Nee. En zelfs dan..je gaat bellen na het optreden, zo werkt het. Je lijn kan open zijn voor je begint, maar zal weinig doen denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:28 schreef MissJ het volgende:
maarrr zjn al die nummers van al die acts niet allemaal aan het begin al genoemd ofzo?
Nou, dan is het inderdaad echt ontzettend oneerlijk! Beetje heel erg jammer van RTL4quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee. En zelfs dan..je gaat bellen na het optreden, zo werkt het. Je lijn kan open zijn voor je begint, maar zal weinig doen denk ik
v e r t r a g i n gquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe bij een live programma de ondertiteling van Dan voorloopt op wat hij zegt?
Riverdance
Zsl wel met 20 seconden vertraging uitgezonden worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe bij een live programma de ondertiteling van Dan voorloopt op wat hij zegt?
Riverdance
dit dus, ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het was schattig...maar er zijn duizenden Ieren in Ierland, en Iers Amerikanen in de VS die dit veel beter kunnen.
Ach, dat is voor elke act wel te zeggen. Behalve voor Paaltje denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het was schattig...maar er zijn duizenden Ieren in Ierland, en Iers Amerikanen in de VS die dit veel beter kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |