quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:21 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Meestal als je t wel door de viewfinder ziet en niet op de foto zit het op je spiegel
Lens eraf schroeven en voorzichtig blazen, bij voorkeur met de opening in je body omlaag gericht ivm zwaartekracht
Hoop dat dit een oplossing bied...
Eigenlijk is het stom dat het woord fonetisch niet als foneeties wordt geschreven.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik spreek gewoon altijd fonetisch uit
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het stom dat het woord fonetisch niet als foneeties wordt geschreven.
Zal wel van alles hebben opgenomenquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:19 schreef Evertjan het volgende:
alleen heeft hij de webcam ook weggedraait
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal wel van alles hebben opgenomen
Niet voor jullie trouwens hoor, jullie zijn liefquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik val meteen ff binnen met een welgemeende "FUCK YOU! (and fuck her too!)"
Hahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef Jannekje7 het volgende:
"Het verkeer kan beter andersom rijden"
Shit zeg, mag ik niet requestenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi !![]()
.
"behalve als je een ringbaardje hebt "
Whehequote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Shit zeg, mag ik niet requesten![]()
De rock is in the house mensenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
joepie! Snikkelvlek op de radio
3rd Rock in het topic
blik Monster Ripper op tafel
wat wil een mens nog meer?
ohw, hoe spreken jullie mijn forumnaam eigenlijk uit? (dit nav een paar posts hierboven)
*proest*quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Shit zeg, mag ik niet requesten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |