BNN hehquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:55 schreef wwwer het volgende:
Het is echt het broertje van Jensen zeg... Met zo'n paparatie verslaggever die grappig denkt te zijn..
Na ja past wel goed bij Tumor zo in het weekend op de radio... 2 DJs die niet thuishoren op 3FM...
Welke niet 538 achtige BNN programma's zijn er dan? Behalve that's live....quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:59 schreef wwwer het volgende:
Ja wel jammer, want BNN heeft zeker leuke programma's en zo... Maar qua DJ's lopen ze wel erg ver terug....
Coen en Sander show. Timur Open Radio vind ik ook geen 538 programmaquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welke niet 538 achtige BNN programma's zijn er dan? Behalve that's live....
Paparatie. Tumor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:55 schreef wwwer het volgende:
Het is echt het broertje van Jensen zeg... Met zo'n paparatie verslaggever die grappig denkt te zijn..
Na ja past wel goed bij Tumor zo in het weekend op de radio... 2 DJs die niet thuishoren op 3FM...
Dan heb ik nog liever een standaard 3FM achtergrond, gewoon beetje de 3fm dingen (het rood). Zou fijn zijn als je de achtergrond kon veranderen. Ik wil gewoon geen Jacquelinequote:
C&S is al net zo 538 en Timur helemaal. Die gemaakte lach enzo...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Coen en Sander show. Timur Open Radio vind ik ook geen 538 programma
Wat is 3fm dan? Of is die discussie al eens eerder gevoerd en heb je een link?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
C&S is al net zo 538 en Timur helemaal. Die gemaakte lach enzo...
Haha, spreek je het zo uit?quote:
We hebben het hier nog niet eerder over gehad, maar ik heb het nu dus over het type DJ. Timur, Frank, Coen, Sander, Domien ook een beetje, allemaal zijn ze van het 538 gehalte. Dan maakt muziek niet uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is 3fm dan? Of is die discussie al eens eerder gevoerd en heb je een link?
Qua meligheid komt het wellicht een tikkie dichter bij de 538 en wat verder van 't oh zo gewaardeerde StuBru niveau maar qua muziek hoor ik overdag nog duizend maal liever 3fm dan dat ik naar die roemeense niemendallige dance-dreutels van 538 luister.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, spreek je het zo uit?Zo kan het trouwens ook. Hmm. In m'n hoofd denk ik altijd 'Say'. Of ja, niet altijd, want dat zou niet alleen egocentrisch maar ook redelijk debiel zijn.
In m'n hoofd denk ik altijd "roeldjoel'. Maar "Roel je-wèl' (jawel) zou eigenlijk ook kunnen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Mijn username wordt ook op een aantal manieren uitgesproken. De link met de zangeres wordt niet altijd gelegd
Als je het niet op je foto's ziet, vooral laten zittenquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
In m'n hoofd denk ik altijd "roeldjoel'. Maar "Roel je-wèl' (jawel) zou eigenlijk ook kunnen.
Zeg, nu je d'r toch bent, even een korte fotografische vraag: ik heb een haartje op de viewfinder van m'n 450d. Komt niet op de foto's. Krijg het er niet vanaf. Is slechts irritant want het is constant aanwezig. Het is zeg maar de Giel Beelen van m'n camera.
Over een week ga ik op vakantie. Wat zou jij adviseren: laat lekker zitten tot je terug bent of zou een bezoekje naar de fotozaak uitkomst bieden, met het risico dat het misschien van kwaad tot erger wordt (ik ben een doemdenker)?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:50 schreef Cee het volgende:
![]()
(Deze smiley vertegenwoordigt de uitdrukking "Hoera voor de wonders van het www en de vergemakkelijking van het maken van keuzes daardoor, van een twijfelaar als ikzelf")
Meestal als je t wel door de viewfinder ziet en niet op de foto zit het op je spiegelquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg, nu je d'r toch bent, even een korte fotografische vraag: ik heb een haartje op de viewfinder van m'n 450d. Komt niet op de foto's. Krijg het er niet vanaf. Is slechts irritant want het is constant aanwezig. Het is zeg maar de Giel Beelen van m'n camera.
Over een week ga ik op vakantie. Wat zou jij adviseren: laat lekker zitten tot je terug bent of zou een bezoekje naar de fotozaak uitkomst bieden, met het risico dat het misschien van kwaad tot erger wordt (ik ben een doemdenker)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Ik luister niet, maar kwam gewoon ff checken.
Over het uitspreken van usernames heb ik nog een leuke, iemand die ik ken heeft de forumnaam "Aquake", hoe spreken jullie dat uit?Ik zou voor jouw eerste optie gaan, anders had er een koppelstreepje tussen moeten staan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het gewoon een Klasse A aardbeving.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |