abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2010 @ 13:46:37 #51
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86087483
Godverdorie Mijsje en Joene -O- . :*
pi_86087526
Mijsje en Joene, wat klote zeg
pi_86088758
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:56 schreef Kolonia het volgende:

Positief testen voor chlamydia wil niet per se zeggen dat je er klachten of gevolgen van hebt.
Als je er snel bij bent is het te verhelpen door een antibioticakuurtje.
Als je het al langer draagt kan (kán, hoeft niet) het zo zijn dat je problemen met je eileiders krijgt.

Precies, het kàn.... maar je kunt er niet vanuit gaan van niet.... En nee, ik ben geen zeurpiet of negatiefprater, ik heb hetzelfde gehad.
Ik heb het 10 jaar geleden gehad, en gelukkig niks van opgelopen. 'Gelukkig' had mijn toenmalig vriendje wel klachen en zijn we toen beide behandeld.

Feit is wel dat het niet vanzelf overgaat, en het in een lange periode schade veroorzaakt kàn hebben. Ik hoop natuurlijk van harte dat het bij jou meevalt, en er niks aan de hand is!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86089266
* chocoladeijs erbij gaat pakken
pi_86089709
Ik post hier weinig, maar ik wil jou, Mijsje, even een dikke :* sturen. Bah, wat een narigheid voor jullie. Het is jullie zo gegund! Sterkte komende tijd en geniet van je chocoladeijs ;)
pi_86089799
:* bedankt!
* ijs is binnen en nu aan de dropjes begonnen...
pi_86089830
Troost jezelf niet misselijk Mijs! ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_86089959
:+ te laat... ;)
(nee, het valt nog wel mee... :* )
de eerste klap is ook al wel een beetje te boven ondertussen... maar het was wel even flink slikken en verdrietig vanmorgen... maar goed, nu is de bloedtest donderdag ook niet meer zo spannend... dat scheelt wel...
pi_86090180
Dat is zo Mijsje, en ondanks je verdriet lees ik ook kracht en dat is ook belangrijk!
  zondag 5 september 2010 @ 16:19:23 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86092016
oh nee he. shit zeg. ;( wat een domper voor jullie weer, mijsje & joene. :*
in de haak.
pi_86092424
Boh Mijsje en Joene, wat naar ;( :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86093144
:* bedankt allemaal... we hebben nu besloten dat we sowieso lekker op vakantie gaan met de herfst... even opladen voor we weer beginnen... :*
pi_86093744
Jullie hebben groot gelijk Mijsje. Ik heb de hele middag aan jullie gedacht. Wat een ontzettende teleurstelling zeg...
#geen
pi_86094367
Mijsje, die vakantie is wel ff lekker, denk ik. Heb je iets om je toch een beetje op te verheugen. Al had je natuurlijk liever iets anders gehad wat dat betreft. Ik gun jullie een heerlijke vakantie vlak voor IVF 2 en de bijbehorende zwangerschap.. :*
pi_86094765
Mijsje en Joene, ik vind het zo droevig voor jullie.
Hopelijk genieten jullie lekker van de aankomende vakantie en kunnen jullie er met frisse moed weer tegenaan. :*

quote:
Op zondag 5 september 2010 14:25 schreef McLaura het volgende:
Precies, het kàn.... maar je kunt er niet vanuit gaan van niet.... En nee, ik ben geen zeurpiet of negatiefprater, ik heb hetzelfde gehad.
Ik heb het 10 jaar geleden gehad, en gelukkig niks van opgelopen. 'Gelukkig' had mijn toenmalig vriendje wel klachen en zijn we toen beide behandeld.

Feit is wel dat het niet vanzelf overgaat, en het in een lange periode schade veroorzaakt kàn hebben. Ik hoop natuurlijk van harte dat het bij jou meevalt, en er niks aan de hand is!
Ik heb goede hoop dat het allemaal wel meevalt omdat ik in februari een (heel) vroege miskraam heb gehad en in juni op dag 27 en 28 een positieve ovutest (dag 30 was negatief en een dag later werd ik ongesteld).
Het kán dus wel, maar duurt gewoon even langer.
Ik denk gewoon graag positief, negatief kan altijd nog. :Y)
  zondag 5 september 2010 @ 18:25:51 #66
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86095584
Verdomme mijsje en Joene :{ . Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.... Wat een enorm dikke shitzooi -O- .

:*
pi_86098682
ach mijsje wat treurig.
ik hoop dat je even lekker je zinnen kan verzetten met de vakantie.
dikke knuffel
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 5 september 2010 @ 20:07:03 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86098812
He verdorie, Mijsje en Joene :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86102872
Oh nee.. Mijsje en Joene, wat onwijs kl*te!! -O- ;( Heel veel sterkte.. en groot gelijk dat jullie even samen gaan genieten van een fijne vakantie in de herfst..! :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 5 september 2010 @ 21:41:44 #70
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86104559
Mijsje :* ik moest gewoon huilen, ik had je dit zo graag gegund.. Weet ook niet wat ik moet zeggen.. Het is gewoon k*t. Iedereen in dit topic wil zo graag een kindje en telkens als het niet lukt is weer een enorme teleurstelling. Ik wou dat ik een toverstaf had waarmee ik iedereen zwanger kon toveren!!

Kolonia ik wist niet dat het zo vaak voorkwam, zo leer je nog eens wat.. Maar als het zo vaak voorkomt kan ik me niet voorstellen dat het voor vruchtbaarheidsproblemen zorgt.. Zeker omdat de klachten niet echt duidelijk zijn..

Voor alle meiden die het nodig hebben deel ik dikke knuffels uit en een schouder om op uit te huilen :*
Be happy with the little things in life
pi_86105359
Mijsje en joene, wat een vreselijke teleurstelling! ;( Sterkte. Die vakantie vind ik een heel goed plan.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zondag 5 september 2010 @ 22:02:08 #72
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86105970
Och Mijsje.. Alles dat ik bedenk om te zeggen is al eens gezegd.. Dikke :* voor jou!

Joene, ook voor jou een dikke :* , wat enorm vervelend..
3!
  zondag 5 september 2010 @ 23:15:16 #73
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86110109
Och jee, Mijsje en Joene wat is dat ontzettend balen zeg. En wat een teleurstelling. Heel goed van jullie om de zinnen te verzetten en in de herfst op vakantie te gaan!! Sterkte met het verwerken van weer een klap... en een hele dikke knuffel :*
Make love, not war ☮
  zondag 5 september 2010 @ 23:31:08 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86110784
Mijsje..... ;( -O- ook ik had het zo voor je gehoopt! Gebruik die vakantie maar goed zodat je met nieuwe hoop aan de volgende ronde kunt beginnen.

Kolonia, ai wat een nare verrassing na zo lange tijd!!! :o Hopelijk valt het mee :Y
pi_86117342
Och lieve Mijsje, wat sh*t, het zij jullie zó gegund! -O- Sterkte voor jullie samen en dikke knuffel :*
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  maandag 6 september 2010 @ 09:48:13 #76
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86117624
Mijsje en Joene, ook ik had het jullie zo gegund :*
pi_86122334
Bedankt allemaal :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 6 september 2010 @ 15:15:08 #78
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_86128047
Hè wat rottig, Mijsje & ook Joene.

Dikke :* en dat jullie maar veel steun aan vooral elkaar hebben, maar dat zal wel!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_86130502
Mijsje en Joene, jullie weten hoe erg ik met jullie mee leef :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86131312
Tally, hoest met jou? Heb je al een echo gehad, of is het toch wachten tot donderdag?
pi_86131385
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef twentemeisje het volgende:
Tally, hoest met jou? Heb je al een echo gehad, of is het toch wachten tot donderdag?
Ik wacht toch tot donderdag. Hubbie kan eerder niet en wil er graag bij zijn.
Daarbij wil ik graag zien of de tweede embryo wel groeit. En na een paar dagen kan je dat niet echt zien zoals je weet. Een week is dan beter. Ondanks het kutgevoel dat ik heb.
Even een dipje vandaag.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86132736
Even een :* en een knuffel hier van mij voor Mijsje en Joene, echt klote dat het niet mocht zijn ;( , ik leef op de achtergrond mee met jullie. Op vakantie is een goed plan, geniet ervan en sterkte gewenst. ;)

En voor alle anderen ook een dikke :*
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 6 september 2010 @ 17:33:22 #83
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86132812
Mijsje & Joene; denk aan jullie!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86132943
Logische keuze, Tally, maar het wachten zal wel zwaar zijn. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je donderdag een mooi gegroeid embryootje te zien krijgt.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_86133220
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Daarbij wil ik graag zien of de tweede embryo wel groeit. En na een paar dagen kan je dat niet echt zien zoals je weet. Een week is dan beter. Ondanks het kutgevoel dat ik heb.
Even een dipje vandaag.
Is inderdaad de meest wijze beslissing denk ik, maar emotioneel gezien is dat natuurlijk altijd anders dan verstandelijk.

Dikke :* en hopelijk wordt donderdag het kutgevoel weggenomen en zie je een gezonde baby (waarbij ik het jullie zo gun als er nog 1x een verrassing uit je buik komt en het er toch nog twee blijken te zijn)!

Lieve mijsje, ik moet veel aan jullie denken. Hopelijk gaat het een beetje met je. :*
pi_86133467
Mijsje en Joene: ik weet niet goed wat ik moet zeggen anders dat ik het echt k*t vind. :*
pi_86133862
Oh goffer. Ik lees het nu pas :@ Wat vreselijk Joene en Mijsje, ik had het jullie zo gegund! :{ :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86135142
Tally, hopelijk is donderdag alles in orde. Heel knap dat je 'gewoon' wacht tot donderdag.

Mijsje en Joene, ook ik denk veel aan jullie. Ik hoop echt dat jullie lekker die vakantie nemen en goed uitgerust aan een nieuwe ronde kunnen beginnen. :*
pi_86138451
Mijsje :*
pi_86139796
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Even een dipje vandaag.
Hoe moeilijk ook dat wachten, je hebt wel gelijk. Ik hoop dat er donderdag 2 embryootjes te zien zijn.
#geen
pi_86142033
Ik lees het nu ook pas.. Och Mijsje en Joene wat een ontzettende teleurstelling... -O- ;(
Ik zat er zo op te hopen, net als de meeste dames hier met mij. We gunnen het jullie zo erg dat het ons allemaal raakt als ik het zo lees. Ik ben er echt stil van, en een beetje verdrietig. Ik hoop dat jullie straks een beetje van de vakantie kunnen genieten, van elkaar en goed kunnen opladen voor de volgende poging. Hele dikke knuffel. :*

Tally heel begrijpelijk dat je een dipje hebt. Ik hoop zo dat er toch nog twee zitten... :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_86146777
:* meiden, ontzettend lief van jullie... :* ben er beetje stil van, zoveel liefs... :*

Tally, wat sterk van je, dat je toch niet een echo tussendoor doet! van de andere kant, als mijn mannetje er niet bij zou zijn, zou ik het misschien ook niet willen... dan wil je er toch voor elkaar kunnen zijn... :*
ik hoop ook vurig mee voor twee hartjes en twee gegroeide embryo'tjes, maar ik wil je ook geen valse hoop bieden... :*
maar nu is het wel bijna donderdag... dan hoor ik ook hoeveel emmy's er in de vriezer zitten... ('s avonds half 5 pas...) ben benieuwd, en vind dat nu heel spannend... die hele bloedtest heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in, maar is standaard bij het AMC...
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:29:16 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86155501
Och mijsje en Joene toch, helemaal niet gezien dit weekend... -O-

Verdomme, wat klote nou!

