quote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje; proficiat met je verjaardag!![]()
Potverdrie, ik had zo gehoopt op ander nieuws...quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef mijsje het volgende:
[..]helaas... geen zwanger nieuws... wel 11 cryo's...
![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef IslaBonita het volgende:
Mijsje had ik dat even gemist?Happy B-day dan maar..
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je dit levensjaar maar één of meer van je mooie cryo-cadeautjes uit mag pakken!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 23:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ga weer duimen Isla! Wij worden wel nieuwsgierig naar wat de gyn dinsdag gaat zeggen. Spannend weer.
Happy b-day mijsje!
dat ga ik komend jaar ook doen, gewoon op 23 blijven steken...quote:Op maandag 13 september 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:
23 is een goede leeftijd. Ik word elk jaar weer 23, ik ben gewoon gestopt met tellen.
Ja, en ik word vrijdag de 17e alweer 5!quote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef Poezebeest het volgende:
Jij maakt grote sprongenNu kun je het nog positief omdraaien, dus nog even van genieten! Ik word over niet al te lange tijd ook al 3
![]()
Ook al bijna jarig! Wat een feest deze week. Ik denk alleen dat je mij niet helemaal hebt begrepen, of ik begrijp jou niet, kan natuurlijk ookquote:Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, en ik word vrijdag de 17e alweer 5!Time flies!
![]()
En ook hier volgende week (ik werk maar 2 dagen)een feestje in de klas (groep 5/6)!
![]()
![]()
TM, wat fijn dat alles goed was..! Probeer er nu maar lekker van te gaan genieten...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |