abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86360376
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje; proficiat met je verjaardag! w/ w/
:D :* dank je! :D ben ik opeens van 13 alweer 23 geworden... :+
pi_86360589
Jij maakt grote sprongen ;) Nu kun je het nog positief omdraaien, dus nog even van genieten! Ik word over niet al te lange tijd ook al 3 :+
  zondag 12 september 2010 @ 21:57:22 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86360929
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef mijsje het volgende:

[..]

:N helaas... geen zwanger nieuws... wel 11 cryo's... :)
:*
Potverdrie, ik had zo gehoopt op ander nieuws...
Maar 11 cryo's is ook super! Daar zit vast jullie toekomstig grut bij O+
pi_86364735
Mijsje had ik dat even gemist? :@ Happy B-day dan maar.. w/ *O* w/ *O* w/ Dat je dit levensjaar maar één of meer van je mooie cryo-cadeautjes uit mag pakken! oO< oO< *O* w/
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_86364989
Poezebeest wat lekker dat jij ook nog even op vakantie kan! En dan aan jullie spannende avontuur beginnen!

Winterstormpje wat ontzettend balen! Hoop dat de situatie gauw beter wordt! :*

Verder niet zoveel tijd om op iedereen te reageren, dus :* voor iedereen.
Ben morgen weer een paar dagen weg, woensdagmiddag terug en dan meteen eerste echo voor de IUI. Duimen jullie asjeblieft voor me dat ie vrijdag of eerder springt?

PZE succes alvast! ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_86365182
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef IslaBonita het volgende:
Mijsje had ik dat even gemist? :@ Happy B-day dan maar.. w/ *O* w/ *O* w/ Dat je dit levensjaar maar één of meer van je mooie cryo-cadeautjes uit mag pakken! oO< oO< *O* w/
:* dank je wel :D

Maar als je woensdagmiddag terugkomt, dan wil je toch niet dat je eitje voor vrijdag springt? dan heb je geen tijd meer voor de pregnyl en kan er niet op de minuut nauwkeurig berekend worden wanneer de inseminatie moet zijn... ik hoop voor vrijdag zelf voor je ^O^ en dit moet 'em worden!!! *O*
pi_86365845
Ik ga weer duimen Isla! Wij worden wel nieuwsgierig naar wat de gyn dinsdag gaat zeggen. Spannend weer.

Happy b-day mijsje! :*
pi_86367001
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ga weer duimen Isla! Wij worden wel nieuwsgierig naar wat de gyn dinsdag gaat zeggen. Spannend weer.

Happy b-day mijsje! :*
:* dank je wel! :*
pi_86368406
Isla; ik hoop op een goede timing deze week voor jullie!

PZE; voor jou wordt het dinsdag ook spannend bij de gyn. Ben benieuwd wat het plan de campagne zal zijn!
  maandag 13 september 2010 @ 08:36:32 #285
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86372287
Thanks Poezebeest! :*

Mijsje alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! :* :* :* Bij deze een stukje appeltaart, die heeft mijn lief dit weekend gebakken :)

Isla: ik duim voor een perfecte timing deze week!

PZE, hopelijk gaan jullie dinsdag met een goed plan weer de deur uit bij de gyn!

Hier gieren de zenuwen door mijn lijf, straks om 11u weer een afspraak bij de gyn voor een echo. We zijn nu van de fertiliteitspoli weg en mogen ons 'gewoon' bij de afdeling gynaecologie melden. Ik vind het zo spannend. Vandaag 11 weken alweer! Duimen jullie even mee voor ons?

pi_86373810
Ik duim hier heel hard! O+

Ik heb toch nog een afspraak gemaakt morgen. Anderhalve week wachten vond ik toch te lang :@
Gelukkig had de assistente hier begrip voor O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86378664
23 is een goede leeftijd. Ik word elk jaar weer 23, ik ben gewoon gestopt met tellen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 13 september 2010 @ 14:12:05 #288
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86381049
Het heeft geholpen Tally ;) :*

Alles is goed!!! Heb er nog weer een dagje bij kado gekregen, 11 weken plus 1 dag. Het was wel even griezelig want het duurde best lang voor we een goed beeld hadden bij de echo. Ik werd er bloednerveus van. Maar wat blijkt, ons kindje in wording is een wildebras. Mijn hemel, salto's en flik flaks door mijn baarmoeder alsof het niks was :D. Ik werd er helemaal emotioneel van.

Bloeddruk was goed, morgen nog even bloedprikken (was me nu te druk daar bij het lab). Ik blijf in het ziekenhuis onder controle vanwege de MS. 12 Oktober hebben we de volgende afspraak, in principe dan geen echo (maar hoop stiekem dat de gyn er nog wel eentje wil doen ;) ).

We zijn enorm opgelucht! De verloskundige vond het er perfect uitzien en zei letterlijk 'Je hoeft geen angst meer te hebben voor een miskraam, dat stadium ben je nu wel voorbij (je hebt natuurlijk geen garanties dat alles tot het eind goed loopt)'.

O+
pi_86382054
Wat fijn dat je een goede echo had Twentemeisje! *O*
pi_86384348
Wat fijn Twentemeisje :*
Fake it till you make it...
pi_86393194
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:
23 is een goede leeftijd. Ik word elk jaar weer 23, ik ben gewoon gestopt met tellen.
dat ga ik komend jaar ook doen, gewoon op 23 blijven steken... *O* ik zie het weer zonnig in, NIET ouder worden... :+

TM, lekker, dank je wel! :* heerlijk :9 mijn mannetjelief had ook heerlijke appeltaart gemaakt! als die van jullie net zo lekker was als die van ons... O+
en *O* *O* *O* voor de goede echo!!! *O* *O* *O* ik kan me de angst heel goed voorstellen, als het even duurt voor je je kindje te zien krijgt.... maar super dat alles goed is! :*

Tally, fijn dat je morgen weer terecht kunt! :) ik kan me helemaal voorstellen dat anderhalve week nog zover weg is als je zo in spanning zit... :*
  maandag 13 september 2010 @ 19:58:22 #292
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86393608
TM, wat een goed nieuws *O* *O*

Tally, groot gelijk hoor... heel veel succes bij de echo.
Make love, not war ☮
  maandag 13 september 2010 @ 20:10:53 #293
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86394198
Thanks meiden! :*

Mijsje, ik ga zo nog een stukje eten. Het is een heerlijke taart :9 !

Tally, vergeet ik helemaal om even voor jou te jompelen. Succes morgen!!! *O*
pi_86396813
Mijsje, nog gefeliciteerd met je b-day!
Was het leuk op school? ;-)

En weer even een cheerleadertje voor iedereen die het nodig heeft, vanaf m'n iPod. :*
pi_86399681
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef Poezebeest het volgende:
Jij maakt grote sprongen ;) Nu kun je het nog positief omdraaien, dus nog even van genieten! Ik word over niet al te lange tijd ook al 3 :+
Ja, en ik word vrijdag de 17e alweer 5! :+ Time flies! :D
En ook hier volgende week (ik werk maar 2 dagen ;))een feestje in de klas (groep 5/6)! w/ *O*

TM, wat fijn dat alles goed was..! Probeer er nu maar lekker van te gaan genieten...! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_86401973
:D het was zeker leuk op school! :D
de ochtend feest... w/ maar wat een cadeaus geven die kinderen tegenwoordig zeg... wow... wel helemaal O+ maar het lijkt wel of ze een competitie houden van wie het mooiste cadeau geeft... :o
wel heel lief, een meisje had vorige week beertjeskoekjes mee, en vond dat wat kinderachtig dus durfde ze dat niet te laten zien... ik zei: maar meid, dat geeft niks, ik hou van plopkoeken en daar schaam ik me niet voor! wat kreeg ik dus vandaag van haar? juist, plopkoeken :D *O*

*O* Jose ook bijna een verjaardagsfeestje!!! *O*
pi_86403414
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ja, en ik word vrijdag de 17e alweer 5! :+ Time flies! :D
En ook hier volgende week (ik werk maar 2 dagen ;))een feestje in de klas (groep 5/6)! w/ *O*

TM, wat fijn dat alles goed was..! Probeer er nu maar lekker van te gaan genieten...! :*
Ook al bijna jarig! Wat een feest deze week. Ik denk alleen dat je mij niet helemaal hebt begrepen, of ik begrijp jou niet, kan natuurlijk ook :') Maar ik neem aan dat jij geen 50 wordt ;) Ik word namelijk bijna 30 en dat is omgedraaid 03, dus 3, hihi.

TM; *O* Wat fijn dat het allemaal goed is met de baby in de buik! En nu maar flink gaan genieten van deze tijd, voor je het weet is het voorbij :*
pi_86404531
TM wat goed dat het goed was! Genieten hoor! :*

Tal, succes morgen.
pi_86404802
PZE; moest jij niet morgen terug naar de gyn? Of was het donderdag? Of zit ik helemaal fout?

Tally; veel succes morgen! Hopelijk is de baby weer gegroeid! :*
pi_86405561
Klopt Poezebeest, wij mogen morgenvroeg weer. We zijn benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')