quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef mijsje het volgende:
lief pze, maar ben niet heel erg rustig in m'n hoofd... ben er wel continu mee bezig... (en ik had een test liggen die over de datum was, die had ik maar gebruikt, maar die was niet positief... het was niet een grote klap, omdat die over de datum was, en doordat we hadden gelezen dat het dus normaal was om pas 14 dagen na de tp pas te testen, maar ik was zo nieuwsgierig dat ik het gewoon even wilde weten of het al kon... naja, misschien zeggen de tests woensdag en donderdag hetzelfde, maar dan weten we het maar... (en daarbij bloed ik nog niet... alle mogelijkheden liggen nog open...)
Mijsje, ik denk heel erg aan je! Hoop zo dat je een positieve uitslag zult krijgen en dan ook meteen een hcg SKYHIGH zult hebben! Echt, borsten zeggen niks hoor. Bij mij nam het ook erg af op een gegeven moment. Weet je nog dat ik postte: 'ik voel niks'?
Je kan er niks mee, maar toch is dat misschien weer een vleugje hoop wat je nu zo nodig hebt.
Pak aan-->
Lief dat ik met dit verhaal hier ook mag zijn. Het is ook echt raar. Een ander heeft een positieve test en hangt de vlag uit, wij zitten weer een week in de stress met beelden in ons hoofd van een overleden embryo. Blh!!
En wat een verhalen allemaal meiden... Ook Kolonia: Chlamydia is ook weer zoiets. Je verwacht niet dat je dat zult hebben, omdat dat zo'n sneaky soa is. Dan schrik je vast enorm als je dat hoort. Hopelijk zijn ze er snel bij?!
En als dat de reden is van het uitblijven van een zwangerschap is dat wel te doen toch? Of krijg je dan ook andere lichamelijke klachten? Sorry... zit er niet zo in. Sterkte iig!