Sorry, heb je toch niet weggejaagd hè?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Is dit de SC die over auto's en motoren gaat?
Nee joh, ik ben net thuis.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, heb je toch niet weggejaagd hè?
Kijk, dan weet je waar je voor betaalt.quote:Ik heb trouwens voor het eerst de 'open nieuw deel' knop gebruikt. Geniaal.
Als dat alles is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben net thuis.![]()
[..]
Kijk, dan weet je waar je voor betaalt.
Volgens mij zijn dat nog gemeen snelle motorfietsen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
een daihatsu driecylinder (niet uit een charade voor de afwisseling), koppeling van de bmw transmissie in het vliegwiel gefrunnikt
[ afbeelding ]
Let me rephrase that.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nog gemeen snelle motorfietsen!
Nog zuiniger wel denk ik. Bijna geen luchtweerstand meer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
valt vies tegen, dit blok is een industrieel blok voor kleine graafmachientjes en zitmaaiers enzo
maar met de tdi van de charade kan je volgens mij wel flink harden lekker 1:35 rijden
Dat wel, maar dan nog is 50pk niet heel veel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar met 50 pk op een motor heb je een stuk meer lol dan in een auto
nee, maar de 170 haal je er wel meequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog zuiniger wel denk ik. Bijna geen luchtweerstand meer.
[..]
Dat wel, maar dan nog is 50pk niet heel veel.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik duik mijn bed in.![]()
Mijn vakantiedagen waren al aardig volgeboekt, vandaag is daar de zaterdagochtend nog bijgekomen.![]()
uhuhquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef JJH het volgende:
Een 1.4 TDI heeft 75 pk en 195nm aan koppel.![]()
Dat is leuk.
Op de trailer mee naar Engeland en daar laten keuren. Daarna als Engels voertuig invoeren naar NL.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh![]()
maar eerst maar eens een oud bmwtje opknappen en gewoon op benzine rijden, ik zie erg op tegen de administratieve rompslomp om een eigen motor te bouwen (tekening laten keuren, frame laten keuren, bonnetjes laten zien, volledige motor laten keuren, belasting betalen, en ook nog een godsvermogen betalen voor al die keuringen) in engeland zijn ze daar dan toch beter in, kan je gewoon bij een keurstation je ding laten keuren en dezelfde dag nog wegrijden met een gekeurd voertuig, voor een fractie van de prijs
Lekker avondje gehad?quote:
Ja heel gaaf, was voor m'n verjaardag dus ik wist van niks, moest om 17:15 op Den Haag HS staat en thats it. Dus we gingen naar Amsterdam, wist nog niks, nog een stukkie met metro.quote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel gaaf, was voor m'n verjaardag dus ik wist van niks, moest om 17:15 op Den Haag HS staat en thats it. Dus we gingen naar Amsterdam, wist nog niks, nog een stukkie met metro.
En toen zijn we wezen (d)aten in the darkIn dat restaurant
![]()
Echt heeeeeeeeeeeeeel gaaf om te doen. Ik zal niet teveel verraden, maar 1 ding; het is ECHT gewoon helemaal donker. Als je je handen 1cm voor je gezicht houdt zie je ze niet
Ik dacht vooraf (je krijgt eerst even een drankje en wat uitleg 'in het licht') dat er wel een beetje schemer zou zijn, maar echt totaal niet.
Je word dan ook bediend door (bijna) blinden, dus die zijn het gewend en kennen de ruimte.
Heel gaaf, we hadden het uitgebreide menu met amuse, voorgerecht, spoom, hoofdgerecht, kaasplankje, nagerecht, en bijpassend wijnarrangement.
Erg lekker ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |