze hello kitty shirts?
Ja ik zat vorige keer op HINT te zoeken, want we zaten stiekem te hopen dat er al wat beschamende foto's van jou opstonden. Maar toen alleen nog van een kick-off dag in Augustus ofzoquote:
IBB hoor je toch bij?quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
whehehehe, ik heb niets gezien op hint, waar staat dat dan?
Huh, maar je deed toch Industrieel ontwerpen? Dacht dat er op HINT stond dat dat onder IBB vielquote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
nope, EAS
Engineering & Appield Science FTW!
Ze wil het zo graag!quote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef tombolafan het volgende:
Oh Zwab, stem je mee op mij en anoniem5?
Jawel, maar ik zeg toch toch niet dat ik een Apple fanboy ben?quote:
Wie zegt dat ik het over een Apple heb?quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zeg toch toch niet dat ik een Apple fanboy ben?![]()
Ik heb nou 3 computers.
2 met W7 en 1 Apple![]()
Apple is puur voor het grafische werk.
Jij, Apple = Macquote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over een Apple heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |