quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:07 schreef hayder het volgende:
ik ben op zoek naar een liedje met de tekst : iets met still crying of gewoon crying . een man met een hoge stem.
En ook een ander liedje met de tekst sun go's down on me ofzo. het is in iedergeval een oud nummer.
alvast bedankt
JAAA! die 2e isi goed!quote:
Dus Roy of Don zijn het niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:43 schreef hayder het volgende:
[..]
JAAA! die 2e isi goed!
Alleen die van crying of cry klopt niet. en het was volgens mij een donkere man. iets met i;am still crying. het was een rustig nummer.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Dus Roy of Don zijn het niet?
toch eerste plek voor BrandX
gevonden....maar zal wel niet de juiste zijn hahahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
nu nog even met zijn allen zoeken naar de mysterieuze zwarte crying man
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:17 schreef kvd het volgende:
[..]
gevonden....maar zal wel niet de juiste zijn hahaha
ofwel...ik ga weer even zoeken
Geen idee zo. Kan je wat meer vertellen? Denk je origineel ook door meisjes/vrouwen, pop, nieuw liedje, oud liedje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:13 schreef Susteren het volgende:
net kwam zo tussedoor henkjan smid bij het beste idee van nederland met zon liedje van popstars. Het ging ongeveer:
cause we're in love ..........
tonight tonight ....
gezongen door vrouwen/meisjes
alvast bedankt
(ik zoek dus het liedje)
het is hem niet hahah.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:17 schreef kvd het volgende:
[..]
gevonden....maar zal wel niet de juiste zijn hahaha
ofwel...ik ga weer even zoeken
Daar mag je een apart topic voor openen, lees de OP maar eens.quote:Op zondag 12 september 2010 04:48 schreef Zeitgeist het volgende:
Ik zoek albums met toffe Japanse koto/traditionele muziek.
Om even te illustreren wat ik bedoel... In de (Kitano) Zatoichi film zit een scene waar een geisha koto speelt en zingt om een rijke man te entertainen. Dit soort muziek. Koto en Japanse folk muziek dus.
Iemand tips?
Lol okay. doe ikquote:Op zondag 12 september 2010 05:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar mag je een apart topic voor openen, lees de OP maar eens.
Ja oirigineel is ook door meisjes/vrouwen. Het is pop, het liedje zal een jaar of 2/3 oud zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geen idee zo. Kan je wat meer vertellen? Denk je origineel ook door meisjes/vrouwen, pop, nieuw liedje, oud liedje?
is het nummer toen ook echt een hit geweest, of en nummer wat je af en toe maar hoorde?quote:Op zondag 12 september 2010 09:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja oirigineel is ook door meisjes/vrouwen. Het is pop, het liedje zal een jaar of 2/3 oud zijn
Volgens mij was het wel veel geluisterd.quote:Op zondag 12 september 2010 09:53 schreef kvd het volgende:
[..]
is het nummer toen ook echt een hit geweest, of en nummer wat je af en toe maar hoorde?
dit wordt een oh-ja muziekje volgens mij.quote:Op zondag 12 september 2010 10:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel veel geluisterd.
Het ging ongeveer:
Couse we're in loveeeee, toniiiigggggh .......
hoog middel laag laag laag
(de toonhoogte)
Welke tijd?quote:Op zondag 12 september 2010 10:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel veel geluisterd.
Het ging ongeveer:
Couse we're in loveeeee, toniiiigggggh .......
hoog middel laag laag laag
(de toonhoogte)
het was voor de bbq uitvinding, ik ga even kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 10:24 schreef D. het volgende:
[..]
Welke tijd?
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=216292/page=1
ja, het was na het roken en voor de bqqquote:Op zondag 12 september 2010 10:40 schreef kvd het volgende:
weet je nog wel bij wel idee het was? Misschien dat ze de volgorde hebben veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |