Precies, het kàn.... maar je kunt er niet vanuit gaan van niet.... En nee, ik ben geen zeurpiet of negatiefprater, ik heb hetzelfde gehad.quote:Op zondag 5 september 2010 10:56 schreef Kolonia het volgende:
Positief testen voor chlamydia wil niet per se zeggen dat je er klachten of gevolgen van hebt.
Als je er snel bij bent is het te verhelpen door een antibioticakuurtje.
Als je het al langer draagt kan (kán, hoeft niet) het zo zijn dat je problemen met je eileiders krijgt.
Ik heb goede hoop dat het allemaal wel meevalt omdat ik in februari een (heel) vroege miskraam heb gehad en in juni op dag 27 en 28 een positieve ovutest (dag 30 was negatief en een dag later werd ik ongesteld).quote:Op zondag 5 september 2010 14:25 schreef McLaura het volgende:
Precies, het kàn.... maar je kunt er niet vanuit gaan van niet.... En nee, ik ben geen zeurpiet of negatiefprater, ik heb hetzelfde gehad.
Ik heb het 10 jaar geleden gehad, en gelukkig niks van opgelopen. 'Gelukkig' had mijn toenmalig vriendje wel klachen en zijn we toen beide behandeld.
Feit is wel dat het niet vanzelf overgaat, en het in een lange periode schade veroorzaakt kàn hebben. Ik hoop natuurlijk van harte dat het bij jou meevalt, en er niks aan de hand is!
Ik wacht toch tot donderdag. Hubbie kan eerder niet en wil er graag bij zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef twentemeisje het volgende:
Tally, hoest met jou? Heb je al een echo gehad, of is het toch wachten tot donderdag?
Is inderdaad de meest wijze beslissing denk ik, maar emotioneel gezien is dat natuurlijk altijd anders dan verstandelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wacht toch tot donderdag. Hubbie kan eerder niet en wil er graag bij zijn.
Daarbij wil ik graag zien of de tweede embryo wel groeit. En na een paar dagen kan je dat niet echt zien zoals je weet. Een week is dan beter. Ondanks het kutgevoel dat ik heb.
Even een dipje vandaag.
Hoe moeilijk ook dat wachten, je hebt wel gelijk. Ik hoop dat er donderdag 2 embryootjes te zien zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wacht toch tot donderdag. Hubbie kan eerder niet en wil er graag bij zijn.
Daarbij wil ik graag zien of de tweede embryo wel groeit. En na een paar dagen kan je dat niet echt zien zoals je weet. Een week is dan beter. Ondanks het kutgevoel dat ik heb.
Even een dipje vandaag.
Ik ben de bloedtesten nu al zat en heb er pas drie gehad.quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef mijsje het volgende:
die hele bloedtest heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in, maar is standaard bij het AMC...
Morgen dag 17.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef Jose81 het volgende:
Kolonia, hoever zit je in je cyclus? Een eiblaas van 21 mm is toch al wel flink!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |