abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86067367
:* lief pze, maar ben niet heel erg rustig in m'n hoofd... ben er wel continu mee bezig... (en ik had een test liggen die over de datum was, die had ik maar gebruikt, maar die was niet positief... het was niet een grote klap, omdat die over de datum was, en doordat we hadden gelezen dat het dus normaal was om pas 14 dagen na de tp pas te testen, maar ik was zo nieuwsgierig dat ik het gewoon even wilde weten of het al kon... naja, misschien zeggen de tests woensdag en donderdag hetzelfde, maar dan weten we het maar... (en daarbij bloed ik nog niet... alle mogelijkheden liggen nog open...)
pi_86068034
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef mijsje het volgende:
:* lief pze, maar ben niet heel erg rustig in m'n hoofd... ben er wel continu mee bezig... (en ik had een test liggen die over de datum was, die had ik maar gebruikt, maar die was niet positief... het was niet een grote klap, omdat die over de datum was, en doordat we hadden gelezen dat het dus normaal was om pas 14 dagen na de tp pas te testen, maar ik was zo nieuwsgierig dat ik het gewoon even wilde weten of het al kon... naja, misschien zeggen de tests woensdag en donderdag hetzelfde, maar dan weten we het maar... (en daarbij bloed ik nog niet... alle mogelijkheden liggen nog open...)
Mijsje, ik denk heel erg aan je! Hoop zo dat je een positieve uitslag zult krijgen en dan ook meteen een hcg SKYHIGH zult hebben! Echt, borsten zeggen niks hoor. Bij mij nam het ook erg af op een gegeven moment. Weet je nog dat ik postte: 'ik voel niks'?
Je kan er niks mee, maar toch is dat misschien weer een vleugje hoop wat je nu zo nodig hebt.
Pak aan--> :*

Lief dat ik met dit verhaal hier ook mag zijn. Het is ook echt raar. Een ander heeft een positieve test en hangt de vlag uit, wij zitten weer een week in de stress met beelden in ons hoofd van een overleden embryo. Blh!!

En wat een verhalen allemaal meiden... Ook Kolonia: Chlamydia is ook weer zoiets. Je verwacht niet dat je dat zult hebben, omdat dat zo'n sneaky soa is. Dan schrik je vast enorm als je dat hoort. Hopelijk zijn ze er snel bij?!
En als dat de reden is van het uitblijven van een zwangerschap is dat wel te doen toch? Of krijg je dan ook andere lichamelijke klachten? Sorry... zit er niet zo in. Sterkte iig!
pi_86082408
Mijsje heeft zelf even geen zin om te posten maar poging 1 van ivf mag als mislukt worden beschouwd. :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86082430
Mijsje en Joene :{ -O- :'( :*
pi_86082456
Mijsje; wat ontzettend k*t! Een hele dikke knuffel!
pi_86082596
;( wat ontzettend kl*te... dikke knuffel
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 5 september 2010 @ 10:32:55 #32
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86082701
Och wat sneu. Mijsje en Mijsjelief een dikke knuffel voor jullie en doe maar even lekker bijkomen.
pi_86082761
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:13 schreef Joene het volgende:
Mijsje heeft zelf even geen zin om te posten maar poging 1 van ivf mag als mislukt worden beschouwd. :{
Ach nee...... Heel veel sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86082776
Madonna : Chlamydia veroorzaakt verklevingen, en kan wel degelijk onherstelbaar zijn. Daar moet je alleen niet vanuit gaan, het hangt er helemaal vanaf hoe lang je het hebt (gehad).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86083005
Mijsje en Joene :{ wat balen zeg! Blegh :*
Fake it till you make it...
pi_86083046
Mijsje en Joene :* Heel veel sterkte jullie beiden.
pi_86083053
Mijsje en Joene. :'( :*
Wat een droevig nieuws.

Positief testen voor chlamydia wil niet per se zeggen dat je er klachten of gevolgen van hebt.
Als je er snel bij bent is het te verhelpen door een antibioticakuurtje.
Als je het al langer draagt kan (kán, hoeft niet) het zo zijn dat je problemen met je eileiders krijgt.
In mijn geval moet het sowieso al meer dan vijftien jaar geleden zijn dat ik het heb opgelopen.
Ik zal gewoon even de resultaten van het kweekje moeten afwachten. :)
  zondag 5 september 2010 @ 11:07:07 #38
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86083253
Mijsje en Joene wat verdrietig voor jullie ;(
Doe waar je je goed bij voelt Mijsje, huil, schreeuw, gooi wat stuk.... Het is allemaal zo begrijpelijk. sterkte lieve schat :*
Joene, zorg je goed voor je mijsje? Jij natuurlijk ook sterkte :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86083424
Mijsje en Joene... ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat een klotezooi. :*
  † In Memoriam † zondag 5 september 2010 @ 11:16:44 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_86083434
quote:
schijtzooi...

:*
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86083955
Ach lieve Mijsje en Joene, wat een k*tzooi! Heel veel sterkte en pas goed op elkaar :*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86084185
quote:
;( Sterkte lieve allebei :*
#geen
pi_86084264
Mijsje en Joene :*:*
Ronduit K*T gewoon.
pi_86084494
Mijsje.... Wat k*t!! Allebei veel sterkte. Hopelijk kunnen jullie goed praten en uithuilen bij elkaar en bij anderen. Sterkte.
  zondag 5 september 2010 @ 12:18:00 #45
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_86084942
Ach lieve, lieve mijsje :*
pi_86086466

het is gewoon zo frustrerend... ;(
pi_86086766
miijsje en joene.... ;(

Ik had nog wel zó hard geduimd...
  † In Memoriam † zondag 5 september 2010 @ 13:31:19 #48
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86087059
quote:
Dat is zó, zó ontzettend ontzettend kut voor jullie

:{
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86087295
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef mijsje het volgende:

het is gewoon zo frustrerend... ;(
Dit dus....

Nu even een poosje chagrijnig zijn en uithuilen en over 2 maanden nog maar een keer proberen, daar maar weer positief instappen :)

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_86087400
Mijsje en Joene -O- ;(

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')