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86155642
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef mijsje het volgende:
die hele bloedtest heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in, maar is standaard bij het AMC...
Ik ben de bloedtesten nu al zat en heb er pas drie gehad. :')

Gister samenlevingstest gehad: eiblaas van 21mm maar de zwemmers bewogen niet.
Mocht dus weer bloedprikken (in mijn hand weer, kwam net genoeg uit voor één buisje) en het was gewoon te vroeg, dus morgen mag ik nog een keer. :)
pi_86159625
Mijsje en Joene... shit.... :'(
pi_86171057
Mijsje, dat is zeker spannend. Ik hoop op een mooie eskimo-uitslag.

Tally, je hebt wel gelijk dat er in een paar dagen niet zoveel verschil zit... maar toch had ik het helemaal niet raar gevonden als je toch gebeld had voor een eerdere echo. :*

Kolonia, hoever zit je in je cyclus? Een eiblaas van 21 mm is toch al wel flink! ^O^
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_86171860
kolonia, het gaat me ook niet om het zat zijn om de test te doen, want ik heb de laatste tijd zoveel naalden gezien dat me dat echt niet meer kan schelen, maar meer omdat ik gewoon weet dat het negatief is... om dan de test toch te moeten doen en dan weer extra geconfronteerd worden met het falen van mijn lijf en het niet eens vast kunnen houden van een groepje cellen...

pi_86172169
Lieve mijsje, slik, de tranen schieten me in mijn ogen bij het lezen van je berichtje. Ik weet even niet wat te zeggen, behalve dat ik aan je denk en jullie zoveel meer voorspoed gun dan je nu ten deel valt. :*

pi_86172728
Mijsje, ik vind het zo naar voor jullie.
Stom dat je dan toch een test moet doen, maar eens zal die positief zijn. Echt waar. :*
Niet zo negatief doen over je lichaam hè, straks ben je beretrots op die prachtige dikke buik. :*

En donderdag puilt de vrieskast uit met emmy's. :Y
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef Jose81 het volgende:
Kolonia, hoever zit je in je cyclus? Een eiblaas van 21 mm is toch al wel flink! ^O^
Morgen dag 17.
Maar vanochtend was mijn temp nog laag, eitjes kunnen 25mm worden en 2mm per dag groeien en bij eitjes van rechts is mijn eisprong altijd later dan bij eitjes van links.
Dus ik denk dat het wel kan kloppen, ze zullen wel niet voor niets besloten hebben dat ik morgen moet terugkomen ipv vandaag.
Bij het vorige eitje van rechts was de eisprong ook op dag 17 en had ik positieve ovutestjes de twee eennalaatste dagen van de cyclus.

Ik heb mijn baas gister verteld dat we aan het dokteren zijn.
Hij had al zo'n vermoeden maar zet nu wat meer vaart achter het zoeken naar extra personeel.
Fijn, dan heb ik ruimschoots (vast meer dan ik wil :') ) tijd om iemand in te werken. :Y)
pi_86173380
Tally, ik hoop dat je goed nieuws krijgt donderdag. Misschien tegen beter weten in toch 2 hartjes... Ik zal aan je denken :*

Mijsje, wat vervelend dat je toch voor een bloedonderzoek moet... Hopelijk heb je wat eskimo'tjes en heb je de kracht straks weer helemaal te pakken om zo positief mogelijk voor een volgende poging te gaan. :*

Ben zelf giga zenuwachtig voor morgen, weet echt niet wat ik kan verwachten, dus hopelijk willen jullie nog voor me duimen... :@

Voor iedereen weer even deze oppepper: O+ :* ;) :P O+ :* ;)

ps Ik was gisteren jarig en ik weet wel wat een leuk kadootje zou zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')